Odvzdusneni hydralik, zaslepeni otvoru ve trmenu

13 nepřečtených
  • iceek

    Postupu na odvzdusneni je na netu spousta. Vetsinou plus minus stejnych.

    Vse jsem pochopil a uspesne udelal az na krok, kdy se ma sundat strikacka ze trmenu a zajisti otvor sroubkem.

    Uz kdyz jsem to v postupu cetl, rikal jsem si, ze to z toho preci musi strasne tect. To se mi pred malou chvili taky potvrdilo. Mimo to, ze mam od brzdovky kde co, nedivil bych se, kdyby i brzdove desticky, tak by me zajimalo jestli se tim padem znovu brzda nezavzdusnila.

    Mate nekdo podobne zkusenosti pri odvzdusnovanim ?

    0 0
    • jIrI___  

      Při odvzdušňování Avidu mi ukáplo pár kapek, u Shimana nic. Asi děláš něco špatně. A brzdu máš s největší pravděpodobností opět zavzdušněnou.

      0 0
    • akula  

      Zalezi co mas za brzdy. U mojich shiman, pri odvzdusnovani pres trmen, kdyz prestanou lizt bublinky, tak utahnu odvzdusnovak, potahnu strikacku trochu zpatky aby se v ni udelal podtlak a sundam hadicku z odvzdusnovaku. Neutece ani kapka okolo.

      0 0
      • iceek  

        To jsme uvazoval, ale kdyz bych tam udelal podtlak velkej, tak si tam ten vzduch zase spodem natahnu ne?

        0 0
        • akula  

          pred tim utahnu odvzdusnovak – brzda je uz v tu chvili uzavrena a nemuzu do ni nic natahnout… vychazim ze shiman, nevim co mas za brzdy ty…

          0 0
    • StuntJ  

      Kapalina uteče, ale jen malé množství, protože je okruh stále uzavřen horní stříkačkou … A to množství se pak doplní zezhora, takže no problem :o)

      0 0
    • Vilém  

      Nepises co mas za brzdy. Pokud je tam klasicky odvzdusnovak, tak jej napred dotahnes a nema co utect. Pokud neco vbe stylu Magur nebo Avidu, tak pokud je zavrena expanzka, tak nema take co vytect. Pokud to nechas nahore otevrene, tak samozrejme tece.

      0 0
    • Ruprt2  

      Přijde mi z diskuze, že se bavíme o Avidu.

      Pokud ano, tak něco děláš špatně.

      Měla by ukápnout max jednka kapka (za předpokladu, že to děláš rychle).

      Kapalinu tam udrží podtlak. ftip je v tom, mít uzavřený vrch. tj nešahat na páku a mít mít vrch zašpuntovaný.

      Pokud to děláš podle návodů, tak asi máš stříkačku i nahoře.

      Tak ji nesmíš zapomenout uzavřít škrtítkem.

      zaškrcená stříkačka a nezmáčknutá brzda ti podtlakem udrží kapalinu v systému.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.