• Pepe72

    Poprvé zkouším bezduše. Nasadil jsem plášt na připravené kolo a nafoukal – na jaký tlak nevím, jen jsem to nafoukal. Asi po půl hodině se pláš trochu vyfoukl. Je to ok ? S mlíkem se to spraví ?

    0 0
    • Al Stra  

      a mlíko je uvnitř?

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Půl hodina je hodně rychlý výfuk. Nafoukni to tak na 40PSI (méně než 50) a poslouchej, jestli ti někde neuniká vzduch.

      Zkus taky kolo ponořit do vody jestli se ti třeba jenom někde neposadila špatně patka. Pokud ne, zkus hledat chybu v lepení pásky.

      V málokterém návodě toto najdeš, ale páska by měla začínat minimálně půl centimetru od odtvoru pro nipple (jednoduše, ideálně by měla začínat přímo uprostřed mezi dvěma otvory), jinak ta vrstva co půjde přes ni se snadno nadzvedne a začne tama unikat vzduch. A za pásku je při aplikaci nutno táhnout a to upravdu silně (pokud máš tu správnou pásku, nemáš šanci ji rukou urvat). První a poslední kousky pásky (ty které už nenatáhneš) je dobré odstřihnout.

      0 0
      • novas752  

        A pak je to fajn zlehka(!) ohřát horkovzduškou ať se to pořádně nalepí.

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Buď, a nebo tam nahodit duši, nafouknout na vysoký tlak a nechat čtvrt až půl hodiny sedět. Nicméně osobně si myslím, že tyto kroky lze přeskočit, pokud se použijí dvě vrstvy pásky, protože ta druhá vrstva efektivně „připlácne“ tu druhou.

          Jinak tip top bezdušáky by měly udržet 40PSI minimálně 24 hodin bez mlíka, ideálně pak i několik dní. (Pro objasnění, tím nemyslím že udrží přesně ten tlak, ale že se nevyfouknou úplně)

          0 0
      • Pepe72  

        Pásku už tam mám, ta je nalepená dobře.

        0 0
        • Breakpain  

          Já to teda pak vždy proženu ještě horkovzduškou a dotlačuju rukou. Nezdá se to, ale většinou si to pak ještě takhle sedne. Ale jestli to má / nemá efekt, to netuším ;). Guma bez mlíka samozřejmě ujde ;-)

          0 0
    • Jenda  

      Nenech se zblbnout, že to za půl hodiny ujde je cajk, maximálně tam nalej o trochu víc mlíka, utěsníto i hodně děravý pláště. Může se stát že než to projedeš tak to bude i přes veškerou snahu trochu utíkat, ale jakmile s tím ujedeš tak 20 km tak by to mělo být cajk.

      0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Osobně bych nechtěl jezdit na bezduších co bez mlíka ujdou za půl hodiny.

        Pokud to ujde za tak krátkou dobu, znamená to, že něco netěsní jak má. Myslím, že je lepší najít kde přesně je problém, než spoléhat na to, že to ošéfuje tmel.

        0 0
        • Breakpain  

          ujde mi to mnohem rychleji ;) … a pokaždé, když jsem tam dal mlíko se to krásně chytlo ;) …

          0 0
        • scret  

          ale prd! Zalezi, co pouzivas za gumy!!! Pul hodky bez mlika je v pohode…

          0 0
        • Mr.Duck  

          Já na bezduších jezdím 5 let a nemyslím že bych někdy měl šanci půl hodiny udržet tlak bez mlíka. Stačí mi že se to bez mlíka chytne a naskočí i když skoro vždy i to dělám už s mlíkem, a nikdy nemám problém. Vozím gumy, hlavně na dh, co tlak než mlíka prostě neudrží, a v reálném provozu nemám žádný problém.

          Ojjj outdated

          0 0
    • jIrI___  

      Mi se osvědčilo nalít do pláště tmel, nafoukat a hned to jet kolem bloku projet, ať se ten tmel dostane všude kam má. Pak se samovolným ucházením tlaku nebyly problémy.

      0 0
    • Pepe72  

      Nafoukal jsem to podruhé na 40 a uvidíme.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Rice  

      Podle tý fotky neni uplně jasný, jestli je plášť zaskočenej po celym ráfku (vpravo je vidět kontrolní proužek na plášti, ale vlevo ne). Pokud nezaskočí všude, tak vyfouknout, natřít mýdlovou vodou a znova nafouknout. Jak si sedne plášť všude, tak bych nalil mlíko (pokud byl problém s nahazováním tak přes ventilek, pokud ne, tak rovnou do pláště).

      0 0
    • Pepe72  

      Tak utíká to kolem ráfku. všude.

      0 0
      • novas752  

        Kolem ráfku znamená přes patky? Jestli jo tak prostě nejsou dobře naskočený. Nabuš to dokud se neozve hlasitý lup-lup jak patky naskočej, klidně tam můžeš natlačit 4–5 barů, ale jakmile to naskočí, tak to zase ufoukni. Patky by měly zůstat naskočený.

        0 0
        • Rice  

          Pro zaskočení foukám na max. 2,5 bar a pokud to nezaskočí všude, tak vyfouknu, namažu roztokem vody a tekutýho mejdla a nafouknu, pak to většinou naskočí do 2 bar. Těch 4–5 bar bych radši nejdřív zkontroval, jestli je to povolenej tlak pro danej ráfek a plášť, případně mlíko. Utržená patka pláště nebo ráfku se tu občas objeví, tak to tak z prevence zmiňuju.

          0 0
          • novas752  

            Kaslat na povolenej tlak, je to jen pro nahozeni patek, nikdo na tom jezdit s takhle nabusenym plastem nebude. Vetsina plastu co jsem nahazoval naskocila mezi 3 a 4 bary, nejale i kousek nad dvema, nejake az lehce nad 4.

            Nahazoval jsem to uz s vysroubovanym ventilkem, hned po naskoceni zastavit tlakovani a vypustit, strikackou tam natlacit 100ml mlika, nasroubovat ventilek, nafouknout na normalni tlak a v ruce rozlit mliko po stenach plaste otacenim a klopenim do stran. S kompresorem a pripravenejma vecma je to otazka 3 minut bez lepeni pasky.

            0 0
        • JFtryall  

          5 Baru bych do zesilenejch Convictu fakt nedaval. :-) zaskakuje to uz pod 2 bary a kdyz ne, tak prave staci maznout a je vyreseno. Jestli utika kolem rafku, tak bude problem asi v pasce. Dal bych dve vrstvy. DT a WTB by melo fungovat bez potizi.

          0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Mozna patka jeste neseda az tak dobre jak by mela. Ja bych tam zkusil dat na noc dusi, natlakovat a pak zkusit jestli se to neumoudrilo. Plaste po roztazeni casto lepe drzi.

        0 0
    • Pepe72  

      Celkově to utíká všude stejně a z každé strany, zítra snad bude čas a zajdu do hornbachu pro pásku a ještě to polepím.

      0 0
      • novas752  

        Nes to hudes lepit tak s8 ten rafek dobre odmasti treba cisticem na brzdy.

        0 0
    • MirosPikos  

      Jakou si použil pásku? Pokud to nalepíš s přesahem okolo ventilku a budeš to hezky napínat, líp to nenalepíš. Pomůže tomu duše, aby si to hezky sedlo nebo ta horkovzdušná pistol.

      Každopádně plášť musí zaskočit, určitě to poznáš podle lupnutí. Vzduch obvykle uniká okolo ventilku, ale po nalití mlíka je to hned pořešené.

      Co jsem se chtěl ale zeptat, jakou si použil nábu na výplety? Vypadá to na straightpull nebo se mi to jen zdá?

      0 0
    • Stephenbb  

      Za prve musis mit rafek, ktery ma prizpusobenou patku pro tubeless. Za druhe tam musis mit tubeless pasku. Za treti mliko. Za ctvrte musis plast nafouknou alespon na 2 atmosfery a nejdulezitejsi je to, ZE PLAST MUSI SEDNOU PO CELEM OBVODU DO PATKY RAFKU!!! jinak se ti to bude porad vyfukovat, tak samo kdyz nemas rafek na tubeless. Resi se to pak vlozkou, jakoby dusi, co je jen paska s ventilkem.

      0 0
    • nomecz  

      Hele kdyz to tady procitam tak je sice supr ze ti vsichni radi to pretlakovat, menit pasky a podobne ale nez s tim vsim zacnes tak tam naper deci mlika a jdi to ven projet. Nekdy holt patka plaste na danem rafku uplne netesni a mliko to pobere ale musi se spravne rozlejt.

      Takze pumpu do batohu a hura na vejlet.

      Naposledy sem takhle nahazoval conti MKII RS coz je hodil do toho deci a pul mlika. Nemohl sem kvuli zlomene ruce jezdit tak sem to tyden musel vzdycky povodit po garazi a dofouknout. Pak se chytli a od te doby drzi uz asi 2 mesice a dofukoval sem jednou.

      Kdyz sem pak na ruhem kole nahazoval to stejne tak po projeti a 1× dofuku po ceste se chytl hned

      0 0
      • Jenda  

        Přesně tak. Zatím se všechny gumy co jsem nahazoval tímhle způsobem utěsnily, i když někde to chtělo trochu víc mlíka. Jedinej problém byl na dartmoorech Raider který fakt nejsou na bezduše vhodný, tam to sice těsnilo taky ale uchcávalo to občas v bordelu. Tam bylo jediný řešení gheto notubes, což je na druhou stranu neprůstřelná varianta, protože mlíko tu duši/pásku k patkám přilepí a je to jak galuska :-)

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Čili místo aby plášť nechal roztáhnout třeba pomocí duše radíš, aby špatně těsnící patky zalepil tmelem a riskoval, že se mu to rozprcne za jízdy?

        0 0
        • nomecz  

          Ne protoze problem nemusi byt v tom, ze patky nejsou zaskocene ale proste netesni a i kdyz to budes roztahovat nebo mazat mydlinama tak to proste problem nevyresi

          0 0
        • Mr.Duck  

          Ja bych to klidně poradil. Nikdy jsem kvůli nasazení gumy duše nepoužil duši. Ideální postup podle mě je nahodit a projet, vždy se mi to tak utěsnilo a pak dnům problém dokud jsem nesjel gumu nebo nezničil ráfek.

          0 0
    • Pepe72  

      Nakonec použita stans 33mm jednu vrstvu , kterou jsem seřízl v ráfku, napumpoval na 4bar a výsledek pořád stejný :-) . Po nalití mlíka drží bez uniku už 3 dny. Mám najeto 40km po betonu.

      0 0
    • coltcha  

      Ať nezakládám nové vlákno… chci vyzkoušet poprvé bezduše. Kola mám M1600 spline 30mm, Chystám se pořídit tyhle věci:

      Dopředu přijde HR II kevlar 27,5×2.40/3C EXO TR, dozadu ještě nevím Agressor nebo Minion SS 2,3

      Bude to v cajku nebo mám pořídit třeba jiné ventilky?

      Kola by měli být Tubeless Ready, potřebuju vůbec pásku? Pokud ano, jaký rozměr té vybrané koupit?

      Klapnou bezduše s s takhle cvaknutým ráfkem (viz fotky) ? ;) Na duších jsem s tím odjezdil léto a podzim, ale plášť to trochu „potrhalo“

      Díky

      0 0
      • motacek  

        Ventilky bych vzal od NoTubes a pasku nekupuj, ta kterou máš v ráfku je na to dělána.

        Nicméně bych nejdříve dal dokopy ten rafek, nebot je risk, ze to bude mit v tom místě lekáž :-)

        0 0
        • coltcha  

          Moc nevím co s ním, abych mu ještě víc neublížil :)

          Bude v těch NoTubes ventlkách takový rozdíl? dát 189 za jeden ventilek mi přijde dost. Ale jestli myslíš, že se to vyplatí…

          K čemu je tenhle klíč? https://www.kupkolo.cz/…ilek_z90417/ Budu ho potřebovat?

          0 0
          • novas752  

            Na povolení středu ventilku. Tenhle nekupuj, stačí takovej malinkej plastovej myslim Rubena/Mitas asi za 30Kč.

            Nebo vyškemrej v nejbližšim servisu zadarmo. :)

            Ventilek stačí taly Mitas asi 130Lč za oba. Pod gumu na ventilku vystřihni malý čtvereček ze staré duše.

            Můžu se zeptat kde si našel ten HRII? 2,4 v kevlaru a 3C se mi nikde nedaří najít.

            0 0
          • my_dudesty  

            Souhlas s novas752, ventilky stačí ty od rubeny, sám jsem je teď dával do dt swiss ráfku, v balení mají i ten klíč na povolení středu ventilku a taky 2 o-kroužky, které to usazení ventilku utěsní bez problémů – nahozené se mi tu válí už týden bez mlíka a pořád mají dostatečný tlak.

            0 0
      • Jenda  

        jak psali již jiní, pásku kupovat nemusíš ale jen pokud bude používat notubes mlíko. Zeroflats mi pásku DT rozežralo. Pokud budeš chtít koupit tedy pásku, kup si tuto, uříznou ti libovolno šíři. Cena teda za balení ± stejná jak na tom KK ale máš toho 66 m :-)

        Jo a rubena ventilky jsou naprosto v pohodě, jezdím je už poměrně dlouho a zatím žádný problém.

        0 0
      • TomJ  

        Kolik toho tmelu tam mam nalit z jedne flasky? Pulka jedno kolo pulku druhe?

        Plast 29×2.20

        0 0
    • pumpy  

      Ahoj, vyuziji vlakna a chtel bych se zeptat – kdyz me utika vzduch kolem rafku, a mliko me to nechce pobrat – co je na to nejlepsi – shodit plast – ocistit patku i rafek a znovu nahodit ? nebo by jste me doporucili neco jineho?

      diky

      0 0
      • MirosPikos  

        Ještě doplň jaká kombinace pláště a ráfku to je. Dost to napoví.

        0 0
        • pumpy  

          jasne to me nedoslo, mam:

          WTB Scraper i45 650b

          Specialized Ground Control, 650bx3.0"

          jinak mam je tam uz snad dva roky ale ted me zadni zacalo uchazet kolem rafku – a mliku se moc nechce to brat ;)

          0 0
          • MirosPikos  

            2 roky zadní plášť a ráfek neporušený? Není to už na umíráčka? Možná už to má patka za sebou. Vizuálně zkontrolovat, jestli není načatá/trhlá a případně dojezdit s duší. Po dvou letech stejně už je ten plášť před koncem pokud nestojí opřenej v garáži. Na kolo je třeba se spolehnout a nečekat, že to někde vyběhne. Toť můj názor.

            0 0
            • pumpy  

              plast neni moc sjetej – to je ten problem – protoze ho jezdim jen v zime a leto davam do kola 29tky kola ale zkusim sundat a zkontrolovat

              0 0
              • novas752  

                Otrhej z patky zaschlý mlíko, to samý na ráfku, zkontroluj jestli páska stále drží dobře a po nalití novýho mlíka se ujisti, že je plášť dobře nahozenej a rovnoměrně sedí v patkách, klidně tam dej i trochu vyšší tlak, ať se to pořádně usadí.

                0 0
                • pumpy  

                  A otrhat jen z patek nebo z celeho plate? Nebo mas nejakou radu cim to jde nejlip dolu?

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • novas752  

                    Na usazení a těsnost patek bordel uprostřed nemá vliv, ale když to vidim tak bych to trochu vydrbal. Rejžák, drátěnej kartáč… Prostředek stačí jen tak rozrušit tu ztuhlou vrstvu a odstranit co se vysype aby se nový mlíko dostalo přímo na plášť.

                    0 0
                    • pumpy  

                      Ok zkousim to zatim rukama

                      0 0
                      • pumpy  

                        Tak pcisteno a nahozeno…zatim bez mlika. Kolik by jste me doporucili do to toho plaste nalit mlika? 27,5× 3" diky

                        0 0
                        • novas752  

                          Dal bych tam tak 150ml.

                          0 0
                        • MirosPikos  

                          Dal bych ho přiměřeně. Zkusil 100 ml jak to bude fungovat a když ne, přidal bych. Nedával bych rovnou 150 ml ikdyž se tam nakonec můžeš stejně dostat.

                          0 0
                          • pumpy  

                            tak jse mnalil 100ml mleka. a nejak me to prolina pres bok plaste… ale pocitam ze se to snad zalepi. Co me jinak doporucite, pac u predniho kola ma plast osmicu (rafek je v pohode) a kontroloval jsem patku plastea ta je zaskocena spravne. Muze byt nejak poskozenej plast nebo to mam jen spatne nahozeny?

                            viz video – netusim jak lepe popsat.

                            https://www.youtube.com/watch?…

                            diky

                            0 0
                            • novas752  

                              Tohle musi byt spatne usazena patka. Pokud ne tak je to na reklamaci.

                              0 0
                              • pumpy  

                                uz jsem toho loosera co to delal zjebal :D – takze ted to mohu reklamovat tak samu sebe :D

                                mel jsem ten plast na kole – shodil ocistil patku a vnitrek plaste a po nahozeni toto – takze shodit dolu a oopet nahodit ze?

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
    • abernas  

      Chci se zeptat jak casto bezdusaky dofukujete nebo jak rychle je normalni kdyz se ufukujou

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Honza03  

        Záleží co to je za pláště na lehkých XC klidně jednou za 14 dní i častěji a na EN pláštích tak za měsíc…

        0 0
    • lunochod  

      Mají bubliny v prohlubni nějaký vliv na funkčnost? Lépe to nalepit nedokážu.

      0 0
      • Kire  

        Ne.

        0 0
      • jaja01  

        naopak, zlepsuji tepelnou izolaci, nebude ti zima odspoda :-D

        0 0
      • lunochod  

        Zadné koliesko Gorilla Tape pěkně rovné.....zeptám se bude stačit 1 vrstva? (vzhledem ke gumovitější struktuře aby mě to Zeroflats nerozleptalo)

        0 0
        • Martinson  

          Jedna vrstva se mi řezala o díry pro niple, pak jsem dal dvě a nakonec sundal a nahradil nelepící páskou od Spešlu a je klid.

          0 0
    • TomJ  

      Kluci, ještě se zeptám. S těmito ventilky máte zkušenosti ? Budou v pohodě ?

      https://www.kupkolo.cz/…4mm_z104625/

      0 0
      • Ricci  

        Vyhodene prachy, uplne stacia tieto a funguju super:

        https://www.koloshop.cz/…ntilku-.html

        0 0
        • TomJ  

          Ok. Alespon usetrim. Diky

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kadlec  

            No na Mitas jsem v minulosti nedal dopustit, cena nizka a na DT swis me fungujou i kdyz musim bic utahnout maticku. Koupil jsem je teda i na Mavic a ouha, vitr kolem ventilku a hodne. Ani jsem to radsi s mlikem nezkousel. Dal jsem ventilky s konusem a cajk.

            0 0
            • scret  

              na Mavic patrej proste Mavic ventilky…

              0 0
            • grafik  

              Potvrzuji, mám stejnou zkušenost Mitas ventilky na Mavic není ideální kombinace : /

              0 0
      • McBlacky  

        ty Force jsou lehčí protože jsou hliníkový. Což má tu výhodu, že zrovna když se ti to fakt nehodí tak rupne při nasazování/sun­davání velký pumpy, zvlášť dobrý je to urvat venku při dofukování ruční nasazovací pumpičkou :)

        0 0
        • grafik  

          To jsou fakt tak „křehý?“

          Já teď zvažuji jestli koupit 1× MAVIC ventilek za 220,– nebo FORCE za 320,– (sada dvou ventilků).

          0 0
          • MnemonicJ  

            mám něco přes dva roky hliníkový Schwalbe (byly zrovna skladem) a zatím drží, takže bych to možná až tolik neprožíval

            0 0
    • quoll  

      Rad by som presiel na bezduse na rafkoch Race Face Aeffect . Profil rafku je zhruba ako na obrazku. Mozem pouzit ventilky od Rubeny , alebo radsej nejake s kuzelovitou podlozkou? A aku sirku pasky by ste odporucili (uvazujem o Specialized 2Bliss) pre vnutornu sirku rafku 25mm?

      0 0
    • JanN  

      Malý tip pro všechny – když tak vidím ty výběry ventilků, pásek, mlík… by jsme toho ušetřen, koupil jsem na bike24.com celou sadu, Continental Tubeless Set za 38 Euro, je v tom úplně vše. A funguje to. Dělal jsem to poprvé v životě, moc jsem se s tím nepatlal. Ráfky WTB DX23 700c (ráfky samozřejmě bezdušové nejsou), od oka jsem na střed nalepil pásku, asi 5cm přetáhl, jen prstem přejel okraje, aby to neodstávalo tolik, šroubovákem propíchl díru na ventilek a nacpal tam ventily ze sady, samozřejme tvarově nesedí, ale je to jedno, jsou do konusu s matičkou, nandal jsme pláště, přloženým obrouskem otřel patku a ráfek, v pneuservisu nafoukal než to cvaklo, pak jsem to vypustil, vyšrouboval ventilek, nalik deci mlíka, zašrouboval a znovu nafoukal, a hotovo. Nafoukáno asi na 4 bary, už jsem s tím najel asi 300 km a pořád to drží.

      Takže jestli někdo chce přejít na bezduše, už bych nikde žádné pásky nebo ventilky nesháněl, koupit set za pár Euro, je tam vše, a ten set od Continentalu opravdu funguje, jezdím na tom :-) Práce i s demontáží asi na 15 minut na jedno kolo.

      0 0
      • embi  

        A nebo si to sehnat a usetrit dost penez…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Carloss  

        ventilky jsou za babku http://www.bikeinvest.cz/…rubena-mitas?…

        k tomu litr mlíka a kilometr tesa pásky a máš to pořád levnější.

        0 0
        • AussigBiker  

          Jenomže to by musel nakoupit na internetech a ještě k tomu v zahraničí :D.

          0 0
          • scret  

            „ja bych vsechny tyhlety internety zakazala“ :)))))))

            0 0
        • JanN  

          Fakt? Nestyď se na vypiš tu, nakolik by obsah setu vyšel po částech? Určitě to lidi uvítají. Každý rád ušetří. Takže? Jaká by byla cena za věci potřebné k předělání jednoho kola na bezduše?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Velomiwookie  

      Kdyby mel nekdo zajem o 1/2 rubena/mitas kitu na tubeless tak rad poslu dal, Vcera sem stravil nad jednim asymetrickym ravkem s timhle kitem celej vecer a druhej uz delat nebudu. Tzn 75ml mlika, ventilek, tesnici paska do 29", 3M lepici paska pod to…

      0 0
    • koldas  

      Že se s tím borcem furt bavíte. Vždyť už prudí ve třech jiných vláknech.

      Chudáci ti, co si sem přijdou pro radu a čtou ty ho…a.

      0 0
      • JanN  

        Naprosto s tebou souhlasím. Také nechápu, proč se na tak jednoduchý a banální tip pro váhající, že v sadě Continental Tubeless set je vše najednou a funguje to, seběhlo tolik nicneříkajících a často i stupidních reakcí :-(

        0 0
        •  

          A jaký máš názor na cvakající vidlice Suntour, někdo říká že jsou rozbitý a někdo tomu říká že je to vlastnost, kde je tedy pravda?

          0 0
          • JanN  

            Nevím. Na rozdíl od toho tubeless setu s vidlicemi Suntour nemám žádnou zkušenost.

            0 0
            •  

              A já si furt myslel že jsme už na to téma někde diskutovali

              0 0
              • JanN  

                Nemyslím si. O vidlici jsem přemýšlel, ale byla to rst. Suntour sice nějakou na V brzdy má také, ale určitě jsem se k ní nikde nevyjadřoval. Jediná vidlice, o které jsem psal, mohla být ta moje, a to zřejmě proto, že je nefunkční. Tedy jsem si myslel. Ale když o tom tak přemýšlím, tak mi to asi vyhovuje. Normálně nepruží a chová se jak pevná, zabere až při nějaké větší ráně nebo díře :-)

                0 0
                • adius  

                  Dalo by se tedy prohlásit, že vlastnostmi, kterými odpružená vidlice obvykle disponuje, zde nejsou k mání. Udivuje mě, jak někdo, s personou kterou se zde snažíš prezentovat, dokáže člověk takového kalibru v poklidu ignorovat a spokojit se

                  s něčím takovým. Vzhledem k tomu, že tě dokáže rozlítit jakýkoli nesouhlas vůči některému z tvých přesvědčení, které jsi za svůj život nabyl, vzápětí statečně rozprášíš tvrdými argumenty podloženými vědeckými studiemi i nezávislými testy buď tvými, nebo druhých. To mi tedy řekni :)

                  0 0
    • Johny_r  

      Přiživím se tady :). Mám ráfky Mach1 Klixx ETR (easy tubeless ready). Je v nich nalepená nějaká páska. Můžu spoléhat na to, že to je tubeless páska a nemusím jí kupovat nebo mám radši dát jinou/novou?

      Díky

      0 0
      • Esc  

        Nespoléhal bych vůbec na nic, ale můžeš to zkusit a když to bude nahovno tak to předělat :)

        0 0
        • Johny_r  

          Čemuž bych se právě rád vyhnul. Když už tam bude jednou mlíko, tak bych byl rád, kdybych to co nejdýl nemusel sundavat, mejt a přelepovat :). A jestli mám teda radši koupit pásku, tak podle čeho vybrat šířku? Musím to nějak změřit nebo se to dá zjistit ze specifikace ráfku (23C)?

          A ještě dotaz. Jak dlouho vydrží NoTubes mlíko? Jde mi o to, jak velký balení koupit. Na dvě kola padne tak čtvrtlitr a nevím, jak často budu doplňovat. Předpokládám, že půllitrovka na rok by mohla stačit, ale jestli vydrží dost dlouho, tak má asi cenu koupit větší. Máte někdo zkušenost?

          Díky

          0 0
          • jIrI___  

            Mám zkušenosti, že NoTubes po měsíci v plášti už moc dobře nefunguje. Pásku beru vždycky o 2–3 mm širší než je vnitřní šířka ráfku.

            0 0
            • Velomiwookie  

              ja nalil notubes v breznu (cca 100ml/kolo) kdyz sem daval bezduse na nove kolo a od te doby jsem na to nesahl (vyjma jednoho knotu kdyz sem chytl hrebik v cervenci, mliko to utesnilo, ale pro jistotu). Jen vozim trochu mlika sebou kdyby prisel defekt na doliti…

              mliko vozim dle zdejsich doporuceni v 60ml bralence z lekarny za 10kc, ma hubicku co pasuje na ventilek :) ve treti lekarne co jsem zkousel to meli

              0 0
          • Mildee  

            De facto žádný tmel nevydrží měsíce funkční, spíš jsou to jednotky týdnů. Já měním zhruba 2–3× za sezonu + vždycky vozím 1–2 neotevřené 60ml lahvičky tmelu. V případně defektu nový tmel pobere téměř všechno a s knotem je to taková víceméně jistota.

            0 0
          • Mr.Duck  

            Já tu mám oproti ostatním docela dobrou výdrž mlíka asi. Jak teď moc nejezdím DH tak mi tam vydrželo v předním kole rok v pohodě, v zadním po půl roce nebylo moc ale pořád opravilo menší díry. Po roce už moc funkční nebylo. Na enduru už mám v předním taky přes půl roku, v druhý gumě už a buď nepíchám nebo to funguje, guma drží tlak více méně bez znatelné ztráty za týden.

            0 0
            • TK75  

              Včera jsem měnil plášť a taky jsem k překvapení ve starém plášti měl pořád tekuté mlíko.Myslim, že jsem ho tam dával před cca třemi měsíci.

              A jednou mi přišla lahvička mlíka (jako reklama) nepamatuju si značku a to bylo tekutý i po půl roce

              0 0
      • allrose  

        Nahod bez mléka,pokud to vydrží do 2dne stále pod „slušným“ tlakem,tak je to ok,můžeš to hodit do vody (potřít mýdlovou vodou) a uvidíš,kde ti to utíká ,pokud boky,mírně u ráfku,to „zacelí“ mléko

        Mléko vem klidně 1l.ve flašce mi vydrželo fční 2roky

        Hlavně se z toho neposrat! ;))

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.