Máte někdo zkušenosti s nosičema kol na kouli konkétně Wjenzek Meda3 nebo Siva3.Dík
Máte někdo zkušenosti s nosičema kol na kouli konkétně Wjenzek Meda3 nebo Siva3.Dík
S tema konkretnima asi ne, ale jinak jsem na nem prepravil kolo vzdycky, kdyz jsem potreboval. Akorat jsem mel zacouzeny predni kolo od vyfuku a zakryta svetla a SPZ :)
prodávají se závěsný světla i s držákem na SPZ. kabel se napojí jak vozík
U novějších aut je výfuk zahnutý pod vozidlo, tím odpadá i tento problém.. :)
Novejsi auta ti nezacoudi kolo :)
Psala se první třetina roku 2008… :)
Mě nečoudilo auto ani před rokem 2000........
To zaslouží uznání.
Taky by mě zajímaly zkušenosti, zrovna se rozhoduju, jak kola (4) vozit. Mimo Thule a Wjenzeka: www.nosic-kol.cz/…ice-kol.html jsem narazil ještě na tyhle: www.h-taznazarizeni.cz/nosic.html www.nosic-kol.com/
Tak co, máte je někdo ?
Mám ten tmk. Biky se mi tam vejdou 4, kola s blatníky a třeba ještě nosičem 2. Pro 3 biky je to supr, rychlé nasazení, rychlé sundání, trochu opruz se značkou. Nevýhoda – kola se dost špiní, chce to aspoň zakrýt sedlo.
Mám TMK11 Reflex (pro 3 kola) a přijde mi, že nacpat tam 3 kola, aby se nedřela, je skoro nemožné a určitě to není nijak komfortní a rychlé, musel jsem prokládat molitanem. Je fakt, že nemám třeba nejužší řidítka a nejmenší kolo. Prasácky to tam naházet jde rychle, to je zase fakt :) Mně se ale víc zamlouvají ty, kde se kolo normálně položí do kolejniček, cena je ale jinde.
Jinak něco k tématu bylo ve vedlejším vlákně
edit: trochu pozdě, sakra :D
Kdy jedes v desti po silnici, tak se podivej, jak mas zaliskanej zadek auta. Ja bych jej tam nedaval. Kdyz uz je nemuzes dat dovnitr, tak na strechu.
Tím bych si tak jistý nebyl. Už pár let vozím kola na nosiči na kouli (podobný jako Hakr Clipper). Zpočátku jsem si taky myslel, že kola po jízdě v dešti budou vypadat jako po bahenní rallye. Ale po první ostré zkoušce – jízdě z J. Hradec do OV, cca 5 hod., a to celé v dešti – byla kola na nosiči paradoxně ta nejčistší část auta. Takže tolik.
Taky vozíme kola na „kouli“, teda pokud nejedeme velkýmautem, a souhlasím s tebou- kola se nezašpiní.....A naopak- další pozitivní zkušenost- když jsme jezdili na cyklokrosy, tak se kolo po závodě nemuselo umývat- když se dává do auta, tak se umýt musí, když na střechu tak taky, ale vzadu to bláto vůbec nevadí :-D
Souhlas, jeli zme ze Slovenska, zaliskané kola a po průtrži na Ostravsku parádně umyto :D
Na jedny závody jsem si půjčil nosič Meda3 přímo od výrobce. Kromě toho, že kvůli mě museli posléze zasahovat do homologační dokumentace (nešel mi totiž otevřít zavazadlový prostor u Opelu Vectra Caravan, přestože dokumentace to garantovala), tak jsem měl jen ty nejlepší zkušenosti.Jel jsem s tím opravdu velmi rychle po ne příliš kvalitních okreskách a kola drží jako přibitá. Kousek cesty i pršelo a na čistotě kol se to nějak výrazně neprojevilo. Takže po ujetí necelých 300 km s naloženými 3 koly mohu nosič doporučit, ale předem si dost dobře vyzkoušej, zda ti půjde otevřít kufr. P.S. SPZ se prý řeší tak, že si vytvoříš nálepku, která je identická s SPZ a tu nalepíš na nosič.
