Pláště 26" 2" asfalt i terén

105 nepřečtených
  • noviisek

    Tak dnes jsem vyrazil s kolem do lesa do sraček. Třikrát jsem si ušpinil ruce v bahně. Vždy v minimálí rychlosti a jenom kvůli nehoráznému smekání. Je čas na nové pláště.

    Teď jezdím 1,9" ritchey elevader vzorek pomalu mizí a mizí…

    jezdím zhruba:

    silnice 59%

    terén 36%

    kameny 5%

    Chci pláště na 26" aby chvilku vydržely a jely.

    Šířka max 2"

    Nechci bezdušáky, nemám na to zatím ráfky.

    Cena do 800,–

    0 0
    • JP3112  

      IMHO Kenda Karma 2.0 je jasná

      0 0
      • noviisek  

        Díky za tip ;)

        0 0
      • noviisek  

        Ještě jedna technická:

        Drát/kevlar

        60 TPI/ 120TPI

        ??

        Díky

        0 0
        • Kolonožka David  

          kevlar 60 tpi

          0 0
          • Luma  

            Klidně bych vzal Karmu i v drátu,vydrží o kousek déle než kevlar a váha je taky slušná kolem 560g.Myslím na to co potřebuje je úplně idealní.

            0 0
      • AleZ80  

        Tak nevim, píše, že jezdí většinou asfalt a ty Karmy mi přijdou spíš do terénu.

        0 0
      • jIrI___  

        IMHO je X dalších variant (Crossmark, NanoRaptor, Aspen, Race King, RaR,…)

        0 0
    • Kosta  

      Maxxisy Ranchera? Po cestě jedou rychle a potichu, a v terénu drží taky suprově, zatím :-)… Výdrž zatím nemůžu posoudit.. mimochodem, na stránkách maxxisu jsem je nenašel, to se už přestaly vyrábět!?

      0 0
      • maajkee  

        Maxxis Ranchero? Měl jsem a už nidky nechci. Po asfaltu jednou pomalu, aby jeli, tak se musej nabušit na vysokej tlak, ale to pak zase absolutně nedržej v terénu, aby držely v terénu, tak se musej foukat na nízkej tlak, ale to je pak na umření na asfaltu, takže začarovanej kruh a pro mě guma uplně k prdu :)

        Pokud jezdí víc asfalt, sem tam terén, tak klidně Conti RK 2.2 nebo 2.0, nebo dopředu MK 2.2 a dozadu RK

        0 0
        • Kosta  

          nikdy nebudeš mít 100pro plášť i do terénu i na cestu, ale totok je podle mě docela dobrý kompromis. V terénu jsem s nima bezproblému vyjel po dešti docela solidní stoupáky což jsem ani neočekával, ale možná nezvyk z nového vzorku po delší době… Každopádně jedou líp jak Micheliny Country Trail :-) tlak něco pod 3 bary..

          0 0
      • nox159  

        :D nejdriv ohla patka za kterou muže shimano a tedka ranchero jako dobry plast, co prijde přiste? :D

        0 0
        • DaSnail  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • Adamz  

      plášť který te podrží v bahně, jede na silnici a zároveň vydrží asi neexistuje.. každý bude v něčem slabší, bud zpomalíš na silnici nebo v terénu… napadá mě třeba Nobby Nic 2,1 nebo 1,8, na tolik asfaltu ale nesmysl.. a rychle bude ubívat..

      0 0
    • Blazer  

      Zdravím, souhlasím s Karmou. Dával jsem je manželce a na asfaltu drží a jedou setsakra dobře, v terénu stíhají mým Nevegalům. Kevlar nepovažuji za nutnost.

      0 0
    • prodi  

      ralphy

      0 0
      • Quik  

        blbost mu radit závodní plášt, kterej vydrží sotva 800km

        0 0
        • noviisek  

          to je pro mě fakt blbost :)

          0 0
        • Georrge  

          **********, mám RR evo, těch 800 už mít budou, jezdím hodně asfalt, přední má ještě tak 3/4 vzorku a nebýt mojí blbosti (smykování zadní gumou) tak zadní na tom bude podobně, takhle má někde 2/3 vzorku, někde skoro žádnej…

          0 0
        • nox159  

          dal jsem na nich 7000km a jeste by 2k km na asfalte snesly :D

          0 0
          • jIrI___  

            Kua tak už i ty se řadíš po bok Rychlého turisty co by člověka s extrémní výdrží plášťů a vůbec všeho ostatního? :)

