Po návratu z dovolené se vidlice Recon pokazila.Je to vzduchový model, zdvih 130 cm. Zdvih je poloviční a je tam cítit tvrdý doraz. Nefunguje zamykání vidlice. Nevíte kde v Ostravě opravují tuto značku. Díky
Po návratu z dovolené se vidlice Recon pokazila.Je to vzduchový model, zdvih 130 cm. Zdvih je poloviční a je tam cítit tvrdý doraz. Nefunguje zamykání vidlice. Nevíte kde v Ostravě opravují tuto značku. Díky
yogi na nadrazni…v centru
Na svých stránkách mají psáno, že k servisu berou jen kola koupené v Yogi
daval jsem tam sveho domaina…na vymenu oleje kontrolu po zimne, kdyz sem si na to jeste netroufl a normalne mi to udelali za dva dny…
nepamatujes si na kolik to vyslo???
Bagbike na Zborovské. Stejně to většinou pošlou dovozci na servis, ale za zeptání nic nedáš…
Mrkni se na stránky cyklozitny.cz. V technické podpoře najdeš autorizované servisy.
uz jsem se koukal a v ostrave nic, bude muset do třince
Na stránkách Cyklo -Žitný Třinec nevidím
normálně to dones do yogi, ted jsem tam dával servis reby a recona. recon stál 230 kč. v centru na nádražní mají větší fičák, v mariánkách je ted trochu omezenější prodejna tj. méně zákazek. udělají to rychle, bez problému se domluvíš na kdy to chceš.
Osobně můžu doporučit servis Kolik v Bohumíně,jsou levní a rychlí.
Vitej v klubu vadneho o-krouzku 12×3,5mm :-P
ano zakladem servisu vidle RS je nakoupit furu techto okrouzku a pri kazdem vetsim servisu nebyt linej ho preventivne vymenit :-) A proto silne zvazuju jit pristi ro do SR :-)
vykopu tohle vlakno, nema nekdo video na udrzbu/servis RS s Air Uturnem? diky.
zadne video?
Videl bych to jen na ten jejich manual :(
jj:(
Do ceho polezes a kdy? By se mi hodily rozmery tesneni v U-Turnove Rebe :-D…
Ale tak i ten navod je pekny. Jen cucim, ze jsem tam nikde nevidel zadny olej do pruzici nohy…
Mám U-turn RVL a ty rozměry souhlasí. Asi to bude stejný i u reby. A když ne, tak je to do dvacetikoruny.
Ale me jde o to, aby ta vidle nebyla rozebrana 2 dny, respektive dele, nez se tam dostanu.
Ale teoreticky by to mohlo byt uplne stejne. Jeste zkusim mrknout na soupis dilu…
No ono by to mělo být stejné, nicméně jak jsem byl v servisu a chtěl těsnění na mého RVL, tak mi řekli, že to je stejné jako na rebu a dali mi pár kroužků na ní. Přišel jsem domů, rozebral a rozměry neseděly. Nevím jestli se spletli a dali mi něco jiného, nebo tj fakt jiné, ale neřešil jsem to. Těch pár kroužků jsem dostal zadara, protože jsem tam kupoval ještě něco jiného. druhý den jsem zašel do průmyslového obchodu s o-kroužky ložisky atd, donesl jsem si originály, tam mi to přeměřili a dali stejné rozměry. Všechno funguje bez problémů a celé mě to stálo asi 20 korun.
Rozmery na Rebu tady na foru jsou. Uz jsem je jednou kupoval a nebyl problem.
Jenom mi jde o to, aby ty krouzky byly na U-Turnu stejne jako na Rebu ;-).
A do prumysloveho obchodu s O-Krouzky pujdu.
No však právě o tom mluvím, že jsem chtěl kroužky na RVL a dali mi kroužky na rebu. Neseděly, byly to jiné rozměry, tak nevím jestli se spletli a dali mi špatné kroužky, nebo jsou rozměry různé.
Já jsem koupil ty, co jsou tady na tom učtu a sedely na RVL
Aha, tak to jo.
No ten seznam na obyc Rebu funguje, dokonce tam je pod tim napsany i seznam primo od Zitneho…
Mozna ti tam dali neco jineho :-).
