• coyot

    Tak se teda pochlubte, na jakym materialu jezdite? Kolik je nas nestastniku majitelu chrommolybdenovejch starejch oldschool ramu bez uzasnyho hydroformingovyho tvarovani ?? A kolik je sekacu vozicich si sedlo zabodnuty do titanu nebo kevlaru???

    Anketa: Z ceho je muj ram :

    89x
    59%
    5x
    3%
    3x
    2%
    55x
    36%
    0 0
    • scret  

      ja,ale nerekl bych ze jde o oldskul:)

      0 0
    • juice  

      zatím stavím…rám už mám – fort cara, chybí mi ještě pár komponentů, do měsíce bude, takže se hlásím k zoufalcům :)

      0 0
      • scret  

        nekoupils ho na cyklobazaru?

        0 0
        • juice  

          ee..funglovka s rohloff patkami..:

          0 0
          • scret  

            aha,tak pardon:) na kolik te to vyslo esli se muzu zeptat?:)

            0 0
          • coyot  

            pan de do rohloffa ?!?! uz jsi na tom nekdy jel??

            0 0
            • juice  

              ee, ale ten systém mě doslova nadchl

              0 0
              • coyot  

                tak az dostavis, napis zkusenosti… docela by me to zajimalo, asi bych do nej nesel, ale je to kazdopadne zajimavy

                0 0
                • juice  

                  určitě, ale bude asi bude dost problémů odladit kolo např. vidle zdvih 100 nebo 130 (asi nepoužitelný), rám je koncipován na 80 takže tady bude trochu problém, takže budu muset experimentovat s posedem tj. s představcem, úhly (negativy, pozitivy), sedlem, aby se to netavělo…prostě roboty ažaž..

                  0 0
              • kankrlicek  

                Tak jestli budeš mít cestu přes Pardubice, můžeš se svézt, ale mám HT :)

                0 0
    • kubad  

      Jak se počítá karbonová zadní kyvka s plastovou vzpěrou, al trojuhělník a karbonovo titanová vidlice?

      0 0
      • coyot  

        to se nepocita, to je letadlo!-)

        0 0
        • kubad  

          Ok tak nemůžu hlasovat.

          0 0
          • coyot  

            muzes hlasovat od kazdyho jednou :-)

            0 0
            • zirecek  

              to nejde, :-), musí rám rozpilovat udělat jednotlivé hromádky materiálu, převážit je a pak může dát hlas materiálu, kterého je tam váhově nejvíce…

              0 0
      • mawerick  

        Nemáš mít cannona;) :D :D Pak bys to nemusel tak moc hrotit;)

        0 0
    • black.horse  

      jak mám hlasovat, když mám víc kol?:-) ale jinak ocel rámy jsou dle mě krásný… jednou bych si rád jeden šperk pořídil, naházel na to samý krásný komponenty a jezdil bych na něm jen o slunečných nedělních odpoledne:-)

      0 0
      • Manas  

        Sednou si nad Maturitu ci jinej proslunenej kopecek a nechavat se okolojezdicimi bikery oslovovat „Pane tovarniku“ :-)

        0 0
        • kurýr na bajku  

          :-DDD Vůbec nepochybuj o tom, že většině lidu by to připadalo hnusný. Tomu rozumíme jen my tady ,–)

          BTW: Co dneska ? Měl bys mi už dát vědět.

          0 0
    • mato tope  

      No ty brďo nemám šperk,ale Cro-Mo ukovaný na Taiwanu.

      0 0
    • omar  

      jo jo ted zrovna jezdim na starym dobrym crmo, trochu se to poladilo, ale stejne zase k tomu bude RB co jinyho

      0 0
    • soc  

      Crmo mám postavený na chodbě, teda jenom rám, zbytek je někde v krabici. Je to krásné GT Karakoram… Teď jezdím na hliníkovém Schwinnu, ale nuda…

      0 0
      • Vilém  

        Nechces se toho GT zbavit?Ten se mi vzdy moc libil,ale sehnat ho neni mozny.