            0 0
            • nox159  

              to bylo kdysi, tedka nedojizdim plaste do hladka…

              ale retezy a hlavne stred mi vydrzi hodne dlouho…

              taky jak nekdo rika ze NN odejde za 1000km.. je podle me blbost, jezdim EVO na mem mam cca 2000km (odhadem) a uplne v pohode jeste tam jsou ty vysputky v tech spuntech…

              myslim ze na nich dam celou sezonu

              0 0
        • prodi  

          vydrží mnohem dýl, neumíš jezdit

          0 0
    • MlokCZ  

      Jak už bylo řečeno, tak takový univerzál co pojede a ještě podrží všude neexistuje.

      Zrovna do bahna se vozí užší speciály s extra řídkým vysokým vzorkem.

      Oproti tomu mimo bahno větší šířka hodně pomůže. A to proto, že uzoučké pláště a zvlášť s duší musíš vždy foukat na dost vysoký tlak (jinak budeš pořád prorážet). A s vysokým tlakem nebude plášť nikdy dobře držet.

      Proto se vozí objemnější pláště.

      Pokud chceš něco co podrží, tak do 2" šířka je nesmysl. Naopak bych se vyhnul i 2,1 a vzal 2,25. A ty pak fouknul o něco méně.

      A vyhození duší by také hodně pomohlo. Hlavně pak slušně pláště jedou i při hodně nízkém tlaku i na tvrdém povrchu jako asfalt. Takže pak není problém to foukat méně ani při více asfaltu a užívat si grip v terénu.

      Při tolik asfaltu bych volil něco RaR nebo adekvátní plášť jiné značky (tedy třeba RK, případně i XK a i jiné možnosti).

      V bahně to ideální rozhodně nebude. Ale pokud vezmeš něco hodně dobrého do bahna, tak to na asfaltu bude utrpení a na suchu v terénu taky nic moc.

      0 0
    • noviisek  

      no počítám s tím, že za chvilku bude ten asfalt minimální, zatím lítám jen po městě, na chatu a podobně. Na nějaký užívání zatím není moc času. terén příjde na řadu, když tím směrem vede nějaká cesta.

      Nejde mi o nějaký extrémní grip, jezdím jenom klasický xc, na enduro a sjezd vůbec nemyslím.

      Teď mám 1.9 a jsem s tím spokojený, takže pro mě asi ty 2" budou naprosto stačit. V9ce míně mi jde o to, aby to na asfaltu hned nezmizelo a aby to nebyl slick do lesa

      Nějak mám bordel v těch zkratkách.

      RR, RaR, RK, XK?

      0 0
      • Adamz  

        ještě univerzál schwalbe smart sam za bezkonkurenčních 275kč z kupkola, jezdi ho tu dost lidí včetně mě a každý si je pochvaluje… dá se s nimi vjet všude, výdrž je asi jedna z nejlepších… pravda nejsou nejrychlejsi a ani s nej gripem, je to univerzal za dobrou cenu..

        0 0
        • maajkee  

          a každý si je pochvaluje

          Smart sam, že si každej pochvaluje? To je vtip ne? :)

          0 0
          • nox159  

            ranchero prece taky, tak čemu se prosímtě divíš :D

            0 0
            • maajkee  

              jo jo, takže bych jako nejlepší kombinaci viděl dopředu ranchero a dozadu smart sam a bude to pecka :)

              0 0
              • nox159  

                tak hlavně že je to levne a dlouho to vydrží :D

                to jsou prece hlavni kriteria pro výber plastě… ;-)

                0 0
              • MlokCZ  

                Pecka to bude teprve až to prohodíš :-)

                0 0
          • Adamz  

            pro běžné ježdění jsou plně vyhovující, nevidím důvod kupovat drahé pláště co se budou sjiždět dvakrat tolik..

            dozadu SS a dopředu něco co lépe drží

            0 0
            • maajkee  

              Co jsem tady na BF četl, tak smart sam (nepišme prosím SS, vypadá to hnusně :) je fakt na pytel, nedrží a po asflatu moc nevalí, jediný jeho plus je, že celkem dlouho vydrží, ale to je celkem slabý plus.

              Ale asi si je někdy zkusím objednat na nějakou stavbu a trochu je vyzkoušet.

