p. Pospíšil a Stevens bikes "NEBRAT UŽ NIKDY"

74 nepřečtených
  • peky

    Mám tu pro Vás velice špatnou referenci na pana Pospíšila ze Stevens Bike v Mladé Boleslavi. Kdo uvažujete o nákupu kola Stevens nekupujte u Pospíšila. „ZÁRUKA U TOHOTO OBCHODNÍKA KONČÍ ZA DVEŘMI PRODEJNY“. Nejen, že je neschopný cokoli sehnat, kraťasy mojí přítelkyně sliboval vyměnit z krátkých na 3/4ky cca 3 měsíce každý týden jednou (nakonec mi po 3 měsících řekl, že se v požadované velikosti a matr nevyrábí), já čekal na Polary 2 měsíce (jednou týdně budou příští týden), kamarád na kolo které kupoval a objednával čekal cca 4 měsíce. Bohužel chápu, že má zastoupení v ČR jako jediný. A UŽ JE JAKKOLI SCHOPNÝ ČI NESCHOPNÝ V OBCHODĚ, TAK NEDODRŽUJE ZÁKONY. Absolutně ignoruje zákon o ochraně spotřebitele, lhůty pro vyřízení reklamace mu nic neříkají a ve chvíli, kdy ho dáte k soudu začne vyhrožovat diskreditací Vaší osoby před soudem apod. Toto není od kamarád povídal. Jsou to moje osobní zkušenosti. Takže biku zdar.

    0 0
    • Vilém  

      Takze co ti vlastne provedl? Kvuli kratasum a polarum jsi to sem asi nenapsal. Tak kdyz uz jsi to nakousl, proc nejsi konkretni?

      0 0
      • peky  

        Reklamovalo se kolo, reklamaci v 30-ti dnech nevyřídil. Po 40-ti dnech a mé předchozí zkušenosti jsem řekl, že už se dál bavit o žádných termínech nebudu a chci peníze tak mě odkázal na soud (podrobné detaily, celého jednání cca na 3/4 hodiny na jeho prodejně, kdy sem komunikoval i s jeho právníkem, který mě radši položil telefon, protože pochopil, že zkušeností z těchto jednání mám poměrně dost, vynechám). Právo na to samozřejmě má. O tom žádná, nicméně mě to tak nemile překvapilo (v dnešní době poměrně silné konkurence), že bych se rád podělil ač sem na BF nepřispěl už dobré dva roky. Zvažuju ještě co a jak nasat do DE přímo na hotline Stevens, protože dobré jméno značce rozhodně nedělá a tohle by si jako jediný značkový dealer pro ČR dovolit neměl.

        0 0
        • Vilém  

          Tak uz chapu tvoje rozhorceni. Diky za vysvetleni. Asi bych byt na tvem miste napsal vyrobci, at si udela obrazek, co ze to ma za dealera v CR.

          0 0
        • stihac  

          Neserioznost – dobre si urobil ze si to zverejnil.

          O co konkretne slo pri reklamacii?

          0 0
        • Mug  

          To že máš zkušenosti s reklamacemi znamená, že reklamuješ často a rád?

          0 0
          • peky  

            Právě, že opačně. Přijímal jsem reklamace a nerad :). Pracoval jsem na značkovce jednoho nejmenovaneho GSM operatora (mojí specializací byli právě reklamace). Takže vím jak se chovat a vystupovat nejen z pohledu spotřebitele, ale i obchodníka. O to víc mě rozčiluje, když teď nedostávám stejný servis jako jsem byl nucený a naučený dávat.

            0 0
            • Mug  

              Jo tak.

              Přijde mi, že jste to nějak vzali za špatný konec.  A vlastně jste se ani nechtěli dohodnout. Ale neznám detaily. Jak jsem psal. Vždycky jsem se s ním domluvil i když jsem řešil záruční servis (zarezlá ložiska v ořechu a opakovaná vůle v přední nábě – spíš problém Campagnola než jeho). Termíny i kvalita práce byly odpovídající.

