Tak tokto dopadla má včerejší vyjížďka. Při zpáteční cestě jsem měl karambol a výsledek je na obrázkách. Narazil jsem ze zadu do auta, které nebylo moc dobře vidět. Naštěstí s emi nic nestalo takže to odneslo jen kolo.
Tak tokto dopadla má včerejší vyjížďka. Při zpáteční cestě jsem měl karambol a výsledek je na obrázkách. Narazil jsem ze zadu do auta, které nebylo moc dobře vidět. Naštěstí s emi nic nestalo takže to odneslo jen kolo.
Jdeš s dobou, teď jsou podobně tvarované rámy „in“ :-)
Tak to je fakt…:-))
škoda toho drahého kola, snad mě nepotká nic podobného :(
tak odnesl to snad „jen“ ram… a pokud to neni karbon, tak to jeste jde no:)
Kdyby to byl karbon tak z toho jsou trsátka na kytaru…
Moje řeč
Kdezto takhle se ram narovna a je jako novy – nebo co?:o)
Je to jedno… rám je tak na výstavu. Nový už je na cestě…
No taky jsem si to říkal a ono ejhle… už mám zajištěný nový rám. Ještě ted mě bolí hlava z té rány.....
No co, trochu kratší rozvor, strmější řízení a pěkný kolo na hraní.
no a při sjezdu se mu najednou rám rozpůlí
NO na hraní to už moc není…:-)
Naprosto luxusní lokální ztráta stability…
Při té ráně se ani nedivím… cca 35km/h náraz do stojícího auta takže zničení tomu odpovída. A to se nejedná o hydroforming od Authora. Tam by to dopadlo mnohem hůř…:-(
Hůře nebo lépe, vyhodit se musí jak Stevens, tak Author.
No ale kdyby to dopadlo hůře (což nevim, třeba ne), tak by taky mohl bohužel dopadnou hůře i jezdec a tam je přeci jen dost blbý, když se musí vyhodit :-)
No nevim, pri takovyhle slupce jezdec proste leti vpred pres riditka nezavisle na typu a kvalite kola, ne? :)
Já myslel na nejhorší extrémy typu, rupne to zcela a třeba se ještě může nabodnout na konec urvané trubky.
Au. To by rozhodne nebylo nic prijemnyho… jj, pravda, mohlo to dopadnout hur :)
Je to tak…rám je na vyhazov ať je to co je to značku.
no vidíš, to můžeš rovnou celý kolo vzít a vyhodit, ale jestli chceš, tak bych si ho vzal za odvoz ;-)
Zatím to vypadá pouze na rám… vidlice se zdá ok, ale musím ji nechat prohlídnout. Kola jsou naprosto v pohodě. Zadní kolo je trochu mimo díky ohnutého rámu.
můžeš popsat co se vlastně stalo – nějak si nedovedu představit náraz do stojícího auta – tos ho neviděl?
Viděl, ale pozdě…když už s tím nešlo nic udělat. No Auto mě předjelo a mizelo v dálce, ale pak zastavilo což jsem už neviděl, protože silnice se lehce zatočila. Byl tam keř, přes který moc nebylo vidět. Ve chvíli jak jsem jel kolem keře mi zazlobilo přehazování a tak jsem sklopil hlavu…no a pak už si pamatuju ránu a bolest na hrudi. Promáčkl jsem mu zadní dveře, zničil zadní lampu, nějaké boule na střeše a postranici. Problém je v tom, že to byla moje chyba a teď zjišťuji jak to hodit přes povinné ručení nebo tak něco.
Nemá tu někdo zkušenosti s podobným problémem.
V bytový pojistce by měla bejt takzvaná pojistka na blbost na tu sem to hodil minule já a pojišťovna uhradila nakonec všechnu škodu na autě i když to byla na 100% moje vina :O)
Tohle mě taky napadlo a už jsem to trochu prověřoval. Každopádně díky.
V pojistce domácnosti být pojistka na „blbost“ může, ale jen když si ji tam necháš při uzavření smlouvy dát a platíš něco málo navíc (což není moc, taky ji platím navíc). Tedy mít ji tam rozhodně nemusí.
Mno tak jako tak je to nejlepší řešení podobnýho maléru… Přeci jen škoda na autě se může vyšplhat dost vysoko i za par blbejch blatníků a světlo…
To si piš. Novej blatník, světlo, oprava střechy, dveře, novej lak… Myslím, že novej rám proti tomu bude pakatel.