              0 0
              • Adamz  

                na silnici je to o nohách, v terénu o technice… problém mu dělá bláto tak jak každému plášti který je určený na sucho a po silnici trochu jede.

                výhoda je v tom že můžeš jet 30km po asfaltu, pak vjet do lesa na pěšinu plnou bordelu, dát si výjezd po mokré louce, nějaký ten rozumný sjezd lesního trailíku.. a pak 30km zase domu po asfaltu a polňačkách… s tím že se nemusíš zabývat jestli máš nazuté semislicky a v lese jet zrovna jak posera a nebo něco typu NN kde ti je ten asfalt po 1000km sežere…

                0 0
                • maajkee  

                  no tak na tohle vozím RK 2.2 :)

                  0 0
                  • Adamz  

                    taky jedna z možností, ale řekl bych že v některých situacích bude vyšší boční vzorek Samu lepší, RK je zase rychlejší a odolnost pro defektum bude asi nizsi… aspon podle testu je na tom RK velmi spatne..

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • jIrI___  

                      10 km jsem jel RK s duší a hned jsem chytil defekt. Něco na tom bude.

                      0 0
                      • nox159  

                        ja riznul 3 behem asi 300km :D

                        ale na zimaku je mam a dobre :)

                        0 0
                        • maajkee  

                          tak to nejsou pláště na skály :D

                          0 0
                          • nox159  

                            ja nerikam ze to nejsou dobre plaste… ani netvrdim ze nejsou odolne…

                            jen ma muj styl jezdeni jsou nevyhovujici…

                            ale i RR jsem probil a to pres vzorek :D

                            ale zas na HT jezdim RoR a FF a napohodu…

                            kazdy musi vybirat podle toho co potrebuje…

                            ja uz jsem svoji ustalenou kombinaci nasel

                            full – NN/NN 2,25

                            HT – RoR/FF ( nebo RoR)

                            0 0
                        • jIrI___  

                          Řízlý už ho mám taky :-(. Ale naštěstí nic velkého. Foukal jsem ho bez duše, všechno v pohodě, najednou syčení, tak hledám co to je a ejhle – on byl řízlý na boku. Ale tmel to zalepil, takže asi byly především řízlé jen ty vnější vlákna.

                          Tyhle pláště, kde nejširší místo pláště je bočnice, jsou do místních šutrů na prd. Nepodařilo se mi ale najít nějaký rychlejší plášť, který by měl bok „krytý“ vzorkem.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Na to chce odolnější boky, takže snake skin verzi. RK asi nic takového nedělá, protection verze asi nemá boky zesílené (pořádně nevim), nejspíš jen běhoun.

                            0 0
                    • MlokCZ  

                      Nebude, tedy pokud RK drží jako RaR, což asi drží.

                      RaR je oproti SS lepší úplně v každé situaci. Drží lépe na všem a přitom je rychlejší.

                      A pokud jezdíš ještě jen levnou jednosměsovou verzi SS, tak je to o to horší.

                      Defekty neznám. 3,5 roku bez defektu. Tady stačí jezdit něco, co nejsou úplné šlupky a bez duší s tmelem.

                      A plášť je základ kola, řekl bych jedna z nejdůležitějších částí. Tohle není vhodné místo pro šetření.

                      Tu výhodu moc nechápu, když můžeš na tom být lépe úplně ve všech situacích.

                      0 0
                • nox159  

                  na silnici je to o nohách, v terénu o technice…- jasne staci tim padem trikolka a na asfaltu je to o nohach a v terenu o technice :D

                  0 0
        • bloudil  

          Také se musím zavrhovaného Smart Sama zastat. Můj první dojem je po více než 1.000,– km velmi dobrý. Rohodně nemůžu souhlasit s tím, že by byl zvlášť pomalý a vůbec nedržel. Mokré kameny a kořeny jsou pro něj zajisté problém, ale za současného sucha jsem s ním v terénu vyjel překvapivě těžké kopce. Mám směs ORC a úbytek vzorku cca 0,5 mm, tak doufám, že chvíli vydrží. Pokud není pro někoho rozhodující kritérium rychlost za každou cenu (aby atakoval první pozice na závodech), ale jde mu o univerzál, co hodně vydrží, tak proč ne.