              0 0
              • kryspin  

                ro si teda v priapde Pospisila fakt nemyslim. Ja mam uplne stejnou zkusenost. Kdyz jsem chtel koupit novou zadni stavbu jako nahradu za prasklou, tak mi zacatkem cervence rekl, ze ji priveze nejdriv o vanocich… S reklamaci u nej bych se taky mohl podelit o pekny pribeh… Stevense ano, ale zapomenout na to, ze u nas ma prodejce a servis.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • karliner  

              tvůj příběh je sice smutný, ale pokud jsi dělal reklamace ve značkové prodejně GSM operátora, měl bys být na arogantní jednání při reklamacích zvyklý…

               
              0 0
        • jecnak  

          Takze se budes soudit?

          0 0
          • peky  

            Bohužel nejezdím na teskáči aby mě ty 3000,– v akci  za tu námahu nestáli :(. A projít mu to nenechám. Musí si uvědomit, že jsou určité hranice.

             
            0 0
        • kesu  

          ahoj,

          hele neznám podrobnosti a okolnosti,některé reklamace trvají déle než měsíc.Myslím tím jednání prodejce vs Velkoobchod.A jako prodejce nemaš až takový páky na urychlení pokud zrovna nebereš velký objemy každej měsíc. Pokud jsem byl v takovém případě na straně obchodu,snažil jsem se buďto o dohodu a nebo jsem poskytl náhradní zboží (popřípadě peníze) ze svého.

          Nicméně obchodní a občanský zákoník má jasno.Lhůta na vyřízení je 30 dní do kterých musíš mit v ruce vyjádření. Pokud ho nemáš,vzal bych si do ruky protokol o předání reklamovaného zboží,paragon a do druhý právníka a šel si do obchodu popovídat. Nenech se zvyklat kecama o tom,co s tebe kdo udělá u soudu.Stejnak se to k němu nedostane. On nakonec couvne.Chce to jen jednání v klidul který ale musí být odměřený. Jednou jsem při jednání s nejmenovaným renomovaným dovozcem (prodejce se tehdy zachoval slušně ale vyjádření dovozce byla blbost) dostal do fáze,kdy jsem poslal dovozci kopii plné moci,kterým jsem celou problematiku nechal na advokátní kanceláři. Do týdne jsem měl nový rám s omluvou…

          0 0
          • kesu  

            s křížkem po funuse,omlouvám se.Jak jsi dopadl??

            0 0
          • mastihuba  

            zájmem prodejce i velkoobchodu by měl byt spokojenej koncák. Když sem dělal ve firmě, která tahala věci z Koreje a z číny, tak jsme obchod taky neodpálkovali s tím že má počkat 3–6 měsíců než dojde kontejner se zbožím. S ostatním souhlas.

            0 0
    • kryspin  

      Naprostej souhlas. Stevens jako kolo je super, Pospisil jako obchodnik je absolutne hroznej. Mam podobnou zkusenost, uz jsem to psal par lidem co se me na to ptali.

      0 0
    • Mug  

      Já mám opačnou zkušenost. Ale nic jsem zatím nereklamoval. Na čem jsme se dohodli to dodržel.

      0 0
    • náčelník  

      Nedávno jsem scháněl kónusy na hodně starý náboj Shimano. Sice jsem je tam nesehnal, ale mechanik (pán ve středních letech) zanechal své práce a velmi ochotně a dlouho prohrabával své staré zásoby. Nakonec se ještě omlouval, že je nemá.

      Takže přístup mechanika musím pochválit, jiné zkušenosti s nimi nemám. Chodím tam občas na čumendu, kola tam mají pěkný.

      0 0
    • Jaroslávek  

      Chlape, nedával jsi minulý rok (tuším) pozor. Varoval jsem případné zájemce, že tam není něco v pořádku. Brácha čekal na carbonovýho Stevense 8 měsíců cca. Víš jak mu to cupovalo nervy, když " za měsíc", „celosvěsvětový nedostatek carbonu“, „za měsíc“, „za 14 dní určitě“ atd, atd. 

      0 0
      • Hrabě  

        Kolo Stevens jsem měl také ve pácu. Na tvé upozornění jsem zvolil raději jinou značku. Přístup lidí dělá opravdu hodně a ani kvalitní kola to nezachrání.

        0 0
        • myki  

          Dobře jsi udělal, alespoň budu jeden z mála kdo to kolo má. Nebude se to tu hemžit Meridama a podobnejma jako houby po dešti. Stevens je parádní kolo a za slušný peníze a jak jsem psal s Pospíšilem jen samé dobré zkušenosti. Když někdo nedokáže pochopit, že to jestli kolo příjde za 14 dní nebo za 8 měsíců není v jeho moci ovlivnit, tak ať to sem píše pořád dokola. Pak musíš jít do krámu, vybrat to co maj skladem, vyzkoušet, zaplatit a jít. Já chtěl kolo Stevens 2008, objednal v září a čekal, ale věděl jsem, že budu čekat a to, že mi na měsíc(začátek sezóny půjčil testovací kolo za 100tis. byl bonus navíc, vůbec to nemusel).