Nevím jak se jmenuje náš nosič, ale je sklopný- takže se to kufru dostat dá.....takže při koupi hledat nosič s touto vlastností…
je tu sice ted dost threadu o kolech na aute, ale napisu to sem. zetim nejlepsi a nejjednodussi nosic kol na auto so jsem videl mi prijde tohle, v evrope sem na to zatim nenarazil, asi je to pro nase zakony moc jednoduche:
url:http://www.practicalinnovations.co.nz/towbar.html
v neskladaci verzi je moc jednoduchy na vyrobu, muze mit velkou nosnost, kola na nem drzi vyborne, na zelandu sme na tom vozili bezne i 5 sjezdaku. kola se upevni tim zpusobem, ze jedna trubka je provlecena hlavnim ramovym trojuhelnikem v zadni casti a druha turbka mezi vidlici a hlavovou a spodni ramovou trubkou. na zajisteni staci poradne gumicuky (nejcasteji pouzivane stare duse s uvazanymi oky na konci, jdiou zahaknout skoro za vsechno a jsou pekne pruzne a pevne. zakryti znacky a svetel by mohlo jit vyresit tim pridavnym aparatem, o kterem se tu pise…
a nějaká homologace?
Mám MEDA2 a plná spokojenost.Špinění minimální/sedla na rychloupínák preventivně sundávám/,sklopný,jednoduchá montáž,drží jako přibitý a hlavně ta cena cca 5000. Nejvíce mě seje to přendávání značky..
to tam mas znacku ze predu?
Samovýroba,kopírka+laminovačka-ale teď za to hrozí dost mastná pokuta.. :( /tak budu asi měnit/..
nejsou kola delší jak šířka fabie? kolik asi přesahují?
Jsou, rekl bych, ze na kazde strane pridaj tak 10cm. Fabii nemam, mam auto malicko sirsi a i tam presahuji.
Neměřil jsem to,kde projedu s autem tam se vejdu i s kolama a to nevozím nic malého../učitě nejsem širší něž auto včetně zrcátek/!
Co to tam je dole za dráty, do toho se to kolo dává ? ;)
Ahoj, kamos pouziva ateru. Byli jsme se trema kolama v Rakousku a nosic fungoval bezchybne.
Taky máme Ateru 3+1 a můžu jen doporučit, doopravdy to mají poladěné do detailu…velká spokojenost…
Tak takhle je to v realu. 130 po dalnici naprosto bez problemu. Prijde mi, ze to ani nechalasta o nic vic.
sklopeno
Takze uz s kolama na nosici na kouli mam neco najeto (cca 550km), snad muzu napsat par postrehu:
Mam MEDA2, naprosta spokojenost, uz bych nechtel nic jineho. Oproti THULE nema mozna tak vychytanou montaz (misto paky se dotahuje sroub), ale nasazeni i sundani je otazkou nekolika minut a ta cena… Casem nas zacalo jezdit vic, takze jsem dokoupil jeste „pristylku“, takze ted je z toho je MEDA2+1. Kola nepresahuji pres auto (kdyz vezmem sirku i se zpetnymi zrcatky, je to stejne), vyborna manipulace, zadne bahno v/na aute (jinymi slovy muzes to umyt az doma :-)), nemusis se bat zajet do podzemnich garazi, neni zadne rychlostni omezeni, celou cestu na kola vidis, zkratka perfektni. Tenkrat sla koupit i nesklapeci verze, to uz ted myslim nejde, rozdil byl asi 500. Jeste nikdy jsem to nepouzil – u sedanu jde kufr otevrit dost na to aby se tam dalo pro neco sahnout. Jenom si dej pozor na nosnost koule, na 4 kola uz budes potrebovat aby byla vice nez standardnich 50kg.
Převoz 4kol. Jen tak mě to napadlo. Zkoušeli ste někdo převést 4 biky na střeše tak, že byste shodili kola a rámy prostě přichytly za ližiny a kola strčili dst???????o kufru? Nechcou se mě kupovat držáky a plánuju jet s autem 1600km takže by mě rozebrání a složení kol nijak nevadilo. Co myslíte, jde to, nebo je to blbost?