          0 0
    • mikino  

      no možná mě tady znalci utlučou, já tomu vlastně vůbec nerozumím… ale dnes se mi opět potvrdilo, že velmi spokojený jsem – s ohledem na co největší univerzálnost – s pláštěma Michellin XC A.T. 2,0. Koupil jsem je ve výprodeji na Kupkolo za 300,– ks., a fakt mě nezklamaly ani ve vlhkém terénu, ani na silnici… Nejezdím je celoročně, přezouvám, ale když jsem měl tyhlety Michelliny na kole, nikdy nezklamaly, a kupodivu i po asfaltu jely dobře bez zbytečného tření navíc… Jezdím je s dušema, dnes, kdy jsem jel závod 1/3 asfalt + 2/3 mokrý terén jsem je foukal na 2,0 atm. a velká spokojenost, fungovaly parádně. Ale jak říkám…nejsem odborník, spíš jen koncový uživatel :-)

      0 0
      • jIrI___  

        Na předku fakt podrží slušně (mám XCR A.T., ale to by neměl být žádný rozdíl), na zadek jsem ho nezkoušel, ale tam na tu jízdu po asfaltu budou určitě vhodnější varianty.

        0 0
        • maajkee  

          Asi tak, když už, tak bych dal dopředu A.T a dozadu XC Dry II aby to jelo.

          0 0
    • bleach  

      maxxis crossmark. nevim jestli delaji 2,0, ale 2,1 je docela uzka. na sfaltu valí a v terenu se neztrati

      0 0
      • maajkee  

        Jj, crossmark je celkem dobrá guma, na jeho použití možná ideální.

        0 0
    • winter78  

      Žiadny univerzál neexistuje, hlavne ak máš požiadavku asfalt-terén-kamene. Buď oželieš jedno,druhé alebo tretie, čiže buď budeš rýchly na asfalte ale opatrný v teréne, alebo budeš pomalý na asfalte a mať istotu v teréne. Asfalt budeš asi jazdiť vždy, pretože nejako sa z mesta do terénu potrebuješ dostať.

      S plášťami je to celá veda – ja mám nakúpené na MTB asi 8 párov úplne nových, pár krát jazdených…od 26×1.50 cez 1.75 , 1.95 , 2.00 , 2.10 až po 2.35 zjazdové (ktoré sú nehorázne ťažké a pomalé, ale v teréne mám pocit ako keby som sedel na full-ovi, ten komfort je cítiť ) ;-).

      0 0
    • pustipav  

      Plaste jsou vymluva, je to o technice :))

      Libi se mi, jak to mas pekne rozpocitane;) Doporucuji Hutchinson Python:)

      0 0
    • maajkee  

      Na to co jsi napsal by ti měly vyhovovat v pohodě Crossmarky, dělaj se jak v 1.95 nebo 2.1, já bych určitě bral 2.1 budou pohodlnější a pojedou v podstatě stejně jako ty 1.95.

      Můžeš je koupit přímo tady u Kulhánka v HK, levněji je snad ani nikde neseženeš.

      0 0
    • Kublaj  

      já bych volil Michelin XC dryII, na asfaltu jedou pěkně, v terénu taky nejsou zlý,jen na štěrku plavou, jinak si je nemůžu vynachválit (za tu cenu), s vydrží se mi taky nezdaj špatný, vzadu poloviční vzorek po cca 2500km :o)

      0 0
      • maajkee  

        hmm, zajimavý, jseš asi lehkej, já měl XC dryII po 1500km vzadu míň jak poloviční :)

        0 0
    • maajkee  

      proč nám blokuješ naší diskuzi s mitrem? :)

      0 0
      • noviisek  

        pak su tu rozjede diskuze o něčem úplně jiném a já se v tom potom nevyznám :)

        chat by vám nestačil? Pokud ne, tak vám to nechám běžet dál. Je to jenom kvůli mému přehledu až to budu pročítat

        0 0
        • nox159  

          tak ja si zas myslim ze z tehle diskuze uz moc nevyctes…

          proste vem neco z toho co tady padlo ( teda krome SS a ranchera :D ) a nejakou extra velkou chybu neudelas…

          stejne nikdo nevi jak jezdis… pokud nejezdis moc v šutrech nebal bych se RK v 2,2" ;-)

          0 0
          • maajkee  

            Jestli jezdí tady v okolí hk, tak RK 2.2 budou ideální :)

            0 0
            • nox159  

              pokud jezdi tam kde vy neni nic lehciho nez se domluvit ze se prida na vyjizdku neco projedete on rekne tak tohle jezdim z 90% a ty reknes na to ber RK a neni co resit :D

              ja bych se tady na tuhle kombinaci:

              silnice 59%

              terén 36%

              kameny 5%

              dal klidne NN 2,25/RR 2,25 :) – coz bys ty asi na kolo nedal…

              0 0
              • maajkee  

                Proč bych to na kolo nedal? :) Klidně.

