• Marakuja

    Ahoj,

    už pár let jsem neměla kolo a začalo mi to docela chybět, tak jsem si teď pořídila tohle kolo. Ano, už jsem si vyslechla kritiku na tuto značku, ale vzhledem k tomu, že to mám prozatím jen na občasné ježdění do sousední vesnice, myslím, že mi bude stačit. Pokud mě jízda na kole zaujme, časem investuji do kvalitnějšího kousku. Přesto by mě zajímal váš názor na toto kolo, jelikož jsem laik a v podstatě o svém novém kole nevím zhola nic – kromě toho, co se o něm říká, takže ano – vím, že to nebyla dobrá koupě…

    0 0
    • Řepík  

      Ahoj,

      možná jsem zcela nepochopil Tvůj dotaz, ale není na hodnocení už pozdě, když jsi kolo už koupila?

      Za danou cenu nelze čekat zázraky, ale pokud se Ti na tom kole jezdí dobře, jezdi dál a neřeš, co Ti o něm lidi říkají…

      O.

      0 0
    • KoudakT  

      Jako trolling místních borců, co tvrdí, že pod 50k to není kolo, dost dobrý :-)

      Servisáci mají problém s tím, že tak levné kola kolikrát ani moc seřídit nejdou, a jak ti ho jednou vezme, už tě tam bude mít pečenou vařenou, protože mu budeš pořád tvrdit (a budeš mít pravdu), že kolo není seřízené a on ti bude tvrdit (a bude mít pravdu), že to kolo seřídit nejde a nakonec se doštěkáte, jako dva Rintyntýni a on bude mít ostudu po celém okolí.

      O kole mnoho pěkného říct nejde, snad jen, že výbava odpovídá ceně, která je na kolo extrémně nízká. Upřímně, divil bych se, kdyby tě ježdění na 17,5 kg těžkém kole začalo bavit. To je dobrý tak pro Jardu Jágra, místo 20kg těžké vesty, ve které trénoval. :-)

      0 0
    • výletník  

      Tady ti asi každý řekne, že by si v této cenové hladině radši koupil nějakou bazarovku. Na druhou stranu, na občasné dojíždění do sousední vesnice to bude v pohodě. Když ti odmítnout kolo servisovat, řekni chlapům v hospodě, nějaký ochotný se vždycky najde :)

      0 0
    •  

      Zene takoveto kolo uz plne a dobre slouzi 11 let. Osobne ho servisuji 8 let co jsem si ji vzal, par veci se sice nahradilo, zadni kolo , kliky a razeni ale s minimalni investici do novych veci slouzi a bude slouzit. Ram je tezka ocel, ale za tu dobu nikde nerezne a vypada neznicitelne. Nejezdi tereny ale 25 km do babicina udoli po sotoline a lesni ceste to zvladne , vylety do okoli s rodinou taky bez problemu. Servis kterej ti tohle odmitne bych uz osobne ani nenastivil. A i ja se priklanim najit sikovneho cyklistu ktery si se serizenim pohraje. Zena tam ma uplne zakladni sadu od shimana sis a funguje sice tezkopadne o proti novym drahym sadam ale dobre.

      0 0
    • Excel  

      Kolo s kotoučama, odpruženou vidlí, na šimanu, 3×6. Za čtyryapůl papíry. Pánové nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má.

      0 0
      • Lišák  

        Jak to neni full za třiapůl, tak nebrat!

        Pro Big Hamer – ženě to možná oservisuješ a nějak to jhezdí, ale pokud bych měl servis, tak bych takové kolo taky nevzal. Nekvalitní materiál, nekvalitně zpracovaný je, ze své podstaty neseřídítelný. (Mnoho vlastních trpkých zkušeností na kolech známých.)

        Naprostý souhlas s KoudakT.

        0 0
        •  

          Porad nechapu ale co je na tom nekvalitniho, ze to je ze zeleza a ne z hliniku nebo karbonu. Je to porad prehazka lanko s bovdenem a razeni. Kotouce budou opet mechanicky znovu v tom nevidim problem. Ano kotouce budou blato a desticky treba taky, ale v cem ma servis problem rici mila pani tyto brzdy dlouho nevydrzi sjedou se nebo zvlni dam vam tam tihle jsou drazsi ale vydrzi vam. Atd atd. Ale samo ze lepsi na takovem kole vecka. Davam do kup dost lacinych kol v okoli a ano na normohodiny to neni tam se servisu nedivim , ake kdyz to potom slape jak ma je to mnohem lepsi uspokojeni.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • novas752  

            I když je to ze železa, tak je to včetně komponentů z těch nejzákladnějších materiálů, výstřižků zohýbanýho plechu, měkých plastů atd. Takže tam jsou všude obrovský vůle a všechno se to kroutí a ohýbá a jako bonus to váží jako sjezďák, kterej toho vydrží 100× víc aniž by se cokoliv do*ralo..

            Na dojíždění jednou za čas na nákup je to super kolo (za roh to dojede a nikdo to neukradne) ale na cokoliv víc je to k pláči a člověk, co na tom jede, se akorát trápí.

            0 0
    • myscho  

      Trochu nechapem, preco to servis nechce. Nikto im nebrani davat si za takú robotu prirazku.

      Na druhu stranu neviem, ako by to presne fungovalo. Niekde som napr videl prirazky za bicykle staršie ako 10 rokov – môj bike sa takého jubilea ide dožiť a servisakovi nič hrozne nespravi :)

      0 0
      • Alibaba  

        S přirážkou (i když opodstatněnou) by to bylo ještě horší. Materiál, který z podstaty seřídit ani moc nejde, nebo po lopotné práci ano ale po pár km se zase rozhodí, bude v zákazníkovi vzbuzovat dojem špatně odvedené práce. Já jsem se v dávných dobách s pár takovými kousky taky natrápil, naštěstí známí = vyměnil jsem jim to zlo za něco přijatelně fungujícího. Jiná cesta ke spokojenosti obou stran nebyla.

