Poděkování firmě Cyklo Bartoníček

87 nepřečtených
  • rb

    Chtěl bych tímto poděkovat firmě Cyklo Bartoníček.V této firmě mi v rekordní lhůtě 29dnů vyměnili olej a těsnění v mé vidlici a umožnili mi tím urychlený návrat k mému koníčku.To vše za pouhých cca 1100kč.„Děkuji“

    0 0
    • pačes  

      No a to jsme se báli, že u nás nebude fungovat kapitalismus:-)

      0 0
    • navikin  

      Dej tam ještě tlumič a budeš na podzim řádně odpočinutý :<)

      0 0
    • poiko  

      neni to nějaký drahý? stíráky na RS Duke stojej prej 250 kus a s výměnou oleje, bych se prý měl vejít do 800 kč

      0 0
      • peky  

        Nééé prý, ale skutečně. Kompletní repase s přestavením zdvihu 800,– na jaře sem to takle platil.

        0 0
      • Lone1  

        Sám jsi si odpověděl,ale nějak mi to nevychází.Jeden stírák 250kč,jsou tam 4kusy,dva olejové a dvě prachovky.To je čtyřikrát 250kč=1000kč.K tomu olej cca 80kč,neznám typ vidle.Poštovné 90Kč.Mám 1 170KČ.Kde je práce,nebo tam mají socialismus a dělají zadarmo?Připočti minimálně další tři stovky.Jsme někde u 1 470 Kč!Ještě se ti to zdá moc? Vím,kolik platím já a za co. Ale co mě u těhle blbejch keců doslova vytáčí,je fakt,že jsi pravděpodobně nějaký žebrák,nebo žiješ na jiné planetě!Se prober,přijdeš s autem do servisu,nestačíš ještě pozdravit a kolik platíš za hodinu práce?Víš to vůbec?Na zubaře otevřeš hubu a už vypisuje složenku a to si člověk platí pojištění.Atd,at­d,atd.Zaplatíš,a­ni necekneš! Soukromě ti můžu dát radu.Bez peněz,do hospody nelez.Pořiď si pevnou vidli,nemusíš nic přetěsňovat.Já jsem velmi spokojený zákazník téhla firmy.

        0 0
        • Lone1  

          P.S. Se mi to blbě zařadilo,text je na poika.

          0 0
          • goofy  

            Zaradilo se ti to dobre… Ze se ti lidi nikdy nenauci razeni :-(((

            btw: to co jsi napsal nahore radeji nekomentuju.

            0 0
        • Pekáček  

          Dnes jsem koupil celou sadu těsnění na MX Comp za 500kč. V ceně bylo nasazení toho těsnění do spodních nohou (nemám vhodné nářadí). Za výměnu oleje jsem kdysi dal 300kč a byla v tom i práce. Ale ceny se liší, jinak by nebyla konkurence.

          0 0
        • poiko  

          co mi řekli ve Velu na náměstí, to sem píšu. i když optal jsem se cca v květnu, třeba se to mezitim změnilo

          0 0
        • borda  

          takze jsi se projevil jako arogantni ididot…

          0 0
      • pepino  

        No já kdysi (než jsem si to začal dělat sám-nemyslim nic nepřístupnýho) zaplatil za promazání vidle RST Omega 900,–

        0 0
      • vlk  

        No na Duka kupuji těsnění 1ks za 165Kč. A olej Denicol co dávám do vidlice stojí 1 litr 200–250Kč. tak to je dohromady 580,– Práci si dělám sám-nic těžkého.No a s tím litrem oleje si vystačím na hodně výměn.Stíráky vydrží tak 2 roky.Docela se divím, že s tím vůbec obtěžujete servisy :)

        0 0
        • MatyxCZ  

          No vidíš, a já dávám svého Recona včetně zbytku kola jednou do roka do servisu na kompletní „generálku“ .. vyjde na cca. 2000–3000 Kč a v servisu jsou za to rádi, protože koncem listopadu stejně nemají do čeho píchnout. Takže mi nepřijde že bych je obtěžoval, spíš naopak :o)))))

          0 0
    • petrun  

      Měsíc bez kola, to je na mašli.