Myslis tohle?
Nene, myslím prostě sundat obě kola a hodit rámy na bok a chytnout gumicukama nebo bindrama a hodit přez to nějakou plachtu :) Úspora 4000kč. Budu to potřebovat tak max 1× do roka :)
to je zvěrstvo
Krome toho, ze zrejme podres kola o sebe a mozna i strechu, tak na takovou streku je to fakt o hubu. Lepsi kola hodit do kufru a nebo aspon koupit nejlevnejsi nosice a kola k nim jeste prihakovat tlustyma plastovyma stahovacima paskama.
No vidíš, to je vlastně pravda. Jsem se právě bál, aby mě z těch levných držáků kola neujely :)
tak jsem pořídil Alfa2 (wjenzek). Zatím jsem naostro nevyzkoušel ale zdá se O.K. i vzhledově. Světla svítí, sklápění sklápí, kolo drží, nosič na kouli taky fest drží. Akorát na montáž a demontáž z koule je třeba sebou vzít obrovský klíč
Kolega z prace ma toho Wjenzeka a nemůže na něj říct jediné křivé slovo. Já přemýšlím o tomto střešním nosiči . Cena je oproti Wjenzekovi poloviční, což u mě hraje prim, akorát nevím, jak to bude s kvalitou. Nemáte někdo zkušenost?
V tom odkazu máš ale nosič na kouli :)
Pozor na to, kolik kol na něm bude potřeba vozit. Pokud tři, pak mám tu zkušenost s nejmenovanou polskou značkou, že rovné kolejnice neumožní dát nějak rozumně 3 29" MTB vedle sebe. Vždycky si překáží sedlo/řidítka.
S provedením o Thule je to o dost lepší, někdy je to sice taky boj, ale nikdy jsem nemusel sundavat sedačku.
Mám dotaz – je něco, na co si dát pozor s nosičem na čtyři kola? Máme vyhlídnutý tadyhle nosič kol na tažné zařízení, ale kromě toho, že je to strašná pálka se musím přiznat, že mám trochu strach, jak se s tím jezdí. Už je to přece jenom docela dlouhá páka. Případně kdyby někdo poradil kvalitní levnější.
Jestli ti mohu doporučit, protože to prodávám i půjčuji, tak na 4 kola Thule G6 929 s adaptérem 9281 na čtvrté kolo.
Je poměrně rozměrný,do šířky, ale kdybysis postavil vedle sebe jakékoliv nosiče na 4 kola vedle tohoto, sám bysi musel uznat, že nemá konkurenci.
A jestli chceš dát za tohle co tu ukazuješ přes 12 tisíc a nebyl bysi ochotný dát za Thule 14 tisíc(což dokážu pochopit), tak snad raději ten Wjenzek, je za ještě menší peníze a dá se říct, že dobrý.
Navíc ten co si tu postoval, čím víc na něj koukám, tím víc mi připadá jako pěkný haluz.A nezdá se mi, že by šel sklopit, takže nemůžeš do kufru.
Měl bys na půjčení ten Thule EuroClassic G6 929 LED 3+1 případně Wjenzek Alfa 3+1?
T.
Taky se mi tenhle moc nelíbí, za ty prachy už radši thule, nesklopný nosič mi nepříjde moc dobrý. Sám mám wjenzka pro 4 kola, sice není tak namakanej jako thule, ale zase levnější. Na co si dát pozor, známý jel s prázdným nosičem a u baráku kde byl zvyklý couvat a měl to naměřený na milimetry na něj zapoměl a nabořil s ním do zdi, to samý kdybys to někde otáčel skoro na místě, tak ti ten zadek trošku víc vybočuje. Jinak asi nic, pokud máš trošku větší auto tak ten nosič není tak znát, s menším se to trošku houpe.
G6 929 mám, ikdyž bez adaptéru. Nicméně:
kufru v rámci střední třídy
(FR/DH)
vypodložit v oblasti os a RU, bohužel oproti předchůdci má nižší oblouk, takže je to trochu skládačka
to bude docela sedět na zadku, zvlášť pak auta s větším převisem
8.Almera tino šla, hyundai tucson naprosto bez problémů. 2 kola xc a 2 endurka.
