• smoleek

    Biku zdar,

    vlastním Pitche PRO 2010 se zdvihy Pike 140mm/FOX RP2 150mm.

    Lze postavit toto kolo na vyšší zdvih vidle např. 150mm nebo 160mm a tlumič vyměnit za pružinu?

    Jde mi o to že, víc než All Mountain jezdím FR a nechci během 3/4 roku kupovat další kolo. Vím že Pitch není FR kolo ale zatím to zvládá:-)

    Dík za info

    Smoleek

    0 0
    • goofy  

      Jde Ale fr z toho nikdy nebude… ;-)

      0 0
      • smoleek  

        nazdar Goofy,

        máš se??

        To jsem to dopracoval.

        Moc toho nenašlapu, spíš jsme furt v bikeparku nebo na Starý v Bohnicích a zjištuju že musím opět řešit kolo.

        Smoleek

        0 0
        • goofy  

          Jako vydrzet to urcite vydrzi (aspon nejakou dobu) a pokud jezdis ciste, tak mozna i naveky. Otazkou ale je, ci nez investovat do nove vidle a tlumice, neni lepsi koupit cele kolo, typu trebas SX Trail, pokud opravdu jezdis spis z kopce…

          0 0
          • Tomcat  

            Souhlas přínos těch 10–20mm vůči ceně je nula, nula, prd…

            0 0
            • goofy  

              Tak na vidli je celkem podstatny, pac to polozi uhel do prijemnych hodnot… Tezko rict, kolik si dotycny muze dovolit investovat, ale nejlepsi by byla radeji fakt zmena kompletu

              0 0
              • Atilla  

                Podle mě to smysl nemá. Pár špatnejch bočáků a budeš mít vidli navíc.

                0 0
                • smoleek  

                  Díky za názory, nějak jsem si to myslel, ale koupě nového (SX je jedna z možností)je podmíněna prodejem Pitche. Pokud o něj bude zájem.

                  Smoleek

                  0 0
                  • Vegan  

                    Otazkou zda zustat u Spesla, SX jakoli chodi luxusne a je fakt peknej tak je to tezky jako prase :-/

                    0 0
                    • goofy  

                      Odpoved: urcite. Tomu ramu lze takovy drobny prohresek odpustit :o)))

                      Ale jako jasne, ze by se dalo sehnat urcite neco jineho. Zalezi podle financi a ci si dotycny bude chtit kolo skladat, nebo koupit celek. Ja bych treba zvazoval Canyona Torque

                      0 0
                    • DaSnail  

                      na pláštoch ti vadí každých 10 gramov, na ráme jakbysmet, holt vy 50 kiloví borci to máte tažké…

                      0 0
                      • Vegan  

                        :D 50kg opravdu nemam to si me pletes s Antikem ja vazim regulernich 100kg :D

                        0 0
                        • DaSnail  

                          hm, ale tých 10g si riešil ty… ;o)

                          0 0
                          • Vegan  

                            to jsem take nerozporoval, nic mene ja to neresil jen napsal, ze „ono preci jen na plasti je kazdych 10g znat na XC obzvlast.“ tzn, ze na obvodove hmote kola proste jde poznat i nepatrny vahovy rozdil a za tim si celkem stojim :) u stejneho vzorku a smesi obzvlast :)

                            0 0
                            • DaSnail  

                              no ja som napr po defekte menil zadnú 300g dušu za 160g, takže predstavu mám. tých 10g rozhodne nepoznám, ale netvrdím že neexistuje jedinec ktorý to pozná. som rád že som to neni ja… ;o)

                              0 0
                    • Tomcat  

                      Ono moc v segmentu kde je Specialized SX není ;-).

                      0 0
                      • Vegan  

                        no jen tak prasknu od boku Cube HAnz, Giant Faith oboji skoro o 1kg lehci jak SXo.

                        0 0
    • logoman  

      Tak ja mam 160 mm vepredu a pekne to polozilo uhel je to o neco stabilnejsi. Ale na FR to kolo neni, ne ze by ram prasknul, spis myslim ze by odesli tlumice protoze by jsi chodil po dorazech …

      0 0
      • smoleek  

        zatím drží, ale nesmí se tomu moc dávat nažrat, hlavně zadek při nedoskočení trochu nakope:-)Ale zatím to nadoraz nešlo.

        Rokytnici i Špičák s Lipnem to zvládlo ikdyž ty DH pasáže jsou daleko za možností Pitche.

