• vendettaventuno

    Zdravím, dnes jsem zaplatil 375$ přes paypal a obchodník se mnou potom přestal komunikovat. Zablokoval si mě na všech komunikačních sítích a nevím co mám dělat. Můžete mi prosím poradit ?

    0 0
    • milan.v  

      A jak k tomu došlo?

      0 0
    • gersa  

      A nějaké podrobnosti by nebyly?

      0 0
    • xtonda  

      Pokud to bylo z platební karty reklamovat u banky jako podvod.

      0 0
      • Pavel  

        Reklamoval bych to zejména u paypal. MĚLO by to fungova tak, že paypal tu platnu stopne, peníze ti vrátí a s obchodníkem si to vyřeší po své línii. Pokud bude vše OK, tak umožní platbu zopakovat.

        Chce si to přečíst podmínky a pravidla (ano, to je to, co nikdo nečte) ;-)

        0 0
        • xtonda  

          Reklamací po obou liniích asi nic nezkazí :-)

          0 0
          • Pavel  

            Pokud není Němec tak ne. Ti vždycky boj na obou líniích projeli.. :)

            0 0
            • Pikaču  

              To sice ano ale dnes se mají nejlíp :)))

              A to vděčí švýcarský bance.

              0 0
              • MirosPikos  

                Ono to jejich „nejlíp“ dlouho nepotrvá.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • kubad  

            Jako ze někomu pošleš peníze a banka ti je vrati?

            Zapomeň

            Jediné pay pal a to je ještě otázka jak to bylo a o jakou transakci vůbec slo

            0 0
        • milan.v  

          Přesně tak, rovnou open dispute u PayPal, s podvodným obchodníkem neřešit.

          0 0
          • wilda81  

            +1

            Taky jsem kdysi řešil a do pár dnů od vyřešení sporu vše zpět na účtu.

            0 0
    • jardalee  

      Určitě reklamovat pres PayPal ono je to tam trochu schovaný ,ale funguje to dobře ,me se stalo na ebaye ze taky borec přestal komunikovat a peníze nikde ,zboží taky nikde tak reklamace pres PayPal a když po 14 dnech nereagoval ,tak me vrátili peníze

      0 0
    • vendettaventuno  

      No našel jsem tenhle web když jsem hledal pomoc přes google, byla to bunda v ceně asi 375$ a s prodejcem jsem se domlouval přes ig, kde si mě pak i zablokoval. Jde mi jen o to zjistit jak mi můžou peníze vrátit, není to zrovna malá částka :D

      0 0
      • jardalee  

        jj tak ten paypal ,proste to tam proklikej aby ses dostal k tomu ze oznacis castku s kterou jsou problemy a posles zpravu co se stalo a zacne bezet doba ve ktere se k tomu muze vyjadrit i obchodnik ,kterej bude napriklad muset nejak dolozit ze ti poslal zbozi,ja tam toho reklamoval vic a pokazde se to nejak vyresilo akorad jednou se mnou trochu vyjebal cinan ,kdyz nezrusil platbu ale poslal me penize ,za to byl poplatek a teda ne malej :)

        0 0
      • jardalee  

        jo tak je to ,kontaktujte nas -prejdes do centra reseni problemu(resolution center) ,nahore je lista nahlasit problem a pak uz ti vyjedou platby kde je muzes oznacovat ,tam ju oznacis a zacnes spor

        0 0
    • plysovykozisek  

      Co to je za obchod?

      0 0
    • rawos  

      Ahoj,

      řeším podobný připad kdy mi prodejce (Slovinský eshop SURFNOW.EU) už 26 dnů vrací peníze za zrušenou objednávku.

      Otevřel jsem případ na PayPal kde jsme popsal situaci a případ mi byl zamítnut. V odvolání jsme poslal celou komunikaci s prodejcem a odkazy na recenze nespokojených zákazníku. Případ byl opět zamítnut a já mám opět 10 dnů na odvolání. Bohužel už nějak nevím co víc napsat když jsem obchodníkovi poslal 29.10. 142,64 Eur za bundu ION a do teď nemám ani zboží ani peníze spět. V posledním emailu mi obchodník napsal, že pokud jsem otevřel případ na paypal tak už budem vše řešit pouze tam. V zamítacím stanovisku paypalu toho moc není tak nevím jestli teď napsat přímo na nějaký paypal kontakt nebo jak dál.

      Ještě mě napadá, že jsem špatně v nějaké volbě zvolil jiný typ případu, ale to už pravděpodobně nejde změnit a paypal mi v tom nijak nepomáhá.

      „váš spor ohledně fakturace neodpovídá našim kritériím pro spor týkající se fakturace“

      0 0
      • embi  

        Doporucuji resit to s PayPal po telefonu.

        0 0
        • rawos  

          Díky za tip! Volal jsem tam a konečeně se to posunulo. Na začátku když jsem otevíral případ, tak jsem špatně zvolil typ problému. Snad tohle pomůže někomu dlašímu v podobné situaci.

          Každopaádně NEOBJEDNÁVAT NIC Z ESHOPU SURFNOW.EU !!!

          0 0
          • lucie-dvorakova  

            Ahoj, prosím poradil bys mi co dělat? Jak to, že

            PayPal nakonec začala fungovat jako opravdu ochránce kupujících? Uzavřeli mi případ kdy e-shop poslal špatné zboží, ja ho vratila zpět i jsem jim psala (nikdo nereagoval) ale nevrátili mi zpět peníze.

            0 1
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 5

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.