Tak se teda pochlubte, na jakym materialu jezdite? Kolik je nas nestastniku majitelu chrommolybdenovejch starejch oldschool ramu bez uzasnyho hydroformingovyho tvarovani ?? A kolik je sekacu vozicich si sedlo zabodnuty do titanu nebo kevlaru???
Tak se teda pochlubte, na jakym materialu jezdite? Kolik je nas nestastniku majitelu chrommolybdenovejch starejch oldschool ramu bez uzasnyho hydroformingovyho tvarovani ?? A kolik je sekacu vozicich si sedlo zabodnuty do titanu nebo kevlaru???
ja,ale nerekl bych ze jde o oldskul:)
zatím stavím…rám už mám – fort cara, chybí mi ještě pár komponentů, do měsíce bude, takže se hlásím k zoufalcům :)
nekoupils ho na cyklobazaru?
ee..funglovka s rohloff patkami..:
aha,tak pardon:) na kolik te to vyslo esli se muzu zeptat?:)
je to tenhle www.gigabike.de/…ORT_M2_G.jpg ale v red…mňam… na netu je za 375EUR, ale sehnal jsem ho přes známého za necelých 6K… jako tenhle www.gigabike.de/…ORT_M1_G.jpg za 189 EUR
pan de do rohloffa ?!?! uz jsi na tom nekdy jel??
ee, ale ten systém mě doslova nadchl
tak az dostavis, napis zkusenosti… docela by me to zajimalo, asi bych do nej nesel, ale je to kazdopadne zajimavy
určitě, ale bude asi bude dost problémů odladit kolo např. vidle zdvih 100 nebo 130 (asi nepoužitelný), rám je koncipován na 80 takže tady bude trochu problém, takže budu muset experimentovat s posedem tj. s představcem, úhly (negativy, pozitivy), sedlem, aby se to netavělo…prostě roboty ažaž..
Tak jestli budeš mít cestu přes Pardubice, můžeš se svézt, ale mám HT :)
Jak se počítá karbonová zadní kyvka s plastovou vzpěrou, al trojuhělník a karbonovo titanová vidlice?
to se nepocita, to je letadlo!-)
Ok tak nemůžu hlasovat.
muzes hlasovat od kazdyho jednou :-)
to nejde, :-), musí rám rozpilovat udělat jednotlivé hromádky materiálu, převážit je a pak může dát hlas materiálu, kterého je tam váhově nejvíce…
Nemáš mít cannona;) :D :D Pak bys to nemusel tak moc hrotit;)
jak mám hlasovat, když mám víc kol?:-) ale jinak ocel rámy jsou dle mě krásný… jednou bych si rád jeden šperk pořídil, naházel na to samý krásný komponenty a jezdil bych na něm jen o slunečných nedělních odpoledne:-)
Sednou si nad Maturitu ci jinej proslunenej kopecek a nechavat se okolojezdicimi bikery oslovovat „Pane tovarniku“ :-)
:-DDD Vůbec nepochybuj o tom, že většině lidu by to připadalo hnusný. Tomu rozumíme jen my tady ,–)
BTW: Co dneska ? Měl bys mi už dát vědět.
No ty brďo nemám šperk,ale Cro-Mo ukovaný na Taiwanu.
jo jo ted zrovna jezdim na starym dobrym crmo, trochu se to poladilo, ale stejne zase k tomu bude RB co jinyho
Crmo mám postavený na chodbě, teda jenom rám, zbytek je někde v krabici. Je to krásné GT Karakoram… Teď jezdím na hliníkovém Schwinnu, ale nuda…
Nechces se toho GT zbavit?Ten se mi vzdy moc libil,ale sehnat ho neni mozny.
No on už je poněkud upravený, praskl za hlavovou trubkou, jsou tam navařené dva brutální plechy. Ale jinak je až na pár promáčklin v poho a v Brně je zhruba za cenu odvozu… mladá tvrdí, že překáží… a navíc je nastříkaný na černo… a je to 14,5… a ten citový vztah…
To by az tak nevadilo,pokud bys ho moh vyfotit,tam mi prosim napis na mail.Do Brna to mam kousek.