        0 0
        • logoman  

          Tak pokud ti staci zadek tak bych klidne do 160 mm sel, zajimavost je, ze se 160 sem vickrat trefil doraz nez se 140mm protoze sem zrychlil o trochu a doletim dal a padam z vetsi vysky, ale kdyz sem si pohral s kompresema tak se to da vyrusit, kdyz sem jel poprve tak me to ale prekvapilo :) Vubec nevim jak vypadaji ty bikeparky co popisujes ale bude ti stacit sx trail? ma jen 2 cm zdvihu navic neni lepsi koupit rovnou nejaky DH kolo? I kdyz muj sen je sx trail :) a doufam, ze to bude nastupce pitchky :)

          0 0
          • logoman  

            http://www.youtube.com/watch… a pruzina dozadu taky nebude spatnej tunning :)

            0 0
          • smoleek  

            Špičák doporučji!!! Minulej týden jsem se odtud vrátil.

            Hromada dvojáků, příjemný dropy a 5-metrový lavice.

            To vše Pitch zvládá. Problém nastává u DH pasáží, kdy kolo ve větší rychlosti tolik nedrží a hraje jak zvonkohra.

            Lipno je ideální Bikepark pro Pitche, čistý klopenky a technický skoky.

            SX je fajn, pár mých kámošů tento bike vlastní a je to pecka!!

            DH nechci, je to těžký.

            http://www.youtube.com/watch…

            Smoleek

            0 0
            • logoman  

              Jo to verim. Doufam, ze se tento rok nekam podivam bohuzel ty mista co zminujes sou na druhym konci CR takze to neklapne. A jese k vidlici dost zalezi kolik do toho chces vrazit zase ta 160mm vidlice z toho jiny kolo neudela jede to porad dost podobne rozdil je jen malej, jede to tak nejak fajnovejs :). Rozhodne bych nedal treba 20k za vidlu :) me ta zmena vysla na 3,5k coz se mi zda tak rozumny k te zmene v jizdnich vlastnostech.

              0 0
              • smoleek  

                Absolutně s tebou souhlasím.

                Jestli prodám Pike 351 a tlumič RP2 tak to bude za doplatek cca.10tis. takže investice která tolik nebolí.

                Jinak tvůj odkaz na porovnání tlumičů je za vše říkající.

                Ať žije PRUŽINA.

                0 0
                • goofy  

                  Jako pruzina bude urcite citlivejsi, ale srovnavat tlumic od speslu, ktery byl nehorazna ***** s silnym propedalem neni zrovna koser. Spis bych tam chtel to porovnani jak bylo na uvodnim obrazku. DHX Air a DHX Coil…

                  0 0
                  • Vegan  

                    Mohu ti vyfotit nebo natocit a nebo jen popsat Realny rozdil mezi Marzochi Roco R COIL a Fox DHX 5.0 Air.

                    Mel jsem moznost porovnat Roco R Coil s FOX DHX RC4 Coil a mohu rict, ze zasadni rozdil ve funkcnosti neni ( ve vaze je obrovsky ).

                    Tek tedy k hornimu sorvnani:

                    Fox DHX 5.0 AIR s maximalne vysroubovanym butom OUT (minymalni tlak ), upravenym tlumenim boost walve u Bikelive, predelanym horsnim cepem na jehlickove lozisko.

                    Marzochi roco R Coil s minymalnim tlakem v expanzce a pruzinou 750

                    Oba kdyz byly na moji vahu tedy 22% SAG tak Roco R je trosku lepsi kdyz pustis zadni kolo z 1/2 metru, ale musim rict, ze rozdil je naprosto ale naprosto minymalni. Ten DHX AIR chodi po vsech upravach fakt hodne luxusne… jedinou nevyhodou jez nijak odstranit nepujde tedy bude ze s vysi vahou jezdce roste tlak a tim i zahrivani vzduchove komory a diky zahrati rostou pasivni odpory tlumice a tim pruzina samozrejmne netrpi, ale vaha je zase opravdu hodne nekde jinde :)

                    oboji mame nasazeno na kolech Giant REIGN X 2010 jednou L a jednou XS velikost.

                    0 0
                    • Tomcat  

                      Realny rozdil mezi Marzochi Roco R COIL a Fox DHX 5.0 Air… …lol no jo no kazdej má jiné požadavky

                      0 0
                      • Vegan  

                        vis co az to oboji vyzkousis muzeme se o tom bavit ja mam oboji doma a prehodit tlumice je otazkou chvile mohl jsem na svojem kole vyzkouset oba tlumaky a vim jak ktery chodi.

                        0 0
                        • Tomcat  

                          Já taky DHX jsem prodal a dal tam klasickou pružinu.

                          0 0
                          • Vegan  

                            No on ten Roco je fakt silene tezkej to je tezitko neskutecny uz bez pruziny, ale chodit nechodi spatne prekvapil a to dost sice nema temer zadny nastaveni jen expanzi a tlak v expanzce… coz se s DHX RC4 neda srovnavat mel jsem ji pujcenou, ale ve vysledku to chodi +/- stejne i kdyz v necem je RC4 samo lepsi hlavne v tom jak se da nastavit, ale proste to neni rozdil co by mi zatim stal za 10k investice.

                            0 0
                    • goofy  

                      Fajn. Konecne tema co me docela zajima :o)

                      Mohl bys prosimte rict, jaky byl rozdil pred a po uprave toho DHX Air? Jestli to bylo citelne a treba i jak pomohlo to jehlickove lozisko? :o) Botom out mam momentalne trochu zasroubovany, a boost valve na minimalni tlak. Takhle mi ten tlumic co se tyce vyuziti zdvihu akorat vyhovuje, ale zase si pohravam s myslenkou vyzkouset pruzinu kvuli citlivosti, ikdyz by vaha sla docela navrch a uz ted to mam pomerne tezitko :o)

                      0 0
                      • Vegan  

                        Hele rozdil byl obrovsky, tuning se delal nadvakrat pac zrovna jehlu nemeli skladem, a musim rict, ze tuning udelal tak 60% a jehla tak 40% ( ale to se bude lisit u jinych vahovych kategorii u Sandry ktera vazi 40kg v gearu je situace ponekud jina )

                        V zasade po tuningu pod ni zacal tlumic chodit a nebyl tak lenivej, pred tuningem mi prisel strasne linej jak v compresi tak v expanzi jako by byl zabrzdenej, citlivost nebyla nejhorsi na moji vaze ale vuci pruzine tam byl dost rozdil, ale lepsi jak RP 23 s compresion tune na 1. Po tuningu prestal byt tlumak lenivi a citlivost se zlepsila po demnou to jiz chodilo dobre, ale pod sandrou se tomu vazne nechtelo tlumic se pri tak nizkych tlacich ani nevracel do max vytazeni protoze nepretlacil brusing, po vymene za jehlu musim rict, ze zadek ted funguje paradne. Pred upravou navic Sandra vozila nizsi tlaky a mela mensi SAG nez ted ma z vysima, cele mi to prislo, ze ten tlumic je ted dobre naladeny tlak v bostvalve je na minymu tedy tusim 150 psi a kdyz jedem do bike parku tak jen prisroubujem o jednu otacku butom out o jednu otacku. Takze u sandry je ted maximalni spokojenost s zadnim odpruzenim, ale stale resime vyrobu zakazkove pruziny do VANu 36 a to je orisek :-/

                        0 0
                        • goofy  

                          Super. Dik moc za vycerpavajici info! Jeste musim kolo vic otestovat a poladit pro dolekopcom jezdeni a uvidim, ale urcite by si to nejaky ten tuning zaslouzilo.

                          Otazkou je, jestli to resit pres sezonu, at pak mesic necekam, ale tak to si tam stejne nejdriv zavolam :o)

                          btw: muzu se zeptat na orientacni cenu? Klidne na mail kdyztak.

                          0 0
                          • Vegan  

                            Myslim, ze tuning tlumice mimo sezonu stal 800.- a jehla asi 700.- ale v sezonu to bude drazsi takze proste tam zavolej a domluv se. Za sebe mohu rict, ze domluva snima je velmi, velmi solidni.

                            0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                • Ondrais  

                  a ja myslim ze kdyby vypnul propedal a nastavil nizkorychlistni kompresi tak si to kolo sedne stejne jak s tou pruzinou. na oko hezkej trik ale jak moc to vypovida o chovani kola pri zatizeni za jizdy nevim. Spis to vypada ze to pruzinovy enduro se bude hodne pohupovat pri slapani. Zalezi pak co s tim kdo jezdi aby se dalo rict jestli je neco lepsi/horsi.

