nosnost pevné carbonové vidlice MRX

22 nepřečtených
  • škrobák

    Dobrý večer všem, jsme majitelem kola MRX a uvažuju z o změně vidlice – myslel jsem na MRX carbon, problém je v tom že vážím cca 102 kg a jezdím hlavně terén. Mohl by mi někdo poradit jestli na tento typ vidlice nejsem moc těžký. Jaká by mohla být nosnost této vidlice? Budu vděčný za radu od odborníků. díky :-)

    0 0
    • nitraq  

      Jakou máš nyní vidlici? Pokud jezdíš převážně terén, proč uvažuješ o pevné vidlici? Ta by asi měla smysl, pokud bys jezdil lehký nebo skoro žádný terén, ale jinak bych řekl, že spíš ne.

      0 0
      • škrobák  

        teď mám XCR vidlu – chtěl jsem něco bez udržby a myslel jsem že carbon bude na mých cca 102 kg pevnější … a navíc taky trochu pruží… chtěl jsem něco na věky :-) a bez udržby…kamarád to jezdí se mnou v terénu a je spokojený, jen má asi o 20 míň :-)

        0 0
        • nitraq  

          Trochu pružit určitě bude a bez údržby taky, ale co na to tvoje ruce?:)

          0 0
          • škrobák  

            vím, že je to horší na ruce ale asi je to o zvyku…myslíš radši nechat tu XCR ? … co ta moje váha – zvládnul by to ten carbon ?

            0 0
        • scalar  

          nic není na věky..

          0 0
          • škrobák  

            to je ale kombinace hliník carbon – myslím… a co celo carbon … ale díky za foto, asi je to pravda, není všechno zlato co se třpytí :-(

            0 0
            • scalar  

              Tohle je MRX celokarbon, minulý model.

              0 0
            • scalar  

              Ale to Ti za litr opraví a jede se dál :-) A byla to spíš moje jezdecká chyba.

              0 0
              • škrobák  

                …a co ta moje váha jatečního prasete :-)

                0 0
                • scalar  

                  metrák by pro vzduchovu vidlici s 32 mm nohama neměl být problém

                  0 0
                  • škrobák  

                    vzduchovku jsem právě moc nechtěl… líbil se mi ten carbon bez údržby, jen jsem nevěděl tu váhu…asi zůstane u osvědčené XCR…díky za odpovědi

                    0 0
                    • scalar  

                      Co je na XCR osvědčené, ta pod metrákem nemůže fungovat…

                      0 0
                      • škrobák  

                        XCR je pro mě osvědčená …mám v té pružině nacpaný elastomer … hodně stuhla, vzduch jsem nechtěl ( častý servis a cena – nejsem vatař ) a myslel jsem že carbon za 4500 a mám klid …jen nevím jestli je to správná volba …buď ten carbon nebo to nechám jak to je … jsem jen hobík co rád jezdí se psem po lese :-)

                        0 0
                        • scalar  

                          Tak záleží, jak máš rád svoje záda, ruce, krční páteř… Nemluvím o jízdních vlastnostech kola s takovou vidlicí.

                          0 0
                          • šlapatko  

                            Jezdil jsem stejnou viddlici giga carbon MRX. Několik tisíc km, pár poletů přes řidítka a vidlice vydržela. Mohl to být špatný kousek. Měl jsem spíš vymačkaný sloupek od představce, ale minimálně. Jinak jsem vozil vidlice MRX carbon, nejtuhší a přitom nejvíce pobrala. Dále ocelová singular, měkší ale taky něco vzala. Přes 10000km mám najeto na pells XF 5. Je to hliník a příjde mi dost podobná ocelovce. Nejlepší byla carbonovka, ale stále je to pevná vidla. Při větší ráně jdeš s kola ven :-) Nejdůležitější je na pevné vidlici pořádný plášť a nízké tlaky :-)

                            0 0
                    • Bafoon  

                      xcr pod tvojí(i mojí) vahou nechodí, váží to snad 3kg… samá pozitiva

                      najdi si tady vlákno pevná vidlice nebo pevná 29er vidlice – přesně nevím, počti a uvidíš.

                      Jednu dobu jsem jezdil karbonku s alu krkem exotic, je to něco jako tohle http://www.bikesport.cz/…lice-29_4091 a s trochu podhuštěným pneu i v terénu, bez bázně a hany :-) držela dobře, tvrdá jak šutr :))

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.