Tady je, ještě je špinavý, už asi rok:)
ty brďo…karakoram… ten můžu :) , ale bohužel ho nemám :(
Ja Karakoram z Reynoldsu 520 pouzivam jako zimaka, je to velmi pohodlnej ram. Jinak zatim mam Fort ze Columbusu Zona.
vydržel mi nejdýl, asi 8 roků, ale jezdil jsem na něm jenom rok…
Ted jsem objevil toto, zajimave.
Jooo pěkný,ale vedení lanka spodem je na hovn..Snad se dobře dívám :-D
Ze spodního tahu nemusíš mít obavy. Je to v pohodě.
Dle mne je to lepší než tahy horem.
jj, přesně tak
Podle mě je to nejlepčí horem spodní trubky!
Tak líbí se mi i ten Dtec styl schovávání lanek do „U“ profilu trubky.
To musí bejt pořádný účko! :)
Ani ne. Neříkej mi. žes to nikdy neviděl. :-O
Hloubám v paměti… nevím…
Duratec, tak vodí lanka u svých nejlevnějších MTB.
Teda nejen u nejlevnějších ,–)
Ted jsem na to koukal na jejich stránkách.No podle mě to má stejnou nevýhodu jako vedení spodem h.t. – nemožnost nosit kolo na rameni…
Tak to bych neřek, protože je to dobře zapuštěno, ale mohlo by to tlačit, to je fakt ,–)
plus na konci je zarážka bowdenu…
Tak to poneseš vprostřed ,–)
Měl jsem na Olpranu a na podzim se to zasíralo fakt fest.
Shok jsem videl,ale prijde mi drahej na to ze je z normalnich trubek,to uz radsi Caprnku,za uplne smesnou cenu.
A kolik stojí?A co je to Kaprnka?
Je to slovensky garazovy vyrobce.Cena je kolem 2500,– Sk.Prevazne dela skakaci kola.Dej v sekci fotky vyhledavat Caprnka,pripadne Čaprnka,par jich tam je.Daji se s nim domluvit i ruzny nestandartni veci.
Hele já mam taky oba matroše, ale ocel je mi bližší – hlasuju pro ní! :)
Tak přátelé,kterej rám Fe je podle vás ten nej-ne celé kolo.Já jen abych měl na co koukat a snít a snít.
No prece ten muj.. :-O PINARELLO OPERA
Ukaž ho, su zvědavý na 16.5 a karbon, :-)
to je jasny ze muj ale neni na prodej :-)) to jen pro ostatni, co to jeste nezkoušeli :-))
máš zájem??
myslis prodat ho ?
no jasně..
myslim že bys to nezaplatil :-)))
já bych ho nezaplatil????
tak mozna asi jo vsechno se da prodat otauka nabídky a poptavky ale cenim si ho hodne, ale jestli mas fakt zajem muzem to resit po mailu , vic fotek najdes www.velo-plzen.cz/…nformace.php?…
No je to krasavec,ale jak jsem zjistil z tvého profilu tak je to 17 a to by mi moc nesedělo.Kolik měříš,jestli se mužu zeptat?? Podle vysunuté sedlovky tak 1.80M Není na tebe příliš krátký??
je to 17,5" bohužel jina velikost nebyla k mani , sedlovka neni vysunuta nad rysku ( ryska je tak 4–5 cm jeste v ramu)krátký to není vůbec mam na tom stejnej posed jako vozim na RB je tam 14cm syncros
Jen jedna poznámka – kliky mají modelové označení „Turbine LP“. Forged pouze znamená, že jsou kovány.
to mas pravdu to sem peknej vul jenom sem to opsal z klik hned to opravim
Třeba toto www.voodoocycles.net/home.html
Ale Xbikes je docela pochybny obchod, 3× jsem tam kvuli Voodoo psal a zadna odpoved.
Já mám výbornou zkušenost – dva maily, jeden telefonát a zboží dodáno za méně než 24 hodin. Vstřícnost, ochota, rychlost, pěkná cena.
tady je lépe vidět (pro rohloff). www.sidewayscycles.co.uk/i/00/05/88.jpg původně jsem o něm uvažoval, ale pak se naskytl ten fort a nebylo co řešit
Vždyt´to má drřák přehazovačky a posuvné patky!!to není na rohloff!! Ale je to nádhera!!
ale je, zjišťoval jsem to.. je to univerzál pro ss, rohloff i klasiku… www.voodoocycles.net/wanga.htm
V soucasnosti jezdim jak ocel, tak hlinu. Oboji ma svoje vyhody i nevyhody, ale ocel mam tak nejak radsi.
nezaměnil jsi karbon za kevlar ??
taky si myslim :P
hmmm, no vidis, ani uz nevim co pisu ;-)
Jinak 2× ocel (XC, Silnice) a 2× hlina (DH, 4X)
Mnel bys hlasovat pro to, co je tezsi ;-)
Tak se pochlub v profilu, :-).
Já mám vlastně už skoro dědečka Artura sectora z 97 CrMo Db, nedám na něj dopustit
ja mam Marin Bear Valley 1993, CrMo Tange MTB double butted. Este mam aj Schwinn Moab 2003 ale v roku 2006 som ho este ANI RAZ nepouzil, na tom marine sa mi jazdi lepsie.
Moja dcera ma na trening Marin Bear Valley Special Edition 1994 (na zavody ma Ravo Racing XC)
a syn s velkou radostou pouziva MTB LOOK Zebra z asi 1989, uz ho dvakrat zlomil a zvaril :-) (na zavody ma TREK 8500)
Pardon,jsem se preklik mam al
ja jazdim cr-mo Fort-a asi 7 rocneho, zatial plna spokojnost, je to HT, ale mam uz v plane kupit vidlu, zacinam mam rad pohodlie cim dalej tym viac:-)
4× ocel 2× hliník (z toho 1× scandium)
ocel – oldschool, pracovní bike, voňavka hardtail a cestovní silnička
hliník – full a voňavka silnička
Co říkáte na tohle? www.cyclingnews.com/tech.php?…
doporučuji prohlédnout celou galerii
a nebo tady gallery.mtbr.com/showgallery.php/cat/723
gallery.mtbr.com/showphoto.php/photo/22745/cat/723
ty vole, řekni mi kam se hrabe hliník
hmmmm
no, když už se něco ukazuje, tak tohle je pro mě bomba, i když je to 29" www.cookbros.com/…ff_slide.jpg
Ja jsem zas unesenej z nekterejch modelu Retrotec www.ingliscycles.com/bikes.php
Vypadá to jak blacksheep ,–)
jo tak toto je uplny sen:-) chjo
njn uplna nocni mura :-)
Něco takovýdleho sem dycky chtěl: gallery.mtbr.com/showphoto.php/photo/22709/size/big/cat/
Pěkné, funkce asi jinde. Na městské přibližovadlo luxus, :-).
Vypadá to jak Corratec za mlada ,–)
Narazil jsem na krasnou rucni praci,fakt se neda nez rict,kam se hrabe hlinik:) www.bohemianbicycles.com/homepage.htm
Jak to ten majitel myslel ?
Hele, borci, jak se tady rika ramum, kery maj' trubky nastrkany do takovejch tech ruznejch spojovacich objimek a pak se to letuje?? Nebo jak se rika tyhle technologii??? ja to znam akorat ze Statu a tam se tomu rika lugged frame, jsou to takovy „prevlecky“ nebo jak to popsat… Dela to tu vubec nekdo???
Nevím, jestli jsem pochopil správně. Myslíš spojování takovéto?: new.mtbs.cz/obrazek.html?obrazek=duratec06gal01.jpg new.mtbs.cz/obrazek.html?obrazek=duratec06gal26.jpg Buď se to lepí, letuje, spojuje na tupo; variant je více, závisí na posjovaných materiálech.