                  0 0
                  • Vegan  

                    Ver mi ze standartni vzduchac bude vzdy fungovat naprd jediny, ktery opravdu muze fungovat je ono DHXko Air 5.0 a mozna Rock Shox vivid Air R2C. Jinak ti bude odskaovat kazde kolo i vytuneny RP 23 s copresion tune na mene jak minymum a jehlickovym loziskem… Sandre to odskakovalo stejne jako na tom videu.

                    0 0
    • Ondrais  

      myslim ze vic jak jen o zdvih vpredu pujde taky o to jestli tam budes mit vzduch nebo pruzinu. Sx sice ma vyssi zdvih ale hlavne ma pruzinovku.

      ja si s tou myslenkou pohravam taky ikdyz mi 160mm na Enduru zatim staci. Jde o cistotu dopadu. Taky bych se podival po jinejch rafcich mozna..

      0 0
      • smoleek  

        jo jo, musíš bejt čistej:-)

        Jinak s kolem jsem absolutně spokojenej(Pitch i Enduro),jenom mě začínají bavit jiný věci a to je mi líto prasit takový kolo.

        0 0
        • Ondrais  

          tak pak je nejlepsi vynechat tu utopii tunenim toho z ceho fr natoz dh nikdy nebude a za usetreny prachy koupit stroj na to delanej, protoze tyhle kola jsou od toho aby se huntovaly…

          0 0
          • smoleek  

            souhlas, pokuď jezdíš tak si upravuješ kolo k svoji potřebě a někdy se holt musí přeskočit na úplněn jinou kategorii.

            Mimochodem, jsou i jiný biky než SX.

            Co Kona Operator FR 2011?

            0 0
            • mandel  

              http://dolekop.com/…5828-chopper :D ale asi to neni ten fr

              0 0
            • logoman  

              To ja bych premyslel mezi cube hanzz

              • hodne se mi libi a dobra vybava
              • mohla by byt kratsi zadni stavba? nevim jak moc ten 1cm ovlivni, chtelo byto i delsi sedlovou trubku

              yt noton

              • cena a vybava je super, taky se mi hodne libi
              • kratsi sedlova trubka

              nebo sx trail

              • myslim ze luxusni geometrie podobna pitchce takze by mi dost vyhovovalo
              • posahana cena, tohle dobre osazeny jen v M … pokud nejsou ve sleve takmaj nic moc pomer cena/osazeni, je docela tezky.

              dalsi zajimavy je canyon torque, ale moc se mi tvar ramu nelibi.

              0 0
              • smoleek  

                to je kurňa kousek, nenašel jsem cenu, ta bude ale asi odpovídat tomu osazení a rámu.

                0 0
              • Bysto  

                ja by som urcite isiel do canyonu, aj na jesen pojdem, mal som ho pozicany na jeden pojazd v lese, sice len asi 15 km, ale ten bicykel isiel za pedalom neskutocne, sice to bol model 2010 s talasom 160, (znizovanie som nepouzival), proste islo to jak samo a dole ani nehovorim, a to osadenie/cena je urcite niekde inde ako 18 kg SXko, len skoda, ze uz su na tento rok vypredane, az na Torque dropzone, takze ja cakam na traiflow 2012. Mam aj zrovnanie s kamosovym remedym a ten sa hore stvera subjektivne rovnako a dole zaostava teda poriadne

                0 0
              • Atilla  

                Nemůžu si pomct, ale tyhle brutálně odlehčený rámy na FR mě příjdou jak kravina. Tak ono to drží, pak to ale položíš na šutry a ejhle díra. Stejně je to na cestu hlavně dolu, tak je nějak tak jedno jestli to má o kilo na vrch.

                0 0
                • Ondrais  

                  taky si myslim, ale vis jak, najdou se tu i taci co chteji s dh jezdit po vesnici a do kramu :-) (viz jiny vlakno)

                  0 0
                • logoman  

                  Ja bych to az takhle nevidel, bezpochyb je blbost vymenit lehkost za nedostatecnou pevnost, ale preci jen materialy, konstrukce zase kousek postoupily a rozhodne vaha neni az tak nepodstatna, takza ja vyvoj k lehcim kolum rozhodne vitam. Fr je porad u me kolo ktery musi zvladnout i jizdu do kopce abych se dostal kamkoliv proto free – ride :) Takze i lehkost je + :)

                  0 0
                  • Atilla  

                    Lehkost jízdy dělají z 90% kola. Když budeš mít 13kg kolo, ale k tomu těžký ráfky a pláště, tak to stejně nepojede. A ty kecy o materiálech a vývoji atd, a jak se ubírá váha a vždycky je to zase pevnější a lepší než předchozí rok, to je těžká blamáž. Prostě matroš ničím nenahradíš. Třeba Dragster má 18kg, ale lehký ráfky(550g) a pláště( přední 740g, zadní 780g), jede líp než kámarádovo 15kg SX, kde má sice lehkou vidli, kliky pedály atd, ale kola má těžký.

