Ahojte, mám dotaz ohledně nosičů na kolo na střechu, je lepší nosič za rám nebo za vidlici pomoci pevné osy ?
Ahojte, mám dotaz ohledně nosičů na kolo na střechu, je lepší nosič za rám nebo za vidlici pomoci pevné osy ?
Anketa: Nosič za rám, nebo nosič za pevnou osu vidlici?
Pokud jezdis casto, tak za ram. Sundavani predniho kola casem omrzi…
A ještě doplním ze jsou kola elektra a v karbonu
Tak to je dost podstatná informace.
Za rám. Sundavat pořád přední kolo tak mě jebne :-)
Tak jasný ale jestli ze nám nevadí sundavat to kolo tak je pak lepší asi tahle varianta nebo ?
Takže máš vybráno a anketa je jen pro to, aby ti tvůj výběr potvrdila?
Spis se chci ujistit aby to třeba nebyla úplná blbost nebo něco, a ty kola jsou elektro a karbon tak se bojím aby to vydržel prave a tím mi přijde ze za osu je to lepší.
Mopedy za mne jedině na kouli.
Tak samozřejmě, pokud tu kouli na autě mas ale…
no teda valit elektrokola na střechu, good luck člověče. Jinak karbonový kola se třeba na proridech od thule úplně běžně vozí, sám jsem tak vozil x kol drahně let, a žádný problém.
Proride je asi jediný, kde Bronsona ještě upnu… A vleze to tam fakt napřesno. Kolo se vůbec nemá tendence nenaklápět ani v otevřené čelisti… :-D
na karbon jsem pro jistotu od thule koupil chránič a když je to pod tím čistý, tak v pohodě
to je šikovný, díky za inspiraci, kdybych šel ještě někdy náhodou do karbonu :-)
To budeš zvedat elektrokolo na střešní nosič? V tom případě doufám, že máš aspoň dodávku nebo velké SUV. :-)
Tak jestli má top stroj, tak se pohybuje kolem 17kg, což je váha pěknýho endurka :-) Když občas vidím Transportery s dvěma střešními boxy, tak si říkám, jak to tam ty lidi dávaj :-) Schůdky prostě nutnost. S 20kg kolem po schůdkách, to už je trochu číslo do cirkusu.
Normálně vezmes to kolo ze nohu vidlice a zadní stavbu zvedneš nás hlavu a potom vylezeš na ty 2 schudky, zase to kolo nemá metrák tak bych to nedramatizoval, na SUV schůzky ani nepotrebuješ
To možná Ty. Já by jsem potřeboval štafle a jeřáb :D Jsem vyděl v týdnu mladou paní asi 40kg a nemohla s ečkem ani na zemi manipulovat. Ale děti měli kola bez motoru , chudáci :D
No je fakt ze mám takovou necyklistickou postavu 190m a 95 kg tak se mi to keca. Taková 40kg paní to by mě zajímalo co by s tím eckem dělala kdyby byl spadly strom přes cyklostezku :-)
Měla sebou chlapa, tak ten by to přenes. Já se jen nestačím divit, že lidi cca 35let (nevypadali vyžraně)si koupí ečka a děti trpí bez motoru…
Tak to otočí, to je přeci jasný.
Sorry za rejpanec, ale ty bys potreboval hlavne kurz ceskeho jazyka:) tohle fakt boli
jj, já se 165cm určitě :-) Nad hlavu to dostaneš v klidu a klidně ať to má 50kg, ale s rukama před sebe a ještě nad střechu, to už fakt není žádná citovka.
Píšeš, že elektro, takže na kouli nebo objednat vzperacsky kurz :)
Nevím, jestli existují nosiče na rám, které poberou rám s baterií.
No tak pokud má chlap problém zvednout nad hlavu 25kg kolo tak by se měl nad sebou zamyslet, jinak nosič na kouli je samozřejmě daleko praktičtější
Tak nejde jen o chlapa a mezi zvedáním 25 kg ve fitku a ladovanim ebiku na střechu, kde fakt nechceš, aby se to nepovedlo, ať nemáš škodu na autě, vidím rozdíl. Zvlášť, když to řešíš ve spěchu třeba při dešti nebo potmě.
Ale jo, dat ečko na držák na kouli jde, pokud voziš kola často tak vůbec není nad čím přemýšlet. Pokud to potřebuješ výjimečně 2× za sezónu tak dat kolo na střechu není zase takový problém
Mě by celkem zajímalo, jak pobírají nosiče na střechu ty tlusté spodní rámové trubky s baterkou.
Ohlídal bych si i to.
Dával jsem tátovo ecko na střechu asi 2× ale má takový Home made držák.
Akorát když už někdo uvalí takový ranec za ebike…
Už bych to vzal jako investici, která je nutná a ztratí se.
Na ten ranec jsi dosel jak? Klidne si mohl koupit moped z alzy za „par“ korun.
Nahoře píše, že má karbon. To levné drbky nebývají.