          0 0
    • Zabka1  

      Dobry den, neda mi to, abych nereagovala na tento prispevek. Chapu rozhorceni nad neuznanou reklamaci, ale pokud nekdo rekne A, mel by dodat i B. S timto obchodem i s panem Pospisilem mam jen tu nejlepsi zkusenost, a to i v pripade jakychkoliv reklamaci ci nestandardnich pozadavku. Ale v pripade, ze nekdo reklamuje vadu, kterou sam zavinil, nepripada mi ferove psat nasledne na „vsechna nadrazi“ a stezovat si na pristup prodejce, ktery byl v tomto pripade podle meho nazoru velmi nadstanadardni a ackoliv bylo evidentni, ze vada vznikla nasledkem nesetrneho zachazeni s kolem (nehoda, pad atd.), na sve naklady zajistil diagnostiku vady jeste primo u vyrobce, jehoz vyjadreni bylo naprosto stejne, jako stanovisko obchodu Stevens. Ze sve zkusenosti mohu dodat, ze jsme v nedavne dobe resili prasklinu na karbonovem ramu a doslo k vymene celeho ramu bez jakychkoliv komplikaci. Proto doporucuji navstivit tuto prodejnu a vsadit na svuj vlastni nazor a dojem, verim, ze bude velmi dobry.

      0 0
      • meža_béža  

        Co k tomu dodat?

        že by všemocné BF zafungovalo a špatná reklama dolehla na uvedeného prodejce,ten se zaregistroval a obhajuje :-) ok ale proč né i k tomu může BF sloužit

        0 0
      • game_over  

        hehe tohle mi připomíná časy olkyce a jeho zdatného „obhájce“ alterego :)))

        0 0
        • myki  

          Musím taky zareagovat.I když mám s reklamacema v ČR většinou špatné zkušenosti, což je nějak natrvalo zakořeněno v našich obchodnících. Většinou nám nevyjdou vstříc a přijde jako by dělali maximum pro negativní vyřízení reklamace.S panem  Pospíšilem mám však jen ty nejlepší zkušenosti.Své kolo jsem tam objednával loni v září s tím, že mi začátkem roku 2008 příjde. Sice nepřišlo, ale to už není jeho problém, ale problém dodavatele z Německa. Ovšem jak se zachoval zde kritizovaný pan Pospíšil??? Nabídl mi jijich testovací kolo, které asi tak  2× převyšovalo cenu mého objednaného kola a to do té doby než mé kolo bude na prodejně. Celkem jsem zíral, to se člověku nepřihodí každý den. A dodávám, že se s ním vůbec neznám. Nechtěl ani žádnou zálohu či číslo občanky. Prostě zavolal ať si pro něj přijedu a na přechodnou dobu je moje. Tak to oceňuju. Na svém novém kole jezdím už  4 měsíce a jsem náramně spokojen!!! Záručku byl dokonce ochoten mi udělat po pracovní době, když jsem přes Mladou Boleslav projížděl na jedny závody. Taky super ne? Tak fakt nevím jak řeší reklamace, ale doufám, že to nebudu muset vyzkoušet. Ale čekací doby jsou všude stejný. Buď musíš koupit co maj na krámě nebo si hold počkáš až to dorazí, s tím se musí počítat. Ty kola se nedělaj u nása vše závisí na dodávce z ciziny. Tak asi tak.

          0 0
      • Vilém  

        A proto abys nam to rekla, jsi se cerstve zaregistrovala?

        0 0
        • plevka  

          Datum reg.: 20.08.2008 09:48

          0 0
          • plevka  

            prosím ignorujte tento můj příspěvek, jaksik jsem si nevšiml data, myslel jsem, že je to čerstvé vlákno :) pardon

            0 0
            • Vilém  

              Jasne, taky me to semtam zmate. Co se tyce Zabky, tak toto byl jediny jeji prispevek za celou historii fora.

