Dám to ještě do samostatného tématu… Setkal se někdo s „protažením“ řetězu od novoty? Na skříň v dílně jsem si postupem času nakreslil značky pro nové řetězy pověšené na zatlučeném hřebíčku. Pro různé délky – 111, 113, 155, … jsem udělal lihovkou tečku srkze poslední článek. Nové 11/12 rychlostní řetězu seděly vždycky a dalo se podle toho kontrolovat protažení (něco málo přes půl článku pak implikuje zhruba 0.5% opotřebení). Teď jsem věšel nový X0 T-Type řetěz co přišel s Transmission sadou (vypraný v benzínu před voskováním) a už se tváří jakoby opotřebený (tak ve třetině/čtvrtině životnosti). Má zhruba stejnou délku jako Eagle X01 řetěz, který má najeto kolem 1200km. Nevěřil bych, že se to u nějakého nového řetězu může stát a při ceně T-Type řetězu mi to dost hlodá v hlavě. Má někdo nějakou podobnou zkušenost?