Tak ty rozmery nesouhlasi… V samotnem vzduchovem pistu jsou krouzky 20×3 (2 ks – Reba 2010 Race U-Turn)…
Pak tam je jeste nejaka mala potvora, co asi jen tesneni, aby dovnitr netekla voda…
nejspis do Pika 454
Pro U-Turn Rebu 2008 mi seděly tyto rozměry http://forums.mtbr.com/…-579868.html
Jo, tomu verim, akorat s krizkem po funuse (dneska bylo pretesneni) :-(.
Jinak odkaz super – diky ;)
Video už na yt jaksi není, asi ho smázli, ale mám někde na disku dokument ve wordu, kde mám popsaný servis včetně obrázků. Je to na RVL 2010 DA U-Turn 120–150. Pokud bys měl zájem, mohl bych to zkusit pohledat, snad to najdu.
uz jsem nejakej navod nasel, skoda ze neni videjko jako na DA atd. primo od sramu…
Njn…Já si udělal vlastní návod podle toho videa co kdysi bylo na yt + překlad toho orig manuálu od sramu, tak nějak se to celkem dá, ale když už máš, tak ať se servis zadaří, není na tom nic složitého :) Jenom pozor na tu plastovou u-turnovou část, které je „zalisovaná“ do hliníkové vzduchové tuby. U některých verzí je tam zalisovaná napevno a u některých se dá vyndat a rozebrat tak vnitřek. U té mé verze to bylo napevno, jenže jsem měl návod na tu, kde to napevno nebylo…tak jsem se řídil heslem, když to nejde silou, tak to jde ještě větší silou a nakonec jsem to dojebal úplně..Naštěstí mi to na reklamaci uznali :-D
Dokument hledat nemusis…http://www.sram.com/service/rockshox/7
page not found :p
Me to nabehne v pohode… A co toto: http://www.sram.com/…rockshox/all
Jo to už fičí, nicméně, mě tj jedno, já vím jak na to, ale scretovi to třeba pomůže :)
http://www.bezvakolo.cz/ zkus to tady .
Dnes jsem servisoval Recona.Daval jsem novy servisni kit + olej.Misto oleje s viskozitou 5wt mi poslali 15wt.Chtel jsem se zeptat jestli bude vadit kdyz misto 5 wt jsem tam zvrhnul 15wt.
Vidlici jsem slozil dohromady, namontoval na kolo a jel to project do lesa.Na funkci se mi zda, ze to nema zadny vliv.
Pochybuju, ze to na funkci nema vliv.
Ale tak, kdyz to neregistrujes, tak proc to resis.
Tak to je slušné maso, z 5wt na 15wt. Na funkci to bude mít zásadní vliv.
Pri funkci jsem nic nezpozoroval, jen jde o to aby se tam neco nedokurvilo.
To se nemusíš bát, pokud jsi vše správně seskládal, nemá se co vy*urvit. Jde o to že s hustým olejem ta vidlice musí být strašně pomala (přetlumená?).
Dnes jsem tam dal olej jak ma byt 5wt, sice jsem rozdil nepoznal, ale pro klid duse.
S tim 15wt muzou byt problemy pri nizsich teplotach, ze zhoustne.
Jinak diky za reakce.
Ten rozdil poznas kdyz si propruzis vidlici ve stoje a zkusis si nastavit krajni pozice zpetneho utlumu.
hehe:))
Měnil jsem poprvé olej v SID 2014 v tlumící patroně. Co mě překvapilo – na všech videích vidím jak tam člověk nalije olej a dá zpátky tu tlumící patronu a jde mu tam celkem lehce.
Já mám X-Loc, takže ta patrona je standardně v zamknuté poloze (abych ji odemkl, musel bych otočit korunkou). Patrona mi tam teda jako hodně hrubě nešla. Síla nakonec zvítězila, ale pak lockem vůbec nešlo otočit.Takže zas rozborka.
Má se tam dávat při zamknuté poloze, nebo odemknuté? Něco mi říká že to druhé, ale pak nechápu ta videa (leda by měli všichni nějakej model co je defaultně odemčenej…?)