Ahoj, do jaké hodnoty jít při aukci o toto kolo?
Ahoj, do jaké hodnoty jít při aukci o toto kolo?
Na to si budes muset odpovedet sam, za me tak dle stavu 6–7tis.
Jasně… mě jde o toho, do jaké hodnoty jít, aby se to vyplatilo např. pro případný přeprodej nebo jako zimák. Říkám si do 3000…
Kdyby se ti to podařilo sehnat do 3000 Kč, tak to bude královská koupě ;-)
možná i do 5k. Uvidíme jak to dopadne.
Aha, koupit za levno, prodat za draho… :-D
Za draho ne. Za rozumnou cenu. Případně dát k dispozici v rodině…
Neznáme skutečný stav, fotka je dost slabá. Kolik do nej za servis ještě jste ochotny dát. Osobně bych nevěřil zadní vzpěře vidlice nebral bych to jako věčný rám.
Říkám si, že zkusím do 3–4 tisíc aukcí.
Z nejhorsi to dojezdi jako zimak.
Ono koupit pod 10t solidni kolo s dualama neni az tak lehky. Takze realne to bude prodejny kolem 8–10t kdyz nebude neco upnej srot (sjety pohon, vadny dual, rafky po smrti).
Zase velikost 59 je hranicni, narozdil od xs a s silnicek ktere se prodaji ok, tak xxl uz takova hitparada neni.
59, od pohledu bych hádal méně. Má to klasickou geo, tak 59 bývala na 185+
Tak aktuálně je aukce na hodnotě 4500. Přemýšlím, jestli se ještě zapojit a jít max. o 1000 výše.
Pokud si nejsi jisty stavem komponentu, povazoval bych tech 6 tis za strop. Aby se nestalo, ze do toho pak zahucis dalsima 5 tisicema za nahradni dily.
Minimalne vzdy je treba pocitat s bowdenama, lankama, spalkama, retezem, omotavkou a plastema.
Rozhodně nechci investovat další tisíce do toho.
Tak jsem aukci vyhrál s 4500. :-D Tak jaká je pak prodejní cena :) Na ebay a podobných webech jsem viděl cenu cca 400 eur.
cena dost dobrá, ale záleží na tom, co s tím dál
Takže nakonec tak, jak jsem psal předtím… ;o)
Koupit za levno, prodat za draho… :-D
Prodat za reálnou cenu. 4500 bych řekl, že je pod cenou. Co myslíte vy? Jasně, škrábance má, ale rám je to dobrej, osazení průměrný. Na mě je to moc velký – velikost 59 fakt na 172cm není. A navíc mám svýho osmikilovýho, třicet let starýho mazlíka…
Tak jestli už nyní řešíš, za kolik ho prodat, pak jsi tu jen hrál habaďůru a lidé s tebou ztráceli čas…
To je jako kdybys řešil s odborníky, za kolik tu a tu akcii nakoupit, abys to pak mohl výhodně prodat… Pochybuji, pokud by to nebyl nějaký finanční poradce, placený dealer, že by s tebou ztrácel čas…
Psal to prakticky od zacatku, ze to chce na kseft.
Tak si to pořádně přečti… Rodina je kšeft?
Ježišmarjá… říkal jsem případně… Pokud by byl zájem. Narovinu jsem psal, že primárně uvažuji o tom to případně prodat, pokud by aukce klapla. Někdo to prodával v aukci a cena byla hodně nízká, tak jsem to zkusil. Netuším, co je na tom špatného. Chtěl jsem jen v této diskusi řešit, jaká je reálná cena toho kola, abych případně nekoupil za vyšší cenu, než je prodejní. Fakt mi prosím vysvětlete, jaká etická pravidla jsem tíhle přístupem porušil.
Preprodej je rodina?
Jak u blbečků na dvorečku:
…Za draho ne. Za rozumnou cenu. Případně dát k dispozici v rodině…
pokud se to vypucuje, vymění spotřebák aby bylo hned bez dalších nákladů použitelné tak za 8–9 v klidu prodejné
To byl tak můj odhad. Základní servis a vypucování a nabídnout dál.
Plno lidí teď využívá toho že koupí pod cenou a střelí dráž, doba tomu přeje. Vzít odmašťovacem, poštelovat a hodit na cyklobazar za 9 a počkat, zda bude zájem. Teď po sezoně to ale nemusí rychle zmizet.
Hele jasně. Buďto to může být kolo na zimu, nebo určitě bude zájem na jaře před další sezonou.
O silničky úplně zájem není, mi připadá. Mizi to, co je pod cenou, teď chce každej disky a spíš gravel než klasiku, tohle je aspoň trochu zajímavé opticky, Campa si drží cenu, ale chce to fakt pořádně vyleštit a hezky nafotit.
A pokud je „rozlepená“ ta zadní karbonová vzpěra moc to nepomůže nepomůže. V lepším případě to bude jen vrzat což může poznat jen při sprintu zesedla nebo páčení do krpálu . Dřív nebo později bude „tancovat lambadu“ Komponenty ty se vymění levno nebo draho , ale ten rám který je kombinace dural karbon. Kdo to prodaval tak to věděl…
Prodává to ženská po muži. Myslím, že nemá šajnu.
Proc by to melo byt rozlepeny?
A proč by nemohlo. Je to starý kolo a velký, takže na to působila větší síla. Veškerý lepený rámy tohle potká, není to o tom jestli jo nebo ne, ale kdy. Některý rámy tím byly pověstný už po pár letech a to byly i top a samo čím starší tím už má něco odkrouceno a né vždy tak vymakaná výroba.
Samozřejmě, že kupce si to idealizuje a vidí v mnoha rámech onu „věčnou zápalku“ stím že seto nikdy nerozbije.
V tomhle je výhoda monocoque rámů že jistou nevýhodu náchylnost eliminuje.
Jasně, nadruhou stranu jsem slyšel i urban myths of mém lugged carbon rámu – tom Giant Cadexu… a nic z toho se neprokázalo…
měl jsem takhle 2schwinny rámy přes 10let staré a nic – jeden jsem pouštěl po 40+tisících km a závodil na něm, teď taky hlína s karbon stavbou asi 18let stará a pohoda. Ano, stát se to může, ale nemusí. Jsem viděl spíš průšvih v přechodu do zadních patek.
Další fotky…
neporadím, ale rám je 54, nebo 56?
59
takže za 4,5 kupils a za 20 prodáváš? tak se dělá ten business, ja? :-D:-D:-D
Jo, odhadl jsem to předtím naprosto přesně…
A někteří mě tu ještě osočovali, že to je jeho věc, ano je, ale šmejdovina také… ;o)
Pardon, ale to, že koupím za podhodnocenou cenu neznamená, že musím také prodat za podhodnocenou cenu. Sorry, ale tohle je fakt zbytečnej hejt. Je tam i napsáno cena k diskusi. Pokud byste koupili auto za 20 tisíc, a mělo výrazně vyšší hodnotu, tak byste jej také prodali za 20? Nebo dráže? A doplním… nekupoval jsem ani v Čechách. Takže se do toho musí započítat třeba dovoz kola sem. Fakt jděte s tímhle hejtem jinam.