Co si myslíte o patce přímo na pevné ose, tj nepřidělané k rámu? Držet to asi drží dobře, méně dílů na rozbití … ale když v terénu píchnu, tak to tam budu zpátky bez stojanu šroubovat hodinu, ne?
Co si myslíte o patce přímo na pevné ose, tj nepřidělané k rámu? Držet to asi drží dobře, méně dílů na rozbití … ale když v terénu píchnu, tak to tam budu zpátky bez stojanu šroubovat hodinu, ne?
Nějak nevím co bych si pod tím měl představit. U většiny rámů je patka přehazovačky vložena a nějak zajištěna do rámu a až v patce je závit pro pevnou osu. Když se strhne závit v patce tak se za pár set koupí nová. Když by se strhl závit v (drahém) rámu tak jdeš akorát tak brečet a bastlit závitový vložky.
Jo, tohle jsem myslel, sorry, blbe jsem to napsal. A nedoslo mi, ze je to dobre kdyz strhnu zavit, protoze ten je na patce a ne v ramu, to je znacne plus
Ja ale spise premyslel o tom, ze kdyz je patka pridelana na ramu, pichnu, shodim zadni kolo a patka drzi. Zadni kolo vratim bez problemu za par vterin. Ale kdyz se mi do toho jeste mota volna patka, tak to nekdy nejde smontovat uplne rychle.