Dobré odpoledne,
prosím pomozte mi identifikovat toto kolo.
Spínače a průchodky s největší pravděpodobností nejsou nativní
Dobré odpoledne,
prosím pomozte mi identifikovat toto kolo.
Spínače a průchodky s největší pravděpodobností nejsou nativní
Tipoval bych to na porevolucniho favorita.
O jakych spinacich a pruchodkach je rec, to netusim.
Ale v jiné skupině mi z nějakého důvodu řekli, že to není Favorit. Pokud jsem to pochopil, kvůli nestandardnímu značení na rámu.
Myslím, že uchycení kabelu bylo předělané.
To bude určitě strašně vzácný
± to odpovídá Favoritu passat, (držák bowdenu na horní trubce, absence návarků pro dvoupáčku mufny)
ale nesedí mi ukončení zadních vzpěr nahoře.
Kdyz clovek koukne do zdejsi galerie, tak na nej dva udajne passaty, se stejne napojenou zadni stavbou, vypadnou.
Öno mozna pred krachem proste praskali kola z toho co vyhrabali.
Passat jsem měl (ročník cca. 88/89) a měl jsem určitě jinou vidlici (rovnější), jiné ukončení patek rámu vzadu, ty vzpěry mi taky nepřipadají povědomé a celkově mi to kolo připadá „starší“ konstrukce, než bylo moje.
Ale opravdu na to nejsem odborník, jen bývalý majitel… :)
Nebo treba Cyklobazar.
A nešlo by to identifikovat podle čísla rámu? Podle skladby číslic a písmen, podle počtu číslic a pak už jen porovnávat podle nějakých obrázků rámů na webu?
Nemohu najít fotku rámu kola s podobnou sadou čísel
Věnuj se raději nečemu užitečnějšímu, je to na první pohled bezcenné kolo, amatérsky lakované (asi byl původní lak totálně zničený), kdovíjak upravené, dá se předpokládat silná koroze.
Zrovna koroze je to posledni co by me u toho trapilo.
Ale jinak souhlas, skoda casu se s timto zabyvat, nicim nezajimave, tuctove, lowend kolo.
Vypadá jako původní „prášková“ malba. Ale nejsem na to odborník.
Tohle kolo se mi líbí, zatím je můj karbonový cyklokros doma a nemůžu ho ještě vyndat…
Je to docela dobrá alternativa, ale potřebuji pochopit, co je to za kolo.
Vypada to, ze celou dobu komunikujem s botem. Ztrata casu, v blokovanych to melo byt hned.
asi peníze pošle DHL :)
Bot asi ne, spíš jiný původní jazyk (usuzuji tedy jen z nicku).
Ale jinak souhlas – mimo nostalgickou hodnotu (zprovozním si kolo, co jsem na něm jezdil před třiceti lety) tyhle kola fakt nemaj jinou cenu – žádný unikát s „vintage“ hodnotou (dnes dost přeceňovanou), žádná investice do budoucna, nízká kvalita všeho – od rámu, po osazení, nekompatibilita spousty věcí se současnými součástkami…pak se na tom (po nákladné opravě) projedeš, kroutí se to, nebrzdí to, mizerně to přehazuje, furt se něco povoluje, rachtá…
Nestojí to vůbec za úsilí tomu věnované, v rámci užitných vlastností a potěchy z jízdy bude každá obyčejná silnička soudobé generace (i bazarová, obyčejná, za pár tisíc) daleko lepší.
Myslím, že dražší než pár tisíc, ale samozřejmě technologicky je tahle motorka hodně pozadu.
Ale o tom toto vlákno není.)
Podle SN to Favorit nebude , stejně osazením se o nějakou vzácnost jednat nebude . Kategorie mezi známejma tvz " za pivo".
Osobně očekávám že to bude těžký a kroutit se
Jestli jsem si dobře všimnul, tak náboje tam jsou ze zbrojovky?
Mohla by to být taky Eska.