• Zlatka

    Takže vybrala jsem si obchod s tím že je tady na B-F na ně chvála… Sehnala jsem u nich totiž ráfky Mavic Open Sport za „dobrý“ peníz.., no a k nim mají „levný“ dobrý 400ml olej..:-) Čekám… Čekám týden a nic., píši e-mail. Odpověď přišla za 5 minut :-O Dále již bez komunikace, a hle na poště balík..:-) Natěšená.., konečně budu moci z treka shodit to dynamo, Péťa z Goldbajku mi vyplete nová kola… Jenže… Nepřišlo to co teď potřebuji – ráfek 32děr, mám totiž již zakoupený 32děr náboj XTcl na předek místo zapleteného kola s tím SH dynamem.

    A jiné vtipy v balíku z Global – Sportu.

    Mrkněte na původní objednávku, mejly, fakturu a vtipnou kaši.

    www.sweb.cz/AZHome/Humor/

    Mám jim to vrátit ? Mám dělat že se nic nestalo a už od nich nic nekoupit ? Mám být hodně nasra** a udělat dusno a aa.., poraďte.

    Anketa: Také si z Vás někteří prodejci udělali "prdel" ?

    0 0
    • mdk  

      samozrejme je to ich chyba…cize ich kontaktovat a samozrejme vymenit

      0 0
      • tonik666  

        Hodit jim to na hlavu znamená přetahování, které se může protáhnout. Měli by ti vrátit peníze.

        0 0
    • figa  

      Jako Vánoční překvapení je to dobré, ale Vánoce už byly.Svého času jsem si přes e-shop objednal oblečení na tenis a přišela jen vrchní část s tím, že šortky už nemají, takže v tento druh obchodu už nemám důvěru.

      0 0
    • Ondrys  

      Urcite bych to reklamoval.

      0 0
      • Zlatka  

        Jako pošlou mi půlku objednávky a půlku oleje za těžký prachy a ani mi nedají vědět předem mejlikem ?

        Když jsem jim včera volala jako že co se děje jakto-že mám na poště dobírku za méně peněz, tak odpověď zněla: nooo já si na to pamatuji, je tam jenom jeden ten ráfek protože ten druhý nemáme, ale až ho budeme mít tak Vám ho pošleme na naše náklady. O oleji ani zmínka.., a prý v tom balíku ASI bude ten co zrovna potřebuji akutně: 32děr…:-D Že je prý standartní a tak předpokládá že tam bude..:-D Srandista.

        0 0
        • pavelm  

          Ze Ti neposilaji zbozi komplet Ti urcite meli dat vedet. Je pochopitelne, ze to nastve kdyz s tim pocitas a musis to ted resit jinak. Udelali chybu v komunikaci s Tebou, ale ja bych to jako takovou tragedii nevidel. Stanou se horsi veci a Tebe nikdo nepodvedl, zaplatila jsi za to co jsi dostala. Dej jim jeste sanci :)

          0 0
          • Zlatka  

            Grrr..grr, kdyby mi poslali slespoň ten co potřebuji tak to beru jako netragickou událost zbytečnou publikovat, ale takhle se přece nepodniká… Mají za to ode mne alespoň slušnou reklamu. :-)

            0 0
    • maxtor  

      To mě se stalo něco podobného – objednával jsem pár věcí z Koloshopu a celková hodnota objednávky byla těsně pod 3.000 (od 3.000 je doprava zdarma). Tak jsem k objednávce přihodil nějakou kravinu (v podstatě bych ji tak měl zadarmo) – tuším, že to byla nějaká duše. Došlo mi vše kromě té duše, která zrovna taky nebyla na skladě. Vzhledem k tomu, že to ale byl jejich problém, což mě i napsali, neúčtovali mě poštovné. Navíc mi předem zavolali, takže i komunikace v pohodě. Tohle by mě taky hodně nasralo.

      0 0
    • MirrA88  

      Tak mě osobně se stalo něco podobného, ale prodejce se mnou jednal korektně, až jsem byl překvapen jakou kravinu řeší :-) Objednal jsem si z internetu kolo, které měli na stránkách v modré barvě, po pár dnech jsem byl z internetového obchodu kontaktován, že jim kolo přišlo, ale v jiné barvě než jsem si objednal, tak jestli mi ho můžou poslat. Zrovna mi poslali fotky, jak to kolo v té nové barvě vypadá. Jelikož mi na barvě nezáleželo, tak jsem to vzal.
      Ale když vidím jakou doslova prkotinu řešili u mě, tak být tebou, tak neváhám, a vrátím jim to.

