Jen malé upozornění na obchod Perfectbike.cz. Udělal jsem objednávku za 16 tisíc a za dva dny mi volal nějakej borec, že jestli to zboží chci tak 50% dopředu. Toto není standartní postup proto si dejte na tento obchod pozor.
Jen malé upozornění na obchod Perfectbike.cz. Udělal jsem objednávku za 16 tisíc a za dva dny mi volal nějakej borec, že jestli to zboží chci tak 50% dopředu. Toto není standartní postup proto si dejte na tento obchod pozor.
Tož jasná situaca, nemá nic na skladě a riskovat že si to neodebereš se mu nechce. Na takové obchody naprdět..
co tě tam zaujalo za 16 litrů oproti jinejm eshopům co mají většinou skoro vše skladem?
Já sem si tam několikrát objednával a sice zboží neměli skladem,ale do třech dnů sem to měl doma:-)A ještě mi to týpek dovezl na kole až domů:-D
Firma „jednoho muže“, který nemá peníze ani na otáčení zboží. U takových bývá problém s reklamacemi apod.
:-)
Problém s reklamací můžeš mít kdekoli, já je teda nemám…
Dovolím si námitku, nereagoval jsem za 2 dny, ale okamžitě ten den. A pozor není třeba si dávat, nepatřím k těm, kteří by chtěli někoho poškodit,nebo nedodat objednané zboží.
Pozor je třeba dávat si pořád, zvlášť když chce někdo prachy předem!!!
Jaký je tedy podstatný rozdíl pro běžného zákazníka?
Když zaplatím za zboží na učet, nebo dobírkou. Kdyby byl jakýkoli obchodník podvodník, může přeci místo zboží do balíku dát leccos.
Dobírka není o nic víc bezpečnější než platba převodem. Navíc peníze stejně končí na učtě prodávajícího v obou případech.
A jaký je důvod požadovat zálohu předem? Stejně Ti zákazník zboží nakoupené přes e-shop může vrátit.
Dělám celkem dlouho v obchodě, když bude někdo chtít v kamené prodejně budík se žlutýma flekama, vemeš si zálohu a zboží objednáš.
Zákazník je pak postavený před skoro hotovou věc.
Je to psychologie prodeje, samostatný obor, na který probíhají dost náročná školení.
Tady se neřeší kamenný obchod, ale e-shop, tady není důležitá psychologie prodeje, ale zákony.
Dělám celkem dlouho v obchodě, když bude někdo chtít v kamené prodejně budík se žlutýma flekama, vemeš si zálohu a zboží objednáš.
Zákazník je pak postavený před skoro hotovou věc.
Je to psychologie prodeje, samostatný obor, na který probíhají dost náročná školení.
Dělám celkem dlouho v obchodě, když bude někdo chtít v kamené prodejně budík se žlutýma flekama, vemeš si zálohu a zboží objednáš.
Zákazník je pak postavený před skoro hotovou věc.
Je to psychologie prodeje, samostatný obor, na který probíhají dost náročná školení.
Dělám celkem dlouho v obchodě, když bude někdo chtít v kamené prodejně budík se žlutýma flekama, vemeš si zálohu a zboží objednáš.
Zákazník je pak postavený před skoro hotovou věc.
Je to psychologie prodeje, samostatný obor, na který probíhají dost náročná školení.
Dělám celkem dlouho v obchodě, když bude někdo chtít v kamené prodejně budík se žlutýma flekama, vemeš si zálohu a zboží objednáš.
Zákazník je pak postavený před skoro hotovou věc.
Je to psychologie prodeje, samostatný obor, na který probíhají dost náročná školení.
opravdu tam děláš dlouho :-))
Chyba v softu… :-)
Na vkládání příspěvků na b-f by asi taky měla být náročná školení.
Až bude, přihlásím se. :o))
Tak Ti nevim. Zalohy se hlavne vybiraly na pocatku 90tych let, kdy obchodnici nemeli hotovost.
Na me to pusobi presne obracene. Asi pred pul rokem jsem resil konkretni zamek na kolo (cca 1 tkc). Nasel jsem si regionalniho prodejce (ma i e-shop), dosel jsem na prodejnu s tim, ze si jej prohlednu. Na prodejne nebyl, ale pry ze mi jej objedna. Rikam OK, ale chtel bych jej prvne pred koupi videt, jsem sice z 99ti procent rozhodnuty, ale chci se presvedcit o zpracovani. Ale prodejce hned ze chce zalohu 500,– Kc. Nakonec jsem mu ji dal (byl jsem pro ten zamek stejne rozhodnutej a nikde jinde v okoli na prodejnach nebyl), ale byl to posledni obchod, co se mnou udelal. Hlavne by me zajimalo, jak by se tvaril, kdych si to objednal u nej na netu a pak mu jej tam do 14 dni prisel vratit (coz mi zakon umoznuje).
Takze tady mas tu psycholigii prodeje – jestli ve mne vidi obchodnik podrazaka, nemam duvod u nej nakupovat.
Je rozumné, co jsi napsal, dává to smysl.
Bohužel né všichni jsou poctiví a jednají na rovinu.
Ano, to je pravda. Je to tzv. psychologie prodeje, zákazník je více nakloněný koupi, zjednodušeně řečeno.
No, prodejní psychologu, není toto vlákno důkazem, že je to naopak? Zákazník se naštval, asi Ti odřekl objednávku a ještě Tě tu pranýřuje :-)
To se pleteš, před pošťákem balík rozbalím a zkontroluji na to mám právo!!
Ale až po zaplacení.
Pouze v případě, že je balík poškozený.
Nebudu se přít, ale kamarád dělal pošťáka, a tohle není možné, to samé PPL, taky jsem to na ně zkoušel, nikdy mě nic nenechali rozbalit, aniž bych zaplatil.
Blbost, kupoval jsem tu před nedávnem med 5 kg a rozdělal jsem to před pošťákem než jsem zaplatil.
dobrá vůle pošťáka, nárok na to nemáš
Já balíky kontroluji před pšťákem v tom není problém.
Rozdíl mezi platbou na dobírku a předem je podle mě dost podstatný. Jasně, že mě může v obou případech někdo podvést, o tom žádná. To už je ale trestný čin podvodu.
Pokud ale objednám na dobírku, prachy mám u sebe, dokud zboží nepřijde.
Pokud to zaplatím předem, můžu se s tebou měsíc po mailech dohadovat, kdy už zboží pošleš. Můžeš si je prostě jenom chcít na měsíc půjčit např. na otáčení zboží. A že takových případů bylo, svého času se tady např. řešil jeden e-shop kousek od Karláku než definitivně lehnul.
Neber to ale prosím osobně je to jenom můj všeobecný pohled na rozdíl mezi dobírkou a platbou předem, nechci vyvolávat dojem, že bys neměl být poctivý obchodník.
to rikej poste a zasilkarum. u dobirky v podstate platis prachy taky driv nez zbozi prevezmes rozbalis a zkontrolujes…
Ako podnikateľ by si mal poznať pojem riziko podnikania… Tiež keď prídem do reštaurácie nechcú po mne 50% zálohu za taniere, príbor, jedlo a poháre ak by som náhodou zdrhol…
Přišla by mi ještě fér záloha třeba litr, jako pojistka, aby si to zákazník nerozmyslel a zboží mu nezůstalo viset. Půlka už prostě vypadá podezřele..