• Maxicek

    Ahojte, mám dotaz ohledně nosičů na kolo na střechu, je lepší nosič za rám nebo za vidlici pomoci pevné osy ?

    Anketa: Nosič za rám, nebo nosič za pevnou osu vidlici?

    10x
    71%
    0 0
    • Venda  

      Pokud jezdis casto, tak za ram. Sundavani predniho kola casem omrzi…

      1 0
    • Cabasekxxx  

      Za rám. Sundavat pořád přední kolo tak mě jebne :-)

      0 0
      • Maxicek  

        Tak jasný ale jestli ze nám nevadí sundavat to kolo tak je pak lepší asi tahle varianta nebo ?

        0 0
        • Kouba_2005  

          Takže máš vybráno a anketa je jen pro to, aby ti tvůj výběr potvrdila?

          3 0
          • Maxicek  

            Spis se chci ujistit aby to třeba nebyla úplná blbost nebo něco, a ty kola jsou elektro a karbon tak se bojím aby to vydržel prave a tím mi přijde ze za osu je to lepší.

            0 0
            • Kouba_2005  

              Mopedy za mne jedině na kouli.

              2 0
              • Maxicek  

                Tak samozřejmě, pokud tu kouli na autě mas ale…

                0 0
                • jmaselnik  

                  no teda valit elektrokola na střechu, good luck člověče. Jinak karbonový kola se třeba na proridech od thule úplně běžně vozí, sám jsem tak vozil x kol drahně let, a žádný problém.

                  2 0
                  • goofy  

                    Proride je asi jediný, kde Bronsona ještě upnu… A vleze to tam fakt napřesno. Kolo se vůbec nemá tendence nenaklápět ani v otevřené čelisti… :-D

                    0 0
                  • blahafi  

                    na karbon jsem pro jistotu od thule koupil chránič a když je to pod tím čistý, tak v pohodě

                    1 0
                    • jmaselnik  

                      to je šikovný, díky za inspiraci, kdybych šel ještě někdy náhodou do karbonu :-)

                      0 0
    • Jezevec70  

      To budeš zvedat elektrokolo na střešní nosič? V tom případě doufám, že máš aspoň dodávku nebo velké SUV. :-)

      1 0
      • Kouba_2005  

        Tak jestli má top stroj, tak se pohybuje kolem 17kg, což je váha pěknýho endurka :-) Když občas vidím Transportery s dvěma střešními boxy, tak si říkám, jak to tam ty lidi dávaj :-) Schůdky prostě nutnost. S 20kg kolem po schůdkách, to už je trochu číslo do cirkusu.

        0 0
        • Esi  

          Normálně vezmes to kolo ze nohu vidlice a zadní stavbu zvedneš nás hlavu a potom vylezeš na ty 2 schudky, zase to kolo nemá metrák tak bych to nedramatizoval, na SUV schůzky ani nepotrebuješ

          0 0
          • ladys  

            To možná Ty. Já by jsem potřeboval štafle a jeřáb :D Jsem vyděl v týdnu mladou paní asi 40kg a nemohla s ečkem ani na zemi manipulovat. Ale děti měli kola bez motoru , chudáci :D

            0 0
            • Esi  

              No je fakt ze mám takovou necyklistickou postavu 190m a 95 kg tak se mi to keca. Taková 40kg paní to by mě zajímalo co by s tím eckem dělala kdyby byl spadly strom přes cyklostezku :-)

              0 0
              • ladys  

                Měla sebou chlapa, tak ten by to přenes. Já se jen nestačím divit, že lidi cca 35let (nevypadali vyžraně)si koupí ečka a děti trpí bez motoru…

                0 0
              • Kouba_2005  

                Tak to otočí, to je přeci jasný.

                0 0
            • adam320  

              Sorry za rejpanec, ale ty bys potreboval hlavne kurz ceskeho jazyka:) tohle fakt boli

              4 0
          • Kouba_2005  

            jj, já se 165cm určitě :-) Nad hlavu to dostaneš v klidu a klidně ať to má 50kg, ale s rukama před sebe a ještě nad střechu, to už fakt není žádná citovka.

            1 0
    • KoudakT  

      Píšeš, že elektro, takže na kouli nebo objednat vzperacsky kurz :)

      Nevím, jestli existují nosiče na rám, které poberou rám s baterií.

      0 0
      • Esi  

        No tak pokud má chlap problém zvednout nad hlavu 25kg kolo tak by se měl nad sebou zamyslet, jinak nosič na kouli je samozřejmě daleko praktičtější

        4 0
        • KoudakT  

          Tak nejde jen o chlapa a mezi zvedáním 25 kg ve fitku a ladovanim ebiku na střechu, kde fakt nechceš, aby se to nepovedlo, ať nemáš škodu na autě, vidím rozdíl. Zvlášť, když to řešíš ve spěchu třeba při dešti nebo potmě.

          1 0
          • Esi  

            Ale jo, dat ečko na držák na kouli jde, pokud voziš kola často tak vůbec není nad čím přemýšlet. Pokud to potřebuješ výjimečně 2× za sezónu tak dat kolo na střechu není zase takový problém

            0 0
            • KoudakT  

              Mě by celkem zajímalo, jak pobírají nosiče na střechu ty tlusté spodní rámové trubky s baterkou.

              Ohlídal bych si i to.

              0 0
              • Esi  

                Dával jsem tátovo ecko na střechu asi 2× ale má takový Home made držák.

