Ahoj,
můj první post, už to zde tak dva měsíce čtu.
Spíš srdcem jsem před necelým rokem koupil ocelovou silničku Fort FORT RO.90.DB. Klasika, Campa Veloce, rám 60, 23 pláště.
Sportuju málo, skoro po dvaceti letech bez kola mne to, jak silnica jede oproti bajkům pobavilo.
S ohledem na tradiční jízdní vlastnosti a to, že tam víc jak 23 pláště nedostanu, hledal další stroj.
Na výše uvedeném stroji dávám v pohodě polňačky bez šutrů, otravně i s nima, jen se mi zdá, že kolo trpí.
Kde pak trpím já a s mým skillem je to na hranici sjízdnosti, jsou fest rozmlácený silnice.
Proto jsem hledal gravel, od něj díky plánovanému využití 80% silnice 20% mimo přešel na endurance/hobby/zevl silničky typu Roubaix a Domane.
Pak jsem se konečně změřil na CC a buď se blbě dívám nebo jsem hybrid, ale tak krátký nohy a dlouhej trup nikdo nemá.
Fort má na 60 velikost, horní trubku cca 58–59 a na jízdu po městě je fajn, ve sjezdu se posouvám prdelí až skoro za sedlo, abych byl tak nějak nataženej a mohl brzdit, bez toho, abych měl zalomený zápěstí. Brzdy mám v normální/střízlivé pozici tak, aby se daly používat jak když je držím z vrchu, tak z dropů.
Představec mám 10cm myslím, byl tam tak 14cm a bylo to nepohodlný, krom právě těch sjezdů nebo jakožesprintů. Vykecávačka při jízdě krokem, jsem šipičkou ukazováčku držel řidítka.
Sedlo mám vytažený tak 10 cm a cítím, že by bělo jít zas zpátky tak o 3cm.
Víc už případně v reakci na radu/dotaz, ať nejsem moc dlouhej.
Díky za rady. CC výsledky připojuju.