chlapi nutne potrebuju poradit s velikosti ramu na 183 cm u kola lapierre x control 310 zda vzit 18 nebo 20?
chlapi nutne potrebuju poradit s velikosti ramu na 183 cm u kola lapierre x control 310 zda vzit 18 nebo 20?
ono to vazne specha
uz to nespecha
No neke, že sis ho koupil ???
no zatim ne :-) nebot nevim co vlastne chci, radeji bych tu 410 nebo meridu,ale tu mi kubad rozmluvil :-), nakonec koupim chrti carbon HT :-), nic me nehoni,
ze kdyz se do toho hodne zazeru,tak koupim :-)
hehe :-)
Nakonec si raději kup toho Epika, ten by ti měl vyhovovat. Když nevíš co chceš, tak ho můžeš vozit, jako HT, a když pak přijdeš k rozumu, tak brain vypneš a budeš ho vozit jako opravdové kolo.
ted jsme byli s doktorem na biku a tam jsem zjistil,ze defacto fulla ani nepotrebuju :-)
z fulla snad tady tohohle:
Zvláštní, já byl se švárou zase na HT a to mě přesvědčil, že je to ďáblův nástroj – asi ten rám zase prodám a koupím v bazaru nějaký levný 100mm, páč to HT se asi fakt nehodí ani na toho zimáka a záložáka.
PS: zajímavý full v tom odkazu :-)
Neříkej, že by jsi se rád nesvezl :-)
Svezl, akorát jsou tam úsměvné ty záplety???
Taky nechápu. Všechny sériové žilteky jsou na kolech dost ošizený, není problém vidět kolo s ultegrou a koly FC 5, nebo mavic aksium :-(
Člověk by si i řekl, že se snaží oblbnout lidi co nejvyšší výbavou pohonu. Ale copak takové kolo si kupuje nějaký jouda? Normálnímu silničáři musí být jasné, že na stejném rámu se 105 a FuRa1 se pojede líp než s Ultegrou a FuRa5.
Můžu řict, že se svou kombinací Veloce + Fura1 jsem tak spokojený, že nějak nemám motivaci měnit. Samozřejmě že Chorus by tam vypadal jinak, ale přijde mi to zbytečný.
A Lanci ty si kup toho Epica a vykašli se na nějaké ušmudlané HT!
Přesně, taky bych v základu třeba sadu 105, fajn kola a fajn rám, než sadu ultegra a k tomu kola, která jsou tak na silničku za 20tis.
dobra tedy, bude to epic
Hodnej kluk :-DDDDD
tak prece jsem mel pravdu…
takže už?
jj
fůha a né že to do galerie jen namaluješ :D
příště asoŇ odkaz na to kolo :D
Jsi na hranici. Jestli máš krátký nohy tak ber 18ku, ale spíš bych vzal L s TT 610mm a k tomu kratší představec, ale i tak budeš mít hodně zasunutou sedlovku 510 je celkem dost.
ted mam sedlovku vysunutou hodne a sere me to…
Tak vem to eLko a bude to ok.
jka tu padlo na délku bud lepší 20" kolik budeš mít vysunutou sedlovku si můžeš lehce zjistit podle svého aktuálního kola a posezu, já mám 183cm a bral bych 20"
mam ted HT a sedlovka je vicemene nadoraz,ale nemam delku 400 mm, tak nechci vzit mensi kolo
mam radeji natazenejsi posed
Tak už máš rozhodnuto :-)
Já se tady lancemu s dovolením přilepím s dotazem.
Co by jste volili za velikost pro ženu velikosti 170cm?
Tady je bike s geometrií
Její současný bike (starý epic) má délku TT cca 580mm. Já bych se u toho lapiho klonil slíše k té 41. Co vy na to?
Blbě zařazeno, reaguji na zakládající.
up
Hmm, bike vypadá fakt pěkně…já bych se přikláněl spíše k té 46. Ta 41, což je vlastně 16 palců, mě připadá malé.
Katka má toho Authora 16,5 a měří 159cm. Koukal jsem na něj a má přibližně stejnou ef.délku, takže kdyby H.chtěla, může si ho jentak pro pocit vyzkoušet…
výška rámu je poslední co je potřeba řešit, jinak rám s délkou 590mm na 170cm holku mě jako ideál nepřijde,
To je pravda, ale zase ten stávající epic je taky dlouhej a bylo to (snad ) dobrý.
Hmm, ale ta 46ka je skoro stejně dlouhá, jak můj LP v 51 (i když zase je to trochu jinak zaměřené kolo).
Ale budeme mít na víkend pujčenou 41 (od taty), tak se uvidí :)
To je nejlepší. Pokud má tvůj otec 41 a sedí mu, tak by to asi neměl být pro H.problém.
Já jsem s těma výškama sedlový trubky a efektivníma délkama opatrný.
Stumpjumper má 61,5cm ef.délku a přijde mě subjektivně docela krátkej v porovnání s biky, který mají ef. délku kratší.
Úhel sedlový a hlavový trubky dokáže udělat divy:-)
určitě bych začal na té 16. Pokud nemá nějak atypickou postavu, tak na tom bude s 90 představcem natažená dostatečně (i s vlaštovkama)
Moja má 172 a to M (takže 46) je ideální.
jak pise kubad, mam 181cm a bral bych Lko,tudiz vel.51…
No nepovídej. Ty si fakt něco koupíš :-D
Žabožrouta schaluji, bral bych 20 – na délku to bude lepší a nad rámem bude díky lomené horní trubce i tak místa dost.
doktore ty bys mohl vedet,ze kdyz se do toho hodne zazeru,tak koupim :-), akorat ted koukam jeste na tu 500 od lapierra a hodne se mi libi dve meridy 2012 :-)
huš zapomeň na merdky
proc?
protože LP je lepší
scret.