        0 0
        • soc  

          No on už je poněkud upravený, praskl za hlavovou trubkou, jsou tam navařené dva brutální plechy. Ale jinak je až na pár promáčklin v poho a v Brně je zhruba za cenu odvozu… mladá tvrdí, že překáží… a navíc je nastříkaný na černo… a je to 14,5… a ten citový vztah…

          0 0
          • Vilém  

            To by az tak nevadilo,pokud bys ho moh vyfotit,tam mi prosim napis na mail.Do Brna to mam kousek.

            0 0
      • juice  

        ty brďo…karakoram… ten můžu :) , ale bohužel ho nemám :(

        0 0
      • Aiax  

        Ja Karakoram z Reynoldsu 520 pouzivam jako zimaka, je to velmi pohodlnej ram. Jinak zatim mam Fort ze Columbusu Zona.

        0 0
    • soc  

      vydržel mi nejdýl, asi 8 roků, ale jezdil jsem na něm jenom rok…

      0 0
    • Veeteck  

      Ted jsem objevil toto, zajimave.

      shokbikes.wz.cz/me­nu.html

      0 0
    • easyrider  

      Hele já mam taky oba matroše, ale ocel je mi bližší – hlasuju pro ní! :)

      0 0
    • mato tope  

      Tak přátelé,kterej rám Fe je podle vás ten nej-ne celé kolo.Já jen abych měl na co koukat a snít a snít.

      0 0
    • Tomcat_1  

      V soucasnosti jezdim jak ocel, tak hlinu. Oboji ma svoje vyhody i nevyhody, ale ocel mam tak nejak radsi.

      0 0
    • orca  

      nezaměnil jsi karbon za kevlar ??

      0 0
    • ddd - andy  

      Jinak 2× ocel (XC, Silnice) a 2× hlina (DH, 4X)

      0 0
    • Hanes  

      Já mám vlastně už skoro dědečka Artura sectora z 97 CrMo Db, nedám na něj dopustit

      0 0
    • martt  

      ja mam Marin Bear Valley 1993, CrMo Tange MTB double butted. Este mam aj Schwinn Moab 2003 ale v roku 2006 som ho este ANI RAZ nepouzil, na tom marine sa mi jazdi lepsie.

      Moja dcera ma na trening Marin Bear Valley Special Edition 1994 (na zavody ma Ravo Racing XC)

      a syn s velkou radostou pouziva MTB LOOK Zebra z asi 1989, uz ho dvakrat zlomil a zvaril :-) (na zavody ma TREK 8500)

      0 0
    • apache6000  

      Pardon,jsem se preklik mam al

      0 0
    • kralik  

      ja jazdim cr-mo Fort-a asi 7 rocneho, zatial plna spokojnost, je to HT, ale mam uz v plane kupit vidlu, zacinam mam rad pohodlie cim dalej tym viac:-)

      0 0
    • Vojtíšek  

      4× ocel 2× hliník (z toho 1× scandium)

      ocel – oldschool, pracovní bike, voňavka hardtail a cestovní silnička

      hliník – full a voňavka silnička

      0 0
    • easyrider  

      Co říkáte na tohle? www.cyclingnews.com/tech.php?…

      doporučuji prohlédnout celou galerii

      0 0
    • oxyaction  

      Pěkný a zajímavý,ty štíhlý rámy mají něco do sebe.

      0 0
    • dancing dog  

      hlasoval sem pro cromoly, ale to se tyka jen silničky..mám Forta Cr-Mo rám se zesílenejma ráfkama, na Sh 600…důležitý je, že mě uveze, pár kil navíc žádnej problém, mnohem víc jich totiž navíc vozim na sobě :-) Moc teda na něm nejezdím, silnice tu jsou dost rozsekaný a čím sem starší, tím víc se bojím provozu…a tím víc jezdím mimo silnice na Bajku..občas crossu.. MTB a Cross mám v rámech na Al slitin, carbon mě neláká- sem težkej, nedostatečně bohatej a hlavně mám naprosto nezávodní ambice…

      0 0
    • Fugas  

      Proč zoufalců? Mě to přijde v případě HT naopak! Na duralu jsem nikdy nejezdil a nekoupil bych ho už kvůli vzhledu. Tenká ocelová elegance u mě jasně vede!