              0 0
    • xp3  

      To jsem takhle jednou surfoval na webu a prověřoval možnosti – chtěl jsem si pořídit silničku, zhruba kolem 25 kpeněz. Našel jsem Stevense Stelvio na 105, tak nějak za podobné peníze(po slevě). Ocenil jsem že prodejna je v MB, ve stejném městě bydlím…

      Druhý den jsem po práci vyrazil do obchodu, koukal kde co mají, pak se mě ujala příjemná paní. Kolo sice na krámě neměli, ale aspoň jsem se dozvěděl pár inforamcí o silničkách, což jsem jako laik ocenil.

      Pak se mi začal věnovat i pan majitel. To zlevněné(zvláštní důraz) kolo prý nemá, musel by ho objednat. Jenže jakou velikost a co s ním bude dělat, když si ho nekoupím. Hm, říkám si – to je dobrá otázka – z pohledu prodejce. Hm, ale zase si říkám – jak má chudák zákazník vědět, jaká velikost mu sedí? Asi tak že zkouší různé velikosti nebo ne? Možná jsou mezi námi ale i jasnovidci…

      Šel jsem s díky domů a říkal si, jestli jsem pro něj socka v kravatě(šel jsem z práce), když si od něj chci koupit zlevněné kolo.  Jestli vypadám jako idiot, když mi nutí za stejné peníze nižší model na Tiagře, které měl stejně jen v malém rámu. Možná jo, ale je mi to vlastně tak nějak u řiti. Ale představa, že si od něj koupím kolo a budu muset jeho kydy poslouchat při servisu, nedejbože reklamaci – díky, fakt ne. Třeba měl jen špatnou náladu, hodně práce a tak, mě to ale odradilo…

      Někdo má dobré zkušenosti, někdo horší – respektive je tak vnímá. Abych se tale takových ušetřil, koupil jsem jinde a jinak – viz. profil.

      0 0
    • Kohout  

      Bohužel je přístup některých prodejců v ČR k reklamacím dost laxní. Většinou mají snahu zákazník odbýt a spoléhají na neznalost práv zákazníka a nechuť se soudit. Sám mám osobní zkušenost s reklamací bot. Dotáhl jsem to až k soudnímu sporu, který jsem po 2 letech vyhrál. Prodejce ta sranda stála přes 15.000,–kč na poplatcích. Boty stály 2500,–.

      Dnes už je možné tyto spory řešit také formou mediance a arbitráže, což je mnohem levnější a rychlejí než soudy. Info podá hospodářská komora. Ale pokus jsi dělal do reklamací, tak to asi víš.

      Dobrého prodejce poznáš až tehdy, když u něj něco reklamuješ.

      0 0
    • BB  

      „Reklamovalo se kolo, …“ Když chceš dělat negativní reklamu, tak by byla potřeba přesně uvést, co se reklamovalo. Napsat reklamovalo se kolo a neuznali mi to a obchodník za nic nestojí, to není fér. Přesně popiš, co se s kolem stalo a proč ti to neuznal.

      0 0
      • radek910  

        Bože lidi copak neumíte číst. O to, co se reklamovalo přece vůbec nejde. Povinností  prodejce je reklamaci vyřídit do 30 dnů a je úplně fuk jestli ji uzná nebo ne, jestliže ji nevyřídí (konkrétně zde dnů 40), má zákazník jistá práva (a je putna jestli šlo o vadu materiálu nebo to kolo rozsekal sekerou) a jsou-li mu tato práva upřena, tak obchodník opravdu „za nic nestojí“.

        0 0
    • pidi  

      Žasnu nad zde uvedenými řádky, v uvedeném obchodě nakupuji přes dva roky a dosud jsem se nesetkal s žádným negativním přístupem, ba naopak ochota a pohodová nálada je na denním pořádku, jezdím F 10 musím říct SUPER. Co se týká čekacích dob, je tento systém docela běžný podívejte se třeba automobilky, tam se po složení zálohy čeká na auto i několik měsíců. Co se týká reklamace tak jsem zažil příhodu kdy byla požadována reklamace na mechanicky  poškozený komponent, ono je tak trochu o férovosti. Prostě mi to nedá a musím se Stevens Biku zastat. P

      0 0
      • kubad  

        a registrace proběhla speciálně kvůli tomuto příspěvku ???

        opravdu zoufalé pokusy

        0 0
        • Vilém  

          Je to tu asi forum telepatu. Sedi si takto doma a najednou se objevi vnuknuti mysli, nekdo resi na B-F muj oblibeny kseft, tak to se musim rychle zaregistrovat a prispet se svou troskou chvaly do mlyna a pak uz se tu nikdy neobjevit:)Nebo ze by se nejaky zdejsi letity uzivatel stydel za opravnenou chvalu skveleho kseftu a tak se radsi preregistroval, aby nahodou nebyl narcen, ze dela reklamu.