7. resim to zabalenim vidlic do topenarske izolace trubek a stazenim teto izolace paskami na suchy zip, uz mi totiz dva kusy izolace na silnici uletely.
Máte nekdo zkušenosti s nosičem na tažné (bez SPZ) TZ Marius na 3 kola
Běž do Thule. Je to spolehlivá a jasná volba mezi nosiči. Ostatní jen kopírují a nikdy to ve výsledku není ono.
Je docela legrace sledovat ty ostatní nosiče na dálnici, jak se vzadu kroutí jako žížala. :)
Zkušenost nemám ,ale už od pohledu si na tom neumím 3 kola představit,jedině odzkoušet,já taky dlouho laboroval a jak tu pár lidí psalo Thule je Thule,Netvrdím že ostatní nejdou použít,jen jaksi detaily a celková funkčnost je u TH o něco dál,kdo nemá porovnání nepochopí.
No já měl Wjenzek a už nikdy víc. Teď mám Thule a nedá se to srovnat.
To je též odpověď jak plácnutí do vody… By se aspoň slušelo napsat, co na něm bylo špatně… ;-)
Když beru jiná kola než obvykle, tak mi u Wjenzka chybí možnost protažení nosníku kol. Zbytek vychytávek jako rychlejší přidělání nosiče na kouli nebo, že se musím ohnout abych nosič sklopil neřeším – víc času stejně strávím čekáním na zbytek osádky.
Už jsem to psal několikrát – manipulace s vlastním nosičem a nasazení na kouli, manipulace s přiděláním kol, vlastní provedení nosiče a ramen, bezpečnost a pevnost fixace kol. Pral jsem se s Wjenzkem vždycky skoro hodinu, u Thule mám vše do 15 minut. Wjenzek se mi na kouli celý klepal, Thule drží mnohem lépe.
hlavně cenou :))
Jenže cena je vyrovnaná kvalitou a zpracováním,pak to má logiku.
Jenže tohle má každý jinak. Měl jsem několikrát půjčený Thule, ale raději jsem sáhl po Wjenzkovi. Netvrdím, že Thule nemá pár vychytávek navíc a není lépe zpracované, ale poměr cena/výkon v tomto případě (u mě) mluvil jasně. Ušetřené peníze raději investuji do kola …
Je to stejné jako by ses rozhodoval Auron vs Pike. Někdo si dvojnásobnou částku obhájí i když reálný přínos této investice není velký.
Souhlas. Taky jsem pořídil wjenzka a v pohodě. Nemůžu říct, že by kvalita zpracování byla horší než u Thule.
Ano Thule je TOP a uchycení na kouli perfektní a jednoduché, plus nějaké další fičury, ale za nějakých 6000 Kč v rozdílu mi to nestojí.
Tak Wjenzek je aktuálně kole 7tis,já měl Thule za 10,když vemu jednoduchost připevnění na kouli,uchycení kol,možnost držáky sundavat,protahovat rámama atd,lehce si investici 3tis navíc obhájím,ale každý je pánem svých peněz,já bych to příště opět investoval.
Já chtěl vozit 2+2 kola (2 dospělé, 2 dětské). Pokud vezmu nejlevnější Wjenzek 8 tis., Thule s adaptérem 15,5 tis. tzn. skoro dvojnásobek. Jestli se thule-vychytávky někomu za těch 7,5 tis. vyplatí je na zvážení každého …
kvalita a zpracování u Wjenzka je více než dobrá, přístup p. Wjenzka k zákazníkovi taky fajn, jsem jejich spokojený zákazník (wjenzek alpha 3+1)
Koukam, ze tu probihaji dohady Thule X Wjenczek, takze prispeju svym lowendem:)
Uz asi 5 let mam nosic z Penny, uz presne nevim za kolik byl, ale bud 2700, nebo 3700,–. Chtel jsem neco levnejsiho, jen na 2 kola a tento ucel zatim plni bez pripominek. Sice nema ruzne vychytavky, kola radsi jistim kurtnou, ale uz s nama dvakrat dal rumunsko, vcetne kodrcani po jejich cestach (z pohledu CR polnacky), jednou nemecko az nahoru k mori a dost cest po CR a zatim zadny problem.