Taky už začínám pokukovat po modelech 2012, páč si říkám, že když kolo nové, tak v co nejsoučasnější specifikaci – takže velké středové pouzdro, tepered vidlice, pevné osy na obou kolech…
Na cyklobazaru jsem nedávno viděl krásně postaveného nového LP na Shimanu 2012, ale ten byl myslím ještě větší a asi už bude prodaný.
Jestli myslíš tenhle tak ten inzerát se zdá být furt aktuální a je to velikost 50tka. A je parádní. Škoda, že má jen 100mm:-(
To je ono, ale je fakt veliký :-(
to je Lko ne?
no ted mi nekdo vyfouknul Lapierra z Klasterce – karbon. ram, X.O, Noir, CMax SLR atd. Kuaaa:((
Nevím, kam jsem dal oči – máš pravdu, je to L, tedy 51cm – tedy to co by Lance mohl potřebovat.
Neříkej, že chceš kupovat další kolo – půjde do nižšího zdvihu?
jj to je krasavec
aale potrebuju neco pro tatika s tim ze si bajk obcas pujcim a provetram:)
Jinak mam co potrebuju, KHSo a Reign + zimni jebka mi bohate stacej:) Ikdyz priznavam ze obcas mam zachvat ze prodam reigna a pujdu trebas do karbonovyho TranceXe a samozrejme vahove opet niz nez jsou tradicne k videni:)
aale potrebuju neco pro tatika s tim ze si bajk obcas pujcim a provetram:)
A nakonec na něm budeš jezdit víc než on :-)
Po aktuální zkušenosti s HT jsem už asi konečně dospěl do stadia, že experimentů s vlastním tělem už bylo dost a tak budoucí stáj vidím na XC fulla nebo sportovní trailbike a k tomu pohodový, ale šlapavý AMko – něco jako Stump, Ibis nebo Zesty.
jeste jedna vec, jak tohle kolo hodnotite? viz odkaz nahore pod kubadem kde zminuje,ze je dobre dat odkaz :-)
slušný rám, slušná vidle, funkční SLX kola OK za tu cenu pohoda
to je to, jestli nepriplatit a jit do XT nebo SRAMU, ale zase proc?
Na to bych se vykašlal a raději vzal jak to je a případné peníze které bys chtěl připlácet šetřil do budoucna třeba na nějaká opravdu dobrá kola.
Jediná otázka co ten Lap. tlumič. Co si vybavuju, tak si tu u tohoto systému někteří stěžovali na velkou progresivitu, kterou z velké části ještě právě dělal ten Lap. tlumič.
Potvrzuji tu progresivitu u mojeho LP x-control 130mm. Výměnou tlumiče za fox s high volume komorou jsem dosáhl o něco menší progresivity a lepšího využití zdvihu.
Ovšem některé modely již mají fox tlumiče, tak nevím, jak je to u nich s chodem.
slušné kolo, nic výrazně nezaostává, stejně jako Mlok bych se vykašlal na drobné upgrady a raději pořídil lehká tuhá kola – nějak tak to mám v plánu – kolo na SLX a XT a výměna kol za Cmaxy. Pokud chceš opravdu jen 100mm, tak bych do něj šel. 120mm už bych volil jinou značku (LP vlastně ani 120mm kolo zatím v nabídce nemá – až příští rok), ale to jsou osobní preference.
Hele jestli ti to ještě pomůže, tak já mám LP X control 410 – velikost L ( 51 ). Jsem vysoký 184cm. Sedlovka je na hraně, ale jinak je mi akorát. Větší bych určitě nechtěl.
tan tvuj je nadherny
Hele jestli ti to ještě pomůže, tak já mám LP X control 410 – velikost L ( 51 ). Jsem vysoký 184cm. Sedlovka je na hraně, ale jinak je mi akorát. Větší bych určitě nechtěl.
Byl by někdo z teoretiků zadního pružení mi schopen vysvětlit, jak funguje tenhle virtuál od LP ? Mě to spodní vahadlo se směrem skoro kolmo nahoru připadá nějak zbytečné. Na VPP jsem to měl šikmo dolů, tam mě to přišlo nejlogičtěší, na DW linku to je skoro vodorovně, to ještě chápu, ale na tom LP ne. Když jde zadní kolo do zdvihu, tak to spodní vahadlo se nemůže pohnout, tak se to hýbe pouze okolo horního čepu. Že by to mělo pouze funkci, aby to neblokovala brzda ?
To vahadlo se trochu pohybovat bude, jak půjde kolo do zdvihu, tak by se mělo trochu odklánět od rámu. Jestli se na to dobře dívám, tak reálný bod otáčení budě někde před zadním pláštěm vysoko nad horním převodníkem – takže je to IMHO navrhnuté hlavně na pro dobrou reakci na šlapání.
Když jde do zdvihu, tak se spodní vahadlo otáčí dolu, čili zadní kolo nemá kružnicovou trajektorii. Tím, jak je spodní vhadlo nahoru, tak při tahu řetězu jakoby zamyká zadní kyvku. Tady je to dobře vidět: http://www.lapierre-bikes.co.uk/…ologies/fps2
Jasně dík, mě nedošlo, že nahoře je přepákované opačně a tudíž to vrchní vahadlo „odtlačí“ to spodní.
100%ně 20"! ;)
Mám velikost 51 a měřím 178. Taky jsem nevěděl jestli 46, nebo 51 ale na Testfestu bylo rozhodnuto. Vel. 51 jsem jel pro jistotu dvakrát. Ta 410ka má oproti 310 zdvih vidle 120.