Opravdu pohodlný HT carbon rám - tipy

26 nepřečtených
  • Mr.Dan

    Máte někdo ánung nebo dokonce širší srovnání, které konkrétní uhlíkové HT rámy skutečně dobře pruží a tlumí malé nerovnosti a nejde jen o marketingové žvásty? Ze své aktuální „bolestné“ zkušenosti můžu říct, že S-Works Stump to teda rozhodně není, ba přesně naopak. :)

    0 0
    • TJK  

      moje ocel od tiny s ISP tlumi razy opravdu ale opravdu extreme :-) pohodlnejsi kolo bys tezko poholedal :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • McBlacky  

      co jsem měl stumpa experta 26" tak byl v tomhle parádní. Znatelně pohodlnější než Sworks.

      Někdo možná tu extra tuhost potřebuje ale já se svými 72kg a stylem jízdy určitě ne.

      ted mám compa 29 ale díky zranění zatím jen pár závodů a km, navíc srovnávat 26 a 29 nejde, i když výplety mám shodného typu, sedlo stejný sedlovky EC90 30.9 proti CD SAVE 27.2

      hodně pohodlný jsou i meridy flex stay

      0 0
      • Mr.Dan  

        Jo, to už jsem tu kdysi od tebe četl, že normální karbonové spešly jsou o řád pohodlnější než S-Worksy. Jenže samotnej rám „Experta“ nebo prostě neS-W se normálně neprodává a ten můj se mi tak líbil.. :(

        0 0
    • prodi  

      co jsem kdy jezdil, tak asi stará Merida FLX mi přišla nejpohodlnější

      0 0
    • Dejv94  

      Za mě Cannondale Flash 29 s karbonovou 27,2 sedlovkou (nebo Save sedlovka)

      0 0
      • Blahycz  

        Na testfestu jsem jezdil asi 6 ht V carbonu a flash 29 byl úžasnéj. Vše ostatní bylo prostě tvrdý. A mělo to hliníkovou sedlovku. Kdyby tam byla taky carbonu,tak to musí bejt pecka.

        0 0
      • McBlacky  

        mám tu save 420/27.2 nový model, vytaženou centimetr nad rysku takže skoro max a bohužel to je jen marketing. Váha otřesná a pohodlí nijak výrazný. Třeba syntace ted nevím typ ale taky s proklamovanou upravou pro pohodlí je lepší. I obyč EC jsou lepší.

        Ale je to subjektivní, testy jsem neviděl.

        0 0
        • Mr.Dan  

          A to je právě to, na co tu trochu narážím – zda to celý fakt není jen marketing. Jaktože mi cesta do práce trvá na plečce za litra úplně stejně jako na hypersuperbajku s poloviční hmotností? Jaktože je jízda na ocelový plečce s nanomikro kolama 26 pohodlnější než na karbonovym ultramoderním 27,5? Jsem vlastně docela nešťastnej…

          P.S. aby to nebylo od věci, tak ta S-Works sedlovka docela funguje i pod „chrtem“ – stačí jen test na místě, kdy se rukou opřu celou vahou do sedla a sedlovka jde asi o cenťák nebo dva dozadu. U Cannonu bych paradoxně čekal ještě lepší pružnost :(

          0 0
          • jecnak  

            http://www.bike-forum.cz/…iky-atd.html#…

            O nekolik centaku chodi pri stejnem testu jako popisujes EC70 vysunuta tak 20cm.

            0 0
          • McBlacky  

            ona ta pružnost sedlovky není jen o vychýlení pod zatížením rukou právě.

            Rozdíly v kolech se projevují nejvíc až u hranice max výkonu. Na pižlání do řekněme 2,5w/kg je fuk co jedeš, pak je to poznat a nad 4 už to je hodně poznat. Beru pro už trochu trénovaný kusy.

            0 0
            • Mr.Dan  

              Jo, to můžu potvrdit. Když „dupu“ do plečky, tak se sice sedřu, ale o moc rychleji to nejede. Kdežto u novýho bajka je to zrychlení někde úplně jinde. Na druhou stranu mi přijde, že těžší kolo mnohem líp drží dosaženou rychlost a stačí jen trochu přišlápnout. Ale to je možná jen dojem. Každopádně jsem čekal daleko větší rozdíly, samozřejmě ve prospěch moderny. Asi to chtělo pořídit silničku a fulla nebo nevim, kompromisy jsou na nic. :)

              0 0
            • Mr.Dan  

              Jinak můžu s radostí doplnit OT, že jsem si byl včera nechat dodat správnej vymezovák vůle na středovou osu a to kolo teď najednou úplně letí! A to tam ta vůle předtím nebyla kdovíjaká. Hurá… To jen pro zajímavost a dodání, proč mi přišlo, že to moc nejede. ;)

              0 0
          • fousek  

            Me prave prijde ze plecka je od drazsiho kola rozpoznatelna hodne. Nevim jak to funguje u HTcek, ale proste kdyz jedu do prace na plecce a na jakymkoliv jinym svym kole, tak mam oproti plecce prumer minimalne o 1 km vetsi, ale je pravda ze krome plecky nemam zadny HTcko, bud fully nebo lehokilo ci silnicku.

            Treba HTcka jedou vsechny blbe a nezalezi ani na podkladu

            0 0
        • Greyhound  

          Zajímavý, já mám subjektivní dojem naprosto opačný – mám cca. měsíc Carbon HiMod Flashe a jsem stále u vytržení jak je to kolo pohodlný. Hodně tomu teda asi přidá sedlo s karbonovejma ližinama, nicméně můj subjektivní pocit mi spolujezdci potvrzují tím, že se diví jak sedlovka/sedlo pracuje až to vypadá, že praskne a straší, že dopadnu jak Fontana na olympiádě :-)

          0 0
          • McBlacky  

            a zrovna carbon ližiny na sedlech v testech dopadají hůř než titan :)

            ale pozing faktor, cena a váha jsou u toho vyšší, takže je to pocitově bez diskuze lepší :)

            0 0
            • Greyhound  

              Já si sedlo s tímto záměrem nekupoval, že jsou na kole ližiny karbonový mě upozornil až kamarád, kterej začal zkoumat proč mi to narozdíl od něj tak pruží, jinak bych si toho nejspíš dodnes nevšim. Na pozing faktor mám titan a tam v přímém srovnání můžu říct, že proti komplet plasťáku komplet titanový HT nepruží ani hovno a je tak na ten pozing na cyklostezce ;-)

              0 0
    • maajkee  

      Opravdu pohodlný nebude žádný, ale naprosto žádný HT rám. Maximálně můžeš vybrat nějakej, kterej bude hrkat o něco málo méně, ale v terénu to bude fuk, tam musíš stejně prdel ze sedla zvednout.

      0 0
      • Mr.Dan  

        Jasné, o tom žádná, ale některej rám může bejt tak tvrdej, že ti ten zadek nakope i na mikronerovnostech. Jediným pružicím elementem pak aspoň v mym případě zůstávaj pláště a sedlovka (27,2), ale pod mejma 60 kilama ani ta sedlovka není žádná sláva. Zlatá stará ocelová 26' plečka…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Mr.Dan  

      Takže to i dle toho, co jsem kde zatím četl, skutečně vypadá na Cannona F(lash)29. Nebo ta Merida.. Pak se ještě Pells chlubí svým „medium-tailem“, ale jak to ve skutečnosti funguje, netuším. Každopádně škoda, že jsem tohle téma nezaložil ještě před nákupem rámu. :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.