      0 0
      • wroum  

        v pripade HT nelze jine slovo nez zoufalec pouzit a to bez ohledu na material ramu.

        0 0
        • kurýr na bajku  

          No to každopádně :-DDD

          0 0
          • zirecek  

            Kurnik, už to nedokážu spočítat, aha, jo, trojnásobný zoufalec jsem. To už bych měl začít fakt zoufat, :-).

            0 0
            • coyot  

              a zoufej poradne, aby to stalo za to !-)) ja se ted potichu a nenapadne (snad si toho nikdo nevsimne!) priznam, ze mam taky jeden Columbus Zonal ram..... ale jenom jeden! zbytek je Cr-Mo samozrejme!!!!

              0 0
        • delfyn  

          ty sám jsi zoufalec, na něco je lepší HT na něco Full:), nezatracuju ani jedno, vem si jakej je v okolí terén a co se na tom kole jezdí, poměr silnice a terénu a tak. Moje heslo Lepší dobrý HT než špatnej full:)

          0 0
          • dancing dog  

            absolutní souhlas !!!!!

            0 0
          • Gart  

            souhlas, se vším

            0 0
          • kralik  

            plny suhlas…osobne si myslim, ze HT je fakt lepsie ako full, pokial nepotrebujes fakt nutne mat odpruzeny zadok, je to zbytocne… sak sme chlapi, naco sa tak zjemnovat:-)))

            0 0
            • wroum  

              co znamena nutne potrebujes? myslim ze spis zalezi na tom jestli chci a jestli muzu financne. nic jinyho. jinak teda HT rozhodne neni lepsi nez full, pokud te zajima i neco jinyho, nez usetrenejch par vterin do kopce.

              0 0
              • delfyn  

                hele když někdo najezdí víc na silnici a jen něco v terénu tak je podle mě full fakt zbytečnej, pakt je to spíš ukazování já na to mám, jinak já proti fulům nejsem třeba Giant Trance, Anthem, Rocky mountain to bych si líbit nechal

                0 0
                • wroum  

                  klasickej cechackovskej nazor. jak zbytecnej? i kdybych vyjel jednou za rok, tak nikdo nemuze rict, ze to kolo mam zbytecne. ja ho proste chci a protoze muzu, tak ho mam. A klidne at si kdo chce koupi treba fula za 100 litru a at s nim jezdi treba po stromovce a pokud si tim splnil sen, to kolo se mu libi a je tim padem stastnej, tak to proste zbytecny neni. kdybych nedejboze prisel o svyho fula, tak snad radsi jezdit nebudu, proste bych na HT jezdit nemoh, pac me to nebavi. Me to kolo fascinuje jako stroj, to jak funguje a jak je udelany a ta jizda je jen cast toho celyho. Slapat na kole za 15000 s nefunkcni vidli by me proste prestalo rychle bavit, nemel bych z toho radost, protoze to nefacha dle mych predstav. stejne tak bych si nikdy neporidil zimaka, tedy jakesi „podradne“ kolo a to proto, protoze by me na takovym kole netesilo jezdit. kazdej to ma hozeny jinak, nekomu staci jezdit na cemkoliv a jde mu jen o ten pohyb, ja to mam hozeny jinak.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Co znamená zbytečný? To je prostě otázka priorit, z čeho má člověk radost a na čem se mu dobře jezdí, přesně jak napsal wroum.

                  Já byl třeba letos s fullem v Chorvatsku a 3 vyjížďky byly úplně celé po silnici a přesto jsem si je na fullu užil více než na HT. Většinu času jsem měl tlumič na floodgate, takže žádné houpání a ve sjezdech (hlavně ze Sv. Jury) jsem byl moc rád, že můžu tlumič přepnout do plně aktivní polohy. A z mého pohledu zbytečný nebyl vůbec ani na tom asfaltu. Zase někdo by to celé mnohem raději jel třeba i na silničce.

                  0 0
              • Fugas  

                Znám zase kluky co si pořídili fully a ve finále jezdí stejně celej rok na starym HT…Tak nevim

                0 0
                • MlokCZ  

                  Já tedy neznám nikoho, kdo by si pořídil fulla a pak jezdil na starém HT, ale beru, že takový existují. Ale podle mě je určitě mnohem více těch, co přešli na fulla a na HT už nechtějí jezdit.