Hezhy, ale ja myslim tenhle zpusob aplikovanej na ocel & ocel, vim jak se to dela, vim, kde se da veskerej material sehnat, terminus technicus vem cert, ale dela to tu nekdo?? Dle mnoha nalezenejch odkazu jsou takoveto spoje mnohem kvalitnejsi a pevnejsi nez klasicke TIG svary…
Podle mne to umi kazdej starsi ramar, jestli to delaj je vec jina. Legendou je Babicky z Rockycan, tohle by moh bejt kontakt (jmeno a mesto souhlasi, kolik jich muze byt) katalog.seznam.cz/detail/581349-frantisek-babicky-b-a-b-opravy-a-prodej-jizdnich-kol-hradek.html
letování do spojek? myslím že nějakej extra výraz to nemá, ruku do ohně bych za to nedal
Lugs= Ramove spojky alias mufny. Tak se delaly v dobe davny i mene davny vsechny kola, dneska uz jen krasavci. Sterba tvrdi ze uz se to prakticky nepouziva: www.sterba-kola.cz/…ba030404.php?… Jeste perlicka- to stary kolo co mam v profilu je letovany na vnitrni mufny, (mimo hlavy), bohuzel nemam detail.
„Mufny se už vůbec nevyrábí…“ No nevim nevim, pane Sterba, ale mufny se vyrabi! A KOLIK!!! Nejsem zkuseny ramar jako Sterba, ale ja mam trochu jine informace… Nerikam, ze budoucnost je v mufnach a ocelovejch ramech, to vubec ne, ale stejne… To byly doby, kdy se kola stavely takhle, dneska robot na Taiwanu vykouzli COSI za pul hodiny a je to…
Mam doma MTB Štěrbu dělanýho ještě do mufen, ale je to už dost starej kousek.No moderních kolech( u nás ) se to už moc nevidí.
Pěkný a zajímavý,ty štíhlý rámy mají něco do sebe.
mazeeeeeeeeeeeeec gallery.mtbr.com/showphoto.php/photo/22703/size/big
Na tom bych se bál do terénu, :-).
takový červotoč, pane… jo, to je svině…
Tohle uz tu asi bylo, kdysi, bambus-karbon: www.bmeres.com/bambooframe.htm nejvetsi problem pry byl sehnat poradnej bambus.
fakt moc pěkný
tak to je mazec!!!!
Tak tomu rikam ulet (a to s drevem pracuju uz hooooodne dlouho)!!! na tom bych se fakt chtel projet!!!
Do Bratislavy to neni daleko.
Bambusovy kola se zkousely uz davno, kdyz jeste neumeli tenky a pevny ocelovy trubky. jedno takovy damsky myslim maj v Praze v Technickym muzeu (ale tam ti ho asi nepucej). Dlouho se jezdilo zavodne na drevenejch rafkach 9k videni treba v Prerove nad Labem mujweb.cz/www/motvelmuz/), ale pak od toho upustili protoze pry pri rane se pry rozstipaly na dlouhy ostry trisky.
to je bozi!!! bambus je ostatne naprosto bozi matros, v Nepalu jsem odlizil hulky Leki a vzal si 2 oversize vyschle bambusky, bylo to lehci, tuzsi a nenicily lokty…
kolipa tak může ten bambus koštovat? vypadá božsky
gallery.mtbr.com/showphoto.php/photo/22670/size/big Kdopak to asi je ? ,–)
Paul Lange? :-)
to je on :-D
hlasoval sem pro cromoly, ale to se tyka jen silničky..mám Forta Cr-Mo rám se zesílenejma ráfkama, na Sh 600…důležitý je, že mě uveze, pár kil navíc žádnej problém, mnohem víc jich totiž navíc vozim na sobě :-) Moc teda na něm nejezdím, silnice tu jsou dost rozsekaný a čím sem starší, tím víc se bojím provozu…a tím víc jezdím mimo silnice na Bajku..občas crossu.. MTB a Cross mám v rámech na Al slitin, carbon mě neláká- sem težkej, nedostatečně bohatej a hlavně mám naprosto nezávodní ambice…
Proč zoufalců? Mě to přijde v případě HT naopak! Na duralu jsem nikdy nejezdil a nekoupil bych ho už kvůli vzhledu. Tenká ocelová elegance u mě jasně vede!
v pripade HT nelze jine slovo nez zoufalec pouzit a to bez ohledu na material ramu.
No to každopádně :-DDD
Kurnik, už to nedokážu spočítat, aha, jo, trojnásobný zoufalec jsem. To už bych měl začít fakt zoufat, :-).
a zoufej poradne, aby to stalo za to !-)) ja se ted potichu a nenapadne (snad si toho nikdo nevsimne!) priznam, ze mam taky jeden Columbus Zonal ram..... ale jenom jeden! zbytek je Cr-Mo samozrejme!!!!
ty sám jsi zoufalec, na něco je lepší HT na něco Full:), nezatracuju ani jedno, vem si jakej je v okolí terén a co se na tom kole jezdí, poměr silnice a terénu a tak. Moje heslo Lepší dobrý HT než špatnej full:)
absolutní souhlas !!!!!
souhlas, se vším
plny suhlas…osobne si myslim, ze HT je fakt lepsie ako full, pokial nepotrebujes fakt nutne mat odpruzeny zadok, je to zbytocne… sak sme chlapi, naco sa tak zjemnovat:-)))
co znamena nutne potrebujes? myslim ze spis zalezi na tom jestli chci a jestli muzu financne. nic jinyho. jinak teda HT rozhodne neni lepsi nez full, pokud te zajima i neco jinyho, nez usetrenejch par vterin do kopce.
hele když někdo najezdí víc na silnici a jen něco v terénu tak je podle mě full fakt zbytečnej, pakt je to spíš ukazování já na to mám, jinak já proti fulům nejsem třeba Giant Trance, Anthem, Rocky mountain to bych si líbit nechal
klasickej cechackovskej nazor. jak zbytecnej? i kdybych vyjel jednou za rok, tak nikdo nemuze rict, ze to kolo mam zbytecne. ja ho proste chci a protoze muzu, tak ho mam. A klidne at si kdo chce koupi treba fula za 100 litru a at s nim jezdi treba po stromovce a pokud si tim splnil sen, to kolo se mu libi a je tim padem stastnej, tak to proste zbytecny neni. kdybych nedejboze prisel o svyho fula, tak snad radsi jezdit nebudu, proste bych na HT jezdit nemoh, pac me to nebavi. Me to kolo fascinuje jako stroj, to jak funguje a jak je udelany a ta jizda je jen cast toho celyho. Slapat na kole za 15000 s nefunkcni vidli by me proste prestalo rychle bavit, nemel bych z toho radost, protoze to nefacha dle mych predstav. stejne tak bych si nikdy neporidil zimaka, tedy jakesi „podradne“ kolo a to proto, protoze by me na takovym kole netesilo jezdit. kazdej to ma hozeny jinak, nekomu staci jezdit na cemkoliv a jde mu jen o ten pohyb, ja to mam hozeny jinak.
Co znamená zbytečný? To je prostě otázka priorit, z čeho má člověk radost a na čem se mu dobře jezdí, přesně jak napsal wroum.
Já byl třeba letos s fullem v Chorvatsku a 3 vyjížďky byly úplně celé po silnici a přesto jsem si je na fullu užil více než na HT. Většinu času jsem měl tlumič na floodgate, takže žádné houpání a ve sjezdech (hlavně ze Sv. Jury) jsem byl moc rád, že můžu tlumič přepnout do plně aktivní polohy. A z mého pohledu zbytečný nebyl vůbec ani na tom asfaltu. Zase někdo by to celé mnohem raději jel třeba i na silničce.