Ilustracni foto z nasi posledni cesty do rumunska:)
tvl nevěřil bych co se vleze věcí do Pandy
Ja tomu taky neveril:) To tam jeste nejsou zachyceni nasi 2 psi, co se cestou valeli na vecech vzadu a taky nejsou uplne mini.
Nosič jedině Thule, s ostatními byly vždy jen problémy
Ale jdi ty brepto! Mi např. slouží Wjenzek úplně bez problémů. A nenajezdím s tím zrovna málo …
Jakej mas ten Wjenzek konkrétně prosím? Jsem měl teď jeden půjčený a Spectrala v L jsem do něj neupnul. Byl dlouhý tak jsem jedno kolo musel přivázat pavoukem. S tímhle problém nemáš?
EDIT: Nebo to nemá smysl upínat to jedno kolo?
Mám nějakou Alfu (tuším rok 2013) na 3 kola s možností dokoupení držáku ještě na jedno. Vozím na něm i sjezdaky s rozvorem 124cm.
Máš dané stahovaky na tu delší pozici?
Aha, to sem nevědě že s nimi jde hýbat. Zkusím to omrknout. díky
No je pravda, že thule je jedinej, kde pořádně drží i DH kolo s rozvorem přes 120cm…
Dlouho jsem hledal a nakonec vyrazil do obchodu pro Thule, ovšem když jsem ho viděl – samý plast, celé to bylo takové pofidérní a docela i přez ten plast těžké, takže jsem nakonec skončil u Atera Strada a protože mi u všech nosičů připadalo, že jsou kola moc u sebe, tak jsem koupil verzi EBike M, větší rozestup mezi koly , nosnost 60 kg. Dělá se ještě v širší verzi, ale ta se zase blbě dívá složená do kufru, ale i ta užší je na 29" vpoho.
Právě jsem nosič sundal z auta, ujel jsem s ním cca 400 km a naprosto v pohodě.
Čau lidi, příští rok bych chtěl trochu více procestovat Evropu na kole (ale i s autem) a než vozit kolo na střeše, tak bych raději nosič na tažný. Na internetu jsem četl článek, že ty drahé nezaručují kvalitu, tak si říkám, že bych šel do nějaké levné varianty. Našel jsem tohle http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/…arizeni.html, je to celkem levné, otázka je, jestli tomu mohu důvěřovat?
Bohužel tam není napsán výrobce (poptám se na to, jestli mi to prodejce zjistí), ale ta cena je velmi lákavá. Máte někdo zkušenost s nosiči v takovéto cenové relaci?
Díky.
Při takových plánech bych se tuplem díval jen po osvědčených nosičích od Thule, příp. Wjenzek. Věřím, že těch pár tisíc Kč navíc se v nákladech na cestu ztratí a za to ušetření nervů a komfortu to stojí.
Ahoj, ok, možná kašlu na úspory a raději zkusím nějakou kvalitu. Podívám se ještě pořádně na recenze, ale Thule je asi jistota, co?
Zajdi se na Thule podívat a porovnej si ho s Aterou, sám uvidíš…
Viděl jsem je vedle sebe a potvrzuji. Méně plastu, více bezpečnosti.
Tak do toho bych zcela určitě nešel, kór pokud chceš cestovat nějak víc.
Jak píši výše, taé jsem do obchodu šel pro Thule a odešel s Atera
Nevím, Ateru neznám, a neříkám, že bych si Thule kupil, ale co jsem zatím viděl Thule nosiče, tak byly dosti precizně zpracované, a lidem fungují. Kámoš má Wjenzka, a tváří se to taky velmi schopně a taky si pochvaluje. Podívej se, co tady dal samlljack, a pak pochopíš, proč jsem tak reagoval.
No to co sem dal samlljack bych tedy fakt chtěl vidět v reálu, to si ani nedovedu představit, jak funguje.