          0 0
        • camillio  

          Ale neee, ona/on/ono to přeci čte BF bez registrace už léta, právě tak léta nakupuje u zmíněného prodejce a teď se mu do něj někdo opřel, to je přeci pochopitelné, že najednou je potřeba něco řííííci :-)))))))))))))­)))))))))))))))))) Žádný solidní prodejce se přeci nebude obhajovat takovýmto způsobem, žeeeee neeeee :-D

          Bože, to je zoufalství…

          0 0
          • delfyn  

            no jsem z toho volaaký zmatený, že bych se přihlásil taky pod jinými nickem a říkal o sobě jak jsem skvělý?

            namátkou ohlasy zastánců

            pidi 21.08.2008 23:25:56

            myki 08.08.2006 21:16:04 jedinej starší uživatel BF

            Zabka 20.08.2008 09:48:43

            S timto obchodem i s panem Pospisilem mam jen tu nejlepsi zkusenost, a to i v pripade jakychkoliv reklamaci ci nestandardnich pozadavku. Ale v pripade, ze nekdo reklamuje vadu, kterou sam zavinil, nepripada mi ferove psat nasledne na „vsechna nadrazi“ a stezovat si na pristup prodejce, ktery byl v tomto pripade podle meho nazoru velmi nadstanadardni a ackoliv bylo evidentni, ze vada vznikla nasledkem nesetrneho zachazeni s kolem (nehoda, pad atd.), na sve naklady zajistil diagnostiku vady jeste primo u vyrobce, jehoz vyjadreni bylo naprosto stejne, jako stanovisko obchodu Stevens.

            0 0
            • delfyn  

              datum je samozřejmě založení na BF, jinak ta žabka toho ví nějak podezřele hodně o té reklamaci:)co ty na to žabko

              0 0
              • kubad  

                problém bude aby se teď žabka dokázala přihlásit pod správným nickem :-)

                0 0
                • camillio  

                  Třeba se jedná o rozštěpení osobnosti, pak na nicku nezáleží :-]

                  0 0
                • rainbowone  

                  Jo . Ještě by mě zajímalo jak sakra můžou tvrdit že prasklina byla příčinou pádu nebo jeho následkem , když nemají  potvrzení od soudního znalce. Výrobce i prodejce toho můžou napovídat:) Jinak na vyřízení reklamace je opravdu 30 dní a né 40 tak že asi tak. Ono je to o tom že ty kamené prodejny si žijí jakým si vlastním životem a lidi tam chodí se zvyku. Ona je celkem legrace pozorovat co za zboží mají kde na krámně ,já teď kupoval pumpu na silňičku co by se vešla do dresu a vtom našem zapadákově je 5 prodejen kde dostanete na výběr buď Author s nebo meridu a tím to končí a ostatní zboží mají taky jen ty nejlevnější cetky a kdo by chtěl něco lepšího tak si to holt musí vzít na obědnávku za ceny ,které jsou značně úsměvné. Tak nevím co se divíte ,když takový člověk dostane výhradní zastoupení že si prodá pár kol co mu vydělá pár peněz a nebude se přeci zbytečně namáhat a nedej bože snad dělat něco navíc , jedíné co bude dělat je stěžovat si jak to podnikání stojí za ho.....

                  Já jen že kdybych se tak choval ke svím zakazníkům tak už jsem bez práce. No jo holt ten kdo začal hned po revoluci mněl to o dost snažší no a my ostatní se musíme víc otáčet abychom je dohnali.

                  0 0
            • myki  

              Vůbec nechápu co si tím chtěl jako říct. O čem to tady píšeš?