                akorát by mě zajímalo kde tady jezdí ty kameny a co si pod tím představuje :)

                0 0
                • nox159  

                  predpokladal jsem to…

                  presel si z fula na HT jezdis rychle plaste… tak myslim ze pro tebe budou vyhovujici ty RK kdyz je jezdis a pochvalujes si je… → hrubsi vzorek nepotrebujes…

                  0 0
                  • maajkee  

                    Tak ono někdy bych něco hrubšího právě bral, někdy mám chuť někde si zablbnout v terénu a pár takových cestiček kde by se hodily mám, ale většinou jsem zvyklej jezdit spíš delší rychlejší trasy v tempu a na to jsou RK pro mě ideál.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      RK jezdíš klasické indické nebo Supersonic? Mně se zdá, že na těch indických strašně rychle ubývá vzorek. Jel jsem na nich takových 50 km po silnici a takový ta tenká šipečka, který je vyprofilovaná na vrchu vzorku, už je sjetá (mám je na zadním kole). Jestli to takovým tempem bude pokračovat dál, tak to potěš koště, zmizly by dřív než XCR Dry II (vydržely 700 km). To už bych pak asi vyzkoušel ty „nesmrtelné“ Smart Samy. Ale ještě je asi brzy na nějaké soudy :). Nicméně po silnici jedou hodně pěkně, v terénu jsou z trojice RK/NR/Crossmark suverénně nejhorší.

                      0 0
                      • maajkee  

                        klasické kevlar indické :) teď mám na nich cca 900km a ještě je tam vzadu přes půlku vzorku, loni jsme jezdil drát, nicméně myslím že směs běhounu je uplně stejná a vzadu mi vydržel cca 2500km ale už byl celkem dost ojetej.

                        Až je ojedu tak chci zkusit tyhle

                        0 0
                        • Chiron  

                          Na tuhle verzi už sem se taky díval, ale ten trochu zmatený popis mě odrazuje. Nějak sem nepochopil to world cup v závorce… Jediná reálná fotka, ale bohužel nějak z ní si nejsem jistý, jestli je to starší verze nebo 2011. Na starých totiž ty boky byly takové hnědé, jak prosvítala ta vrstva, na nových by měla být vylepšená a zakrytá takovým vzorkem s vlajkou…

                          0 0
                      • nox159  

                        tak RK uz podle me na AM fula nepatri…

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Taky bych je na AM fulla nedával. Na moje použití (jedno kolo, takže jezdím všecko od čistého asfaltu při dojíždění do práce, až po šutry) jsou jakž takž vyhovující. Příště buďto vyzkouším ještě RaR nebo se budu držet Crossmarku, ten se mi zamlouval nejvíc.

                          0 0
                          • nox159  

                            tak to musi byt desne na hovno jezdeni na asfaltu to nejede a v terenu taky ne… :(

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Klasický kompromis, všude na houvno :-D. Ale jak jsem psal, na asfaltu jede pěkně. Z té výše zmíněné trojice asi nejlíp.

                              0 0
                              • nox159  

                                prikup levnou silnicu a bika nech bikem ;-)

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  O tom už jsem uvažoval minulý rok, ale zavrhl jsem to. Jednak na nějakou jakž takž rozumnou silnici není keš (když beru cenu těch ±15 k) a jednak bych se na ní musel vyhýbat výtlukům v cestě, kanálům, atd. a třeba ve městě mezi auty by to bylo o hubu. Celkově bych ji asi moc nevyužil.

                                  0 0
                        • MlokCZ  

                          Jen dozadu by to šlo.

                          0 0
                • noviisek  

                  kameny okolo hradce nepotkáš, ale občas si vyjedu někam na hory a tam se už Kámen potkat dá ;)

                  0 0
    • Balvan  

      Ja davam taky hlas za smart sam, za ty prachy jsou podle me super, po silnici jedou a v terenu taky podrzi, objel jsem na nich taky par blativych maratonu a dalo se.

      0 0
      • MlokCZ  

        Máš tam dva překlepy.

        …po silnici nejedou a v terénu nedrží…

        0 0
        • Adamz  

          dnes se mna nich ujel 55km po silnici s prumerem 28km/h a to sem se nijak nehnal, relax tempo, foukano na 2,2 bar zadek… to mi rekni jake pak chces teda jezdit prumerky?