Njelevnejsi karbonovy moped tam v soucasnosti stoji cca 28tKc, Kdyz byla pred casem akce, tak byly za polovic.
Whatever…
To je přesně ono.
Pokaždé, když mi někdo přijde s tím, že by chtěl dávat ekolo na střešní nosič, tak se ho zeptám, a už jste si to zkusil zvednout? Těch 20 až 25 kilo není jako činka ve fitku.
Nehledě na to, že obecně řečeno je maximální nosnost střešních nosičů kol 20kg.
Tak ani nosnost 20 kg chapu ale když vytahnu z kola baterku tak by to problém být neměl nebo ?
Zase to není takový děs, pokud jsi mladý jonák (ale pak zase na co ti je éčko že? :-D). Starší a slabší už s tím mohou mít problém… Doma to našim na střechu nahodím v pohodě sám. Oni si to na dovolence pak shodí a nahodí ve dvojku. Na to jet s tím pár krát za rok na dovolenku je to ok.
Nosič na střeše s upevněním za vidlici bych viděl u éčka jako nejlepší. Vyndáš baterku a přední kolo a zvedáš na tu střechu nejmenší možnou váhu (u mě to dělá přes 7 kg dolů).
Nějaký tip na takový nosič? Docela by se mi hodil (osa 110 mm).
Tak musíš mít pevnou přední osu. Jinak je tam ještě oser s neustálým serizovanim přední brzdy.
Vsak pise,ze ma boost pevnou. Proc brzdu?
Jo to jsem přehlídl. Tak pak OK.
To je pravě to co řeším vytáhnout baterku sundat kolo a hodit na střechu, jenom prave jestli když už je to e-bike tak je z mého pohledu asi lepší to mít za tu osu zejo nebo ?
jenom prave jestli když už je to e-bike tak je z mého pohledu asi lepší to mít za tu osu zejo nebo ?
To je šumák, jestli se to jmenuje e-bike nebo odrážedlo. Důležitá je váha kola a rozměry tý trubky, za kterou to do držáku chytáš. Při uchycení za osu ti samozřejmě rozměr trubky nemusí dělat starosti.
Ne u všech e-biků ale jde vyndat baterka. Teda myslím snadno vyndat baterka, s nářadím jde samozřejmě rozebrat všechno.
Pokud Éčko na střechu, tak jedině Thule Upride 599… Alternativní Menabo Chrono není tak robustní a vychytané, byť má psanou nosnost 25 kg (Thule 20 kg). Absolvoval sem s Thule Rakousko 600 km na zátah, protože jsme nechtěli riskovat 3 Éčka na kouli…
Ale sám mám tažný, ta střecha je fakt opruz…
Co znamena 3 Écka na kouli? Za dva tydny tam jedem, tak abych neco neprosral.
To znamená 3 elektrokola na nosiči na tažném zařízení. Přece jen už to něco váží, tak musíš respektovat limity nosiče a i tažného. Na kouli bývá limit třeba jen 80kg na svislé zatížení – 3× ebike má třeba 75kg + nosič … a jsi v řiti :-) A ne všechny nosiče jsou taky na takovou váhu.
Jo tak, ja lama, to me jezrklo.
Ja hned bral ze Ecka jsou penize.
Jakože nosnost, brali jsme sebou 3 elektro celopéra, Mělo by to dohromady s nosičem určitě přes 80 kg, tak jedno elektro šlo na střechu
Myslím si, že tazatel řeší u střešního nosiče uchycení za osu, ne obruče kolem předního kola. Takže něco jako Thule TopRide 568. Tyto nosiče máme a z hlediska manipulace jsem s ním spokojený. Je dodáván s kompletní sadou redukcí na různé typy os – rychloupínák, 12×100, 15×100, 15×110 i 20×110. Nevýhodou je, že přední kola poté zabírají prostor v kufru a nesmí se zapomenout doma opřené o stěnu v garáži :-)
Však ať si to rozhodne jak chce… Já mu doporučil nosič ve kterém se elektrokola na střeše vozí, co je odzkoušené, co je robustní a aspoň jakš takš splňuje nosnost
Jako je to hodně elegantní řešení. A člověk může část těch nákladů na 3 nosiče každý za bůra vzít jako investici do fitka, protože si zavzpíráš.
Ale ten nosič je fakt pěkný. Držet to bude taky dobře.
Naštěstí se celkem dobře točí na bazaru kolem trojky… Třeba Atera Giro Af je prodejná tak za flašku rumu, kamarád má sadu čtyř i s příčníky a ani za 4 tisíce to nikdo nechtěl…
Pokud mám relativně nový auto, tak sem za dodělat tažné… Střed je za deset, odnímatelný Oris i s kabeláží na kameru a senzory stál 15… Nosič Carface E-Scorpion 6 tisíc, teď stojí devět… Sklopný, robustní… Doma stojí v koutě a vleze se do kufru… Zahrádka byla na autě od jara do podzimu…
A i v případě služebáku se to dá, u nás fleeťák dává tažné vždy, protože není debil a holt Karoq ????