• roud

    Prosím o radu váhám nad přehazkou XTR RD-M960 a XT RD-M772 SHADOW (XTR určitě spousta z vás má a jezdí nebo jezdilo cenovej rozdíl je v tomhle případě pro mě fuk… prosím nesnažte se mi nutit sram nebo něco jiného děkuji za každou objektivní radu) :O)

    Anketa: Tak kterou mám koupit ???

    11x
    73%
    0 0
    • jonti  

      960 je inverz. Mal som ho a chodilo krasne, ale je to inverz so vsetkymi pozitivami aj negativami. Mal som aj niekolko XT prehadzovaciek, fungovali dobre, ale na ziadne XTR co som mal nemali. V podstate len detaily: kvalitnejsie puzdra, lepsie kladky a loziska v nich. Takze hlas pre XTR.

      0 0
    • gekon69  

      a co tak X9 ???? :))

      0 0
      • roud  

        hmm vtip beru nebudu dávat na kolo X9 když vše ostatní mám XT a XTR… :O)

        0 0
    • petebike  

      bych to viděl na XTR Shadow 2008 :-) jediný mínus je ten karbon :-(

      0 0
      • roud  

        Mno u mě je mínus cena 4200 je děs… :O(

        0 0
      • kubad  

        čekám ho každým dnem :-)

        0 0
        • petebike  

          sem zvedavej co to u SH vydrzi, videl sem na jare hodne roztrelenejch XO v carbonu, tosku draha sranda…

          0 0
        • roud  

          Mno tak to doufám že hned ke mě poletí aspoň foto :O)

          0 0
    • WASP  

      system shadow je supr. přehazka nemůže mlátit rám(hlavní výhoda), je schovaná, old xtr je fakt old a inverz je nahouby stejně jako dualy. dva propadáky od shimana.šel bych s vývojem, něco na tom bude.

      0 0
      • roud  

        Mno pořád mě hlodá otázka zda je lepší chytit mordu do přehazky nebo do rámu ???

        0 0
        • WASP  

          proč do přehazky? nevím o tom, že by byla níž než normální. já bych byl odvařenej z toho, že můžu mít na šutrech malý kolečko-ka a neseká to do rámu.

          0 0
          • roud  

            Mno takhle já sem zatim nedokázal odepsat ani tu přehazku jen argument že je přehazka schovaná pod rámem mi nepřide zrovna trefnej… (ale možná sem to jen špatně napsal)

            0 0
            • WASP  

              schovaná myslim tak, že nečumí tolik do strany při nejmenším kolečku. má samý výhody. i tah lanka je vymakanej. už tam neni takovej bovdenovej oblouk, vede to rovně do přehazky. nižší odpor. podle mně nejvymakanější přehazka. japonci zapracovali.

              0 0
              • roud  

                jj to že tam de lanko rovně je jasná výhoda o tom žádná… :O)

                0 0
          • kubad  

            kup si pořádný rám. Ještě se mě nestalo aby mě přehazka bouchla do rámu! Dualy nejsou sice zázrak ale fungují a XTR 07 paráda :-)

            0 0
            • WASP  

              to nezáleží na rámu, vyjma některejch fullů. asi se vozíš po rovinkách tak ti přehazka nemůže seknout do rámu :-) se nedivim technických ůsecích seš s dualama a inverzí hotovej.

              0 0
              • roud  

                Myslim že poučovat kubada je zbytečný :O)

                0 0
                • WASP  

                  ne to sem nechtěl. to jsou jen obecný věci který víme všici. šlo jen o srovnání nevýhod a výhod.

                  0 0
                  • kubad  

                    ale v pohodě o tom to je pokecat o problémech :-)

                    0 0
                    • roud  

                      Problém u mě spíš je že když vemu shadow tak tam vůči ostatním komponentům bude jak pěst na oko to XTRbych měl aspoň stejný jako smyk a když to vrazim k těm dualům tak asi nemusim nic řešit :O) ( funkce bude OK a vzhled taky nebo se pletu ???) (asi moc u toho řešim ten vzhled) :O(

                      0 0
                      • WASP  

                        no de o to, jak dlouho budeš mít ten smyk a dualy. ale jestli máš v háji šaltr a máš tuhle konfiguraci, tak to nahraď asi tim xtr jak řikáš. gut night

                        0 0
              • kubad  

                Hodně zalezi na tom jak má ram řešeno uchycení přehazky divil by ses :-) a nevim proč bych měl byt měl mít v technických pasážích problém s dualama? sice je moc rad nemám, ale dvě sezony je bez problémů na druhém kole vozím. A bláto neni problém inverzu, ale především bovdenů :-)

                0 0
                • WASP  

                  aháá. jen jsem zastánce klasiky. tak jak to máš na scalpelu:-)

                  0 0
      • přišlapávač  

        to je asi věc názoru- mám XTR inverz i dualy a věř mi, že mě to nijak neomezuje, ba naopak :-)

        0 0
        • skier  

          Taky jsem to tak měl a byl spokojený.Letos jsem dal k dualům klasický tah a jsem ještě spokojenější…ale jsem tady exot,protože na na druhém kole mám RF. Kdyby se mě někdo zeptal co je lepší,tak odpověd neznám…snad dualy :-)

          0 0
    • kubad  

      ty chceš dualy? Jinak bych inverz k páčkám nebral.

      0 0
      • roud  

        jj rád bych zůstal u dualů otázka je to však do budoucna co budu brát za hydry ale to jeještě daleko ted mam dualy a v nejbližší době je měnit nebudu…

        0 0
        • petebike  

          k dualum inverz ! – opacne mi to prijde jako nesmysl…

          0 0
          • roud  

            mno takže tu XTR pokud sem tě teď pobral ???