Atera vypadá hodně podobně jako Wjenzek, ale je to takové technicky dotaženější, hlavně co se týká uchycení kol za rám a tak
Mám Thule více než 7let..na 3kola..lehká manipulace s nasazením.. kvalitní zpracování.. Prostě držák..
Co jsem viděl, tak se asi u Thule něco změnilo, aktuálně je to taková skádačka z plastu a hliníku, nevypadá to ani na pohled že to bude moc bytelné.
Já mám z Thule jinak jenom dobré zkušenosti, ani jsem o ničem jiném neuvažoval, ale když jsem to viděl v reálu a porovnal si s konkurencí.....
Nedávno byl test v Dtestu – pro někoho to může být zajímavé srovnání https://www.dtest.cz/…icu-kol-2015
taky bych rád nějakej nosič na čtyři kola za rozumný peníze, co třeba tenhle? Peruzzo Parma
Já půjdu na jaře do Wjenzeku. Líbí se mi provedení a mám na něj pozitivní reference. Měl jsem půjčený Thule (i když starší model) a rozhodně jsem z toho na zadek nepadnul.
Ve variantě 3+1, kterou potřebuji, se bavíme o 8000 × 14000 (minimálně) a 6000 mi rozhodně za těch pár fíčur navíc nestojí.
Mám od tohohle výrobce na tři kola nosič sienna. Za ty prachy dobrý, já jsem spokojen. Měl jsem pujcenej na vyzkoušení thule a při sklopení mi překážel pedál při otevírání kufru. A to nepocitam ten jako zámek. Za ty prachy bych čekal víc. Ten co mam teda uzamykací není, ale za 300 jsem dokoupil v železářství zámek a řekl bych lepší zajištění než to thule co jsem měl pujceny od tchána.
docela mě zaujal tenhle, je skládací a vypadá žě do kufru kombíku by se vešel
tady za celkem dobrej peníz ale málo zkušeností a váha pčes 23 kg je už moc http://www.superoleje.cz/…ni-uzamykaci
No za ty prachy bych do tohohle nešel. To bych vzal ten Wjenzek.
co tu není zmíněný je Německý Uebler ....... sice není úplně levný, ale nic moc lepšího asi nekoupíš. Řešil jsem to minulý rok, ale u mě bylo důležité, že jsem potřeboval skládací do auta (vozim v kufru) a aby měl co největší osovou rozteč mezi ližinami. To oboje splňuje X22 nebo X31 nebo můžeš kouknout na neskládací
Já po neblahé zkušenosti s Peruzzo Pure Instinct 2 koupil právě Uebler X21S. Je to fantastický nosič. Perfektní zpracování snadná montáž, lehký a skládací. V testech jeden z nejlepších…
Uvažuji také o koupi nosiče, který bych bez problému uschoval do kufru auta. Mám 2 elektrokola. Nikdo se zatím nezmínil o nosiči na kola Thule EasyFold 931. Patří asi k těm dražším nosičům. Elektokola nejsou váhově lehká a nejsou ani levnou záležitostí. Jedná se mi hlavně o kvalitu nosiče. Máte někdo zkušenost s tímto nosičem? Děkuji
šel bych spíše do Thule Velocompact pro dvě kola, který je na těžká a velká kola přímo dělaný.
Já mám euroclassic 929 pro 3 kola a funguje dobře. Jezdíme s ním asi 3 roky.
Pořídil jsem Westfalii Portilo a jsem spokojený. Je sice dražší, ale stojí za to. Je velmi skladný nejen v garáži, ale také v kufru auta. To, že je plně složitelný, nemá vliv na jeho pevnost. Celkově působí velmi robustně a kvalitně. Letos Rumunsko a zpět bez problémů.
já také uvažoval o westfalii, ale nakonec jsem vzal bosal traveller II. Je o dost lacinější i s brašnou a funkčně je to úplně stejné. Kvalita vynikající.
já uvažuju o tomhle
přijde mě, že konstrukčně vypadá nejbitelněji, máte s timhle typem někdo zkušenost ?