      0 0
      • Honas  

        Pche .. ja jsem se po 5nedelich dneska jednou projel a to smerem do servisu! OPET!!! 14dnu ve Starbikes – 3nedele u Sterby!!! Leftynu mi asi uz nikdo neda dohromady .. :((((

        0 0
    • pepek  

      No a kdybys sis to udělal sám, tak ani nemusíš děkovat a eště ušetříš.

      0 0
      • Jaroslávek  

        A zeptejte se mě, jak dlouho brácha čekal na Stevense. Pan Jiří P. z MB by také zasloužil reklamu.-)

        0 0
        • sportovni_biker  

          Schválně. Jak dlouho? :-D

          0 0
        • peky  

          :DDD, Hodinky které stačilo poslat nebo vzít po cestě do Prahy mu trvaly 14 dní (slíbeno 2), výměna vánočního dárku 3/4ky cca 3 měsíce (slíbeno týden). Zase bylo dobrý, ať tu nedostane vyloženě kartáč, že tu výměnu zboží byl ochoten provést a má na krámě fajn arogantní prodavače (možná to je tím, že sem taky byl arogantní). Žil sem cca 100m od jeho obchodu a zavítal k němu 4× v životě.

          0 0
    • Polka  

      Jooo Cyklo Bartonicek, to je aspon bozii firma, 3 mesice sem cekal na posrany samolepy na Marunu. Tak si tak :) Ta cena 1100,– jak pises je nehorazna.

      0 0
      • pepek  

        No ale zase doma by to měl hned a zadarmo, možná je tam i daň za blbost.(Tedy pokud to nebyla podmínka záruky)

        0 0
        • Polka  

          Sak to byla ironie. Vidlu bych sveril asi tak max Milanovi, i kdyz bych se to chtel radsi naucit „tunit“ sam :)

          0 0
    • Seadat  

      nevim jak tam u tebe v ostrave ale tady v Plzni je bartonicek taky slusnej cyklo – pajzl takze vklidu, nejsem prekvapenej :-))

      0 0
    • mosquito  

      LoL :) tak muj tatik dneska ziral u Korinka, sice prkotina – utahnout pastorek, ale pry to bylo rychleji utazeny nez dorekl „zvednete to at muzu vytahnout zadni kolo“ :-D

      0 0
    • slavekRM  

      V tom případě dík firmě Maxcursor, kde mi na Maruně dělali rok co rok stejnou službu do max. tří dnů a o třetinu levněji.

      0 0
    • jonti  

      Cena je podla mna este relativne v pohode, preco to ale trvalo tak dlho nechapem. Ak prave nemali tesnenia na sklade, tak ti mali radsej dat vediet a vidlu zobrat az ked budu mat, inak si tu dobu vysvetlit neviem.

      0 0
      • rb  

        To Jonti:Schválně jsem se informoval,jak jsou na tom s časem a kolik mají práce.Poprvé mi bylo řečeno,že toho mají moc,ať počkám,podruhé,ok. pošlete vidli.No a takhle to dopadlo.Abych nebyl neobjektivní,v ceně je i doprava.

        0 0
    • grizzlik  

      Podekovani firme BikeLive za repasi Nixona.. Za velmi prijemnou cenu 1300 vcetne nove pruziny mi repasovali Nixona a to prosim i s inzerovanou jarni slevou 20% na servis coz ve finale nebylo 20% dolu ale +20% k cene. K tomu mi este jaksi „zapomneli“ dat nazpatek starou pruzinu pri odchodu (to je spravnej obchodnik, ojebavat kde to jen de !) a chybela pruzinka na stiraku. Ano chybovat je lidske ale toto uz bylo ojebavani.. Jiz se nemuzu dockat dalsiho repasu na jare !

      0 0
    • maxtor  

      Touto cestou bych také rád poděkoval německému E-shopu Bike-discount.de Vyhlédl jsem si u nich tretry Shimano v akci za supr cenu, zaslal dotaz, jestli jsou skladem, obratem mi odpověděli, že samozřejmě ano, já jsem je obratem objednal a provedl platbu převodem (cena europlatby 225 Kč), za týden mi došla odpověď, že skladem nejsou a ani nebudou a že mi vrátí peníze zpět. Když se 14 dní nic nedělo, tak jsem jim napsal, kde jsou prachy, odpověděli mi, že nemají číslo mého účtu (stačilo se podívat, odkud jim ty prachy došly, že?). Tak jsem poslal číslo účtu, zase nic, tak ještě jednou a asi za dalších 14 dní byly peníze zpět (opět mi banka strhla 100 Kč za příchozí platbu ze zahraničí)…

      0 0
      • madcat  

        tak to byl životní byznys :-D

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • bam  

      Taky jsem u nich cekal na brzdy nekolik mesicu a slysel behem ty doby spoustu terminu a kdyz na ne doslo tak vzdycky zas neco uplne jinyho… Dost zalezelo kdo zrovna zvedl telefon, takze v tom maj minimalne peknej bordel :(

      0 0
    • wewerka  

      Ja uz od unora objednavam v n-distribution kluzna loziska do zadni stavby meho fulla. Ne primo, ale pres jednu prodejnu. Nakonec jsem tam musela zavolat pred cca 14 dny a znovu to objednat. Proste si to nekolikrat zapomneli napsat (a pritom jim objednavka sla jednou ustne a pak i emailem). Na druhou stranu mi ten clovek nabidl slevu. Tak pevne doufam, ze to snad do tydne dorazi.

      0 0
    • Pekáček  

      Ano, i já dodatečně děkuji firmě Bartoníček, že se mě pokusila před lety opakovanými závadami a následnými opravami uchránit před používáním vidle značky Marzocchi, typ MX Comp ETA 105mm model 2004. Ti co tady jsou déle vědí.

      0 0
      • Pekáček  

        Musím poděkovat panu A.Bartoníčkovi za pohotovou reakci, neváhal a kontaktoval mě e-mailem. Individuální řešení problému každého zákazníka se velmi cení (i když po třech letech), ale nevím, jestli si ze mě nedělá legraci…

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Tak to je síla. Tohle odradí od případné koupě asi nejen mě.

          0 0
        • wroum  

          ten clovek je asi zaslepen svou dokonalosti…ja osobne neznam snad ani jednoho spokojeneho zakaznika dane firmy :-)

          asi si legraci nedela, ale usmevny to je, jenom jaksi nechapu, co lidi nuti k tomu, aby mu tam ti vidle posilali. vzdyt marzochu vyservysuje kdekdo, tu moji konkretne Krab.

          0 0
          • Pekáček  

            Přitom tu starou MX Comp ETA stále používám, zrovna dneska dostala nové těsnění, protože už špatně držela vzduch. Na zimáka ideální vidle, malá citlivost vyvážená pečlivým zatěsněním. Rebu bych si na zimáka/bahníka ne­dal.

            0 0
          • madcat  

            ahoj Wroume, můžeme se seznámit? já su spokojenej zákazník firmy cyklo Bartoníček, a slyšel jsem, že žádnýho neznáš, tak tady mě máš :-)

            0 0
            • wroum  

              tesi me, udelam si carku. nekdo dalsi?

              0 0
              • Luka  

                ale jo, na me byl moc hodny jejich technik, myslim, ze to je pan Skala… velmi prijemny, nabidl pomoc a pak i poslal pozadovane pruzinky (i kdyz to nakonec vubec nebyly potreba :))) Jen kdyz jsem cekala na jednu vidli, tak to nejak nevychazelo… e-shop ji u nich objednal, pak to dloooouuuuho trvalo, pak ze uz je to posledni kus a ze hned poslou, pak zase dlouho nic a pak ze ji prej pujcili na testovani nekomu a on uz ji nevratil. No, divnej pripad, ale jen jedna ze dvou mych zkusenosti… takze je nijak nehanim. Proste to mohla byt jen nahoda.

                0 0
        • orca.1  

          Můžeš nějak popsat o co tehdy šlo?