        0 0
        • McBlacky  

          přesně jak píšeš. Tyhle levný krámy prostě seřídit nejdou a když ano, vydrží to pár km. Mohou za to brutální tolerance dílů, použití nekvalitních materiálů, případně plastů na nevhodných místech.

          0 0
        • myscho  

          Tak zákazníkovi vysvetlím ako to je a po prvom prevedenom servise sa na to pravdepodobne vyprdne tiež. Ale odmietať ho úplne od začiatku…?

          0 0
          • mates555  

            Kdyz tohle je prave problem. Kolik si mas rict za neco co vis ze nebude fungovat? A delat to zadarmo kdyz to stejne nebude fungovat? Ten olpran z odkazu neni uplne to nejhorsi co se da koupit, ale tyhle kola maj spatny retez pastorky atd. To je fakt o nicem. Bud vymenit komplet vse co bude potreba a nebo si to vem …

            0 0
    •  

      Na druho stranu musim podotknout ze kolo v supermarketu bych taky nikdy nekoupil a za ty penize jedine z bazaru , ale to vime my, pani proste koupila kolo ktere se ji libilo i cenove. A u mall i nejspis bez radneho servisu.

      0 0
    • pete_ax  

      Bombera snad jedine od Marzocchi… :-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Kaka  

      Nojo, vylozene dobra koupe to nebyla – ale jezdit to musi.

      Co je na tom kole treba seridit, muzes to trochu popsat? U takovych kol je normalni, ze to ne vzdy hned prehodi a na brzdy je treba vic tlacit, aby to brzdilo. Je otazka, jestli serizeni vubec treba je – mozna se nejedna o chybu, ale vlastnost danyho vyrobku…

      0 0
      • novas752  

        Bych tipnul, že po „detailnějšim průzkumu“ zjistí, že je potřeba seřídit všechno, jenže to většinou nejde a když ano, tak se to během pár desítek km zase rozšteluje.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vylizplech  

      Marakuja: Zkus si doplnit bydliště, možná se Ti na to kolo někdo z bikefora koukne. Ono, kdyby jsi byla chlap, tak asi nikoho neseženeš, ale takhle je ta šance větší :-)

      0 0
      • Krutas  

        Pravda. Věřím, že se i nějaké díly najdou.

        0 0
        • kyl  

          A že tu ještě nepadlo nic o prdeli,když je uživatel čerstvě registrovaný a hned postuje a chce znát názor na nějaký výrobek.:-)

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • lukasmohapl  

      dobrý, takže budu asi jedinej kdo s tím má vážně nějakou zkušenost a nevaří z vody :-)

      Kolo jsem si zakoupil v pánském provedení, také na Mallu.

      Standardně na mé použití – výlety se psem po polňačce a na pískovně – absolutně easy cesty.

      Od nova kolo najelo 60km (asi 5 cest se psem), a jednoho krásného dne mi po cestě domu se vyrvala klika z uložení . Cesta po rovince, žádná silová jízda… když pominu že mi to téměř vyhodilo kotník a já skoro letěl na čuŇu, tak sem došel domu, kolo hodil do auta a odvezl 20minut pred zavíračkou na pobočku reklamovat. Slečka nebyla nadšená ale když viděla jak pěním vzteky tak ani nepípla.

      ........Olpran nestihl vyřídit reklamaci v termínu a mě přišli peníze na účet, bez keců.

      Nezávisle na tom, jsem hned jak jsem přijel domu objednal Pells, také laciné kolo, ale značka a nesrovnatelná kvalita.

      howgh.

      0 0
      • KoudakT  

        Jenže tady nikdo z vody nevaří. Jenom tak nějak všichni ví, co je takové kolo zač, aniž by na něm museli sedět :-)

        0 0
        • novas752  

          Vždyť je to jedno, zkušenost se stejnym zjištěnim jako předpoklady…

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • -b-n-x-  

      Po precteni tohoto vlakna nechapu, jak muze vetsi pulka sveta tyhle kola pouzivat. A taky nechapu jak teda jezdili na kolech nasi predchudci. Protoze co si tak vybavuju ty stare plecky typu ukrajina a podobne, tak se mi nezda, ze by byly v lepsim technickem stavu.

      0 0
      • novas752  

        No půlka světa jezdí na kole typu ukrajina, který jsou z ocele všude kde to jde, a kolo používaj jako dopravní prostředek a ne jako sportovní prostředek.

        Olpran a podobný kola ála Kaufland maj všechno možný z plastu nebo levnejch nekvalitních slitin bůhvíčeho.

        0 0
        • -b-n-x-  

          Ja to pochopil (mozna spatne), ze to zatim tazatelka zamysli jako dopravni prostredek. A casem se mozna uvidi.

          0 0
          • novas752  

            No to by nstejně neznamenalo, že musí mít kolo horší, než v rozvojovejch zemích. Ty jsou soce ješté těžší, ale s jejich umem na tom vklidu odvezou 2 metráky banánů.

            Skoro cokoliv za tu cenu z bazaru bude na obyčejný dopravování spolehlivější a lepší, tohle se dříve nebo později rozpadne za jízdy.

            Já mám pocit, že už ho bohužel má a servisáci jí to nechtěj vzít.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • raw 4  

      Jmenuje se to jako krutoprisny DH kolo..:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.