      0 0
      • rock  

        No, kravina … kdyby mi dodali kolo v jiné barvě než jsem objednal, tak jim to budu omlacovat o hlavu tak dlouho, než z toho ten lak oprýská. To, že dali vědět, považuji za nezbytnost …

        0 0
    • mosquito  

      tak zase mas levnejsi rafky nez v objednavce ne ? jinak trosku opruz :-D

      0 0
      • Zlatka  

        No to nemám…:-( Když tak jenom jeden a objednávka je s dph, a tabulka ve faktuře bez dph… Součet ceny s dph je až dole..(kamufláž ?) Oleje půlka a ještě dražší.., a ten jim asi za to pošlu hezky zpátky.

        0 0
        • mosquito  

          no fakt.. tak to je blbej kseft

          0 0
        • pavelm  

          nj, za 200ml oleje jsi zaplatila 198kc s DPH a v objednavce bylo za tu samou 198kc cenu jednou tolik – 400ml. Proste se jim ten kseft s Tebou nepovedl :(. Na druhou stranu nejde o zadne zavratne castky, ale jestli Te to hodne stve vsechno to zabal, posli zpet a zapomen na to. Nestoji to za to aby se nad tim clovek vice zlobil. Ja osobne bych jim zavolal jak ze to tedy je. Kazdy udelame v praci chybu, pokud bych dostal rozumnou odpoved/omluvu tak to necham bejt. Jinak bych to poslal zpet a hledal jinej shop. Mam taky jednu blbou zkusenot ale tam slo o dost vice penez :(.

          0 0
          • kudlanka32  

            jo ale zaplatis postovny :) takze kolikrat je lepsi se na to vy......

            jinak ja kupuju od tech ne uplne nejlevnejsich pac ty nejlevnejsi desne trvaji nebo nefungujou vubec…zda se ale ze nejhorsi jsou ty, co este nezanikly ale trochu zijou:)))

            0 0
            • reborn_biker  

              jestli se nepletu, tak v pripade, ze je zakazník v právu. mel by prodejce poštovné po vyřízení reklamace vrátit.

              0 0
              • Zlatka  

                KDO SI POČKÁ TEN SE DOČKÁ…:-)

                Ráfek jak jsem Vám slíbil zašleme v nejbližším možném termínu. Předpokládám že ve středu budeme zasílat. Na naše náklady. Co se týká maziva, objem 400ml se vůbec nevyrábí, byla to tisková chyba našeho dodavatele, kterou jsme omylem převzali. Zaslal jsem Vám maximální možné množství v ceně kterou jste měla v objednávce a to za VOC cenu (běžná cena je 140,–/100ml). O vyjádření e-mailem jste mě žádala v pátek večer, nezlobte se tedy prosím že jsem Vám do této chvíle nenapsal. Uznávám, že jsme Vás měli informovat předem, bohužel se tak nestalo, ještě jednou se omlouvám.

                TOŽ TEDY UVIDÍME.

                0 0
                • F1  

                  mají tam zajímavý odstavec: Rámy na kola – váha versus cena:

                  Nejrozšířenějším materiálem je stále ocel. V levné variantě má tento materiál vyšší pevnost, bohužel na úkor váhy. Pro docílení nižší váhy jsou dražší ocelové rámy na kolo ve střední části stěny tenčí a na krajích silnější. Rámy z hliníku jsou až třikrát lehčí než z oceli. Protože je hliník měkčí, dosahuje se požadované pevnosti zvětšením průměru trubek. Použitím karbonu jako materiálu pro rám na kolo dosáhneme až šestkrát větší pevnosti než u rámu z oceli. Tyto rámy jsou také dostatečně lehké a mají schopnost pohlcovat vibrace. Pro nejnáročnější jsou však nejvhodnější variantou rámy z titanu. Mají dostatečnou pevnost a jsou zároveň lehké, pohodlné a nerezaví.

                  Přitom ocelový rám jsem v nabidce nenašel :-)

                  0 0
                  • Luka  

                    prijde to jenom me jako kravina nebo uz proste jen potrebuju jit domu????

                    0 0
                    • Luka  

                      tak aby si nekdo nemyslel: mluvim o tom popisu materialu. Je to jako kdyby mi nekdo vysvetloval, ze svestky jsou lepsi nez jabka, protoze maj jednu pecku, ale jabko je zeleny a ma pecek vic, ovsem opravdovy fajnsmekr ji tresne bo jsou cervene a vubec nechutnaji jako meloun :)

                      0 0
    • Zlatka  

      LIDIČKY RÁFEK JE DOMA !

      :-)

      0 0
      • Thapsus  

        Ráfek je jméno zatoulaného kotěte !

        0 0
      • mosquito  

        jo, vypadas jak hodne spokojena kocena :-P :-D

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce