Ahoj, během jízdy mi upadla levá klika. Při bližším zkoumání jsem zjistil, že jeden ze dvou závitů v klice se odporoučel do věčných lovišť a klika tedy držela na jednom závitu. Nevíte někdo, co s tím? V sobotu bych chtěl jezdit.
Ahoj, během jízdy mi upadla levá klika. Při bližším zkoumání jsem zjistil, že jeden ze dvou závitů v klice se odporoučel do věčných lovišť a klika tedy držela na jednom závitu. Nevíte někdo, co s tím? V sobotu bych chtěl jezdit.
Masa je tam dost, takze bych zkusil vlozku typu helicoil ap.
Když není čas na cokoliv jiného, pokusil bych se protahnout o cislo menší sroub, na straně hlavy podložka na osazení v díře, na opačné straně přes podložky dotahnout pojistný vnitřní šroub a pak resit novou klikou nebo …,
Tam, kde byl v klice závit zůstala jenom hladká díra, takže jsem nakonec použil delší šroub M6 s matici a loctite. Docela tomu věřím, ale pro jistotu jsem objednal nové kliky.
to nemáš asi dobře, čudlík na plastu musí zapadnout do dírky v ose a pojistná matka je jemně dotažena a potom přitažena oběma šrouby, aby jistila kliku a nevypadla. A´t se svezeš dýl než hodinu.
Pojistná matka, není pojistná. Ale slouží k „vymezení vůle“ osy. Obzvláště plastová varianta fakt tu kliku neudrží. .
Nejak by som zarovnal dosadaciu plochu pre tu maticu (a dal este podlozku pod nu), alebo vyrezal vacsi zavit do povodnej diery, pouzil vacsiu srubu, prip. rozsiril dosadaciu plochu, ak by hlava tej vacsej sruby nesedela dobre.