Takže vybrala jsem si obchod s tím že je tady na B-F na ně chvála… Sehnala jsem u nich totiž ráfky Mavic Open Sport za „dobrý“ peníz.., no a k nim mají „levný“ dobrý 400ml olej..:-) Čekám… Čekám týden a nic., píši e-mail. Odpověď přišla za 5 minut :-O Dále již bez komunikace, a hle na poště balík..:-) Natěšená.., konečně budu moci z treka shodit to dynamo, Péťa z Goldbajku mi vyplete nová kola… Jenže… Nepřišlo to co teď potřebuji – ráfek 32děr, mám totiž již zakoupený 32děr náboj XTcl na předek místo zapleteného kola s tím SH dynamem.
A jiné vtipy v balíku z Global – Sportu.
Mrkněte na původní objednávku, mejly, fakturu a vtipnou kaši.
Mám jim to vrátit ? Mám dělat že se nic nestalo a už od nich nic nekoupit ? Mám být hodně nasra** a udělat dusno a aa.., poraďte.