• cheedow

    Zdravím, čím, nebo jak chráníte kolo při převážení na střeše auta?

    0 0
    • jIrI___  

      Omotám do potravinářské fólie.

      0 0
      • worlusho  

        A dáváš tam také takové ty pytlíky co stahují vlhkost?

        0 0
        • jIrI___  

          Nedávám, to mi už připadá zbytečné.

          0 0
          • worlusho  

            Já bych to zvážil, co kdyby se to zapařilo.

            0 0
            • Delkim  

              stejně prý vytahuje vlhkost i syrová rýže, jen nevím jestli je lepší basmati nebo jasmínová, nicméně asi se bude z pod té fólie sypat ven

              ale zase zrníčka rýže prý přináší štěstí, svatba nebo převoz kola, to vyjde nastejno

              0 0
              • worlusho  

                Já bych řekl, že lepší bude parboiled, ta se po uvaření tolik nelepí.

                0 0
    • buba CZ  

      Nechráním ničím,na co? Venku taky jezdím za každého počasí a kolo si na švihu nebalím.Dokonce nesundávám ani tachometr a vydržel zatím všechny deště a rychlosti okolo 140 km/h.

      0 0
    • podvlada  

      Zaměřil bych se hlavně na jistý spojení s autem. Jako malýmu nám uletělo ze střechy asi v 90km/h, protože jsme opomenuli připoutat kola k lyžinám. Případně sundat cokoliv, co může upadnout za jízdy. Ale proč ho chránit, před čím? Vodou? Proč? :)

      0 0
    • Breakpain  

      Nijak, je to zbytecny.

      Pise ten, co pigluje kolo po kazdem svihu ;-) …

      0 0
    • jonti  

      Nechráníme. Snažím se ale jezdit spíš pomaleji, na dálnici nejezdit přes 140.

      0 0
    • Josef Panek  

      Nosičem na kouli.

      0 0
      • worlusho  

        To fakt ochrání kola na střeše?

        0 0
        • Wiseman  

          :D pobavilo

          0 0
        • Josef Panek  

          Jsou 2 možnosti. 1) nechceš chápat, 2) nejsi schopen chápat. V obou případech je jakékoli vysvětlování rovno tomu pověstnému házení perel sviním.

          0 0
          • worlusho  

            Střechu mají na rozdíl od koule většinou všechny auta. Já dost často vozím pět kol a takový nosič na tažné zařízení jsem ještě neviděl. Zato jsem letos viděl frajera co si myslel, že se vejde do stejné mezery i koly na tebou zmíněném nosiči a orubal tím dvě další auta na parkovišti před marketem.

            0 0
            • jIrI___  

              To ovšem nebyla chyba nosiče :)

              0 0
              • worlusho  

                To jistě nebyla, ale třeba si myslel, že na tomto druhu nosiče je přeprava bezpečnější. ;)

                0 0
                • Josef Panek  

                  Začínám snít o tom, že bych se chtěl dožít toho, že se nějakej klaun s kolama na střeše někam nevejde. Vím, asi se to nestane, ale co by kdyby…

                  0 0
                  • worlusho  

                    To zase není tak neobvyklý jev, jen se tím málokdo chlubí. ;)

                    0 0
                  • Wiseman  

                    Můj kamarád sundal 3 kusy jednou ranou :D holt podzemní garáže no :D

                    0 0
                  • Breakpain  

                    Onehdy v servise si jeden pán (údajně řídila manželka) amputoval půlku střechy … zahučel do podjezdu a vyrval s hágusy kus střechy … kola sešrotovaná v Thule ProRide – stále tam držela, nepovolila ;o) …

                    0 0
            • Josef Panek  

              Jo, to chápu. Koule je takovej zázrak, kterej se nevidí zrovna často.

              A pokud si k tomu ještě viděl toho borce, není už vůbec o čem debatovat. To svět prostě neviděl!

              Chtěl bych tě vidět skládat 5 kol na střechu něčeho vyššího. To už bych byl asi ze švihu doma.

              0 0
              • worlusho  

                Když musíš mít vysoké auto, tak to je tvůj boj, nám co stačí nízká auta s tím problém nemáme. Ostatně těch co nedobrzdí není zrovna málo. ;)

                0 0
                • Josef Panek  

                  Mno…ehmm…hmmm…přec­hytračils mě. Na tyhle argumenty nemám.

                  0 0
                  • worlusho  

                    Shrnul bych to tak, že každé má svoje „+“ a svoje „-“. ;)

                    0 0
              • scret  

                a ja ymslel, ze koule je jenom na to, aby lidi pri couvani tolik nemuseli davat pozor… alespon tak mi prijde, ze vetsina majitelu auta s kouli funguje…

                0 0
                • antt  

                  nám třeba koule zachránila zahraniční dovolenou, když do nás zezadu v koloně najeli dvě auta. Obě odjeli na odtahovce, já jen přišrouboval upadlou spz a pokračovalo se s malým zdržením dál. V čr nám pak pojištovna „proplatila dovolenou“ a na rok můžeme zas :)

                  0 0
                • Josef Panek  

                  Velká myšlenka. Hodně velká!

                  0 0
                  • scret  

                    ne ale vetsi, nez ty tvoje:)

                    0 0
                    • Josef Panek  

                      Tak o tom bych si nedovolil pochybovat. Ale tetě Mildred to raději neříkej. Náčelníkovi klidně!

                      0 0
                      • scret  

                        nevim co beres, ale chci to taky:) tady prsi a tak by se mi dobrej matros hodil:))

                        0 0
                        • Josef Panek  

                          Buď hodně mizernej oslí můstek, nebo už jsi čistě v tvým světě a tam já nedosáhnu. Promiň.

                          0 0
                • jIrI___  

                  Parkovací asistent první generace.

                  0 0
      • Pavel  

        A já je chráním převozem v kufru. Však taky proto jsem si pořizoval kombíka… ;-)

        0 0
        • zdenek  

          Vejdou se ti do kombíka kola nastojato (s vyndaným předním kolem)?

          0 0
          • oberleutnant Weiss  

            Právě to byl jeden z důvodů, proč jsem nakonec pořídil Roomster. Sice žádná krása, nikdo u toho obdivem neomdlévá, ale já to nepořizoval na přehlídky, nýbrž na převoz rodiny a trochy věcí včetně kola…

            0 0
            • Breakpain  

              Jedna z hlavních věcí, proč jsem se toho vzdal – jedeš někam pojezdit, uděláš z toho bahnivou kouli a mýt to budeš až doma … to bych prostě do auta dát nemhol, střechu spláchnu vapkou, když na ni napadá trochu bahna (sklo … ).

              Ty to řešíš jak?

              0 0
              • worlusho  

                jak asi

                0 0
              • Pavel  

                Bordel v kufru prostě neřeším, mám tam na podlaze karton, občas to vyklepu. Auto je od toho, aby sloužilo ;-)

                0 0
                • Breakpain  

                  chápu, takhle se nato nedívám … tak možná proto je to pro mě nereálný :)

                  0 0
              • oberleutnant Weiss  

                Když už někam vezu kolo autem, je to silnička, u které je minimální (spíše nulový) předpoklad, že se z kola stane blátivá koule. Drobný sajrajt v případě, že mě chytne déšť, spolehlivě odfiltruje stará deka, kterou stačí jednou za čas vytřepat…

                0 0
                • zdenek  

                  Já vozím i MTB a když čekám bláto, tak vezu přenosnou wapku. Napájená je z auta. Zásobník na vodu stačí tak na 2 kola.

                  Kola mám ale stejně v ušitých obalech. Nechci mít zavazadla špinavá třeba od řetězu.

                  0 0
              • Kubiczech  

                Plachta na zahradní nábytek od švédského nábytkového giganta. Nepropustné, se stahovací gumou po celém obvodu, nic se nedostane dovnitř ani ven. Nejlepší kup na kolo za hodně dlouhou dobu.

