Obal na kolo na střešní nosič

18 nepřečtených
  • Sebasten4

    Ahoj všem,

    bohužel i po usilovné hledání na netu jsem nenašel, co by vyhovovalo. Kolo vozím na střešním nosiči na autě bez sundaného předního kola. Rád bych nějaký obal na celé kolo, aby když kolo převážím nebylo tolik od much nebo v případě deště tolik netrpělo atd. Našel jsem pouze obaly v případě převozu na kouli, bohužel ne na střeše. Hledám nějaký obal, který se jako ,,kondom" :D navlékne na kolo a ochrání hlavně vidlici, oblasti řetězu, převodníku, pastorky, řetěz apod., prostě ty nejcitlivější místa (není nutné řidítka či přední či zadní kolo jako takové), Ideálně pokud by měl obal ,,vynechané místo" na místech, kde se kolo chytá rukama, když se dává na střechu auta. Věděli byste o něčem ?

    Případně jak to řešíte vy ? Používáte nějaký obal když převážíte kolo na střeše, abyste ho aspoň trochu chránili od deště, nečistot atd.

    Předem díky ! :)

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Alojs01  

      Nez ten najaky obal na to kolo nandas a sundas, tak to mas od tech pripadnych much ocistene…

      0 0
    • Lister  

      Zkus se zamyslet nad tím, jestli je to opravdu dobrý nápad. Co by takový obrovský padák na autě udělal a proč to vlastně nikdo nedělá.

      Vybral sis určitý typ přepravy kola a ten má svá omezení.

      Přeprava jednoho kola pro mne znamená přeprava v autě. Tam obal není problém – koupíš za pak korun obrovskou plachtu se stahováním gumou a máš vyřešené.

      Na střechu se dělají návleky na přední část kola – řidítka a vidlice. Balit cokoliv jiného je nesmysl.

      0 0
      • Breakpain  

        můj postoj:

        Smysl má chránit vnitřní nohy vidle – občas se zatoulá šutr od auta / případně mít gufera od much (až se projedeš, taky není to pravé) – řeší mirolenová trubka :-).

        Vše ostatní považuju za blobst, co zvýší spotřebu a je k ničemu :-) …

        0 0
        • Lister  

          Já vozím kolo na autě naopak a zase tak rychle necouvam, abych tím rozplacaval muchy ;-)

          IMHO riziko poškození vnitřních noh v terénu je mnohem větší než na střeše, to by ten šutr musel výletět fakt fest vysoko.

          0 0
          • JachymP  

            Záleží kdy jedeš… Když jsem se vracel ve středu navečer z Klínovce, tak much na vnitřních nohou byl skoro souvislej potah a to ho taky vozím předkem vzadu. Asi příště zkusím ty trubky. Ale když mouchy vyčístíš, tak problém nevidím…

            Jinak souhlasím se všemi, na autě se kolo má dobře, horší je když na něj sedneš nebo dokonce nedejbože když chytneš přeháňku a do cíle daleko… no a pády mu taky asi moc nesvědčí…

            Taky vás rozesmějou ty cyklisti s kolem ze supermarketu co si dávaj igelitku na sedlo když vezou kolo na autě? ;)

            0 0
            • jIrI___  

              Igelitka na sedlo je základ. Zkoušel ses někdy projet na sedle nacucaném vodou? ;)

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • zdenek  

      Na skladování doma jsem koupil tohle:

      Obal

      Možná kdybys to nahoře ještě uzavřel nějakým suchým zipem, aby to nenabíralo vzduch za jízdy…

      0 0
      • Esi  

        Tohle bych řekl že se v rychlosti nad 60km v hodině rozpadne, do té doby to bude obrovský padák.

        Kolo na střeše nemá smysl nijak balit. Sem tam nějaká moucha snad kolu nevadí a trocha deště taky ne, to se tomu komu stává i při ježdění na něm, teda pokud to není nějaký hipsterský obývákový speciál.

        0 0
    • Jirra  

      Přesně jak pišeše Listet, celo plachta bude brzdný padák, který bude nejen brzdit, ale ve velkých rychlostech bych s bál, že kolo utrhne. Jestli ti to tak vadí a trváš na kole na střeše, zkus nafest ty nej části obalit průhlednou potravinářskou fólií a konce prilep izolepou, ale jestli to bude držet ve 100km nevím a jestli kolo nevezeš na výstavu, tak docela zbytečná prace :-)

      0 0
      • Esi  

        Je to příště celé blbost, kolo se pro použití zapráší, namočí, občas odře. Pokud vadí zaprášený řetěz, není nic jednoduššího než ho sundat a po případně dát zpět, se spojkou je to práce na minutu.

        0 0
        • Breakpain  

          Kolo ze střechy je krásně vyfoukaný, to bys musel jet písečnou bouří ;-) … jediný problém jsou rozmázlé mouchy (neřeším), šutry od aut do vnitřních nohou (řeším – mirelon) – šance že se to stane je menší, než že budeš mít pavouka na předním skle, ale už jsem to zažil s kámošem… takže mirelon na okresky vždy.

          0 0
    • oddie  

      Já to řeším rak, že jsem pořídil auto, kde se 3 lidi a 3 kola vejdou pohodlně dovnitř. 4 lidi a 4 kola případně na nosič na kouli, a teprve když je třeba jet v 5–6, zbylá kola na střechu. Zašpinění neřeším, jízdou v terénu se zašpiní mnohem víc.

      0 0
    • Jakobo  

      Prutazna folie. Sice to neni ekologicke, ale zase kdyz vidim tu obrovske plytvani v prumyslu tak toto je plivnuti do more.

      Pouzivam ji casto pro ruzne takove ucely pri cestovani. Pokud omotas na pevno nic nebude plandat. Nevim jak casto jezdis, ale pokud nanejvys dvakrat do mesice tak je to cenove unosne.

      Snad jediny problem, pokud folie zmokne prestane lepit a zacne se rozbalovat, ale to uz jsou prakticke detaily a ty nejak vyresis.

      0 0
      • fargo.  

        Taky to vidívám na řídítkách některých převážených kol. Proti samovolnýnu odmotání se to dá zajistit gumičkou ze staré duše.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.