Česká Pojišťovna – cena cca 400 Kč za rok
vztahuje se na členy domácnosti (rodinu), domácí zvířátka – pojistka od České je možná o něco dražší než jinde, ale myslím, že má větší krytí a hlavně je tam neurčen počet zvířát, jinde ČPP myslím se platí za jednotlivé psy, a krytí nic moc, ikdyž asi by to stačilo…
teoreticky je pro tuto pojistku vhodné nejezdit na vlastním kole, ale půjčit si kolo od jiných, protože pak by možnu museli uhradit i ten zničenej rám (půjčil jsem si kolo od kamaráda a vyboural se a zničil mu ho a zároveň poničil i auto – pojistná událost – vyplaceno možná)
no hlavně, že jsi snad ok (kdybys měl úrazové pojištění, tak se ti nic nestane)
Jo, to je pojištění občanské odpovědnosti. Asi si to taky zařídím. Je to 400 za rok, likvidace škody až do 4,5 mil. bez jakékoliv spolúčasti.
pred lety este jako malemu studentikovi vracejicimu se z brigady se mi stalo neco podobneho, to sem mel jenom supika, u me jenom ohla vidla, u auta diry po rozich ve dverich. chlapik me odvezl domu a nic nechtel,
ale co s tim tedka neporadim, povinny ruceni asi tezko
Jo, tohle koukání po vlastním kole je *******, v minulosti jsem takhle málem jednou nastoupil do skříně avie, jednou se málem zasunul mezi koberce na nějakým vozejku a naposled včera málem hodil držku v protisměru v zatáčce, když jsem tretrou nahazoval spadlý řetěz. Přitom se snažím ohlídat si co se dá. Ale tak nic se nestane tomu, kdo sedí doma na gauči, že ano…
Hmm. Takhle před nedávnem jedu do práce na biku, vedle cesty pomníček se jménem. Koukám, kdo je tam napsaný a mezitím nevědomky vyjedu tak metr a půl od krajnice. Ještě že ten řidič toho mondea za mnou včas zatreagoval, jinak tam mohly bejt pomníčky dva…
Jo a rikal jsi auto? to dopadlo jak? to musela byt slusna prda… bud rad ze zijes, Sousedovi se takhle kdysi zabil syn… jel koukal na tachometr a vletel do odstaveneho auta u krajnice…
NO měl promáčklý dveře. Od rohů záseky ve dveřích. Rozbitá zadní lampa, Uražené křídlo a nějaké drobné vlnky na střeše a postranici v místě kde závěsu dveří. Tkže se obávám, že oprava bude něco stát.
to znie ako totalka :))
Tak to zase ne.....tipuji 20t.
Otázka je co měl za auto. Pokud bude kupovat nové náhradní díly, tak jen třeba blbé zadní výklopné dveře z Fabie Combi stojí 25 tis., takže za těch 20 tis. opravíš tak větší škrábanec.
Pokud pujde do servisu, tak jak pise marapara, to tech 20kKc urco nespravi. Za 20 je prekytovani + lak trochu tukleho blatniku.
Starší Peugeot 406 combi.
No uvidis, pak dej kdyztak vedet, jak to kdo vycislil.
to isiel 90 ked sa zabil narazom do stojaceho auta?
vaz si muzes zlomit, i kdyz pojedes treba 10km/h, staci trocha smuly
Údajne 40ka je kritická rýchlosť, pri ktorej prudko začne rásť riziko usmrtenia. Aj keď ideš autom.
tak nevsimnut si pri 40ke auto stojace na krajnici, to chce asi tak minimalne 5sekundovy pohlad do tachometra. krajnice vacsinou na cestach s kratkym dohladom nebyvaju (trebars tato bola vynimkou), a ak niekto odstavi auto za neprehladnou zatackou, ocakaval by som, ze tam da aspon trojuholnik pred nu
Stál tam blbě to jo, ale já se měl dívat pořádně.
Pchvala výrobci za dobrou deformační zonu.
:(
(trochu si ale ten ram vytunil ;)
Hlavne ze sa ti nic nestalo, kludne oslav za ten vcerajsok take mensie druhe narodeniny – kolo je sice skoda, ale su to len plechy (ci karbon ci co to mas ;)
inac ze predne koleso (raf) nie je osmicka a vidlici nic nie je, ale odniesol to ram, tak to nechapem.
Pri celnim narazu, kdyz clovek nezataci a ma kolo kolmo na to nac narazi, to vetsinou dopadne, tak jak to dopadlo. Odnese to ram, predni kolo a vidle vydrzi.
vidno ze uz trosku ina kvalitka (koleso a vidlica). Na niecom do 10.000 kde je ram z nezoslabovaneho hlinika resp z ocele a raf s vypletom z blata by v prednom kolese bol vytlaceny zadny naraznik auta z profilu, a ostatok by bol ok :))
Videl jsem 2× takto zboreny silnicni kolo, jedno po narazu do auta, druhy do stromu. Na jednom byly Ksyria a carbon vidle, na druhym najaky Campa kola a carbon vidle. U obou se takto sroloval ram, jeden byl Al, druhy CrMo Columbus Zona. V obou pripadech predni kolo i vidle zcela bez poskozeni, kola se nemusely ani centrovat. Aby se toho dosahlo, tak musi byt naraz celni, pokud by to bylo s prednim kolem natocenym do strany, tak by to asi dopadlo jinak.
