Zdravím, dnes jsem zaplatil 375$ přes paypal a obchodník se mnou potom přestal komunikovat. Zablokoval si mě na všech komunikačních sítích a nevím co mám dělat. Můžete mi prosím poradit ?
Zdravím, dnes jsem zaplatil 375$ přes paypal a obchodník se mnou potom přestal komunikovat. Zablokoval si mě na všech komunikačních sítích a nevím co mám dělat. Můžete mi prosím poradit ?
A jak k tomu došlo?
A nějaké podrobnosti by nebyly?
Pokud to bylo z platební karty reklamovat u banky jako podvod.
Reklamoval bych to zejména u paypal. MĚLO by to fungova tak, že paypal tu platnu stopne, peníze ti vrátí a s obchodníkem si to vyřeší po své línii. Pokud bude vše OK, tak umožní platbu zopakovat.
Chce si to přečíst podmínky a pravidla (ano, to je to, co nikdo nečte) ;-)
Reklamací po obou liniích asi nic nezkazí :-)
Pokud není Němec tak ne. Ti vždycky boj na obou líniích projeli.. :)
To sice ano ale dnes se mají nejlíp :)))
A to vděčí švýcarský bance.
Ono to jejich „nejlíp“ dlouho nepotrvá.
Jako ze někomu pošleš peníze a banka ti je vrati?
Zapomeň
Jediné pay pal a to je ještě otázka jak to bylo a o jakou transakci vůbec slo
Přesně tak, rovnou open dispute u PayPal, s podvodným obchodníkem neřešit.
+1
Taky jsem kdysi řešil a do pár dnů od vyřešení sporu vše zpět na účtu.
Určitě reklamovat pres PayPal ono je to tam trochu schovaný ,ale funguje to dobře ,me se stalo na ebaye ze taky borec přestal komunikovat a peníze nikde ,zboží taky nikde tak reklamace pres PayPal a když po 14 dnech nereagoval ,tak me vrátili peníze
No našel jsem tenhle web když jsem hledal pomoc přes google, byla to bunda v ceně asi 375$ a s prodejcem jsem se domlouval přes ig, kde si mě pak i zablokoval. Jde mi jen o to zjistit jak mi můžou peníze vrátit, není to zrovna malá částka :D
jj tak ten paypal ,proste to tam proklikej aby ses dostal k tomu ze oznacis castku s kterou jsou problemy a posles zpravu co se stalo a zacne bezet doba ve ktere se k tomu muze vyjadrit i obchodnik ,kterej bude napriklad muset nejak dolozit ze ti poslal zbozi,ja tam toho reklamoval vic a pokazde se to nejak vyresilo akorad jednou se mnou trochu vyjebal cinan ,kdyz nezrusil platbu ale poslal me penize ,za to byl poplatek a teda ne malej :)
jo tak je to ,kontaktujte nas -prejdes do centra reseni problemu(resolution center) ,nahore je lista nahlasit problem a pak uz ti vyjedou platby kde je muzes oznacovat ,tam ju oznacis a zacnes spor
Díky moc !! Už to jede, tak snad mi peníze vrátí :/
Co to je za obchod?
Ahoj,
řeším podobný připad kdy mi prodejce (Slovinský eshop SURFNOW.EU) už 26 dnů vrací peníze za zrušenou objednávku.
Otevřel jsem případ na PayPal kde jsme popsal situaci a případ mi byl zamítnut. V odvolání jsme poslal celou komunikaci s prodejcem a odkazy na recenze nespokojených zákazníku. Případ byl opět zamítnut a já mám opět 10 dnů na odvolání. Bohužel už nějak nevím co víc napsat když jsem obchodníkovi poslal 29.10. 142,64 Eur za bundu ION a do teď nemám ani zboží ani peníze spět. V posledním emailu mi obchodník napsal, že pokud jsem otevřel případ na paypal tak už budem vše řešit pouze tam. V zamítacím stanovisku paypalu toho moc není tak nevím jestli teď napsat přímo na nějaký paypal kontakt nebo jak dál.
Ještě mě napadá, že jsem špatně v nějaké volbě zvolil jiný typ případu, ale to už pravděpodobně nejde změnit a paypal mi v tom nijak nepomáhá.
„váš spor ohledně fakturace neodpovídá našim kritériím pro spor týkající se fakturace“
Doporucuji resit to s PayPal po telefonu.
Díky za tip! Volal jsem tam a konečeně se to posunulo. Na začátku když jsem otevíral případ, tak jsem špatně zvolil typ problému. Snad tohle pomůže někomu dlašímu v podobné situaci.
Každopaádně NEOBJEDNÁVAT NIC Z ESHOPU SURFNOW.EU !!!
Ahoj, prosím poradil bys mi co dělat? Jak to, že
PayPal nakonec začala fungovat jako opravdu ochránce kupujících? Uzavřeli mi případ kdy e-shop poslal špatné zboží, ja ho vratila zpět i jsem jim psala (nikdo nereagoval) ale nevrátili mi zpět peníze.