• 1900petr

    Tak jsem si pře internet u těchto devedů koupil kolo.A kolo přišlo, ale bohužel polámané.Tak po domluvě jsem kolo poslal zpět a ejhle.Bylo mi řečeno ,že kolo poškodila česká pošta a že z reklamací by mohl být problém.Dobré řešení podnikavce.Škoda jen, že na balíku neby zjevné stopy poškození. Tak bacha. Mimochodem byl to superior

    0 0
    • pete_ax  

      No ja z tama kupoval funkcni pradlo a bylo to v pohode. S tim kolem to je kazdopadne pesek ale :o(

      0 0
    • rainbowone  

      Jak to můžou takhle zničit ? To snad není možný :(

      0 0
      • vinnca  

        nerikej te mi, ze to znicila posta, kdyz obal nebyl poskozeny

        0 0
        • Clavinger  

          Nechci se nikoho zastávat, ale ti lidé v e-shopu by to neměli v hlavě v pořádku, kdyby vědomě poslali kolo v takovém stavu. Je přeci jasné, že 99% lidí to nasraně vrátí a oni budou muset minimálně 2× platit poštovné. Pokud vím, tak Česká Pošta přepravuje hodně i ve vlacích a takovej pád nestabilní krabice s kolem pěkně z rampy … Nevím …

          0 0
          • Vilém  

            Jednak pochybuju, ze tu krabici v shopu nekdo otevrel pred prodejem a taky si vubec nedelam iluze o chovani pracovniku posty k prepravovanym zasilkam. Takze chyba muze byt tam i tam. Osobne bych to asi nechal preplest a priste se na takovej kseft vyprdnul.

            0 0
            • vinnca  

              proto si pro nove kolo dojedu osobne, nebo si u nas priplatim tu petistovku navic, ale kolo si vezmu neposkozeny. Pak se otravovat s poskozenym kolem, vracet ho nebo se hadat o reklamaci – no moje nervy, v dnesni dobe ja kazdy vychcany, jak mraky.To jsem zvedavej, jak to dopadne.

              0 0
              • Rolei  

                 To kolo je doničené dost takže na krabici to muselo být vidět (jestli krabice byla v pořádku – což pošta jistě potvrdí – tak si moc nedovedu představit jak to reklamovat ani že by někdo takhle poslal kolo úmyslně. Navíc nově registrovaný člověk tu pět minut po registraci napíše toto a pak nereaguje, nevím co si o tom myslet.

                0 0
                • 1900petr  

                  Tak teď reaguju.Myslím si,že na kolo najel někdo ve fabrice ještěrkou.To kolo muselo být vybalené z krabice,když ho poškodily(a já dostal krabici normálně zasponkovanou). Prodejce se zatím neozval,ale myslím si ,že kolo zreklamujou.Jinak mi holt bude muset poslat papír, ve kterým se zaručuje,že kolo odešlo z jeho obchodu v pořádku a pak to budu řešit dál.

                  0 0
                  • Rolei  

                    Ok, tak přeju aspoň hodně štěstí s reklamací, jestli se prodejce zasekne tak to asi nebude jednoduché…

                    0 0
            • Jarous1  

              Ten ruplý ráfek zadního kola do toho taky započítej…

              0 0
              • Vilém  

                Vsak tak jsem to myslel. Tezko se bude o necem dohadovat.

                0 0
          • 1900petr  

            Mě v e-shopu řekl, že to kolo ani nevybalujou. To kolo jsem poslal obratem v té samé krabici na reklamaci.Tak si myslím,že kdyby byla krabice nějak poškozená,tak by to napsali do nějakého zápisu.

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.