              0 0
              • kubad  

                tvůj nick se do toho asi zamotal omylem, ale reakcetěch uvedenýc, pidi a zabka

                kteří se zaregistrovaly jen kvůli tomuto jednomu příspěvku jsou minimálně podezřelé

                další příspěvky od nich nejsou!!!

                pidi

                čas příspěvku:(21­.08.2008 23:47:34)

                registrace: 21.08.2008 23:25:56

                 

                Zabka

                (20.08.2008 10:02:39)

                registrace:

                20.08.2008 09:48:43

                 
                0 0
              • delfyn  

                tím jsem chtěl říct že ty jedinej jsi uživatel bike-fora delší dobu  a jako jedinej z nich nejsi podezřívanej z toho že sis založil nick jen kvůli tomuhle foru, ty další jsou dost podezřelý. nebylo to nic proti tobě

                0 0
    • rasto  

      chvalim Te, zes to sem napsal a ze tim varujes ostatni bikery ;-) Dekuji Ti.

      0 0
    • vtt  

      Tak na tuhle prodejnu jen tak nezapomenu. Uz jsem ji myslim „chvalil“ jeste na starym foru. Rozbil se mi presmykac (nejakej SRAM) a potreboval jsem novej (jakykoliv), vcetne montaze a nastaveni. Mam u MB chalupu tak jsem ten kram znal a parkrat jsem tam neco koupil cca dohromady za 3TCZK ale nikdy jsem nemel moznost mluvit primo s majitelem.

      Dorazil jsem tam ze chci presmykac, nejakej jsem si vybral a at mi ho namontuji. Pan majitel rika ze mi ho prodaj ale nenamontuji protoze oni delaji servis jen na kola zakoupena u nich, a ne na kola odjinud. Ze prej kazdej si umi levne koupit kolo na Internetu a on aby mu pak delal servis, ze z toho nic nema. Tak jsem se trochu rozcilil ze sice chci novou komponentu a ne servis, ale kdyz ma na kramu napsano cykloservis tak by to taky mohl delat. No odesel jsem ze si to koupim v Praze vcetne montaze kde je kramu 100 a trochu konkurence. Takze rada pro ty co si chteji otevrit Cykoservis -  udelejte to v MB a ne v Praze - mnoho cyklistu ale sluzby otresny a malo – alespon tedy v roce 2004–2005. Pokud mate trochu podnikatelskeho ducha a slusnosti k zakaznikum budete v MB uplny jednicky.

      Abych uplne nekrivdil MB tak ten kram u OMV nevim jak se jmenuje, tam na mne byli slusny a docela ochotni.

       
      0 0
    • Smepet  

      No ja jsem loni v srpnu kupoval u pana Pospisila 2 silnicky, 1 pro mne aspina a 2 pro kamarada stelvio. Mel jsem od zamestnavatele velice zajimavou slevu. Pan Pospisil mi vysel vstric a kola sehnal z Nemecka do tydne, dokonce na mne pockal v prodejne do 8 vecer nez jsem si pro ne zajel z Prahy. Takze jeho pristup byl ke mne velice vstricny. Od te doby jsem ale u nej nebyl a ani nic nereklamoval, kola byla zcela v poradku.

      0 0
      • Medviedok  

        to je taka vec: ked robis obrat obchodnikovi za 60.000 tak je maloktory neochotny. Ktory je somar a ktory nie sa ukaze vtedy ked potrebujes nieco za dve stovky a este 20 minutovu montaz.

        Chapem, ze niekedy ked nieco jeho dodavatel nemoze dodat tak je bezmocny, s tym sa neda skoro nic robit a na nom to nezavisi. Ale zas su situacie ked potrebujes nejaku pomoc alebo aspon normalne jednanie, a pre niektorych je to samozrejmost a niektori sa vtedy cloveku otocia chrbtom…

        0 0
    • pidi  

      Kdo si bez viny ( chyby ) hoď si kamenem. Anebo mám pročítat jen pomluvy a bát se říct vlastní názor či pochvalu? Opravdu nejsem z tlupy pisálků abych zvěčňovak každý prd, ale když s něčím nesouhlasím tak, se třeba i zaregistruju a svůj názor sdělím.

      0 0
    • jara111  

      Trochu oživení.

      Procházím si nabídky kol a Stevens mě zaujal. Jediná zkušenost s tímto obchodem je, že jsem měl jejich katalog do 2 dne doma. Ale to tu nechcu rozebírat. Mám otázku k prodejcům v ČR nebo SK. Je ještě jiný prodejce v ČR než Pospíšil ? A je nějaký prodejce třeba na Slovensku? Měl bych to asi blíž než do Ml.Boleslavi. Díky za rady.