                  Největší počet odpůrců fůllů je z řad těch, kteří nikdy delší dobu žádného fulla nejezdili.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A největší problém s fully je ten, že adekvátní dobrý full stojí o dost více peněz než HT, takže se pak někdy stává, že si někdo pořídí fulla, který je kvalitativně o dost horší než měl HT (na lepší nemá prachy) a pak s tim fullem není tak spokojen.

                    0 0
            • wroum  

              hele a kdyz ses chlap a nechces se zjemnovat, tak koukej sundat gripy a sedlo at to stoji za to :-)

              0 0
          • delfyn  

            ještě malej dodatek mám bohatě polstrovaný sedlo pláště 2,25 jezdím malý tlaky v pláštích, předek pod 20P.S.I. zadek pod 30±jak kdy, no a pohodlí je super

            0 0
            • wroum  

              ja foukam kolik chci, sedlo relativne uzky sportovni, plaste 2,1–2,3 a diky zdvihu 14 cm je pohodli vyrazne vetsi nez na jakymkoliv HT s jakymkoliv nastavenim cehokoliv.

              0 0
          • wroum  

            samozrejme je v tom nadsazka. jinak HT je mozna lepsi na silnici a v terenu vede jednoznacne full, alespon se pohodli a uzivani si jizdy tyka – a to mi nikdo nevymluvi.

            0 0
            • delfyn  

              ještě přidej že je lepší i v mírným terénu, podle umění se to dost srovnává i v těžším terénu

              0 0
              • wroum  

                nepridam, protoze o tom nejsem presvedcen :-). „faktor“ umeni neni zahrnut, rekneme ze jde pouze o technicke predpoklady kola.

                BTW: lehkej teren z pohledu jezdce na fulu bude neco jineho nez z pohledu jezdce na HT.

                0 0
              • MlokCZ  

                Zde je stěžejní věc definice toho, co je to lepší pro koho lepší.

                Pokud u tebe lepší=rychlejší, tak ano, HT bude na silnici a v lehkém terénu lepší.

                Pokud u mě lepší=pohodlnější a malý rozdíly v rychlosti jsou mi úplně ukradený, pak je pro mě full lepší i po horší silnici, v terénu i hodně lehkém.

                Před 3 týdny jsem měl ještě kolo v servisu po mém pádu a byl na silničce. Jel jsem po trochu horší silnici a hrozně mě to štvalo (i když jsem měl i silničku vždy rád, pokud je perfektní povrch). Pak jsem tam jel následně i ten samý kousek na fullu a užil jsem si to mnohem víc a pořád jsem měl v tom úseku tlumič v plně aktivní poloze, ani na té silnici jsem si nechtěl z kola dělat HT.

                A zase by se našel určitě někdo, kdo by to celé radši jezdil na silničce. Takže je to pořád o tom, co znamená pro koho „lepší“.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Takže u mě to vyústilo k tomu, že jsem silničku před 14 dny prodal a objednal druhého fulla na další sezonu.

                  0 0
    • easyrider  

      nemůžu si pomoct ale hlasujích cro-mo zoufalců je téměř o polovinu méně co hlíňáků… to není zas tak špatnej výsledek…

      0 0
      • coyot  

        prave proto je tenhle thread o zoufalcich ;-) ja jsem osobne s poctem ocelaru spokojenej, ukazuje to, ze steel je porad v oblibe a dle diskuze soudim, ze stale ma sva pozitiva nehlede na „nemodernost“ a vyvoj technologii a trhu…

        0 0
        • náčelník  

          Jak říká Roman Pavlík – „samurajové taky neměli meče z hliníku.“

          0 0
          • coyot  

            jj, naprostej souhlas..... :))

            0 0
            • náčelník  

              A ještě dodám – říká se přece „železné zdraví“ a „ocelové svaly.“ Nikdy jsem neslyšel (analogicky) „hliníkové zdraví“ a „duralové svaly“ :)

              0 0
              • coyot  

                To by to dopadlo!! Dle meho skromneho nazoru by mel Hlinik zustat v Humpolci a nevychazet…

                0 0
                • easyrider  

                  Hele myslíte, že kdyby tomu z nějakého důvodu bylo přesně opačně, že by tu byl založen thread – parta duralových zoufalcu? Třeba je naše láska k oceli jen odrazem masovosti hliníku…či určitou nostalgií…

                  0 0
          • RUR  

            :-))))

            0 0
          • dancing dog  

            supr hláška !!!