                0 0
            • zdenek  

              Já takhle kola vozím v Jazzu a je to OK. Pomalu se rozhlížím po novém autě a je to docela problém. Menší auto s dostatečně dlouhým kufrem, s rovnou podlahou a výškou ke stropu 1 m se hledá špatně.

              O Roomstru uvažuju až jako poslední možnost. Ten design je pro mne velká překážka. :-(

              0 0
              • oberleutnant Weiss  

                Jo, Roomster rozhodně neohromí krásou, to souhlasím. Když jsem vybíral nový povoz, byl Jazz jedním z hlavních favoritů – chtěl jsem relativně malé auto – tak do 4,2 m na délku – do kterého dostanu rodinku, nějakou tu bagáž a kolo, pokud možno bez nutnosti ho rozložit na prvočinitele. Rozhodla cena – Škodovka mezitím přišla na to, že za původních cca 400.000,– už to auto žádnou díru do světa neudělá, a srazila cenu na úroveň o pěkných pár desítek tisíc níž, než v té době stál Jazz – a pak také o něco větší kufr. Zatím nelituju…

                0 0
                • zdenek  

                  Taky jsem hledal co nejmenší (a nejméně žravé) auto, kam by se ještě vešla kola. K Roomsteru byl i originální držák kol do kufru. Jazz byl relativně dražší, ale vhledem k výbavě a variabilitě mi to přišlo OK. Druhá generace už se mi tak nelíbí.

                  Od Škody by se mi líbil Yeti, ale ten nemá rovnou podlahu. Nadějně vypadal Golf Sportsvan. Zvenku vypadá velký, ale uvnitř velké zklamání. Způsobem sklápění zadních sedadel to totálně zabili. Podlaha kufru je hrozně vysoko. :-(

                  0 0
                  • Dejv94  

                    Osobně jsem zvolil Toyota Verso, vcelku prostorné auto s velmi „nežravým“ motorem (1,6 benzín s upravou na E85).

                    0 0
                    • zdenek  

                      Jak je na tom s možností převážet kola uvnitř? Dá se bez vydavání sedlovek?

                      0 0
              • podvlada  

                Starý Volva :))

                0 0
              • HWSpeedy  

                Novy Roomster ma byt pristi rok a vychazet z noveho VW Caddy.

                0 0
          • Pavel  

            Ano, vejdou. „Rekord“ jsou čtyři kola (3 x bajk, 1 x cyklokroska – sundaná přední kola a sedlovky), tři lidi plus bagáž. Škoda Octavia Combi („jedničková“).

            0 0
            • zdenek  

              Tomu sundavání sedlovek bych se právě chtěl vyhnout. Na silničních kolech se musí povolovat inbusem a na MTB je zase namazaná kvůli zajíždění do rámu. :-(

              0 0
          • Simple.Jack  

            Zeptám se možná blbě, proč nastojato? To kvůli hydra brzdám? Nebo je jiný důvod?

            0 0
            • Breakpain  

              Na ležáka už tam nedáš moc věci (do kufru) a musíš dávat pozor na hazku a celkově se to tam hůře dává. Na stojáka je to prostě komfortnější ve všech ohledech mi přijde. Navíc dávat na sebe na ležáka 2–3 kola je maso :)…

              0 0
              • zdenek  

                Přesně.

                Vozím 2 kola nastojato po stranách kufru a uprostřed je dost místa pro zavazadla. Na kolech se nic nemůže ohnout nebo poškrábat.

                0 0
        • Breakpain  

          Mega kombajn ne? Ja musim vyndat predni kolo a i tak by to chtelo vyndat i zadni, coz uz mi prijde jako opruz → kolo na strese.

          0 0
          • Pavel  

            Dvě kola tam dám i bez sundaných předních kol. Prostě jen „vsunu“ a jedu. Pochopitelně sklopené zadní sedačky… ;-)

            V autě jsem s kolem uvnitř i několikrát spal…

            0 0
    • noviisek  

      sáčky na psí hovínka na gripy, , páky, kliky, sedlo, a přehazovačku a jsi v pohodě.

      0 0
    • mr.nikdo  

      Nic. Jen pak musim jezdit hodne rychle, aby opadaly musky…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.