Znám zase kluky co si pořídili fully a ve finále jezdí stejně celej rok na starym HT…Tak nevim
Já tedy neznám nikoho, kdo by si pořídil fulla a pak jezdil na starém HT, ale beru, že takový existují. Ale podle mě je určitě mnohem více těch, co přešli na fulla a na HT už nechtějí jezdit.
Největší počet odpůrců fůllů je z řad těch, kteří nikdy delší dobu žádného fulla nejezdili.
A největší problém s fully je ten, že adekvátní dobrý full stojí o dost více peněz než HT, takže se pak někdy stává, že si někdo pořídí fulla, který je kvalitativně o dost horší než měl HT (na lepší nemá prachy) a pak s tim fullem není tak spokojen.
tak toto je skutečně moudrej a velmi výstižněj příspěvek!!
jj, to máš recht…ale já bych to tak neřešil, každému co je libo…
hele a kdyz ses chlap a nechces se zjemnovat, tak koukej sundat gripy a sedlo at to stoji za to :-)
ještě malej dodatek mám bohatě polstrovaný sedlo pláště 2,25 jezdím malý tlaky v pláštích, předek pod 20P.S.I. zadek pod 30±jak kdy, no a pohodlí je super
ja foukam kolik chci, sedlo relativne uzky sportovni, plaste 2,1–2,3 a diky zdvihu 14 cm je pohodli vyrazne vetsi nez na jakymkoliv HT s jakymkoliv nastavenim cehokoliv.
To nikdo nevyvrací o pohodlí.
samozrejme je v tom nadsazka. jinak HT je mozna lepsi na silnici a v terenu vede jednoznacne full, alespon se pohodli a uzivani si jizdy tyka – a to mi nikdo nevymluvi.
ještě přidej že je lepší i v mírným terénu, podle umění se to dost srovnává i v těžším terénu
nepridam, protoze o tom nejsem presvedcen :-). „faktor“ umeni neni zahrnut, rekneme ze jde pouze o technicke predpoklady kola.
BTW: lehkej teren z pohledu jezdce na fulu bude neco jineho nez z pohledu jezdce na HT.
Zde je stěžejní věc definice toho, co je to lepší pro koho lepší.
Pokud u tebe lepší=rychlejší, tak ano, HT bude na silnici a v lehkém terénu lepší.
Pokud u mě lepší=pohodlnější a malý rozdíly v rychlosti jsou mi úplně ukradený, pak je pro mě full lepší i po horší silnici, v terénu i hodně lehkém.
Před 3 týdny jsem měl ještě kolo v servisu po mém pádu a byl na silničce. Jel jsem po trochu horší silnici a hrozně mě to štvalo (i když jsem měl i silničku vždy rád, pokud je perfektní povrch). Pak jsem tam jel následně i ten samý kousek na fullu a užil jsem si to mnohem víc a pořád jsem měl v tom úseku tlumič v plně aktivní poloze, ani na té silnici jsem si nechtěl z kola dělat HT.
A zase by se našel určitě někdo, kdo by to celé radši jezdil na silničce. Takže je to pořád o tom, co znamená pro koho „lepší“.
Takže u mě to vyústilo k tomu, že jsem silničku před 14 dny prodal a objednal druhého fulla na další sezonu.
:-D
nemůžu si pomoct ale hlasujích cro-mo zoufalců je téměř o polovinu méně co hlíňáků… to není zas tak špatnej výsledek…
prave proto je tenhle thread o zoufalcich ;-) ja jsem osobne s poctem ocelaru spokojenej, ukazuje to, ze steel je porad v oblibe a dle diskuze soudim, ze stale ma sva pozitiva nehlede na „nemodernost“ a vyvoj technologii a trhu…
Jak říká Roman Pavlík – „samurajové taky neměli meče z hliníku.“
jj, naprostej souhlas..... :))
A ještě dodám – říká se přece „železné zdraví“ a „ocelové svaly.“ Nikdy jsem neslyšel (analogicky) „hliníkové zdraví“ a „duralové svaly“ :)
To by to dopadlo!! Dle meho skromneho nazoru by mel Hlinik zustat v Humpolci a nevychazet…
Hele myslíte, že kdyby tomu z nějakého důvodu bylo přesně opačně, že by tu byl založen thread – parta duralových zoufalcu? Třeba je naše láska k oceli jen odrazem masovosti hliníku…či určitou nostalgií…
Je to možný.