                    0 0
                    • logoman  

                      To rozhodne souhlasim, ze to jak kolo jede delaji hlavne gumy a kola. Verim, ze se vyvojem da snizit vaha. Urcite ne o kilo dolu ale nejak rozumne rozhodne. Ale tahat se ve vzduchu s tezsim kolem je poznat. Kdyz sem jezdil na bmx tak byl sakra rozdil jezdit se 14 kg, 12 kg nebo dokonce 10kg. Lehkost hodne prida na hravosti. Vyvoj pokrocil a je zbytecnost jezdit s ingotem jako je dragster, kterej ma teda brutalni vahu vzhledem ke gumam, btw kolik ten ram vazi?

                      0 0
                      • Atilla  

                        necelé 4 kg. Je to asi otázka priorit. Mít lehký rám a bát se kdy ti praskne, nebo mít hovado a jistotu, že vydrží. Jestli ti přijde 18 kg na FR hodně, tak nevím co jsi kdy jezdil za FR kola. Jinak gumy se dají vždycky přehodit podle terénu, po bikeparku tě vozí lanovka a mě teda opravdu nevadí se vozit z kopce na těžším kole. Zrovna tvůj pitch má 14,5 a je to AM kolo, to je taky hrozná váha a mohl bys mít o 2 kg lehčí, když je to už primárně na šlapání. A pokud na kole víc skáčeš, než jezdíš po zemi, tak na to jsou dirtová kola.

                        0 0
                        • logoman  

                          Jak pisu tak vaha s tema gumama se mi zda vysoka, bejt to s minionama nebo podobmnejma tak ok. Prekvapilo me, ze ma necely 4kg, tipnul bych mnohem vic. Pitchka ma dokonce 15 kg. ted s lyrikem dost pribrala. A cpat prachy do carbonovych ptakovin nebudu. Jede to trochu hur nez 13 kg kolo, ale tisice co bych do toho musel nacpat za to nestoji. A k pevnosti, prasklej rb ram neni zadna vyjimka za to pitch sem jeste praskelej nevidel a to na nem jezdi lidi veci pro, ktery rozhodne neni konstruovanej napr. i boxxera jsem videl … nedivil bych se ze pitch vydrzi vic nez AM/EN modely RB :p

                          0 0
    • Radari  

      Mam ten samej problem . Minuly tyden jsem byl s pitchem ve Francii Les gets + les 2 alpes a kolo tam dostalo solidne na prdel . Nestihal predek i zadek a na skoky strasne dlouhy rozvor .

      Kdyz jsem jen tek ze zvedavosti vyzkousel ten nejlevnejsi freeride z pucovny v les 2 alpes (UMF freddy 2) tak rozdil byl docela markantni .

      Ale zas kupovat novy kolo.. to by se clovek zblaznil . Mozna hodit do predu 160 van a dozadu nejakou pruzinu . V nemecku to tak hodne tuni viz

      Odkaz:

      http://www.mtb-news.de/…owthread.php?…

      Ale riskovat tolik penez kvuli neznamemu vysledku .) To je otazka .

      0 0
      • Atilla  

        Pořád je to AM kolo a to z něj bude i s jinou vidlí a tlumičem.

        Když vezmeš kolik do toho dáš peněz, tak se ti vyplatí koupit za 30tis bazarové FR a budeš mít 2 kola. Jedno na ježdění. Druhé do park.

        0 0
      • logoman  

        Sem premeroval a s lyrikem to ma ve predu trosku pod 66° takovejch 65,7 bych rekl. Coz uz je podle me fr. Geometrii pitch klidne fr kolo byt muze ale tech 150 mm vzadu … no nevim. tohle se nijak nezmeni. Jako cpat 30k do kola nema smysl, ale sehnat nekde za dobry penize tak proc ne :)

        0 0
        • Radari  

          stim souhlasim . Jen kdyby to nebylo tak dlouhy .. spatne se to sklada do zatacky + to de na skocich okamzite na predni . Clovek aby to furt drzel poradne za pacesy .)