            0 0
            • petebike  

              tak a nebo

              tak vem XT shadow inverz

              www.kupkolo.cz/…acky_34/Akce

              0 0
              • gargamel  

                Tahle nejni shadow. Shadow se inverzní nedělá.

                0 0
                • petebike  

                  Přehazovačka Shimano XT RD-M770 SGS, model new 2008!

                  pružina: inverzní tah, Low Normal pro hladké řazení v záběru a vysokou životnost – ideální v kombinaci s pákami Dual Control

                  tedy tusim podle toho co pisou ze vedi co pisou a ze se tedy dela !

                  jinak inverz bylo oznaceni „SGS“ – tusim

                  0 0
                  • kubad  

                    SGS je délka ramínka a přehazky se dělí podle čísla :-)

                    0 0
                • petebike  

                  sorry hazim si popel na hlavu, sem prepracovanej :-( fuck…beru vse zpet…neberete to vazne !

                  0 0
      • Tinker  

        k dualům určitě inverz, ale já si kubade myslím, že inverz je lepší i k normálním rapidům. Pružina má šaltru pomáhat tam, kam se řetězu méně chce a to je směrem na velké pastorky. Nechci tu vyvolávat několikrát probranou diskuzi, ale nedalo mi to ;)

        0 0
        • kubad  

          Se starýma XTR RF páčkama sem to skoro dva roky vozil foto té inverz přehazky je někde dole, ale nebyl sem úplně spokojený, na druhém kole sem měl vše stejné, ale s klasikou a přišlo mě to lepší. Ale každému to může sedět jinak.

          0 0
          • roud  

            Mrkni na mail pls. :O)

            0 0
          • Zerocool  

            mám taky obojí RF s klasikou a Dualy s inverzem, když tak uvažuji co je lepší, tak nevím, u dualů se mi zdá, že jsem schopen rychleji přehazovat na těžší převody více než o jeden stupeň, ale vlastně u RF naopak…:)

            0 0
            • kubad  

              já měl právě 2× RF a jednou s klasikou a jednou s inverzem

              0 0
      • honzarb  

        proc? ja to tak mam a je to pohoda…

        0 0
    • kesu  

      kdyz uz stary XTR tak ale to do roku 92,Tzn do roku 2002 vcetne:).

      0 0
    • roud  

      Mno nic prozatim všem děkuju za rady a přeju brou noc :O)

      0 0
    • Bully  

      Rozflakal jsem na zacatku roku XT inverz saltr, tak jsem taky resil, co s tim. Vyhralo to prave stary XTR RD-M960, kvuli tomu, ze je inverz (zvyk je zvyk, i kdyz radim RF), kvuli hmotnosti (duvod, proc ne znovu XT- kdyz uz obmenuju, tak rovnou upgrade) a kvuli v te dobe zrovna dobre cene.

      0 0
      • Bully  

        A tady je :o)

        0 0
        • Bully  

          jo, jeste ta fotka :o)))

          0 0
          • Vlado Jekyll  

            podľa fotky neverím, že to nebúcha do rámu

            0 0
            • Bully  

              Nikoho jsem nepresvedcoval o opaku. U HT se tak stane asi tezko, u nekterych zadnich staveb FS ano. Vsak je tam od toho ten gumovej navlek, aby to nemlatilo natvrdo.

              0 0
              • Vlado Jekyll  

                mne ako sramákovi príde naozaj divné, že to búcha do rámu, a že gumový návlek je dostatočné riešenie…ale proti gustu.....

                0 0
                • Bully  

                  Gumovy navlek je original prislusenstvi. Navic to nemlati zdaleka tak casto, jak si mozna myslis a kdyz to uz mlati, rachoti diky terenu i spousta jinych veci, takze o tom clovek ani nevi. Ona existuje fura veci na kole, co nekomu nevadi a jinej by je nesnesl :o)

                  0 0
                  • Vlado Jekyll  

                    to áno…ja si osobne síce myslím, že prehadzovač sram a konkrétne ich systém a aj prevod radenia má viac výhod ako shimano, ale to neznamená, že niekomu nemôže viac vyhovovať SH…škoda, že tvoj typ rámu je viac náchylnejší na to búchanie tej prehadzovačky­.....isté je, že v teréne radí aj SH a aj sram

                    0 0
    • makulin  

      Davam hlas pro XTR, inverz vozim spolecne s dualama, jsem naprosto spokojeny, naprosto nulova udrzba, mi to proste vyhovuje. Ve Velu psali, ze je shadow velky problem seridit a ze kdyz se to nakonec povede, neni chod takovy hladky, jako u klasiky/inverzni pruziny.

      0 0
    • Mutant Marana  

      X0, bez karbonu, nebo X9, s XTR nebudes spokojenej…

      0 0
      • petebike  

        XO ci X9 mu nepujde s dualem ! :-P

        0 0
      • roud  

        asi tě nepochopim ptam se na XT nebo XTR a ještě sem napsal že mě jiný přehazky ala sram nezajmaj a ty je sem stejnak cpeš…

        0 0
      • scret  

        „X0, bez karbonu, nebo X9, s XTR nebudes spokojenej… “

        ????

        0 0
    • ptak1000  

      Jak psal WASP.

      0 0
    • raceman  

      no roude… ted si me taky nahlodal… resim to same jako ty..

      0 0
      • roud  

        Vyřešeno bude XTR :O)

        0 0
        • Mug  

          Dobrá volba. Letos i v těch největších srač… fungovala bez problémů.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.