                1 0
                • KoudakT  

                  Akorát když už někdo uvalí takový ranec za ebike…

                  Už bych to vzal jako investici, která je nutná a ztratí se.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Na ten ranec jsi dosel jak? Klidne si mohl koupit moped z alzy za „par“ korun.

                    0 0
          • enjoy  

            To je přesně ono.

            Pokaždé, když mi někdo přijde s tím, že by chtěl dávat ekolo na střešní nosič, tak se ho zeptám, a už jste si to zkusil zvednout? Těch 20 až 25 kilo není jako činka ve fitku.

            Nehledě na to, že obecně řečeno je maximální nosnost střešních nosičů kol 20kg.

            1 0
            • Maxicek  

              Tak ani nosnost 20 kg chapu ale když vytahnu z kola baterku tak by to problém být neměl nebo ?

              0 1
            • goofy  

              Zase to není takový děs, pokud jsi mladý jonák (ale pak zase na co ti je éčko že? :-D). Starší a slabší už s tím mohou mít problém… Doma to našim na střechu nahodím v pohodě sám. Oni si to na dovolence pak shodí a nahodí ve dvojku. Na to jet s tím pár krát za rok na dovolenku je to ok.

              0 0
    • michomin  

      Nosič na střeše s upevněním za vidlici bych viděl u éčka jako nejlepší. Vyndáš baterku a přední kolo a zvedáš na tu střechu nejmenší možnou váhu (u mě to dělá přes 7 kg dolů).

      Nějaký tip na takový nosič? Docela by se mi hodil (osa 110 mm).

      0 0
      • KoudakT  

        Tak musíš mít pevnou přední osu. Jinak je tam ještě oser s neustálým serizovanim přední brzdy.

        0 1
      • Maxicek  

        To je pravě to co řeším vytáhnout baterku sundat kolo a hodit na střechu, jenom prave jestli když už je to e-bike tak je z mého pohledu asi lepší to mít za tu osu zejo nebo ?

        0 1
        • Kouba_2005  

          jenom prave jestli když už je to e-bike tak je z mého pohledu asi lepší to mít za tu osu zejo nebo ?

          To je šumák, jestli se to jmenuje e-bike nebo odrážedlo. Důležitá je váha kola a rozměry tý trubky, za kterou to do držáku chytáš. Při uchycení za osu ti samozřejmě rozměr trubky nemusí dělat starosti.

          0 0
      • zdenal8  

        Ne u všech e-biků ale jde vyndat baterka. Teda myslím snadno vyndat baterka, s nářadím jde samozřejmě rozebrat všechno.

        0 0
    • Lion91  

      Pokud Éčko na střechu, tak jedině Thule Upride 599… Alternativní Menabo Chrono není tak robustní a vychytané, byť má psanou nosnost 25 kg (Thule 20 kg). Absolvoval sem s Thule Rakousko 600 km na zátah, protože jsme nechtěli riskovat 3 Éčka na kouli…

      Ale sám mám tažný, ta střecha je fakt opruz…

      0 0
      • Venda  

        Co znamena 3 Écka na kouli? Za dva tydny tam jedem, tak abych neco neprosral.

        0 0
        • Kouba_2005  

          To znamená 3 elektrokola na nosiči na tažném zařízení. Přece jen už to něco váží, tak musíš respektovat limity nosiče a i tažného. Na kouli bývá limit třeba jen 80kg na svislé zatížení – 3× ebike má třeba 75kg + nosič … a jsi v řiti :-) A ne všechny nosiče jsou taky na takovou váhu.

          0 0
          • Venda  

            Jo tak, ja lama, to me jezrklo.

            Ja hned bral ze Ecka jsou penize.

            0 0
        • Lion91  

          Jakože nosnost, brali jsme sebou 3 elektro celopéra, Mělo by to dohromady s nosičem určitě přes 80 kg, tak jedno elektro šlo na střechu

          0 0
      • kamaro  

        Myslím si, že tazatel řeší u střešního nosiče uchycení za osu, ne obruče kolem předního kola. Takže něco jako Thule TopRide 568. Tyto nosiče máme a z hlediska manipulace jsem s ním spokojený. Je dodáván s kompletní sadou redukcí na různé typy os – rychloupínák, 12×100, 15×100, 15×110 i 20×110. Nevýhodou je, že přední kola poté zabírají prostor v kufru a nesmí se zapomenout doma opřené o stěnu v garáži :-)

        1 0
        • Lion91  

          Však ať si to rozhodne jak chce… Já mu doporučil nosič ve kterém se elektrokola na střeše vozí, co je odzkoušené, co je robustní a aspoň jakš takš splňuje nosnost

          0 0
      • KoudakT  

        Jako je to hodně elegantní řešení. A člověk může část těch nákladů na 3 nosiče každý za bůra vzít jako investici do fitka, protože si zavzpíráš.

        Ale ten nosič je fakt pěkný. Držet to bude taky dobře.

        0 0
        • Lion91  

          Naštěstí se celkem dobře točí na bazaru kolem trojky… Třeba Atera Giro Af je prodejná tak za flašku rumu, kamarád má sadu čtyř i s příčníky a ani za 4 tisíce to nikdo nechtěl…

          Pokud mám relativně nový auto, tak sem za dodělat tažné… Střed je za deset, odnímatelný Oris i s kabeláží na kameru a senzory stál 15… Nosič Carface E-Scorpion 6 tisíc, teď stojí devět… Sklopný, robustní… Doma stojí v koutě a vleze se do kufru… Zahrádka byla na autě od jara do podzimu…

          A i v případě služebáku se to dá, u nás fleeťák dává tažné vždy, protože není debil a holt Karoq ????

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.