          0 0
          • Pekáček  

            Závada: Praskání v korunce – spoj noha/korunka. Při opravě vyměněno celé „Y“, nohy/korunka/slou­pek.

            Závada: Na levé noze kaz na povrchové úpravě, na pravé po pár dnech dlouhý vryp jdoucí zevnitř. Při opravě přelisovány obě vnitřní nohy.

            Závada: Hned po vybalení zjištěno, že nefunguje ETA. Při opravě vyměněna ETA za novou, která se však pomalu vysouvá. Stará to nedělala.

            Dokupy to znamenalo cca 3 měsíce bez vidle, na kterou jsem se tak těšil a kterou jsem si pořídil abych na ní jezdil. Ono nejde o to jaké má Marzocchi slabiny, ale o práci, kterou tenkrát odvedl servis. Asi toho měli moc a spěchali, nevím.

            0 0
            • pop  

              No jo, třeba si měl smůlu jako vždy :), ale ten e-mail ti napsali jen tak nebo ti na něco odpovídali? Moje zkušenost: totálně odfláklý překlad manuálu – to snad překládal jen PC Translator.

              0 0
              • Pekáček  

                Ten e-mail je reakce na můj první příspěvek tady (15.07.2007 22:33:51).

                0 0
            • vlk  

              No já u koloshopu řešil v záruce praskání vidle RS Duke. Víš co mi odpověděli? něco ve stylu, že na kole stálě něco chrastí a že oni to řeší tak, že spoje na korunce naolejují a že to přestane. Že to není na výměnu. Tak za to bych je asi zabil. Až na toto jsem s nimi spokojen, ale vidlu bych si od nich už nikdy nevzal-tímto varuji.

              Je to takové střídavé. Např u kolokrámu, mi nechtěli věřit, že se mi zničili ložiska u hlavového během 150km a chtěli, abych to poslal, že to dají shodnotit apod-což mě naštvalo. Na čož sem se vykašlal-zase měsíc bez kola a raději jsem si sehnal ložiska sám. Zato způsob jakým se mnou vyřizovali reklamaci prasklého rámu byl příkladný. Nabízeli mi jiný rám za VC cenu(odečet ceny původního) apod. Nakonec jsem si vybral vrácení peněz.U nich bych si vidlu či rám klidně koupil-doporučuji.Žádné tahanice jak to prasklo a o neuznání reklamace jako tu někteří měli s progresscycle apod-prostě parádní jenání.Doporučuji

              0 0
              • Pekáček  

                Tedy netvrdím že jsi nešika, to ne, ale hlavové složení se dá špatnou montáží zlikvidovat velice brzy. Jenže to nebyl tvůj případ. S lupáním/praskáním jsem měl problém 3×: Poprvé na zmiňované MX Comp, podruhé na XC-Pro-E 02 po cca 20000km a potřetí na Rebě, ale tam byla reklamace vyřešena výměnou vidlice.

                0 0
                • vlk  

                  „ale hlavové složení se dá špatnou montáží zlikvidovat velice brzy“ No tentokrát jsem ho nemontoval sám:o) (jsem poprvé za posledních 10 let zavítal do servisu)-neměl jsem nářadí-zato servisák od Kořky ano.JJ někdy se i musí ofrézovat rám aby seděly rovně. Ale ten Cane Creak měl opravdu prachbídná ložiska-i jiným se to rozsypalo.

                  Mě se lupání u nynějšího Duka také už objevilo.Ale neřeším to, případné skulinky jsem utěsnil Locklitem a snad to ještě vydrží. Teda koukám, ty jsi neměl ještě ani jednu vidlu bez problému :o)

                  0 0
                  • Pekáček  

                    Měl, starou dobrou MG-91! A ta XC-Pro-E měla po 20000km taky už nárok si zavrzat. Ale je fakt, že se lidem často linou z kola pazvuky a prostě to neřeší. Já ano.