Tomu se docela divim – bych si myslel, ze spis praskne ta karbonova vidle – stejne tak bych si spis tip, ze se ohne sloupek te foxky vidle. Proste 2 trubky ramu by podle me meli vydrzet vic nez vidle.
Jo a na youtube jsem videl borce, co skakal tak 5m schody a dole se uplne brutalne vysekal – zbortil se mu rafek.
Asi nejlip davat pozor a nevysekat se…
Taky jsem na to koukal. Ten crmo ram se uplne pretrhl na horni trubce. Vidlici se nic nestalo, ale protoze majitel uz na ni mel strach jezdit, tak skoncila na zimaku a jezdi dodnes.
Do mňa raz zozadu ťuklo auto. Na zadnom kolese osmička. Po dlhšej dobe sa prejavil aj poškodený zadný náboj a keď som ho dával nedávno vymeniť, tak mi pán v servise premeral zadnú stavbu. Zistil, že je tiež mierne krivá.
Blbé je, že sme obaja s vodičom toho auta boli radi, že sa nikomu nič nestalo, tak som ani nechcel na neho kontakt, ani peniaze. Teraz tak rozmýšľam, že tie následné opravy by mi mohol aspoň z časti preplatiť. Prípadne nový rám (údajne sa to nedá narovnať bez rizika).
Přední kolo je ok. Roztočím ho a asi kotouč si neškrtne. Vidlice nevim. Ještě jsem to nerozebíral, ale sloupky jsou rovný. Pár oděrek na špalání, řídítkách a pákách, ale jinak mu nic jiného není… Jo a cyklocomputer POlar CS 200 je zničenej…nebo tedy půlka displaye je přeražená.
prilba nic?
Přilba je naprosto v pořádku. Pár škrábanců jinak nic.
Moc pěkný. To mi připomíná, jak jsem ve svých 14 letech na Favoritu narazil kousek od baráku do nákladní Avie zaparkované na široké (tak na 4 auta) a přehledné silnici. Vyjížděl jsem od baráku, mrkl před sebe (obvykle se tam neparkovalo) a Avie asi padla na slepou skvrnu. Cesta byla mírně z kopce, tak jsem si kontroloval za jízdy přehazku a bum ho. Rozražené čelo o korbu, krve jak z prasete, dost bolavá a mírně zkrácená páteř. Po hlavě to asi chytlo přední kolo, neb jsem si o 10cm zkrátil rozvor a škrtal v zatáčkách o pedály. No ale ocel je ocel, tak jsem to narovnal a jezdil na kole do té doby, než mi ho nějaká svině ukradla. Osmu jsem vycentroval, škoda na Avii veškerá žádná.
Taky pěkný zážitek.
Teda s tím pořadím co narazilo dřív a co později (kolo na podvozen nebo hlava na korbu) si vůbec nejsem jistý. Jen si pamatuju, že sedím na kole, jedu, a najednou ležím na zemi.
Tak ja si pamatuji všechno. Naštěstí…:-)
Tak ja se taky pridam, kopec strmej jako krava, dole krizovatka se semaforem. Jedu na svym prvnim horakovy co to da, prede mnou citroen, ktery nenadale zastavuje. Jdu na brzdy, kantiky delaj co muzou. Bejt auto o metr dal tak jsem to ubrzdil, takhle jsem jemne natlacil predni kolo na naraznik, zadni se nadzvedlo a setrvacnosti jiz pomalou rychlosti jsem pokracoval hlavou na zadni sklo. Lehoucce jsem do nej tuknul celem, hehe. Autu nic nebylo, objizdim karu, mavam na ridice ze jsem ok. Teda jeste ze ten chlap mel rozbitej central, kverbloval s cudlikem nahoru dolu a vypadal ze me chce zabit. Na nic jsem necekal a ujizdel co to da. Kamos za mnou se valel v kreci kdyz to videl..
promáčklý dveře, od rohů záseky ve dveřích,rozbitá zadní lampa,uražené křídlo a nějaké drobné vlnky na střeše a postranici… skoda bude za peknych par tisic + behacky okolo a navyse ten popis nehody k tomu (pokial tam nebol zakaz zastavenia tak jasne tvoja chyba) - ten sofer asi musel byt velmi empaticky a asertivny ked neurobil par zasekov aj do teba :-)
No právě. Ted to musím nějak vyřešit. Každopádně ten člověk je pohodář a domluvili jsme se bez problémů. Jo být to nějaký rapl tak mě tam ještě skopě do kulaté krychle…
ze STEVENSe SPESLA neudelas :-D . teda pokud jeste necim neprastis z vrchu :-) jinak teda fakt dobry – hlavne ze to bylo tak v pohode
Dobrej napad. Zvolit spravnou vysku a hupsnout na placku. Kdyz to dobre odhadne, tak se to vrati na puvodni misto:)
Výborně mladý muži čtvereček zformujeme daleko lépe. :)