          Robustni je to docela dost . v kazdem kloubu 2 loziska .

          0 0
          • logoman  

            Nevim jestli jsem se vyjezdil nebo to udelala ta vyssi vidlice, ale od te doby co ji tam mam tak sem jeste neletel nejak moc na predek coz se mi pred tim na jednom skoku obcas stalo a to je o 600 g tezsi nez pike. Delka se mi nezda hrozna kdyz se kouknu tak fr dh kola od speslu jsou jeste delsi. Prave bych to videl jako + ve vetsi stabilite.

            0 0
            • Radari  

              No ja subjektivne srovnavam SX a ten se me zdal kratsi . Nebo RB EN stare . Kdyz jsem pucil kamaradovi s RB sveho pitche , tak sel na prvnim skoku rovnou na cumak .

              Holt jina geo .

              0 0
    • dzandzara  

      Neviem prečo sa chceš zbaviť toho biku.

      Sám na ňom jazdim a tiež mi nevyhovuje pike s relatívne malým zdvihom. Cítim že padám trocha dopredu predsa len vzadu je bezodných 150 mm a vpredu menej.

      Čiže idem aj ja meniť vidlu so zdvihom 160 mm. To bude ideál !

      Nepredávaj ho ! Pitch je riadne podceňovaný bike.

      0 0
      • smoleek  

        souhlasím, Pitch je nedoceněné kolo. Jsem s ním naprosto spokojen ale pouze do doby kdy vyjedu do bikeparku.

        Zdvih 140mm je nedostačující a je otázkou zda 160mm to vyřeší.

        Přecejenom to není FR natož DH.

        Nejsem ten kdo si kolo pujčuje, rád využívám svoje kolo, ale dávát mu nažrat na DH tratích je mi fakt líto.

        0 0
        • dzandzara  

          Mrkni na youtube ake nenormálne skoky vydrží ten rám, čiže ak by si dal pružinu dopredu aj dozadu no neviem či by to naozaj nebol rozdiel ako tu niektorí mudrujú.

          Na pinkbiku som videl seknutu piku, taký silný je ten rám.

          A čo sa týka zadného zdvihu aj tam má pitch rezervu !

          0 0
          • dzandzara  

            Apropo na extrémne skoky samozrejme nie je stavaný !

            Čiže ak nie si extremista nemáš čo riešiť .

            0 0
            • DaSnail  

              .

              0 0
            • smoleek  

              je to tak, extrem nezvládne, ale poznáš kdy je ta hranice extrému:-) zvlášť když už jsi ve vzduchu.

              0 0
              • Vegan  

                jj je to jak pises na ram totiz neni narocna delak skoku ci jeho velikost, ale vzdy dopad a v tomto smeru staci opravdu hodne spatne zvladnuty dopad po 1m skoku do koreniste a pruser bude na svete, proste to neni ram ktery snesl nevibyrave zachazeni zvlaste pokud jezdec neco vazi, je to asi stejne odolne jako Reign a nedavno tu byl opravovany jeden v galerii.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • logoman  

        Souhlas je to paradni kolo :) necetl sem snad recenzi kdy by z nej nebyli nadseni. Tady napr. v porovnani s jinejma AM/EN kolama Z tech znamych je tam giant reign. (test zacina na strane 125)

        0 0
    • Luk02  

      V návodu k Pitchovi je že můžeš dát vidli až 160mm

      0 0
      • dzandzara  

        Ano,ale nie k modelu 2010 tam je uvedené že max. 150 mm.

        Ale ja to rád risknem :)

        0 0
        • DaSnail  

          160mm.

          0 0
          • DaSnail  

            takže v tlačenom manuály mám 160 a na webe je jak píšeš- 150. hm.

            0 0
            • dzandzara  

              To je jedno, ten centik navyše určite rám nepoškodí. Ale ja si oveľa viac vychutnám zjazd.

              Na nete som videl fotky pitchu s vidlou 180 mm a dokonca jeden psychopat tam narval dvojkorunku. Som zvedavý či ešte na ňom jazdí, či ho proste neodpálil. Ale to sa asi nedozviem keďže tie snímky sú zo západu.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.