          0 0
          • MlokCZ  

            A to myslíš že něco dokazuje? Jak se tu zrovna rozebírá v sousedním vláknu, tak ten valivý odpor při vyšších průměrech je nejméně důležitý faktor a rozhodující je aerodynamika.

            Když budeš mít o něco rychlejší plášť, tak zase tak moc nezrychlíš, třeba jen o 0,3–0,5km/h.

            Průměr je daný především výkonem jezdce a aerodynamikou (tedy posed, atd.) a plášť už udělá jen drobný rozdíl (na průměru).

            Kdyby za to co jsou pomalejší o to lépe držely, tak by nebyl žádný problém. Jenže oni drží ještě hůře.

            0 0
          • maajkee  

            relax tempo 28km/h, tak jaký průměry pak jezdíš když fakt jedeš? :)

            Dneska ty vole mi příjde že sem všichni házej průměry jak prase :)

            I když přitom průměru a nájezdu 55 km jel jen 2 hoďky, což je ještě doba po kterou se dá tak nějak valit, ale při takovým průměru, pokud člověk nejede vyloženě placku s 0 m převýšení, tak musí jezdit po rovině určitě aspoň tak 35 a jezdit takhle na mtb mi příjde už trochu nesmyslný :)

            A jestli jedeš po rovině na mtb 35km/h relax tempem, tak pak klobouk dolů!

            0 0
            • Adamz  

              tak jak pises, skoro placka, bezvetri, a po rovine 35… dlouhodoby prumer mam normalnich 19km/h, se vsemi vyjezdy krokem, tlacenim, sjezdy atd..

              0 0
              • Adamz  

                teda do 35, bezne tak 30, 32, ale drzim to skoro celou cestu… zpatky sem jel s nejakym silnicarem co mu to moc nejelo… tak tam to bylo i tech 35, to uz neni relax, rekl bych tomu svizny presun :) rozhodne sem se nezadychal

                0 0
            • nox159  

              jj vsichni jsou fakt dobri

              ja kdyz mam jet v ZDV a je to relativne rovina tak jsem rad kdyz davam prumer 30km/h na silnici… ( vyjizdka 2–3h)

              na biku bezne prumery v terenu kolem 13km/h a nestydim se za to :)

              na biku nedam 60km za 2h ani omylem… :D

              0 0
            • jIrI___  

              Uklidním tě, včera jsem měl na 40 km trase průměr necelých 16 km/h :-D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Doyle  

      Já jezdím Continental Race King Supersonic 2.0 s dušemi Schwalbe xxlight, maximální spokojenost, žádné defekty.

      0 0
    • Evilcleaner  

      RK

      0 0
    • marapara  

      Karmu kevlar 60 tpi. Je lehká a neskutečně vydrží na asfaltu

      0 0
    • Without_R  

      Nikdo tu pořádně nezmínil WTB Nano Raptor. Nejsem teda žádný odborník a ani jsem je nikdy nejel, ale co jsem tu o nich četl, tak nejspíš splňují vše, co zakladatel požadoval (až na to, že jsou to 2.1). Já jezdím takřka stejnou skladbu tras jako on a velmi o nich uvažuji.

      0 0
      • JakeF  

        Nejsou to náhodou ty, co je jezdil Onuce a rozsypaly se mu?

        0 0
        • jIrI___  

          Ta nová směs je nějaká divná, mně se taky vzorek rozdrolil (míň než Onuci) a plášť vydržel takových 1000 km do sjetí. Přitom tu starou DNA směs si všichni pochvalovali…

          0 0
        • martin_bakov  

          chvalil sem je dost ale je fakt ze se dost droli a to sem je ani tak netrapil… cca 1500km

          0 0
    • vasek80  

      Já bych poradil Race Kinga 2.2 v kevlaru dozadu a na předek buď Mountain Kinga 2.2 a nebo X Kinga 2.2

      Nevím jak je na tom ta verce race guard s bokama. Já jsem si rukou podržel na roztočeném RK na zadním kole a zděsil jsem se. Mám doslova dojebané boky a dohromady asi 5 boulí. Jeden pěknej zářez až z něj koukají nitě. Ale jezdím dál:-) až potlačím, smát se asi tolik smát nebudu. Moje RK mají asi 1300 km a na zadku se sjely teprve štupky po těch místech kudy se lije guma a na předku ještě stále patrné jsou. Výdrž čekám někde ke 4000 a na předku jak turista. Jen škoda, že dořežu boky, které jsou širší jak vzorek.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.