• jajin

    Nedávno jsem procvaknul duši, vyměnil, pohoda, najel jsem na ní cca 70km, ale dneska při podrobném zkoumání jsem zjistil, že plášť taky utrpěl. viz foto. Ten plášť (schwalbe racing ralph) mám cca 2 měsíce, ještě jako nový a kupovat další se mi nechce. Co s tím, mám to podlepit záplatou na duše, či nějak jinak opravit? Napatlat něco do té škvírky z venku?

    0 0
    • TomT  

      Duše z toho neleze, já osobně bych to tím pádem neřešil:D Ale jinak bych to teda podlepil tou záplatou na duše ;-)

      0 0
      • jajin  

        mám strach, aby se to dál třeba netrhalo :(

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • gargamel  

      pro sichr to můžeš ze spodu podlepit záplatou, nebo kusem starýho pláště

      0 0
    • Lister  

      Podlepit záplatou na bezdusove pláště. Klasická záplata je k ničemu – roztahuje se.

      0 0
      • jajin  

        pravda, koupím tuhle velo

        http://bike-tuning-centrum.cz/…-zelene.html

        ta škvíra tedy asi nic? nějaký tmel, nebo tavnou pistolí to zacelit? :)

        0 0
        • Tomas94  

          tavna pistol je tvrdá takže by to vypadlo a tmel nwm ale taky jsem přecvakl už dva pláště přibližně stejně jak ty a neřešil jsem a jezdil dále a to jsem VOZIL pekelné tlaky :D

          0 0
        • M_ishak  

          Časem se ta díra může rozlézat dál. Tavnou pistolí ne. Vulkanizačním lepidlem. Stojí to cca 30 Kč. Tím jsem to kdysi řešil a je to tak zacelené, že je problém zjistit, kde to bylo řízlé.

          0 0
        • fousac  

          jj.. tmel je dobrej napad… vyhod dusi, nalej notubes a je to.. podobnejch der sem mel v ralfovi nekolik a zadnej problem… ;)

          no jinak ciste pro klidnej spanek bych to podlepil flastrem na plaste…

          0 0
      • WEGO  

        ale houby :) já měl podobný problém jako zakladatel – akorát tu díru jsem měl širší (cca 2 mm) – podlepil jsem to normální záplatou na duši – a z vnějšku na to mrdnul kousek ustřihnuté gumičky do vlasů a oblepil hezky sekundovým lepidle a stále drží – už cca 1300 km.

        PS: mám skoro 115 kg.

        0 0
    • maxmin  

      Ahoj, mám ty samé pláště. Jsou extrémně tenké a vypadá to že se rády trhají :-(

      Já jsem zvyklý foukat na 4 bary a tohle rozhodně nemají rády. Včera jsem měl 4 defekty. Nejdřív se protrhl bez duše a tmel to nezalepil. Dal jsem tam duši, ale když jsem ji pořádně nafoukal, tak se po chvíli otvor asi ještě zvětšil a duše praskla, to samé s druhou duší.. mám chuť ho vyhodit, ale je skoro nový. Dnes ho chci zkusit pořádně zalepit jestli seženu nějaké speciální sady na lepení plášťů.

      Jinak ho vyhodím a kupuji nějaký silnější.

      0 0
      • Vilém  

        4 bary? Mas 200kg nebo proc?

        0 0
      • MlokCZ  

        4 bary a ještě k tomu to vozíš bez duší? To jsi sebevrah nebo ti přeskočilo? To už se opravdu slušněji napsat nedá.

        Ale abys neřekl, tak ti shrnu stávající situaci při 4 barech:

        • riziko, že plášť bez duše ustřelí z ráfku je velké, hodně budezáležet na použitém ráfku (nesmysl je to samozřejmě na jakémkoliv rávkuvozit takhle bez duší), proto ta narážka na sebevraha
        • riziko defektu (kromě cvaknutí duše, kterou jsi stejně nevozil) budemenohem větší
        • plášť v terénu nebude ani trochu držet
        • tmel při takovém tlaku nezacelí už skoro nic (žádnou trošku většídíru to neudrží)
        • bez duší není potřeba tolik foukat ani aby to jelo na asfaltu
        0 0
      • joudys  

        pro začátek zkus jednou nafoukat na 3 a změníš názor, jak se bude pěkně jezdit, na 4 to musí být tvrdý jak šubrák a jízní vlastnosti, pohodlí a životnost pláště jdou do háje.

        0 0
        • MlokCZ  

          Na ty 3 bez duší ale jedině v případě, že má tak 100kg+

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.