Odvzdušňovací sada pro diskové brzdy Avid

22 nepřečtených
  • JarryC

    Zdravím všechny,ví někdo na co jsou takové ty plastové „věci(různoba­revné)“ v „Odvzdušňovací sada pro diskové brzdy Avid“? Někde jsem se tu dočetl,že se to vkládá mezi desky při odvzdušňování brzd,ale jsou tam 3 druhy,tak by mě zajímalo,na co přesně jsou.V různých návodech se o nich nikdo nezmiňuje.Předem dík za odpověď.

    0 0
    • StuntJ  

      Ty plastové věci jsou rozpěrné podložky mezi písty, tedy při odvzdušnění se vyhodí desky, pístky se roztáhnou a vloží se tam tyhle plastové podložky. Na nich je přímo napsaná pro jaké brzdy jsou určené. Ten šediví je pro všechny Juci brzdy, stejně jako podobně vypadající červený blok, taková ta červená vidlice je pro eleixiri a červený široký plast je pro COde brzdy

      0 0
      • JarryC  

        A domníváš se,že je nutné,pomocí těchto podložek odvzdušňovat brzdy?

        0 0
        • StuntJ  

          Samozřejmě že ano, protože zajistí definovanou vzdálenost pístů při odvzdušnění a práce je s nimi pohodlnější. Nacvaknou se do třmenu a o více se člověk nestará :o).

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • JarryC  

            Tak jsem to dnes udělal pomocí těch plastových podložek,vše funguje,ale všiml jsem si,že když postavím kolo na zadní a párkrát zmáčknu páku zadní brzdy(s přední jsem nic nedělal) tak po pár zmáčknutí,jde páka skoro k řidítkům.Je to tak správně? V normální poloze se to po 2 zmáčknutí zase vrátí tak jak jsem si to nastavil(krátký chod) Na přední to nedělá.

            0 0
            • StuntJ  

              Tohle dělá když je v systému vzduch a po otočení kola odcestuje do třmenu brzdy. Lepší je páku nemačkat a kolo raději neotáčet. Ono odvzdušnit zadní brzdu je vcelku problém, protože vzduch se může schovat všude. Časem se překlepe do expanzky. Já po odvzdušnění brzd kolo projedu někde po pořádným drncáku, tím většinou přetřesu zbytek vzduchu do expanzky a znovu odvzdušním …

              0 0
              • JarryC  

                Ale je divné,že předtím jsem to dělal s kotoučem(zkra­coval jsem hadičku) a nedělalo to.Nyní,když jsem to dělal(úplně stejným postupem)s plas­tovou podložkou a nebylo to zavzdušněné,tak se to takto chová.Nemá v nádržce být vlastně nějaká rezerva na tepelnou roztažnost b.kapaliny?Protože předtím,když jsem sjel větší kopec,tak zadní brzda chvíli přibrzďovala.

                0 0
                • radek80  

                  při odvzdušňování musíš nasávat bublinky injekcí a pak několikrát zmáčknout páku dost silně, tohle celé opakovat, a tak dostaneš všechno ven. Já to tuhle dělal asi 10 minut, ale je to bez vzduchu.

                  0 0
                  • JarryC  

                    Jo,jo,tak již jsem všeho docílil.Když dám kolo na „pána“ a pomačkám páku,tak již neměkne.Chybu jsem odhalil.

                    0 0
                    • jURis_1  

                      Na „pána“..?

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • JarryC  

                        Když se podařila Jawa 350 postavit na zadní,tak jsme tomu tak říkali,šak je to v uvozovkách.Jak se tak dívám,tak ještě seš mladej,nemůžeš všechno znát :) nic vezlém.

                        0 0
            • jURis_1  

              Když postavíš kolo na zadní a mačkáš páku a postupně ti slábne chod páky (prodlužuje se) tak to znamená málo kapaliny v brzdovém systému..

              0 0
              • jURis_1  

                Navíc na přední to tak ani dělat nebude tam je délka systému o polovinu menší..

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.