                    0 0
        • miťo  

          No, k jejich chování musíš vzít v úvahu, že Maruna byla to jediný co tu bylo a stálo to za něco. Tak jim to zvedlo nosy. Pak Sram koupil RS a vidle se jim zlepšily. Převzaly spolu s Foxem většinový podíl na trhu a Bartoníčkovy se začaly tenčit kšefty. Pak se takhle vzteká.

          0 0
        • Hnoj  

          UÁÁÁÁÁ HAHAHAHA :-DDDDD

          tohle by stálo za to napráskat obchodnímu oddělení taliánů, asi by panu „bartoníčkovi“ vysvětlili, že takhle oficiální zastoupení skutečně fungovat nemůže…

          0 0
        • Loner  

          dělá, jestli jsi to nepochopil, tak Bůh s tebou..

          0 0
    • vrazdit  

      no to mas stesti ze nemas foxe.. bratru 2300 za rocni repasi…

      0 0
    • dieegoo  

      To mi připomíná jednání jednoho místního servisu, kde tvrdí, že výměna oleje ve vidlici = repase = 750Kč :) O 500 metrů vedle to samý za 300 do druhýho dne.

      0 0
    • Lone1  

      Neber si to osobně,ale než bych něco napsal asi bych se nejdřív zamyslel.A to velmi hluboce.Chtěl jsi shodit je,ale u mně si shodil sebe. Každá firma,přednostně řeší reklamace,to za prvé.Za druhé,poslat přetěsnit vidlici v plné sezoně do servisu,kde mají celozávodní dovolenou,to nemá chybu,to se ti povedlo.Ale blbí,jsou ti druzí.Krmíš nám tady uši,že je to tvůj koníček,tak jak se to člověče o vidlici staráš?Co jsi dělal v zimě,jak jsi připravil kolo na sezonu?

      0 0
      • Lone1  

        Neumím to řadit?To je dotaz na zakládající příspěvek.

        0 0
        • goofy  

          Jsu opravdu tak blby? zase jsi to zaradil spravne, pokud to je na zakladatele…

          0 0
      • dieegoo  

        Bože co to meleš? To si má snad zákazník předem zjišťovat, jestli náhodou nemá zrovna servis nařízenou dovolenou? To snad né… I kdyby na tu vidli ani nesáh, tak při mimozáručním servisu jim to může bejt víš kde, zaplaceno dostanou, tak ať dělají svou práci.

        0 0
      • hanz  

        hele nevím co u bartoníčka děláš nebo kdo od něj z rodiny seš ale už jednou si tu plácal hovna a bylo silně cítit od kud vítr vane, jestli si myslíš že takovýmdle přístupem všechny utvrdíš jak je bartoníček vlastně mirek dušín tak to asi sotva…

        0 0
        • Lone1  

          Nejsem ani nikdo z rodiny,ani od Bartoníčka,jak se domníváš,ale pouze spokojený zákazník. Jen mám tu výhodu,že to k nim nemám daleko,takže vidli si tam přinesu osobně a přitom pokecám.A nelíbí se mi když někdo LŽE.Tohle hanzi smrdí.Tak jsem se schválně poptal,jak je to s částkou 1100kč za výměnu oleje. Žádná faktura na tuhle částku na výměnu oleje, nebyla vůbec vydána.Tohle mi smrdí,tady odněkud vítr vane.Je mi líto,ale rb,jsi obyčejný LHÁŘ,jestli nemám pravdu,ukaž fakturu a já se ti omluvím. A nechtějte vědět,co mi řekli,jak to bylo s Pekáčkovou vidlicí.Nechci ho shazovat,je to pasé.Ale fakt je,že když si koupil Recona,měli tam tři dny oslavy,že je u jiné značky.K tomu není třeba cokoli dodávat.

          0 0
          • Pekáček  

            No to by mě vážně zajímalo, jak to bylo s mojí vidlidicí. A pro tvoji informaci, na Maruně dál jezdím, takže slavili zbytečně … i když pravda, důvod k oslavě se vždycky najde.

