Určení – ne úplně hladký traily (= kořeny a šutry), občas i svižnej pěti- až šestihodinovej vejlet s přesuny mezi technikou (třeba 80–90 km a kolem 2000 nastoupaných). Potřebuju, aby to nebyly úplný kotvy, ale musí mě to trochu zachraňovat.
Asi to bude marný, ale poprosil bych komentovat co nejvíc ty tři možnosti. Maxxis mám celkem osahanej a teď to bude zas něco jinýho (Rekon 2.6 WT MaxxTerra byl ale ve hře). Ve vylučovacím sítu postupně skončila nabídka rozšířenějších značek (Schwalbe, WTB, Vittoria, Bontrager, Michelin…) i těch u nás ne tak profláklých (Chaoyang, Goodyear, Pirelli a třeba i Wolfpack, protože nemá zatím tu na předek potřebnou Enduro v 29").
U přední gumy nemám nároky na valivej odpor, spíš aby tam byly postranní figury, co podrží v odklopeným či v sypké točce. U zadní pak přirozeně chcu, aby aspoň trochu jela + nějakou tu odolnost na defekty. U obou se svejma mizernejma dovednostma ocením, když se dokážou zakousnout při brždění. Hmotnost není sice primární, ale hraje důležitou roli. Současný kombo DHF + DHR II (950 + 850) je už teda tak hrana, přes kterou jít kvůli tomu, že to prostě do prudkejch kopců sakra poznám a to samý v nějaké pomalejší technice klidně i po rovině, nechcu. Ať to nemusíte hledat, věci se maj takto:
Trail King ProTection Apex 2.4 má 945 g a Mountain King ProTection 2.3 pak 745 g. Poměrně nízká hmotnost MK na zadku dává možnost přemejšlet třeba o prej ultimátně drživým Baron Projekt ProTection Apex 2.4 (1000 g). Zase si nejsu jistej, jestli MK 2.3 nebude na 30mm ráfku až moc hranatej (třeba u DHR II 2.3 to znamenalo rychlý zrušení bočních figur + nárůst valivýho odporu).
Novej Purgatory vypadá skvěle, ale píšou, že 2,3 má 810 g a 2,6 má 900 g. Podezřele malej rozdíl. Předchozí Purgatory 2,3 měl mít 700 g a taky to byla celkem subtilní guma. Ground Control je pak 810, resp. 890 g pro 2,6. Kdyby hodně kecali, tak bych si ve 2,6 mohl proti DHF/DHR II 2.3 ještě dost pohoršit.
Kenda Hellkat 29 × 2.4 má mít 881±44 g a dozadu si ten Regolith 29 × 2.4 (827±41 g) dovedu asi kromě toho zákusu při brzdění představit.