Nee, parta nadsenych bikeru, kteri jeste neprohlidli a jezdi doposud na hliniku… :))
:-))))
supr hláška !!!
Orange bude pristi rok delat krome P7 i dalsi ocelovy bike, zas jen muzem litovat, ze se sem nevozi :( www.jejamescycles.com/…eLimited.php new.mtbs.cz/obrazek.html?obrazek=eb06_orangegal07.jpg
Simplon, rám Tange prestige r.v.96 foto z 97 po výměně brzd. Tak na tomhle oceláčku mě záda nikdy nebolela.Nyní je z něj kolo do zaměstnání a bahňák.
a ja ho prodal, dodnes lituju…
no to sem sem dat nechtel…
do dnes lituju ze jsem ho prodal…
ty jsi blazen!!! kdybys ho mel,tak bych ti za nej snad „utrhnul“ ruce…Je nadhernej!
jj jako je samozrejme prestrikanej ale je to origos marin… njn pred trema rokama jsem potreboval nutne na novyho bajka…
striknul jsi ho vkusne,bilou ja raad:))
jj ja taky… az si pristi rok poridim uz v poradi druhyho RBiska, tak musi byt budto oranzovy – coz uz jsem mel, nebo bily…
…bilej jezdec jede tmou,bilej mec ma nad hlavou…:)))
sedm bílých jezdců, se řítí světlým polednem, na jejich pláštích sedm křížů září…:-)
www.rower.com/…softtail.asp Vypada to zajimave, 2000 z³ je asi 15000,– Kc.
..slušná práce z fotek..vypadá to poctivě, ikdyž made in POLAND mi neimponuje :-) ,ale třeba to je jen náhoda s tím jménem..
Co??:) KHS softail se da sehnat levnejc!a rekl bych ze fungovat bude lip nez tohle…ale mozna se pletu…
KHS dela opravdovej softail, tamto se tak jen jmenuje :) Ja ted pokukuju po novym ocelovym ramu, tak hledam vsude. BTW zjistil jsem, ze i Polaci diskutujou o skoro stejnych vecech jako my tady :) Nasel jsem treba jeste tohle: www.biobike.com.pl Ram ze Zony by mel prijit na 650PLN.
nejak me to neupoutalo… polsky bohuzel neumim,takze si asi nepoctu:)
To ja taky polsky neumim, ale rozumet se tomu da, treba ostre kolo je (doufam) furtoslap. Me v Polsku nejvic zajimal Orange P7 (dop.cena 1500 zl.), ale ten asi nebude…:(
dneska jsem na branicky cyklotrase videl starsiho pana,jak si to straduje na oprejskanym HT rocky mountain.tusim bledemodra metaliza.pan evidentne absolutne netusil na cem jede.teda to kolo vypadalo podle vseho jako plecka a ja bych na tom jezdit nechtel.ja jenom tak pro zajimavost,jak tu obcas nekdo trne kdyz vidi takovouhle zalezitost:-)
Pěkné oceláky dělal v polovině devadesátých let taky DiamondBack. Takový červený Apex model ´95 na LX bylo moc pěkný kolo. Bohužel už DB není co to bývalo, ale to je osud mnoha značek.
Souhlas
Pěkná práce.
A ještě detail.
ty jo,to je skoro Moratka:))stejnej tlumic,stejny vystuzeni u tlumice…
jsem já to ale zoufalec :)
Směs na který stavěj Haro 07
Vážně,tady z toho bude Haro2007?