CHci se zeptat jak moc se „jedou“ pláště Kenda Nevegal po silnici. Asi tam bude velkem valivej odpor, o tom není pochyb, ale než se dostanu k lesu, musím ujet cca 3–4km. Máte s nima někdo zkušenosti? Opotřebovávájí se moc při jízdě po asfaltu?
CHci se zeptat jak moc se „jedou“ pláště Kenda Nevegal po silnici. Asi tam bude velkem valivej odpor, o tom není pochyb, ale než se dostanu k lesu, musím ujet cca 3–4km. Máte s nima někdo zkušenosti? Opotřebovávájí se moc při jízdě po asfaltu?
myslim ze by to mohli prezit, ale ak ti na tom extra zalezi, tak ten asfaltovy usek kludne mozes odtlacit ;)
Vubec nejlepsi je mit kolo ve vitrince.
Já jsem ho jezdil na starém biku celkem hodně na asfaltu a nepřišlo mi, že by se nějak moc sjížděl. A navíc 4km do lesa, to je krádný. Já než se vymotám z města do pořádnýho terénu, tak najedu minimálně 15km.
keby som mal 15 km do lesa, tak by som sa ani nemal sancu stat horskym cyklistom, lebo kazda vyjizdka by znamenala zaroven 30 km po asfalte… to uz by nezbylo sil do terenu :))
Náhodou to má i své výhody já bydlím v Praze a než se dostanu do tempa a do terénu tak je to těch 15–20km takže si pak terénu víc užiju když jsem už zahřátej. Na druhou stranu zase kdo má jezdit pořád ty stejný trasy aby se dostal do terénu. Jinak opotřebení pneumatik vůbec neřeším jezdím downhillový Maxxis Mobster a po 2kkm je z toho vzadu slick tak jsem koupil Nobby Nicky a počítám že alespoň ty 2kkm taky vydržej holt asfaltu se člověk nevyhne. Nevíte o nějakým webu kde se řeší opotřebení horských kopyt, docela by mě zajímalo kolik na ně najedou. :-)
15 km do terénu? to se snad vyplatí hodit kolo do auta a dojet až k lesu :)
To bych svému kolečku neudělal abych ho cpal do auta, od toho mám kolo abych nemusel mít auto. Takže mě by se to nevyplatilo, ještě bych si musel udělat řidičák a kupovat benzín a podobné věci za to si koupím radši nové brzdy. :-)
Těch 15 km není zase tak moc. Alespon se pěkně rozjedu, pak dám nějákých 30 v lese a zase se pěkně vyjedu a mám 60 a jsem spokojenej.
no 15km po silnici na downhillech, to musíš být hotovej než se dostaneš k lesu :D
Ty jo 4 km k lesu? To je paráda. Mám je na fullu, ale moc je nejezdím, jen podzim, zima. Jinak vozím Karmy 2.2"
když sme jeli s kámošem do Drážďan, tak je měl (pro mě trochu nepochopitelně) obutý a když sme se vrátili vlakem do Práglu, byl vzorek na jeho zadnim plášti dost pryč…
To v Drazdanoch maju taky super-extra les, ze sa tam oplati si zajet? :)))
ee…my se chtěli projet a on si prostě řek, že s těma pláštěma pohodka 8) takže se úplně hafec moc nadřel, zato já si jel na hladkejch pláštích takovou spíš vyhlídkovou jízdu, než cokoli jinýho =)
;)
Na muj vkus se na asfaltu opotrebovavaji rychle, do lesa to mam plus minus stejne jako ty. Znova bych uz do nich asi nesel.
ehm, já to mám do lesa cca. 50metrů, a stejně horáka nemám a jezdím cross:-D
Trochu zneužiju tento thread. Jak moc se sjíždí Kenda Karma v kevlaru 2.0 na silnici ? Plánuju na vyjížďky s přítelkyní, silnice/nenáročnej terén.
Právěže se sjíždí dost málo. Na minulé, i když byla drátová, jsem najel cca 7–8 tis. km. Na kevlarové mám cca 500 km a je jak nová. Karma má tvrdší směs na běhounu, aby déle vydržela, na bocích je měkčí, aby měla lepší přilnavost.
Díky :), tak to je přesně co sem potřeboval slyšet
me prijde karma dozadu nic moc,najeto na ni kolem 4tisic a je totalne rozrezana od kamenu.s bahnem si taky moc nerozumi
4 tisíce je celkem slušné. Jezdil jsem 2.0 většinou silnice, lehčí terén, polňačky, lesní cesty, písek, občas šotolina, kamení spíš méně. Ale vydržel mi víc. S bahnem si rozumí rozhodně víc, než třeba nanoraptor nebo nějaký semislick. Není to plášť vyloženě do bahna, ale krom nějakéch mazlavého se s tím dá projet všechno. Pokud bys chtěl Karmu používat i v blátě, tak vem 2.2" kevlar. Ten má tak jednou tak vysoké štuplíky, je to větší balon, líp drží a taky víc vydrží. Ale je těžší, váží 650 gr. má silnější stěny.
Ještě jsem zapoměl, méně si rozumí se šotolinou. Díky širším kostičkám má tendenci plavat, ale když si na to člověk dá pozor, tak by neměl být problém.
jj:-)to pozna kazdy sam pri prvnim prujezdu sotoliny,priste uz si da pozor.ja mel poprve velke honky to ukocirovat.jen jsem valil bulvy
jo jo myslel jsem mazlavec,jinak to ujde,2.2 na tom bude urcite lip,ja jezdim2.0 drat.vepredu se samozrejme tolik nesjizdi,ale taky mi nevyhovuje,prijde mi ze na mokru dost ujizdi(kameny,koreny,bahno)kdyz se nenajizdi v primem smeru,treba ignitor byl pro me na pedku lepsi
vy se v těch manuálech a wheelee musíte nehorázně moc vyžívat, že je takovej rozdíl mezi přednim a zadnim pláštěm v opotřebení…
na zadny zavody to na silnici neni, ale da se to…a nepride mi, ze by se moc sjizdeli a jestli to mas jen 3 km, tak bych do nich klidne jdi
Tak jsem je konečně obul, po silnici to moc nejede, v terénu paráda, drží slušně i na mokru, solidní adheze, zuby jsou dost měkký, no uvidíme kolik vydrží :D
Taky tenhle plášť mám, ale už bych si ho nikdy nekoupil…Asfalt vyloženě nevyhledávám, ale i tak se mu člověk prostě nevyhne…a ty pláště se hodně sjíždí…
ja mam teren od sebe 500metru:-D njn village je village