            0 0
    • Aiax  

      Orange bude pristi rok delat krome P7 i dalsi ocelovy bike, zas jen muzem litovat, ze se sem nevozi :( www.jejamescycles.com/…eLimited.php new.mtbs.cz/o­brazek.html?o­brazek=eb06_o­rangegal07.jpg

      0 0
    • arcco  

      Simplon, rám Tange prestige r.v.96 foto z 97 po výměně brzd. Tak na tomhle oceláčku mě záda nikdy nebolela.Nyní je z něj kolo do zaměstnání a bahňák.

      0 0
    • jakub  

      a ja ho prodal, dodnes lituju…

      0 0
    • jakub  

      do dnes lituju ze jsem ho prodal…

      0 0
      • scret  

        ty jsi blazen!!! kdybys ho mel,tak bych ti za nej snad „utrhnul“ ruce…Je nadhernej!

        0 0
        • jakub  

          jj jako je samozrejme prestrikanej ale je to origos marin… njn pred trema rokama jsem potreboval nutne na novyho bajka…

          0 0
          • scret  

            striknul jsi ho vkusne,bilou ja raad:))

            0 0
            • jakub  

              jj ja taky… az si pristi rok poridim uz v poradi druhyho RBiska, tak musi byt budto oranzovy – coz uz jsem mel, nebo bily…

              0 0
              • scret  

                …bilej jezdec jede tmou,bilej mec ma nad hlavou…:)))

                0 0
                • black.horse  

                  sedm bílých jezdců, se řítí světlým polednem, na jejich pláštích sedm křížů září…:-)

                  0 0
    • Aiax  

      www.rower.com/…softtail.asp Vypada to zajimave, 2000 z³ je asi 15000,– Kc.

      0 0
      • panacea1  

        ..slušná práce z fotek..vypadá to poctivě, ikdyž made in POLAND mi neimponuje :-) ,ale třeba to je jen náhoda s tím jménem..

        0 0
      • scret  

        Co??:) KHS softail se da sehnat levnejc!a rekl bych ze fungovat bude lip nez tohle…ale mozna se pletu…

        0 0
        • Aiax  

          KHS dela opravdovej softail, tamto se tak jen jmenuje :) Ja ted pokukuju po novym ocelovym ramu, tak hledam vsude. BTW zjistil jsem, ze i Polaci diskutujou o skoro stejnych vecech jako my tady :) Nasel jsem treba jeste tohle: www.biobike.com.pl Ram ze Zony by mel prijit na 650PLN.

          0 0
          • scret  

            nejak me to neupoutalo… polsky bohuzel neumim,takze si asi nepoctu:)

            0 0
            • Aiax  

              To ja taky polsky neumim, ale rozumet se tomu da, treba ostre kolo je (doufam) furtoslap. Me v Polsku nejvic zajimal Orange P7 (dop.cena 1500 zl.), ale ten asi nebude…:(

              0 0
    • enjoy  

      dneska jsem na branicky cyklotrase videl starsiho pana,jak si to straduje na oprejskanym HT rocky mountain.tusim bledemodra metaliza.pan evidentne absolutne netusil na cem jede.teda to kolo vypadalo podle vseho jako plecka a ja bych na tom jezdit nechtel.ja jenom tak pro zajimavost,jak tu obcas nekdo trne kdyz vidi takovouhle zalezitost:-)

      0 0
    • náčelník  

      Pěkné oceláky dělal v polovině devadesátých let taky DiamondBack. Takový červený Apex model ´95 na LX bylo moc pěkný kolo. Bohužel už DB není co to bývalo, ale to je osud mnoha značek.

      0 0
    • easyrider  

      jsem já to ale zoufalec :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.