            0 0
          • bajaja  

            no ono jestli nahodou to adamb … v mailu neznamena adam bartonicek, ale to jen tak na okraj , pak by ty lhari pasovali na nekoho jinyho nez hanze

            0 0
      • rb  

        Myslim,že zamyslet by ses měl ty.Pokud nečteš,co jsem napsal,tak nepiš nesmysly.Jak už jsem psal jednou,servis byl kontaktován a dotazován,jak jsou na tom s časem,bylo mi řečeno,že v pohodě,ať vidli pošlu.A nevim,proč se rozčiluješ nad cenou.Já jsem ji pouze uvedl,nikde jsem nepsal,že se mi to zdá moc.

        0 0
      • wroum  

        haha

        0 0
      • Darkson  

        WTF???

        0 0
      • borda  

        ano, nez neco napises, mel by jsi se opravdu zamyslet…

        0 0
    • MAJX  

      Teď se to tady až bojím napsat – já svýho marathona dávám do Hobby do servisu a byl hotovej za 3 dny – na můj dotaz co za to (výměna oleje,oprava ETY) se na mě podíval a ptá se zaraženě 200 ? dal sem mu 3 kila,aby se mu zaplatil alespoň olej – bral předemnou z kšeftu novou flašku Motorexu a že není levná ..... Tak a teť to bude *******,že používá dumpinový (bo jaxeto píše) ceny :-)))

      0 0
    • apache6000  

      Musím taky poděkovat fa. Bartoníček vidlici jsem odeslal 30,7 a 6,8 mi přišla zpátky s vyměněnou korunkou a opravenou Etou .

      0 0
    • vinnca  

      taky bych rad prizpel do mlyna, jelikoz mam jet v sobotu do jeseniku, tak se me minuly tyden posrala zadni brzda ORO k18, prvni pripadalo v uvahu to poslat na servis, jenze aj kdyz s tim dojdu do nejblizsiho servisu, tak stejne se ten nahradni dil musi objednat a u koho jineho, nez u bartonicka (neveril jsem tomu, ze by se to do tydne stihlo)…nakonec z toho servisu seslo a rozhodl jsem se, ze si koupim nove brzdy RX, chlapcum na obchodnim jsem pozadal, zda-li by se to stihlo do tohoto patku, bylo slibeno ze ano a slibili me u zkraceni hadic u predni na 80cm a zadni 140cm, dneska brzdy dosly, ovsem predni ma 85cm ( sere pes tech 5 cm naviv) ale zadni ma puvodnich 160 nebo 165cm a vlaje me to na kole, jak sulinovi ta prebytecna delka. V tom to me trochu zklamaly, i kdyz vim, ze jsem to chtel po nich honem, tak si mel treba rict, ze zkraceni delky bude za nejaky priplatek a souhlasil bych. Ted uz se na zkraceni do servisu nedostanu kvuli praci, tak snad az dojedu z jeseniku.

      0 0
      • vinnca  

        a to jsem zvedavej, zda-li byly brzdy vubec odvzdusneny, protoze nevypada, ze by bylo na nich sahle, no uvidim za chvilu po „zahrivacim kole“…

        0 0
      • LáďaH  

        Zkrácení hadic je práce na 10 minut.

        0 0
        • vinnca  

          jo je, ale jeste to musim odvzdusnit a navic me to v mailu slibil, tak jsem s tim pocital, protoze do soboty na to nebudu mit cas a vecer odjizdim s kolem.

          0 0
          • LáďaH  

            Já to myslel tak, že nechápu, proč to neudělali. ;-) Jelikož je to práce na 10 minut a mají z toho peníze navíc. Když se dobře zkrátí, tak se odvzdušňovat nemusí. Už jsem spoustu hadic zkracoval a brzdy jsem pak odvzdušňovat nemusel.

            0 0
            • vinnca  

              jaky je postup:))to jsem slysel taky, ze to jde, ale nechci si ted do toho rypat, aby me to brzdilo:)

              0 0
              • LáďaH  

                Postup? Sundáš tu gumu u páky, co je na hadičce, vyšroubuješ ten šroub, vytahneš hadici, naměříš, kleštěma zkrátíš, dáš novou olivu, nalisuješ trn, vrátíš do páky, zašroubuješ šroub a vrátíš gumičku.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.