souhlas, hodne jsem laboroval a vahal nez ho koupil :-)
zdravím, nemáte někdo zkušenost s tímto nosičem ? https://www.autodoplnky-obchod.cz/…-pro-3-kola/ resp https://www.nosicefox.cz/…vot--3-kola/?…
docela se mi zamlouvá. je za dobrou cenu a má defacto všechny vychytávky. (sklápění, uzamykání…)
video zde https://www.youtube.com/watch?…
Mohl by někdo z majitelů Wjenzka (konkr. Alfa Plus 2) poradit, jak přendat pásky úchytů kol do druhé polohy? Nějak nemůžu přijít na to, jak to udělat jinak než hodně hrubou silou :D
Řeším taky nosič na kola na kouli pro 2 biky (2× 29", nebo 29" a 27,5" enduro).
Prvně jsem si řekl, že jdu do kvality a pořídil si nosič Thule Euroride 940 – když jsem při první montáž zjistil, že se mi vedle sebe dvě kola naprosto nevejdou – dřeli o sebe snad vším, tak jsem nosič hned druhý den prodal.
Teď tedy řeším jakou variantu vybrat – určitě chci držák pro 3 kola s tím, že prostřední budu nechávat volný.
1. Wjenzek Alfa Plus 3 – tam mě ale malinko vadí to přidělávání na kouli…
http://www.nosic-kol.cz/…-plus-3.html
2. HAKR TRIP pro 3 kola Middle
http://www.hakrbrno.cz/…-kola-middle
3. Thule Euroride 943
http://www.vapol.cz/…ukt/7T943000
Pro Wjenzek je to dost info, ale máte někdo zkušenosti s HAKR?
Díky
Skládací peruzzo pure instinct
Mám Wjenzek Alfa 3+1 a místa nazbyt mezi pozicema tam není. Když dám vedle sebe 2 endura, mezi ně dávám v místech „styku“ proklady z tlustého Mirelonu (nebo něčeho podobného). Pokud bys prostřední pozici nepoužíval, tak v pohodě.
Btw. do mého nosiče původně 27,5" endura (velikosti L a XL + dlouhé geo) vůbec nešly upnout. Musel jsem upravit spodní úchyty (na každé straně je posunutý o 6cm od osy nosiče). Po úpravě je to v pohodě.
Kdybys měl zájem, budu nosič prodávat. Více info přes SZ.
U Wjenzka pro 2 kola je v rozestupu kol dost znatelný rozdíl mezi „klasickou“ verzí a verzí Plus. Rozhodoval jsem se mezi výprodejovou klasickou verzí a Plus verzí a kvůli jistotě ebiků v blízké budoucnosti jsem vzal Plus verzi (navíc má i zvýšenou nosnost a je o něco širší).
Přihoď si do výběru Peruzzo Parma 3, teď jsem s ním dal cestu do Rakous a pohoda. Rozhodoval jsem se mezi tímhle a Wjenzkem (toho jsem si též prohlédnul a vyzkoušel nasadit). Uchycení pákou je komfortnější a mají ho vymyšlený dobře.
Já přidám poznatek, i když pro dvě kola to asi nehraje takovou roli.
Ale pořizoval bych si nosič s odnímatelnými rameny. Viz Thule Euoride, Velocompact nebo Atera Evo. (Thule to má prý vychytanější)
Bez toho si to nedovedu představit, mám nosič na tři kola (Thule Velocompact), ale občas vozím i dvě kola a i tak rameno vyndavám a protahuju…za mě tento Thule VeloCompact 924. Vejde se i do kufru
Jeden dotaz – používáte někdo takovýhle adaptér? Jak funguje (třeba teleskopem)?
Mám kolo, které do Thule 928 nejde rozumně upnout. Nějak upnout jde, ale není to ideál, držák drží pouze za dvě hrany ze čtyř.
Pokud se ti nevejdou kola vedle sebe, zkus se podivat na Atera. Maji model pro ekola atd., který má větší mezeru mezi koly. Já mam Atera Strada pro e kola a je rozměrově zhruba stejný jako standard pro tři kola. Jsem s nim naprosto spokojený. Nosná konstrukce bez plastovych dílů. Perfektně se s nim zachazí. Sklápění bez problémů.