      0 0
      • ecs  

        Ahoj,

        v Poprade Glajza http://www.cykloglajza.sk/uvod.html

        0 0
        • Veeteck  

          Aby clovek mohl prodavat kola Stevens, musi SP CX jezdit na nich :)

          0 0
      • kryspin  

        pokud vim, tak Pospisil je vyhradni. V zadnem pripade bych ti nedoporucoval koupit kolo u nej. Stevensy mam rad, par let jsem jezdil F9 race a bylo to moc fajnovy kolo. ALE – jakykoliv problem s nim byl tak byl pres Pospisila zcela neresitelny. Jestli chces Stevense, kup si ho hned za hranicema v Nemecku.

        0 0
        • jara111  

          díky za odpověď. To že je jediný v ČR a navíc v čechách mě moc netěší. Navíc spousta lidí mě od něho odrazuje. Pořád totiž srovnávám kola a jak to vidím, Ghost je asi pořád nej řešení(můj první favorit).

          0 0
    • kejmi  

      nechces nam sdelit, jak jsi nakonec dopadl? psal jsi, ze to tak nenechas, tak jen pro zajimavost:)

      0 0
      • kryspin  

        na me sice nereagujes, ale neodpustim si to – ja nakonec vse co jsem na stevense potreboval koupil hned za hranicema v nemecku. zcela bez problemu a s usmevem. a taky jsem presel na jiny kolo.

        0 0
        • Mug  

          No vidíš a mě vyměnil karbonovej rám za novej (dokonce jsem si mohl vybrat jestli chci 2009 nebo 2010) a to jsem ho měl z druhé ruky a reklamovat by ho nemusel.

          0 0
          • kryspin  

            asi mas proste kliku. ja jsem s nim mel ctyri ruzne zkusenosti v prubehu dvou let a tezko si vybrat, ktera byla horsi. nakonec jsem skoncil jak jsem skoncil.

            0 0
          • Janes  

            No, tak tohle je fakt masakr. Pročpak máš synku v profilu rovnou odkaz na stránky zde probírané (propírané) firmy?? Náhoda??

            0 0
            • Tomínos  

              Asi je s ní spokojenej, synka znám, je to dost dobrej biker a ta firma ho určitě neživí :-)

              0 0
            • Mug  

              Náhoda to jistě není. Právě proto vím o čem mluvím. Ale přesvědčovat vás nebudu asi to víte líp.

              0 0
          • teepeex  

            :)) tak ten byl vazne dobrej:)

            0 0
            • Mug  

              Věř si čemu chceš. Já vím, že je to pravda. Nikomu nic necpu. Tak aspoň tě to pobavilo. ;)

              0 0
    • Babec  

      Mám teď objednanýho Stevense a už by měl dojít, čekám od ledna, takže až přijde, zopakuji tvůj příspěvek :)

      0 0
      • Babec  

        Zas na druhou stranu ma E-MAILY odpovídal rychle a jednání se mi zdálo v pohodě, dokonce mi i změnil na poslední chvíli velikost rámu a s předobjednáním mám výraznoz slevu, jen to doručení pořád vázne, nejdřív přišly biky pozdě z německa a teď prý nestíhají rozesílat tak snad to nakonec dobře dopadne a nebu rozhořčen jako ty.

        0 0
      • pevyh  

        Sice jsem přihlášen krátce, což asi zřejmě vadí některým diskutujícím:-) ale sdělím, svou zkušenost. Objednané kolo bylo dodáno po delší době než jsem původně očekával, nicméně do doby dodání jsem dostal od p. Pospíšila zapůjčené kolo. Bez jakýchkoliv dokladů, občanek, záloh atd., což mi připadá dost seriózní. Nedokážu soudit, jako mnozí zde zasvěcení, kde byli problémy. Kolo nakonec došlo – vyměnil jsem půjčené za mé nové, servis v záruce proběhl OK, dokonce bylo možné předat si kolo v Praze, což by asi každý prodejce nedělal…takže za sebe si nemohu stěžovat. Navíc potřebuji rychle obal na přepravu kola a taky není problém půjčit si od p. Pospíšila z obchodu, než bude dodán objednaný můj vlastní. A na závěr – viděli jsme se s p. Pospíšilem poprvé v březnu/dubnu, nikdy dříve…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse