• JackMagnum

    Tak jsem před chvílí zkouknul nový pořad na Prima Cool o kolech.. Bike salon… testovani atd. Co na to říkáte? Podle mě trochu mimo testovat kola za 150k…

    0 0
    • Luwa  

      Je to jak Top gear taky tam testují auta která nikdy nebudu mít a koukám na to.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • palo7  

      Když vylepší ty krátký testy a reportáže, tak proč ne. Lepší něco nez nic. Ale radši jeden test pořádný, než tři krátký a o ničem

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • black.horse  

      Co je na tom mimo? Vždyť kolem 100–150 se dá sehnat už celkem slušné kolo…

      0 0
    • kadlec  

      jako nic moc, vsemu se venuji jen ve zkratce

      0 0
      • MiKED  

        Zase striktně vzato – v tomto případě asi lepší něco než nic.

        0 0
    • plzakj  

      Tak ono uz jenom srovnavat Scalpel, fuel ex a scott genius je trochu mimo.

      0 0
    • Martin  

      Uf, nějak nechápu střih… „cestovací“ příspěvek rozkousaný na víc kusů, jako by to bylo připraveno pro lidi, kteří neumí udržet pozornost víc než minutu; test Kanóna je taky sestříhaný dost šeredně; a celková klipovitost pořadu mě ruší. Fakt mi to přijde jako formát pro čtenáře Blesku – co nejkratší příspěvky, aby to divák zvládl překousat.

      Další díly s dovolením přeskočím.

      0 0
    • André Vebr  

      Vraždasmrtzabití. Zcela o h@vně, vata, vata

      0 0
    • motacek  

      Žádný zázrak to není, připadne mi to zvrklé a zmatečné. Nicméně lepší než 90% capin, co po ránu hrajou v tv. Taky oceňuji to, že nekdo myslí i na nás bikery. To už je holt úděl českého národa… na všechno kydat hnůj a stavět se ke všemu negativně.

      0 0
    • milan.v  

      Teď jsem to shlédl, úplně v pohodě, můžeme být rádi, že tu něco takového je.

      Ten borec od Štěrby to má zmaknuté, umí to s kolem po všech stránkách, trefně a odborně popisuje, těším se, co bude dál testovat.

      0 0
    • snas89  

      Tvl. to zase byla ztráta času:)

      Jak se píše výše, je to reklamní blok s minimálním přínosem pro někoho, kdo pravidelně jezdí.

      Cílovka je můj táta: balík, který sedí nonstop u televize a na kolo se posadí tak jednou za rok.

      Jinak ten týpek od štěrby má docela dobrý videa na youtube:

      https://www.youtube.com/results?…

      0 0
      • milan.v  

        No, není to pro nejnáročnější cyklisty, kterých je toto fórum plné… Je to pro hlavní proud cyklistů, kterých je tato republika plná… Mě to ale neurazí, i když do Chorvatska nepojedu…

        0 0
        • myscho  

          No, tak tie testy možno niečo laikom prinesú. Ale Kololod v Chorvátsku? Absolutne žiadna výpovedná hodnota.

          0 0
          • AussigBiker  

            Me treba ta kololod zaujala. Doufam teda, ze nebudu muset slapat, aby jela :). Rikali tam, ze se k Chorchvatsku vratej. Neni to pro experty tady na BF, je pro sirokou verejnost. Uz jenom treba to skatulkovani kol podle ty cenovky je takovy jako kazdy skatulkovani – daj se o tom vist nekonecny debaty.

            0 0
            • Davidakta  

              Jestli zapomenou na kola pod 40K,tak ten pořad nemá šanci

              0 0
              • jIrI___  

                Nesmysl. Lidé nechtějí sledovat testy šrotů (nehledě na to, že by po pár dílech nebylo co testovat), chtějí sledovat testy vyšší cenové nabídky, na kterou finančně mnohdy sotva dosáhnou. Tenhle princip funguje všude, nevidím důvod proč by zrovna u kol fungovat nemohl :). Osobně jsem člověk, který chce vidět v testu produkty, které si mohu reálně koupit, ale jsem prostě v menšině, smířil jsem se s tím a testy vyšší cenové vůbec nesleduju. Byl to osttaně jeden z důvodů, proč jsem kdysi zrušil předplatné Vela – místo super rubriky např. „Podél českých řek“ nastaly reporty z bikování v Ománu, Utahu atd., pro mě absolutně nepřínosné.

                0 0
                • krabica  

                  Přesně, nikoho nezajíma test Citigo vs, Up! :-)

                  0 0
                • scret  

                  Tak je to trochu jako s tema drahyma autama, kolama… Podel ces. rek se muzes vypravit kdykoliv a za par korun… Do Omanu, Utahu atd. se clovek nepodiva asi kazdej rok a tudiz si treba ja o tom rad prectu, podivam na fotky atd.

                  0 0
            • myscho  

              Zaujala ta Kololod, to nikomu neberiem. Ale co si sa o nej dozvedel? Nič.

              0 0
              • milan.v  

                Zatím ;o)

                0 0
                • Auditor  

                  A tak, konkretně kololoď byla řešena několikrát tady … :) A jsou i jiné zdroje než Auto/kolo a jiné tv saolny, ne? :)

                  0 0
              • AussigBiker  

                No nic no, ale vím, že existuje a umím naprosto bravurně a špičkově gůglovat :-).

                0 0
    • myscho  

      Ani sprchu tam nemaju! :( :D

      0 0
    • mastihuba  

      to sou zase kecy… tady samej odbornik, videl jsem ted jen první díl a docela bych je pochvalil. vysvětlení principu upinak pevna osa perfektní ve zkratce, polovina lidi z bf co si montuje rws si dodnes myslí že ma pevnou osu…, princip lefty, taky vysvetlen jasně a polopaticky, jednopila a dělení kol bylo taky vysvetleno srozumitelne a jasně. Kompletní rozborku Reverbu si najdu na YouTube…a mam to bez reklam.

      0 0
      • MartyM  

        taky bych to neviděl tak katastroficky jak je tady prezentováno. Jako primárně je to cíleno na široké masy, tak možná trošku problém, že tam testují docela drahá kola, ale třeba dnes ten druhý díl byl velice povedený. Mě je třeba sympatický ten borec od Štěrby co má instruktážní videa na youtube, takže i jeho komenty zde jsou v pohodě a já jakožto nepolíben e-bikama jsme třeba nasál dost informací o tom jak to vlastně funguje v tom jeho dnešním testu. Otázka jaký má pořad potenciál do budoucna, uvidíme. Mám obavu, že bude jedna série a pak to utnou…

        0 0
        • File12  

          Vidím to naprosto přesně stejně. Jak obsahově, tak s tou jednou serií.

          0 0
    • zdenek  

      Viděl jsem i dnešní díl a vůbec se mi nelíbí ten formát. Hlavní příspěvek měl být asi ten tip na vyjížďku. Stopáž měl sotva pár minut a přesto byl nepochopitelně rozstříhaný na 3 kousky. Mezi ně vložené další příspěvky a před dalším pokračováním shrnutí předešlého děje. :-)

      Tohle mi jde na nervy u některých zahraničních dokumentů, kde to mají rozstříhané asi kvůli vložení reklamy. U nás to jde bez reklamy a divák si musí připadat jak dement, když mu každých 5–10 minut opakují, co zrovna viděl…

      Do teď jsem si myslel, že e-biky mají smysl hlavně pro starší a méně zdatné jedince. Dnes jsem viděl mladou trojici jedoucí celkem pohodovou trasu bez většího převýšení na e-bajcích a v restauraci se shánějících po sprše. To asi nebyli členové BF. :-)

      0 0
      • mastihuba  

        vidim to tak že se někdo snaží o reklamu pro masy… jeden znamej se mne ptal jestli ma smysl si kupovat celopero za 80 a nebo jestli ma vzít rovnou něco pořádného za 120 a to jel na kole naposledy v patnácti. Přesně pro takové lidi je to natočeno.

        0 0
        • kadlec  

          ze zvdavosti jsem na to kouknul, vyjizdka ne elektikarskych kolech, vsichni v hadrech od Kalase, predtim typek odSterby na gravelu v hadrech od Kalase

          mozna pro ty, co nejezdej to k necemu malinkato bude, ale kdo pozna silnici od mtb, ztrata casu

          neco podobnyho, ale na urovni by nemuselo byt spatny

          0 0
          • Kubiczech  

            V jakejch hadrech by se tam muselo jezdit, aby to bylo na úrovni?

            0 0
            • Martin  

              Atex?

              Pokud je na začátku jasně avizován product placement, tak *****.

              0 0
              • plzakj  

                Gcn/gmbn taky productplacujou. Presto je to format o dost lepsi a zabavnejsi.

                0 0
                • Martin  

                  To už jsou pořady pro znalce :)

                  0 0
                • tomxxx  

                  Asi tak, nevim proc se koukat na prima cool, kdyz tyhle porady jsou o parnik lepsi a clovek se dozvi vsechno mozme, casto dost zajimave.

                  0 0
            • Tencovozikmin  

              Crivit

              0 0
            • jIrI___  

              Gore, Ale, Spešl samozřejmě…

              0 0
            • kadlec  

              Uroven nezavisi na hadrech, pro me, za me, at maj hadry klidne z Lidlu pokud bude porad k necemu

              0 0
        • scret  

          presne tak

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • treatt  

        No tak on je e-bike a e-bike..teď jsem četl, že snad v Itošce či kde chytli policajti někoho na ebiku, který si to mastil přes devadesát po rovině :))) (takže flastr za nepovolenou úpravu)

        Ale čím víc nad tím přemýšlím, tím víc by mi ebike dával smysl i na commuting..

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • xaver  

      V prvním díle měli prostor pro zlepšení, byl první. Druhý díl je totální *******.

      0 0
      • Martin  

        Střih už nebyl tak moc debilní, takže něco kapičku vylepšili.

        0 0
    • palo7  

      tak si musím stáhnout druhý díl, tajně jsem doufal že se trochu zlepší. S tím klukem jsem viděl testy na YouTube a tam mně to přišlo mnohem více koukatelný a tady :-(

      0 0
    • Bubaaak  

      Teď na to koukám a no ty renaulte :D

      Test GT Grade: „Kolo je dobrý ale nebudu na něm jezdit, pujčím ho kamarádovi“ 5 min záběrů jak někdo funí na kole bez jakéhokoliv komentu, pak „Kamarád mi napsal, řazení shimano 105 řadí, vidlice funguje, na kostkách je to pohodlný“

      Hlavně že tam elektrocyklisti chlastaj pivo..... Ne skutečně je lepší nic, než tohle.

      0 0
    • deekay  

      Tak jsem to videl taky :D Po ohlasu zde jsem si rekl, ze si to nemuzu nechat ujit.

      Myslim, ze to zcela naprosto vystihuje obecne kvalitu vsech dnesnich mainstream medii.

      Imho jedinej, kdo tam aspon nevypadal jak z ochotnickeho spolku, byl typek od sterby.

      0 0
    • mates555  

      Voda v mrazu neteče … to už tady bylo :-). Jako z toho prvního dílu jsem neměl vyloženě špatný pocit. Forma horší ale ten obsah mi přišel celkem nadějný.Tady v tom druhém díle to zklouzlo někam do Prima kvality a obávám se že to tam i zůstane.

      0 0
      • Jirka24x  

        Na zasmani dobry. Na poradnou bajk podivanou mame trail-busters :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kali222  

      v druhem dile, jak ty ziletky neodpovedely na pozdrav baterek. :DDDDDD

      0 0
    • pavelmisar  

      Mně se líbí jen ty pasáže s Tionem. Jinak to popravdě stojí za nic… Dnešní díl úplné zklamání

      0 0
    • MartinM  

      Jak na sjezd? Zakladem je aby se kola stale tocila :D

      0 0
      • pavelmisar  

        :D :D :D

        0 0
      • TheJD  

        Vidim, ze pan odbornik jezdi sjezdy se zablokovanymi koly. :D

        Ne vazne… Osobne mi prijde, ze ta skola jizdy je jedina dobra cast celeho poradu, i kdyz i v ni je obcas neco „navic“.

        0 0
    • hovado_cz  

      boha jeho :-D

      0 0
    • Fran7  

      Sice na to koukám, ale moc mě to nebere. Většina věcí z upoutávky na začátku pořadu tam není, Tion dělá na youtube testy pro štěrba kola, i Trail Hunter se přiznal, že ho kontaktovali, ale nevzal to. Na pořadu mě štvou ty vyjíždky, zabere to 1/3 pořadu a koukat na toho oběmějšího pána co je v každém takovém výletě a vždy na e-bike mě nebere. Prostě chtělo by to jiného režiséra a scénaristu.

      0 0
      • hovado_cz  

        +1 Tion na yt je super v tomhle vypada ze ho to nebavi. Zbytek poradu je takovej nemasnejj neslanej

        0 0
      • Martin  

        Ti démoni na elektro krosech byli třešínka na dortu :D

        0 0
    • Martin  

      Nepředělala Prima přehrávač? Míblok neMíblok, serou se mi tam reklamy.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Jason Voorhees  

      Jak radili jak sjet schody (součást chodníku) – to se určitě smí že jo :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • plzakj  

      Pořad ebajksalon

      0 0
    • xtonda  

      Dneska to mělo být o Trutnov Trails, zase sem se nepřiměl vstát včas :-)

      0 0
      • Petr L2  

        Teď jsem si to pustil ke kafi, no asi jsou v telce i horší věci, celý pořad mě vrtalo hlavou, proč ta holčina jela na vejlet po horách ve fullface, než dojeli na ten trail, musela mít v tý helmě slušnej humus :-)

        0 0
      • mates555  

        Hydroforming znamená tvarování za studena proudem vody? Vážně … :-O :-)?

        0 0
        • wilda81  

          ???

          0 0
        • foosi  

          Podle nich ano, tlak nebude potřeba, stejně jako svařování hliníku bez přídavku drátu. Taky je pro mne novinka, že shimano dělá kazetu s rozsahem 10–36 zubů :-)

          0 0
        • Petr L2  

          Já si tedy dodnes myslel, že se jedná o tvarování materiálů pomocí tlaku kapaliny, tedy nejen vodou…

          0 0
          • mates555  

            Však ano. Toto bylo řečeno v tom pořadu na odkaze u testu kola specialized.

            0 0
            • Petr L2  

              No neřekli, pusť si to ještě jednou a zrovna u Spešlu tedy v Meridě rámy formují pomocí tlakového oleje:

              HFS – Hydro Forming System

              The mechanical TFS process works from the outside to the inside. In contrast, the complex Hydro Forming System shapes the frame by pushing hot oil under hydraulic high pressure from the inside to the outside. Utilized alloy: Prolite 66 aluminium.

              Jinak v předposdlením díle když se ten exert rozplýval nad Meridou, tak prohlásil, že má hydraulickou sedlovku. na tom kole je sedlovka Merida Expert a ta tedy má ovládání lankem a pokud se nepletu, tak obecně uznávaný termín u všech sedlovek co mění svojí výšku je teleskopická sedlovka. Fakt by mě zajímalo, kdo jim ty texty připravuje…

              Jo a říct o kole že je to enduro a pak s ním jezdit nadšeně po louce a užívat si jak to jede je fakt úchylný :-)

              0 0
              • mates555  

                A jak si mám představit to tvarování proudem vody ? Já si to představuji tak, že trubku zavřou do formy a napumpují ji olejem pod takovým tlakem aby se vytvarovala podle té formy … ale můžu se plést …

                0 0
                • Petr L2  

                  No vždyť o tom je celá debata, že tvarování proudem vody je ********** a že hydroforming je tvarování tlakem kapaliny a v příadě Spešlu ještě je tou kapalinou olej, takže tvoje dva poslední kometáře nějak nechápu :-)

                  0 0
                  • mates555  

                    Aha tak v pořádku … já myslel že zpochybnuješ můj první komentář k tomu videu, kde jsem nepřímo napsal, že řekli píčovinu :-)

                    0 0
        • PENE  

          Ten slovák je celkově nějak mimo, v předchozím díle (teď nevím ve kterém) říkal, že jednočep chodí svisle po přímce (nebo něco v tomhle smyslu). A v tomto díle, jak vytahoval tu pevnou osu od suntouru, tak ji taky vytahoval jak ňouma, to neví, že se má ten „verzatilkovej“ systém pootočit, aby se mu to nerozevřelo, když to protahuje nábojem? Do takové prodejny kol bych určitě zašel :). A ten hydroforming, s tím mě taky dostal. Celkově ten pořad stojí za houno, jak formou, tak obsahem. Ale nejvíc mě dostala devíti rychlostní deore přehazka se starým uchycením (bez shadow) u kola za cca 30t. Asi na to budu koukat už jen pro pobavení.

          0 0
          • Petr L2  

            Dostal mě syn, komentuji úroveň pořadu a on pouze poznamenal: " jestli je to na Primě, tak to bude stejná kravina jako Autosalón ne?"

            0 0
            • PENE  

              Je to tak, ale už i název říká, že to bude stejná blbost.

              0 0
      • embi  

        Jak může „recenzovat“ kolo Specialized zamestnanec firmy Specialized? A jeste k tomu je to ten naegovany Klotz. Ten porad je totalni zumpa.

        0 0
        • novcze  

          tak po pár dílech je jasné, že jde zejména o marketingový pořad :)) … mě osobně na něm baví odhadování ceny ukazovaných kol na základě osazení :))

          0 0
          • hovado_cz  

            No jo no, klasika česko. Kouknenme na zahraničí a okopírujeme to nejhůř jak umíme :-( invence nula!

            0 0
            • DragON  

              Zas není potřeba za každou cenu vymýšlet vymyšlené, ale s kvalitou zpracování souhlasím. Ať už jde o výše zmiňované umělé dialogy ekolové trojky nebo v jedné recenzi 10× zopakovaný záběr jednoho skoku přes pařez nebo průjezd jedné zatáčky. Možná v rámci nějaké dotace zaměstnali kameramana vozíčkáře kterýho dovezou na jedno místo a odtamtud ho nechají natočit celou reportáž. :-D Ale pro dnešek první tři díly stačí, snad se to v dalších dílech zlepšuje.

              Jinak jako obyč. hobík se sem tam něco dozvím, beru to jako takovou odlehčenou podívanou k večeři… :-D

              0 0
              • AussigBiker  

                Nezlepšuje :-)

                0 0
              • kejda  

                Tak ty dialogy není třeba ani zmiňovat. Byly tak trapné a umělé, že by to snad líp zahráli i bezdomovci z brněnského nádru. Bohužel, stejně hloupé jako autosalon je to neustálé opakování jednoho záběru, to máš naprostou pravdu…

                0 0
              • hovado_cz  

                nejde o to, že se inspiruješ ale o to, že informační hodnota a zpracování toho pořadu je strašný :-)

                0 0
        • hovado_cz  

          Hlavně to neni recenze jen z 95% popis výbavy pak řeknou “jede to dobře” nebo podobnou ptákovinu (kdo by to čekal u bajku za stopade) a fynýto :-D

          0 0
      • Fran7  

        Vždy mě dojme když se testuje a komentuje kolo ve výstroji jiné značky, zde Bergamont v dresu SCOTT, to jak komentoval kolo „pevné osy vpredu (ukázal na zadní kolo) a aj vzadu (ukázal na předek)“ haha, profík.

        0 0
        • Kire  

          Bergamot patří Scottu.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • jirpl  

      Televize potřebuje sledovanost a jak vidět na množství příspěvků, má ji a v SO si tento pořad znovu pustíte. Proč? Je faktem, že podobný pořad na našem trhu prostě chyběl a byť si budete myslet svoje, telku zase pustíte :-)

      0 0
      • arny71  

        Pár příspvěků na fóru specializvaném na kola nevypovídá o sledovanosti vůbec nic. Maj natočenou sérii a tu prostě odvysílaj bez ohledu na sledovanost, protože si to „recenzované“ firmy zaplatily.

        0 0
    • Vel  

      Za sebe musím pochválit Pavla Tiona (ze štěrba-kola). Je to profík a před kamerou je nenucený a i vtipný. Jinak podobně jak výše zmíněné příspěvky. Nevadí mi samotný product placement, ovšem kdyby v těch testech bylo něco jiného než:. „jede to dobře do kopce i z kopce. Na rovině to taky jede. Je to super a já to shodou okolností prodávám“. Komentovat výlet celodenní výlet ženské se sjezdovou helmou asi nemá smysl. To byl nápad století, pokud nechtěli ukázat, že vakuum se nedá zahřívat.

      0 0
      • Vrci  

        Pokud si dobře pamatuju, tak ten o jednom kole řekl, že má moc vidlici moc kolmou k zemi, a proto se s tím v každé zatáčce pere a kolo se zavírá. A to bylo naposled co se v pořadu objevil.

        0 0
        • DragON  

          Nebudeme si nic nalhávat, o pravdivé, nezaujaté testy nejde. Je to taková hezky zabalená reklama stejně jako autosalon.

          No, někdy i ne moc hezky zabalená… :-D

          0 0
          • Vrci  

            Ruka ruku myje. Chceš ještě kolo nebo auto na test, chceš od nás placenou reklamu, chceš se podívat na představení nového modelu? Tak podle toho udělej nezávislou recenzi. Přece nebudeme půjčovat svoje auta nebo kola někomu komu se nelíbí.

            0 0
            • AussigBiker  

              +1 a navic proc by Tion testoval treba kola od Treka, kdyz je neprodavaj. Dame ti porodukty + typka na test + vy typkovi nejakou tu kacku na pivaka a vy to natocite no a je to.

              Ale jinak za me se u toho v nedeli dobre spi, kdyz si to pustim :). Porad nijak neskodi, asi pro vetsinu lidi co se v kolech nevyznaj to trochu neco da.

              0 0
              • kejda  

                Tak je vcelku logické, že je to malinko skrytá reklama na Štěrba kola. Klidně by P. Tion mohl udělat testík třeba Santy…

                0 0
                • AussigBiker  

                  Tak na YT ukazal Lliteville 601 tusim, ale skladali to u Sterby… ja jenom, ze se tu nekdo podivoval, ze ty lidi testujou kola co prodavaj, no jasne, ze jo :)

                  0 0
              • Jason Voorhees  

                …lepčí je F1, Vepřoknedlo + 2 ležáky a usneš v desátym kole :-)

                0 0
                • AussigBiker  

                  F1 a fotbal, to je jistota i bez piva, doma nepiju, pouze ve společnosti, jsem slušně vychovanej :-)

                  0 0
    • zdenek  

      Nechci to pouštět znovu a dohledávat doslovně. V dnešním díle zaznělo něco jako: „zadní náboj s rychloupínákem málo komunikuje s jezdcem“.

      Mohl by mi to někdo přeložit? Zatím jsem si komunikaci něčeho na kole představoval tak, že něco vrže. :-)

      0 0
      • Bubaaak  

        Jde o pevnost spojení zadního kola, zpevnění zadní stavby a přenos vibrací…

        Prostě s pevnou osou máš kolo víc pod kontrolou než s RU a je pevněji pod kontrolou.

        Spíš 99% problému s řazením způsobuje zanešený bowden :D Osobně jsem 100% problému s řazením nikdy neměl zaviněno zasviněným bowdenem. (pořád nechápu proč na ebike salon čumím)

        0 0
      • plzakj  

        V dnesni dobe je komunikace zaklad uspechu. Mit potencial a chut se nekam posouvat.

        0 0
        • Auditor  

          Se divim ze jeste nezapojili modni „pribeh“ …

          0 0
          • DragON  

            Nééé, teď si jim napověděl, toho se určitě chytnou. Příběh, a dají do toho srdíčko.

            0 0
      • DragON  

        Musíš mít pevnou osu s bluetooth spárovanou s hodinkama! :-D

        V desátým díle na výletě děcku ani nenastavili posed, jsem čekal kdy si vykopne kolenem zuby. Hlavně, že o nastavení posedu v jednom díle měli tu jejich „akademii“.

        0 0
      • Pablo  

        Co nekomunikuje, ale určitě to máte všichni brutálně přefouknutý!

        Ten pořad je jeden vtip, vždy to překlikám na netu a i těch 5 minut je ztráta času.

        0 0
        • Martin  

          Evidentně čtou B-F, kde je univerzálním lékem na všechno nízký tlak :)

          0 0
        • MartyM  

          taky jsem žasnul jaké tlaky radili, to musí být jízda beton na beton :-)

          0 0
        • sis  

          Taky jsem to včera po čase zkouknul.

          Mluvili o barech a v popisu měli PSI.

          U Meridy nevím proč rozebírali kazetu, což podle mě cílové skupině nic nedá, akorát mluvili o Suntour a ona je to Sunrace 11–50.

          0 0
    • vrawer  

      Teď jsem to zkoukl, v čase 14:38 je Kellys Gate 70 2018, pokud mě nemate zrak, tak má převodníky, hazku a kazetu na opačné straně.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • pavelmisar  

      No nevím jak vy, ale dnešní díl se mi konečně líbil :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Effa  

      ten porad je neskutecna sracka! Díl od dílu je to horsi a horsi. Test elektrokola ve sjezdu??? Agitka proti kouření. Hlášky typu: kolo bez kompromisu ale je potreba pri výběru udelat několik kompromisu. No ty wole. Kvalita je stejna jako u autosalonu. Nekoukatelny.

      0 0
      • hovado_cz  

        Ten díl z toho Mitasu byla vyjímka potvrzující pravidlo – bohužel je to zkostnatělý stejně jako většina české televizní produkce :-/

        0 0
        • Petulda  

          Reportáž z Schonecku jsem nepobral vůbec. Je to vcelku příjemnej a pestrej bikepark. Takže o bikeparku tam byla zmínka jen letmo a celá reportáž ukazovala jízdu na elektro trail biku po rovný šotolinový cestě??? To mě rozesmálo.

          0 0
          • novcze  

            jj, s tím Schoneckem to byla prdel, čekal jsem, že to bude o tom bikeparku a nakonec tam jezdili po polňačkách v okolí :))

            0 0
    • bajkondra  

      Ten pořad má dobrý potenciál, jenže ho bohužel od začátku kurwí PR o elektrokolech , který je jimi prosycen.....navíc se tam člověk nic podstatného nedozví.Může být zajímavý jen pro poslední vlnu ,,cyklistů´´ z obýváků, kteří po zhlédnutí zajdou do obchodu, osedlají elektromrd za kilo , nebo víc a rozjedou se k lepším zítřkům.

      0 0
      • plzakj  

        JF by nesouhlasil :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Petulda  

        …si tak rikam, co by B-F hateri hejtovali, kdyby nebyly e-biky…

        Zdrave uvazujici clovek si rekne „hm, to neni pro me“ a dal neresi.

        0 0
        • Martin  

          Hateři si vždycky něco najdou :)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • AussigBiker  

          Plašany v kraťasech :-)

          0 0
    • Effa  

      No to zase byla mrd.a. To je ale fakt hrozny. Kdyz pominu to ze v kazdem dílu je test ekola za 130 tis tak ty jejich výlety. Zase informace jako stehno, je tam zámek a zahrada a můžou do ni děti. Co treba otvírací doba, vstupné, kam si muzu uskladnit kolo kdyz jdu na prohlídku. Nic. Jen zase záběry na tlustochy jak někam jedou. A nejlepsi byla hláska: kaplička ma zajímavou architekturu. Proste o tom jsem linej najít informace tak řeknu ze ma zajímavou architekturu. Vážení vysrete se na to, neumíte to dělat.

      0 0
      • DragON  

        Podle výletů je vidět cílovka. Rodinka, která si dá dvakrát za rok 30 km po cyklostezce po rovině, která jen potřebuje vidět že je po cestě restaurace. A když vede kus cesty polňačkou, tak musí mít několikrát upozornění, že je cestou terén a mají si vzít horská kola. :-D No a zbytek je jen prodejní masírka…

        0 0
      • Kouba_2005  

        Ale evidentně pořad funguje a lidi ho sledujou. Ty furt remcáš, ale komentuješ tu každej díl, takže jsi je asi všechny viděl. A o to jde. I negativní reklama je reklama. Že ty si elektrokolo nekoupíš nikoho asi nezajímá, ale tady zprostředkuješ náplň pořadu spoustě lidí a někoho to třeba zaujme … a začne se pídit po podrobnostech. Když se ti pořad nelíbí, tak ho nesleduj, a ušetříš si spoustu nervů. Ty tvoje slinty stejně nikoho nezajímají.

        0 0
        • arny71  

          Franta z Autosalonu vydelava a Zdenek z BikeFora pinda, a vo tom to je…

          0 0
        • hovado_cz  

          Tyvl to sou zase argumenty… za A „negativní reklama je reklama“ je heslo, kterým není v dnešní době se řídit a neplatí vždy a všude. Za B „funguje a lidi ho sledujou“ – kde si vzal tu jistotu – Prostřeno a Růžovku taky asi lidi sledujou ale koukal bys na to? :-D

          0 0
      • zdenek  

        Mezi těmi „tlusťochy“ byl i „expert“ František z Autosalonu. Dokonce ho podle titulků i produkuje. Vzpomínám si, jak jednou machrovali s elektrokolem na nějakém silničním závodě.

        Už tomu chybí jen „expert“ Pepa a jeho ego. :-)

        0 0
        • plzakj  

          A Pepinka :-D

          0 0
          • zdenek  

            Třeba se jí dočkáme, až budou testovat nějakej návěs za kolo. Za e-bike to určitě půjde navěsit. :-)

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • zdenek  

      Tak jsem si včera chvíli nebyl jistý, jestli se dívám na Bikesalon nebo Autosalon. Možná „expert“ František natáčet tu reportáž o Škodovkách na TdF pro oba pořady…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • DragON  

        Nešlo o Bikesalon ani o Autosalon ale o prachy od Škodovky, už se s tím smiřte… ;-)

        0 0
        • zdenek  

          Ale tak dozvěděli jsme se, že na TdF jezdí Škodovky (kdyby to náhodou ještě někdo za ty roky nevěděl) a že Františka svezli vrtulníkem. :-)

          0 0
    • beranek666  

      Novatec jsou české náboje!

      0 0
      • novcze  

        taky jsem se divil

        0 0
      • Fran7  

        Mě překvapil s hláškou, že v předu je 32 zubů a můžete mít i míň, no tak to už bych asi nejel, ale plazil se.

        0 0
        • maajkee  

          ? Já vozím 30z a občas bych klidně zkousnul i 28z.

          0 0
          • jIrI___  

            Vzpomínáš na ty dávné časy, kdy lidi běžně vozili i 22 z placku? :)

            0 0
            • Martin  

              To ještě Zemi vládli dinosauři :)

              0 0
            • DragON  

              Ale to nemeli 50 zubovou kazetu.

              0 0
            • Lišák  

              A vzpomínáš na ty časy, když 28 z byla placka nejmenší? Placky 48–38–28 byly standard u MTB do nástupu Microdrive. Takže nejlehčí převod byl 1:1 (28:28) ;-)

              0 0
              • Tomcat  

                Pozor i v dřevních dobách před prvním tisíci hranem existovaly „stěnolezy“. Jenže né od Sachse nebo Shimana, ale od spíš garážových tady horko těžko sehnatelných výrobců.

                Ikdyž s prvním 2*9 přišel jako konverzní Kit Tom Ritchey

                0 0
      • beranek666  

        A co informace, že když se elektrokolo vybije, tak už nepůjde na Di2 řadit :-D ???

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • kejda  

        Tak jestli tohle řekli v TV, tak jsou to naprosté *****. Omlouvám se adminovi za vulgaritu…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Fran7  

          Jestli to byla reakce na můj příspěvek tak:

          https://play.iprima.cz/…bikesalon-19

          přetoč rovnou na 7:20 a 16 vteřin poslouchej, určitě přeřek, ale tohle by do ostré TV verze měl někdo korigovat.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kejda  

            Ty reklamy jsem zkousl, ale v čase 7.20 mluví o převodníku 32z, a kdo má slabší nohy, může dát menší, ta možnost tu je. Dát 30z v kombinaci s 10/50 není přece problém, tohle kolo není určeno na stezku ne?

            Tímto ovšem tento pořad neobhajuji, je to dle mého názoru ********* non plus ultra, ale své primáky a nováky si určitě najde. Běžně protřelý b-f diskutér se tomuto pořadu zdálky vyhne a pustí si třeba nějakou pecku od studia Asylum, kterou nás zásobuje ten pablb Soukup :))))

            0 0
    • zdenek  

      Cílová skupina tohohle pořadu asi nebudou profíci jezdící na uzavřené silnici. Takže v posledním dílu v bike academy měli při předvádění jízdy ve dvojicích alespoň zmínit, že to není kompatibilní s našimi dopravními předpisy…

      0 0
      • DragON  

        Pockej az ti mistni odbornici vysvetli, ze je lepsi predjizdet skupinu cyklistu jedouci ve dvojicich…

        0 0
        • plzakj  

          To, ze je to v zakone, neznamena, ze je to lepsi.

          0 0
          • DragON  

            To neznamena, kazdopadne cyklisti za sebou jsou pro me (v aute) lepsi jak vedle sebe.

            0 0
            • blue  

              v čem je lepší předjíždět několik cyklistů za sebou, než poloviční útvar dvojic?

              0 0
              • DragON  

                Protože se dvojice nevejde ani do svého pruhu a prostě předjet nejde (nebo jsou cyklisté v Moravském krasu nějaká vysoceroztažná specifická skupina).

                0 0
                • plzakj  

                  Tak predpoklad je, ze jsou to cyklisti (co se do svyho pruhu vejdou) a ne motaci. Motaci by na silnici nemeli lezt vubec a uz vybec nejezdit za sebou nebo vedle sebe.

                  0 0
            • plzakj  

              Tak predjizdet 4 cyklisty zasebou je pro

              Mne rozhodne horsi, nez 2 pary zasebou. Kdyz jedou v haku a neni tam dira. Ta draha je proste kratsi.

              0 0
              • DragON  

                Základ je nejezdit litrový HTP motory :-D :-D

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • plzakj  

                  To je ale uplne jedno, s jakym motorem. Ta vzdalenost bude vzdycky vetsi.

                  0 0
        • Martin  

          Zrovna včera jsem objizdel dlouhou skupinu turistů na kolech a neměl jsem z toho dobrý pocit. Jet ve dvojici, byl by ten manévr rychlejší.

          0 0
          • blue.sun  

            Myslím, že bych je snesl i ve trojicích vedle sebe, na běžné silnici je to tak akorát na šířku pruhu.

            Bohužel, většina řidičů umí jen způsob předjíždění „oprasit nadoraz, ať se vedle toho v protisměru vejdu“…

            0 0
            • Martin  

              Avotomtoje…

              Ale v poslední době potkávám víc a víc slušných, kteří umí předjíždět druhým pruhem a ne jak Cabbage na kreditku.

              0 0
              • blue.sun  

                Ve který zemi žiješ? Tam chci taky!

                0 0
                • Martin  

                  Haná :) ale chce to nejezdit podle Jiřího © Legislativy Slušného cyklisty ™

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • jIrI___  

        Tak nějak. Vlastně vyloženě nabádali k porušování zákonů.

        0 0
      • Bubaaak  

        A jezdit s kolem v protisměru ti přišlo OK?

        To tam už taky bylo…

        0 0
        • DragON  

          Myslis jejich projizdeni zatacek jak brali serpentyny vnitrkem?

          0 0
          • Bubaaak  

            Jojo :) ale najde se tam toho dost, jezdit dle jejich rad, asi nedojedu domů

            0 0
    • Fran7  

      Nějak jste tu z Biku přešli na motory aut, no každopádně původně tu rozebíraná jízda vedle sebe zjevně slouží pro závodníky kteří si můžou dovolit jet v protisměru neb cesta je uzavřena pro závod, myslím, že by tohle nikdo v ostrém provozu nezkoušel, ikdyž jdou kecající dvojce vedle sebe často vidět, není to toto.

      K pořadu BikeSalon, není to pro mě pořad na který letím po práci a honem ať stihnu začátek, je to pro mě pořad na který kouknu když ho náhodou pustím, snad jen dvakrát jsem si ho pustil na webu, prostě tam není nic co by mě nadchlo, vidět test kola za 120.000 ok stejně na něj nemám, to, že ignorují kola v rozmezí 25.000–50.000 která např. i zde na BF jsou nejčastější je jejich chyba, elektrokola sice módní jsou, ale zase se jich neprodá „zatím“ tolik co klasik a dělat v každém díle test taky chyba. Takže je to pořad spotřební, nenadchne, neohromí, ale kde kdo se občas koukne a s tím se holt musíme smířit. Až ho zruší zase budou někteří láteřit jak se na něj rádi koukali.

      0 0
      • hony007  

        >myslím, že by tohle nikdo v ostrém provozu nezkoušel

        Včera jsem na inlinech potkal pár turistů (rodin) roztažených přes celou silnici, 4 otcové jeli vedle sebe, dva z nich s chariotem, za nima jednotlivě děcka a ve dvojicích ještě manželky. Na ranu, kikoti.

        0 0
        • Fran7  

          To máš pravdu, však jsem to psal, že to jde vidět často, přes naši ves jezdí často jeden poloprofi tým na silničkách a jedou vzorně kdykoliv zaslechnou auto, tak jsou seřazeni jak na časovku, ale kde je cesta širší jsou spíš kolo vedle kola, myslím tím, že přední druhého z boku překrije zadní toho prvního a tak dál dozadu, předjet autem jdou v pohodě a ještě jsem nezaregistroval nikoho kdo by na ně troubil nebo si stěžoval.

          0 0
    • myscho  

      Ak budeme povazovat BikeSalon za zlo, co je toto? :D

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • Martin  

        terminologie touží po doladění :D

        0 0
      • blue.sun  

        To jsem nedokoukal.

        0 0
      • abel  

        tak to je nářez:-)) hádám, že pán nepochopil, na co je teleskop. jestli to viděl někdo z haibiku, tak se chytá za hlavu.

        0 0
      • hovado_cz  

        Akorát YT si komunita sama určí kterej kanál za to stojí. Nehledě na to, že tento kanál má viditelně nakoupený odběratele =)

        Spíš to má jako svoje bizardní “hobby”. ******* je to v telce, kde ty dopady pořadu sou dost blbě měřitelný :-)

        0 0
        • myscho  

          Pan je bohuzial byvaly sefredaktor printoveho PC casopisu.

          0 0
          • Kosta  

            printoveho? To je nějaký nový slovenský výraz? :))

            0 0
            • Martin  

              Skenglish, neznáš? Jazyk moderních flexibilních mlamojů, kteří neumí pořádně ani jedno.

              0 0
          • Petr L2  

            Pán je evidentně prototypem mudroprda, co všemu rozumí a všem to dokáže vysvětlit. Ten by Bikesalón velmi razantně osvěžil, pak už by to bylo dokonalá estráda!

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Tomcat  

        Ty vado to je moc 8–0…

        0 0
      • Goob  

        Tak tady jsem po půlminutě musel odejít. „Přehazovačka je blízko u ruky“.

        0 0
        • Tomcat  

          *…Mám jednu ruku dlouhou

          mám jednu ruku dlouhou

          Posaď se k nám, necháme tě vymluvit

          a vzpomenout si na ty naše úkoly

          tu ruku nám dej a odpočívej v pokoji

          tam na tom místě, kde se dobře není…*

          0 0
      • kadlec  

        Panacek jezdi takovy ostrejsi sjezdy, to jezdi moje petileta dcera, tu jeho polnacku lehce naklonenou :)

        0 0
      • Kacko  

        Asi tomu moc nerozumí, ale mě přijde, že textem přesně míří na cílovku.

        Zatím naprostá většina lidí co jsem na e-bike fullech potkal, byly důchodci, turisté a ženské co by jinak s partnerem nejezdili.

        A přesně tam mi to sedí:

        „Motor Yamaha“

        „Brzdy hydraulické“

        „Tvrdá vidle je pro sportovnější a měkká pohodlnější jízdu“

        „Nic z něho neodpádává a to je velmi příjemné“

        0 0
        • DragON  

          Nevím, co by si člověk musel koupit za šrot, aby z toho něco za jízdy odpadávalo… :-D

          0 0
          • Kacko  

            tjn :D ale perfektní věta, budu ji používat

            0 0
            • satch  

              Chvíli počkej a na bazaru se tady stane kultovní…

              0 0
              • jirpl  

                Tak tak, třeba konečně Onuce pochvalí i svého Kellyse – „Nic z něho neodpádává a to je velmi příjemné“ :-)

                0 0
      • jirpl  

        Mě trefí, na pobavení super. Čas 4:20 „Aké jednoduché, s elektro biciklom, do takýchto kopcou. Třeba mať len správný bicikel…“ :-))) Zadýchanej jako prase a skoro sebou při zastavení mrskl na zem. …a to mám ještě jeden převod v záloze :-)

        0 0
      • marko250  

        Tak to je úplná pecka,na takový bych se i těšil,tolik vtipu se v pár minutách málokde najde.

        0 0
      • Stancek  

        Podobnej ***** jak Trailhunter :-)

        0 0
        • Martin  

          Trailhunter je ajťák, což je samo o sobě diagnóza, takže buď tolerantní :)

          0 0
        • Fran7  

          TH je náhodou borec, testy na který se dá koukat, z trailů má hezky sestříhaná videa a nekecá jak scénář, co ti daj před natáčením.

          0 0
          • Radek Broz  

            Myšleno ironicky, doufám.

            0 0
            • hovado_cz  

              Radku, sice mi trailhunter taky uplně nesedí ale jak píše Fran je to takový přirozenější než to co smaží v bajksalonu :-)

              0 0
            • embi  

              Vysvetli mi, proc je to *****. Diky:)))

              0 0
              • Stancek  

                Jezdi po trailech na e-biku. Proste ***** na entou.

                0 0
                • Fran7  

                  Tak většinou jezdí na svém kole a sem tam na testovacím a to, že jednou zkusí e-bike je hned k… na entou, rychlá dedukce.

                  0 0
                • Kamilac  

                  Většinou ukazuje pěkny lokality a zapadlý traily. Za mě dobrý. Ty ukazuješ akorát svou omezenost. Kritika z těch internetů, to jde všem.

                  0 0
                  • pavelmisar  

                    Za mě Trailhunter má super videa, není to nějaký profík, ale z hlediska kol, tomu rozumí a ví co dělá :-)

                    0 0
                    • jirpl  

                      Přesně, jel jsem na trail a předem jsem mrkl na jeho video, co mě čeká. Kupoval jsem nějakou věc, kterou on sebou na videu vozí, na něco jsem se potřeboval zeptat a obratem mi odpověděl. Obyčejnej borec, žádnej frajírek…

                      0 0
                      • pavelmisar  

                        Tak tak, myslím, že si na nic nehraje, prostě jen předává informace, viz poslední video, nechce závodit segmenty a něco porovnávat, chce si tu jízdu na kole užít :)

                        0 0
                      • peeetrr  

                        SOUHLASÍM S TEBOU.

                        0 0
                  • Stancek  

                    Dokud jezdi na e-biku po trailech,může ukazovat co chce, o tom že je ***** mne přesvědčil sám po debatě někde na youtube.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • AussigBiker  

                      No on na trailech na e-kole nejezdí, pouze udělal jedno video. Tudíž na éčku jel jednou, jezdí na normálním kole. Pokud schválně lžeš, tak jsi ***** ty.

                      0 0
                    • Fran7  

                      Stancek: Takže TH je ko..... protože se jednou svezl na e-biku a nekecá podle od šéfa napsanýho scénáře, takže tě považuji za jednoho z expertů pořadu BikeSalon, protože se TH přiznal, že ho kontaktovali a chtěli z něj udělat experta a on zdvořile odmíntul a zůstal svůj, proto ho teď nazýváš ko… teď už to chápu. Všichni jsme kokoti a ty jsi letadlo.

                      0 0
                    • Petulda  

                      Hodnotit člověka podle toho, že se jednou projede na e-biku může jedině ten, kdo je sám ultrakokot.

                      Ukaž svá videa z testů kol, trailů atd. a my ti pak řekneme, jestli je ***** TH nebo ty. Ale předpokládám, že na to koule nemáš a proto se vzmůžeš jen na tupý hejt na diskusním fóru.

                      0 0
                      • Martin  

                        Takže hodnotit youtubera může zas jen youtuber?

                        Já měl za to, že máme svobodu slova a názoru, když už je 30 let po Plyšáku, ale jak vidno, komouš v některých lidech pořád žije.

                        Trailhuntera teda v roli Trailhuntera nějak extra neznám, ze Živě ho znám jako mírně legrační figurku, s jeho IT názory občas silně nesouhlasím… ale jestli si Stanček myslí, že je TH *****, je to jeho svaté právo. A stejně tak je svaté právo ostatních myslet si, že Stanček je ***** kvůli názoru, že je někdo *****… nicméně z kastování lidí jsme snad vyrostli.

                        0 0
                        • Corwin22  

                          +1

                          0 0
                        • Petulda  

                          S tím v principu souhlas. jde o to, že nejhlasitější křiklouni se většinou vzmůžou opravdu jen na ten hejt. Protož pokud by sami i něco tvořili, chápali by, jak těžký to je… A pak by podobnýma výrazama sakra šetřili.

                          Kde v mém textu vidíš znaky komunismu, to by mě tedy zajímalo :-). Beru to jen jako takovou nepovedenou vsuvku.

                          0 0
                • Corwin22  
                  • 1
                  0 0
                • Karlos14  

                  TH je náhodou dobrej. Nechápu co proti němu máš. Na e-biku jel tak max 2× když ho měl na test. Po MTBIKERu , nejlepší československý kanál o cyklistice

                  0 0
        • maajkee  

          Proč *****?

          0 0
          • AussigBiker  

            Protoze se jednou projel na ebiku po trailech a Stancek z toho usoudil, ze jezdi zasadne po trailech na ebicich. A i kdyby, tak co?

            0 0
            • maajkee  

              Aha :)

              Za mě dělá fajn věc. Kdekdo natáčí videa z trailu, on má ale celkem ucelenou sbírku z celý ČR. Má to nejLy koncept, nemachruje a jezdí podobné mým možnostem, takže nějak vím, co mam od trailu čekat když to jede on.

              Občas má trochu názory mimo, ale to spíš, že není úplně technicky znalej, ale nikdo není dokonalý.

              A to jestli testuje e-bike mi je celkem buřt.

              0 0
    • Voita  

      Tento pořad je totální sračka. Úroveň teleshopingu, maximálně. Víc není třeba komentovat.

      0 0
      • ptrmurlik  

        Naprosto souhlasím, čekal jsem buď něco jako GMBN, nebo pak něco jako mbr testy kol a podobně ale tohle… :(

        0 0
      • Kacko  

        No autosalon je taky teleshoping. Stejně jako většina „unboxing“ kanálů.

        0 0
    • marko250  

      Tak jsem se dneska na ten pořad koukl a je to takové slátané bez duše,vlastně se tam jen říkaj tech. infa komponentů,ale jak to kolo vlastně jede ani zmínka.Pak pár reklam a něco z ježdění borečků v Mexiku a kolem Kopřivné,s dů­ležitou zastávkou u vodních mlýnků,to mě fakt zajímá.No lepší než nic,ale nic moc.

      0 0
    • kejda  

      Dnes zase perla. „Doporučuji před stoupáním zařadit lehčí převody“.

      K tomu mi uniká, proč testují Cube, aby v druhém příspěvku, jak jede partička kolem Varů, tak se snaží amatérsky skrýt logo Cube.

      0 0
      • krabica  

        Mně se líbilo, že jeli přes Nejdek a nestavili se na lokálních trailech. :-)

        0 0
      • plzakj  

        Protoze videa s partickou nataci upkne jindy, nez testy. Pak vezmou veskerou vatu a zplacaj z toho nekolik dilu. Super kdyz v srpnu ve 35st koukas, jak borec jezdi navlecenej jak pumpa nekdy v prosinci a nikde ani listek na stromech…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • doubeq  

      Jako koukat se na to dá, ty jejich toulky jsou trochu přehrané a při porovnání kol jim u kolonky váha chybí v jaké velikosti. Jednou za měsíc je to fajn ;-)

      0 0
    • zdenek  

      Všimli jste si v dnešním díle v příspěvku o kole Pells? Ve videu výslovně upozorňoval a ukazoval odpružení FOX, ale v tabulce za videem bylo Rockshox…

      Pak mne zaujalo jedno z prvních kol v příspěvku o muzeu kol Favorit. Vypadalo, jako by mělo otočenou vidlici (obloukem dozadu). To se na nějakých kolech vozilo?

      0 0
      • blue  

        protože ta tabulka patřila k jinýmu modelu, v testu jezdili nejvyššší model XT a tabulka patří k Elite, aby mohli dát na obrazovku tu nejnižší cenu… prostě marketing

        0 0
      • bradek  

        Jo a taky řikal, že váží skvělých 12,3 kg a ve specifikaci bylo 13,8. Evidentně testoval Tarpan 29 XT za 70 tisíc, ale uvedená specifikace a hlavně cena byla na Tarpan 29 Elite, který stojí 45 tisíc. :)

        http://pells.cz/…te/z8546.htm

        http://pells.cz/…xt/z8544.htm

        0 0
      • Val  

        nevidel jsem, ale vidlice s opacnym obloukem se vozily

        0 0
    • Fran7  

      Ale aspoň už se na to dá dívat, ten MM se mi docela zamlouvá, nemluví až tak moc jak ze scénáře a hlavně testuje kola na trailech a ne jak před tím někde na lesní cestě pár záběrů zleva zprava a konec. Pořád mám sice pořadu co vytknout, ale už je prostě koukatelný. Můj názor.

      0 0
      • plzakj  

        Nevim, jestli jsem nespal, ale nevidel jsem zadne elektrokolo? Setri trumfy na jaro?

        0 0
    • MartyM  

      dneska jsem na to jako kulisu koukal a testovali dvě prakticky identická ht xc kola. Přišlo mi, že oba testující jakoby měli o číslo menší rám, nevím jestli to byl jen můj dojem, ale seděli na tom oba jak vosy na bombonu a k nůši na zádech to nemělo moc daleko, zvláště u toho co je prakticky v každém díle. Nevím jestli je to zkresleno tím, že jsou to docela hroudy oba dva, ale na to jak to prezentovali jako závodní rakety, tak mi ten posed s tím moc nekorespondoval…

      0 0
    • adam1  

      Mi se ten pořad líbí:)dnes tam byla dobrá hláška „baterie vám šetří vaše sádlo“:)+1

      0 0
      • pavelmisar  

        Tak Tion, klasik :D

        0 0
      • Fran7  

        Ta hláška se mi taky líbila a už jsem ji stihnul prezentovat dál.

        0 0
      • novcze  

        jj paráda, ale slyšel jsem, že nějací echt mastňáci ježděním na elektrokolu i zhubly, což je teda logický protože nějaký pohyb je lepší než žádný.

        0 0
    • marko250  

      Tak k tomu úryvku o baterii:nadpis zněl jak se starat o baterii a jediná skutečnost tam byla zmíněna,že se má skladovat v pokojové teplotě s neúplným nabitím,což je 3.7VDC na článek,ale kdo z Vás ví kolik je článků sériově v jeho baterce ,že! :-) .No a pak už jen plky a dokonce lži,jako že Li-ion je věčná oproti olovu a může se nabíjet jak chce.

      A teď tady k těm rejpalům e-biků a spalování tuků.Začnu otázečkou,kterou by ste si měli položit:„Kdy se nejlépe pálí tuky v těle?“ Odpověď je ,při správné tepovce a zátěži těla a té dosáhnete snadněji s přípomocí v těžkých úsecích než bez.

      0 0
    • Lachy  

      Po zhlédnutí dílu z 6.10.2018 jsem si začal myslet na Scott Scale 940. Bohužel e-shopy ho nabízejí jen ve velikostech L nebo M. To dělají kola pouze pro Nina a na pořádný chlapáky se nedostane? Nebo je zbytek už vyprodaný?

      0 0
    • motacek  

      Tak co říkáte na Denisku

      0 0
      • plzakj  

        Mušim si to teprv pustit.

        0 0
        • plzakj  

          Tahle buchta neni zrovna muj typ. Jestli jste to potrebovali vedet.

          0 0
      • Martin  

        Ale jo, pohonil jsem…

        nicméně se mi nezdá kapacita 500 kWh… mají to správně?

        0 0
        • BlickM  

          :-) tak jestli testovala bateriobus nebo třeba posunku …

          0 0
          • Martin  

            no právě, za 500kWh baterku téhle velikosti by Musk dal obě varlata a ledviny :)

            0 0
      • grafik  

        Dnes jsem viděl poprve, kočka na ekole fajn, gravel fajn, ale jinak jsem vyhlížel konec, kdy už mužů vyrazit na realbike. Asi bych koukl znovu, ale jako kulisu k valcům, nebo pokud by se nedalo jít na kolo.

        0 0
      • AussigBiker  

        Deniska rikala, ze by si tam dala bezduse, ale ze vyhody vissiho tlaku jsou nesporne a ze je tam pevne uchyceni kol. Tak to asi bude pravda :)

        Mrknu, jak vypada pohyblive uchyceni kol :)

        0 0
        • Fran7  

          Mě zaujala tím , že by chtěla vpředu rychloupínák? Doufám, že tím myslela jen páčku na odšroubování pevné osy.

          0 0
          • AussigBiker  

            To me taky zaujalo, asi to myslela jak pises. Ten cyklisticky odbornik pri testu sterkoletu taky rikal, ze na silinice je lepsi plaste nabusit. Mloka na ne :)

            0 0
            • Martin  

              Nečtou B-F, jinak by věděli, že nej je Thunder Buřt na mlíku s 0,8 baru :)

              0 0
      • Martin  

        Deniska dobrá, ale failů je jaksi moc, co je to Kampaňolo Sora?

        A proč mají v popisku testu gravelu kolo na 105 a přitom je to na Ultegře? :D

        0 0
        • AussigBiker  

          To sem si ani nevsim :)

          0 0
        • Goob  

          Ale už neříkají „grejvl“ :D.

          0 0
          • Martin  

            a to se divím, čengliš se tohoto slovíčka ráda ujala :D

            0 0
        • kadlec  

          Tak treba ma ten deda nejaky tajny informace o tom, ze shimo fuzovalo s kampou a holka taha baterii za sebou ve vleku, 500kWh jak rikala by asi n kole nepobrala

          0 0
    • plysovykozisek  

      Dneska jsem se na část díval poprvý a dost se mi to líbilo. Je hezký, že je taky pořad o kolech.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • novcze  

      tak to vypadá, že jeden díl teď jen opakovali a přes zimu to snad ani nebudou vysílat, holt když sponzoři nezaplatí tak se nevysílá :))

      0 0
      • Kouba_2005  

        Vyznělo to tak, že to byl letošní poslední díl. Třeba bude přes zimu SkiSalon nebo tak něco.

        0 0
        • Petr L2  

          Ski salón, tak to by byla utčitě ještě větší pecka, než kola, už vidím ty pantáty, jak kloužou po Moninci a nadšeně popisují testovanou racecarvovou lyži…

          0 0
        • Vrci  

          Konec sezóny znamená, že dali sestřih zboží od nejlepších inzerentů.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • palo7  

      Tak dnes test bez e-biků. Asi to tady čtou ;-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • jirpl  

      Hmm, tak jsem si zase letos pustil Bike salon a doteď nevím , jak je osazenej ten Scott. Teda ne, že bych si to nedokázal najít, ale proč? Tou grafikou to totálně pohřbili, info nula :-(

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • plzakj  

      Cube Reaction: “Pri vyjezdu na silnici staci dalkove zamknout vidlici a jedete jako na hardtailu” – He?

      0 0
      • Lance  

        :-) vidím, že to sledujes

        0 0
        • MartyM  

          zrovna jsem to chtěl taky napsat, že mi to taky nějak neštymuje, co tím chtěl básník říci… :-)

          0 0
          • Lance  

            Se divím, že ještě netestovali nic elektrického. Že by první díl bez proudu?

            0 0
            • Lance  

              Tak dnes bez proudu

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • plzakj  

              Kdepak. A nezapomente do autobusu vyndat baterku.

              0 0
              • Lance  

                Jj. Ale bez testu :-). Na vyletniky sem se nedival

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
      • Petr L2  

        No kouknul jsem na internetu, je to sice lepší, než dřív, ale tahle perla se nedala přeslechnout :-) zařazuji do zlatého fondu hned za moudro, že hydroforming je tvarování vodou :-)

        0 0
    • Lance  

      Ten bikesalon to je fakt picovina. Kolo můžete použít na delší i kratší tripy. Tak to sem nevěděl. Sem myslel, že kolo je buď na dlouhý nebo krátký trip. Když zamknes vidlu děláš z HT hardtail

      0 0
    • Espen  

      Mě přijde, že jim ty kola jsou nějaký malý.

      0 0
      • kadlec  

        Ja bych rekl, ze mu dneska Cube byl spis velkej

        0 0
        • MartyM  

          no podle sedlovky ano, podle posedu celkově spíše malej/krátkej. Asi je to dáno tím, že cube jsou kratší, no každopádně to nevypadalo zrovna přitažlivě, spíše bych to viděl, že geo cube nesedla figuře testujícího! Nevím co tam je za vidle, ale když řekl, že málo pruží tak to byl asi nějaký střep, což mi zase přišlo nepoměr k xt výbavě… Ale jinak souhlas s Espen, jak kola a éčka testuje takový ten bůček, tak tomu je kde co vizuálně malé mi přijde.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • kotew CZE JIHLAVA  

      Ono to pořád ještě běží jo? muhehe:-D

      0 0
    • filipino_23  

      minuly tyzden tocili reportaz na Kremesniku (u Pelhrimova). prisli zase na mopedoch

      0 0
    • Mamoulian  

      První rok to ještě docela šlo přežít, ale letos je to konečná. Prvního dílu sem viděl pár minut a druhý sem na mžik pustil pro kontrolu, že pořád opravdu směřuje do žumpy.

      0 0
      • Petr L2  

        Promiň ale ty první díly byly naprostý děs, plácali tam nesmysly od začátku do konce, teď se to trochu vyklidnilo, i když perly se pořád najdou.

        0 0
    • Tomcat  

      Malej při hraní s ovladačem na to omylem přepnul a zas sem se pobavil moc hezkej senior magazín.

      0 0
    • Lance  

      Kalhoty s výplňkem. Šajzekace kaj to zase vyhrabali

      0 0
      • jaykay  

        Já měl po shlédnutí skoro boxerky se zadním výplňkem :-)

        0 0
    • Namtos  

      Jsem to neviděl asi půl roku – se nějak vyměnili „experti“ na test – Rockrider 520 „mechanické kotoučovky moc nebrzdí , je lepší je vyměnit za V-brake ty brzdí o dost líp“ takže ne za hydraulické a jestli má kolo přípravu na v-brake taky asi neřeší :) A řazení 3*něco „v tahu do kopce to prostě neřadí až na rovině, to je pro tohle řazení typické..“ :):)

      0 0
      • Martin  

        Jo proto se pořád tak masíruje ohledně jednoplacek, trojplacka v tahu neřadí… už jsem doma :)

        0 0
      • Lance  

        Já měl za to, že nech. Kotouč brzdí líp jak vecko. Kor v blátě

        0 0
        • Bubaaak  

          Záleží na destičkách, kotoučich a stavu (odmaštění, seřízení.....).

          Několikrát se mi stalo, že na kole s kotouči jsem jen smutně vzpomínal na véčka, i u hydraulických.

          Spíš si ale myslím, že někdy za to můžou uživatele/servis

          0 0
      • thomasx2016  

        mi tak připada,že to zas tak pořádně ani netestovali,jsem to kolo nějaky tem rok měl a můžu v klidu řict ,že ty brzdy zas tak špatne nebyly ani za deště či bláta,pokud byly seřizene dobře a to nemluvě o tom řazeni ,co se týče převodu vepředu,tak se dá v klidu zařadit i v mirném kopci na nejmenši placku.

        0 0
    • Martin  

      Pytle… stačí dálkově zamknout vidlici a jedete jak na hardtailu… TY DROGY CHCI…

      0 0
      • Lance  

        Tos neviděl last týden?

        0 0
        • Martin  

          Dívám se na 8. epizodu… ten výlet na éčkách je taky kvalitka :D

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Jason Voorhees  

      Cyklotoulky rullez! …tam aspoň jezdí pěkná Slovena…

      0 0
      • Tomcat  

        Po zhlédnutí několika bikesalónu mě napadá otázka a kolik století jí je ? Aby sem z nějaký mladý rajcovní padesátky nekousla pumpa. ;P

        0 0
    • plzakj  

      Tak dnesni dil chvalim – Kellys Soot, dobre jidlo a niple u elektrokola.

      0 0
      • Lance  

        Ale ten test tě růžové holciny to bylo fakt o nicem

        0 0
        • deekay  

          Ja to teda nevidel, ale ses si jisty, ze jsi mel zapnuty ten spravny kanal a koukal na porad o jizdnich kolech? .))

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • herd4  

          Jak o ničem? Říkala že jí ta růžová na tom rámu dokonce ladí s outfitem…

          0 0
          • Lance  

            Přesně tak. :-) a ta kráva z autosalonu, tak ta se mi neskutečně znesympatičtěla. To je hrůza. Zlatá pepina

            0 0
            • deekay  

              Ja teda musim rict, ze v autosalonu vyjma Pepy Srsne, me serou vsichni :)

              0 0
              • Fazzy  

                Z obou pořadů jsem viděl jen několik dílů, ale ani v jednom případě jsem nepochopil kdo je cílová skupina :)

                0 0
                • blue.sun  

                  Nepochopil? Tak se podívej na diskusi, kolik tu mají sledujících. :-D

                  0 0
              • Lance  

                Čeče když nad tím tak přemýšlím, tak se dostávám do stejného stavu :-)

                0 0
            • MartyM  

              autosalon už dlouho nesleduji, tak jsem byl zvědavý na tu buchtu, protože já si pamatuji jen tu tmavovlasou kulatější s ďolíčkama a ta byla sympatická, ale máte pravdu toto vemeno bez jiskry je o hovně! Bůček měl dnes cekem padnoucí kolo a gravel taky schopný, byť to desert khaki maskování mě úplně neoslovilo…

              0 0
        • kejda  

          „Indexové řazení řadí dobře“… důležitá informace. Jinak ten její test byl suverénně nejhorší, co jsem viděl.

          0 0
          • Fazzy  

            A vidlice pruží ;)

            0 0
          • Fran7  

            No hlavně jak jek řekla „… je sladěné s drezem…“ já mám teda hodně dresů, ale drez ani jeden, ikdyž jestli myslela dřez a ten doma mám.

            0 0
            • Razlik  

              Musím pochválit silikonové gripy, velice dobře se drží a plusem je růžová barva. A ten dřez ji vůbec neladil – dres byl fialový a kolo růžové…

              0 0
            • kejda  

              Protože nejsi vypatlanej Pražák, abys musel říkat dresu DREZ a koncertu KONZERT…

              0 0
              • deekay  

                Az na to, ze jsem takhle v Praze snad nikoho mluvit neslysel :D

                Za to u tebe jsem na zaklade tveho prispevku hned neomylne tipl odkud jsi :)))

                0 0
                • kejda  

                  Pusť si fotbal nebo hokej, a drezů budeš slyšet mraky. A v rádiu je každou chvíli konzert

                  0 0
                  • deekay  

                    Jestli ta vypatlanost nebude spise volbou toho sportu :P Na fotbal a hokej fakt nekoukam. A na Beatu jsem nic o konZertech nejak nezaslechl.

                    0 0
                    • kejda  

                      Dobrý :)) Možná to bude deviace rádií typu Kiss :)

                      0 0
                      • Bubaaak  

                        Beat dlouho sídlil, možná stále sídlí, u Kissaků, už to neposlouchám, jak je tam víc reklam jak hudby…

                        Ale za mě Oldies, Vltava, rock zone, Classic, taky bez konzertů

                        Hokej nekoukám, ale nemoderuje to zas nějaký brňák?

                        0 0
                  • Kellly  

                    Komentátoři TdF v ČT zásadně o všech závodnících říkali, že jezdí „v dreZu“…

                    0 0
        • AussigBiker  

          Vy to tu dycky tak vychválíte, že si to pak pustim :-). Sem to prolít a jo, test slečny v růžovém byl výbornej. Spíš než test něco jako „Hele, kolo“ :-).

          0 0
    • maajkee  

      Tak jsem si to po čase puštík k snídani ze záznamu a koukám v pořadu komplet elektrokola. Pěkně to tlačej :)

      0 0
    • Lister  

      Jestli jsem tohle téma pochopil správně, tak se tady najde diat lidí, kteří mají chuť sledovat nesledovatelný pořád a k tomu ještě tolik volného času, že o tom chtějí diskutovat?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • maajkee  

        No a šup už tady taky diskutuješ :)

        0 0
      • Pavlos_S1  

        Fakt super, jak furt má někdo pocit a potřebu věčně někoho poučovat a určovat mu, co má ve svém životě dělat a cpát mu, že jedině on je tím, co vše dělá správně a ostaní by měli žít dle je mantinelů s jeho názory.

        0 0
        • Lister  

          Ať si každý dělá co ho baví. Mě právě jen zaráží že někdo chce dělat něco co ho nebaví

          0 0
      • plzakj  

        Cas neni, to je obecne znamej fakt. Vyhraje ten, kdo si ho umi udelat.

        0 0
    • kadlec  

      Tak jsem si dneska zase rozsiril obzory. Na ekolo davaj kliky 170mm diky kterym se lip zataci a bovdeny vedeny vnitrkem jsou hlavne dobry kdyz se jezdi v mokru.

      Jeste, ze se ten dneska ten wocas vyhnul tomu, co to je hydroforming. Aby zase neplacel o tvarovani trubek vodou.

      0 0
      • Petr L2  

        Jo to je fakt expert!

        0 0
        • MartyM  

          kdo perlil, bůček? :-) Ale masírku na e-biky má zmáknutou fakt dobře, asi mu dobře platí. Posledně jak byl ten éčkový speciál (o té krávě bez emocí co nerozliší růžovou od fialové se nebavme), tak přesně cílil na ty tlustoprdy u obrazovky když testoval toho motokrosového treka! Prý „dám tam turbo a rychle nahoru abych si to mohl do hodiny sjet patnáctkrát, ani se nezadýchat a pak někde do hospody na obídek a pak zase hurá na kopec“!

          0 0
          • plzakj  

            Eckovej special byl i dnes.

            0 0
            • MartyM  

              aha, tak to jsem o nic nepřišel. A nejsou o prázdninách jen reprízy? Jako posledně měl aspoň bůček vhodné velikosti a ten trek byl docela pěkný. Ale kilo třicet cash a 23kg těžítko. To musí být polet… zase ale 15× do hodiny to sjedeš a to se vyplatí

              0 0
          • kadlec  

            Nevim, jak se sulibrk jmenuje. Ale clovek se narechta jako kdysi u cundr country show :)

            Ale masirka na lenochy funguje, vcera jsem byl v Harachove a sama elektrosracka, jen ty lidi na tom neumej nebo ja nevim, ale do kopce, ktery jede moje sestileta dcera to srackolo tlacej

            0 0
            • MartyM  

              To si asi maknou kdyz to vazi tolik. Asi jim to nikdo nevysvetlil ze ten hlavni prinos to ma mit predevsim do kopce, nebo ze je to treba obcas nabit… Jako u nas potkavam relativne malo, ale minuly vikend jsem jel na otocku na Zermanky a chvili jsem mel pocit, jestli tam neni nejaky orientacni zavod manzelskych dvojic na ebajcich… :-)

              0 0
      • mamut69  

        Díky klikám dlouhým 170 mm kolo lépe zatáčí!?!? Nikdy mě nepřestanete překvapovat

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • danis7  

      Proč ten testovací jezdec Martin Muller? všude a pořád brzdí smykem? To chce, aby si necyklistická veřejnost myslela o nás, že jsme banda hovada, kteří ničí stezky, lesy …? Jenom nám dělá špatnou reklamu.

      0 0
      • psbiker  

        Jestli to dělá někde v lesích (mimo cesty a pěšiny), tak to není jenom prasárna, ale záležitost pro policii.

        0 0
        • danis7  

          to všude jsem myslel lesy, lesní cestičky, o asfalt se nejedná 

          0 0
      • Pavlos_S1  

        Necyklistická veřejnost na to čumět nebude a obecná cyklistická veřejnost o tom takto nepřemýšlí. Tyto záběry jsou podřízeny tomu, aby prostě jen zaujaly a mělo to určitou dynamiku. Matroše mají natočeno určitě hodně, takže nevěřím tomu, že jen brzdí smykem. To je jen práce střihače a režiséra. Lidi chtěj akci, a ne jen nudné zastavení ;-)

        0 0
        • psbiker  

          Hej Pavlos, kolik máš profilů a jak často přepínáš?

          0 0
        • MartyM  

          Myslíš jako když v jednom testu gravelu dají 4× stejný záběr jak jede po tom štěrku a 3× kdy udělá smyk v hrabance přes tu větev? :-) to mi na moc matroše teda nepřijde

          Bůček překvapil, že na karbonovem rámu chybí navářka na blatník :-)

          0 0
          • Pavlos_S1  

            Můžou mít klidně natočeny kilometry filmu (brát s rezervou), ale těch povedených je tak málo, že to prostě opakují. Nebo je to tak nízkorozpočtové, že udělají záběrů pět, šest a hold pak není z čeho vybírat.

            Nejlepší bude, se vtírnout na jejich natáčení a koukat jak to vlastně tvoří.

            0 0
      • zdsamct  

        Psal jsi to jen sem nebo I na primu?

        0 0
    • zdenek  

      Že by jim už v posledním díle došly e-biky? :-)

      Ten KTM Scarp byl pěknej.

      0 0
      • atty  

        Za 170k (nebo kolik) už by měl bejt :)

        Je to stejně sranda, když to porovnám s nějakým malým novým autem za podobnou cenu, za kolik se dá prodat kus karbonu s pár součástkama, oproti tomu autu :)

        0 0
        • zdenek  

          Jj, to máš pravdu. Za stejnou cenu 10 kg kolo a tunové auto. Marže u těch kol musí být úplně jinde než u aut.

          0 0
    • Kebab  

      Za mě docela o hovnu pořad. Skoro celej díl byl o nějakým hradu kam se podívat.

      0 0
      • Pavlos_S1  

        Tak ono narvat do 20 minut vše, co by si lidé s hlubším zájmem o cyklistiku přáli, moc nejde. Tohle je děláno pro tu nejširší a obecnou veřejnost i se zájmem o cykloturistiku.

        0 0
    • camron  

      Dnes jsem neodolal a na Bike Salon jsem se podíval. Ten expert na MTB mě tak trochu rozsekal. Fakt nesmrtelné hlášky…LOL. Nejlepší byly gripy, kvůli kterým nemusíte mít rukavice…hehe…za mě to je možná poslední z důvodů, proč rukavice nosit :-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Frankq  

        Je fakt že je to tam samy expert na prd. Ale tady je taky hodně expertu možná by to chtělo vyměnit :)

        0 0
    • Alonzo  

      Tak jsem se podíval na poslední díl a nevím proč se to nejmenuje E-Bikesalon.

      0 0
      • Martin  

        MOPEDSALON :)

        0 0
        • MartyM  

          No, dneska to byl cistokrevny e-special s promo okynkem nejakeho conceptstoru sprateleneho s prodejcem nosicu. Ta prvni motorka byla ultra oskliva a byt vazila jen zanedbatelnych 22kg tak se to borilo kde mohlo a testujici se marne snazil o nejake efektni polety. Druhy moped mel zajimavy rezim furtsamoslap, asi na delani prvni jarni brazdy v hrabance jak testujici nazorne predvedl…

          0 0
          • dr.spiritus  

            Jojo, váha POUHÝCH 22 kilo mě docela rozsekala… Vozit bych to nechtěl ani tehdy, když by mi pomáhal motor…

            0 0
          • zdenek  

            Ta reklamní vsuvka se střešními nosiči mi byla nějaká povědomá. Nedávali to už někdy? Třeba před rokem?

            Jen s tím načasováním to trochu prokaučovali. Kdo si bude kupovat střešní nosič týden před koncem hlavní turistické sezóny?

            0 0
        • BlickM  

          njn za chvíli tam bude testovat biky Sršeň

          0 0
          • Espen  

            Ale to bych i přivítal :-). Motocyklů znalý borci třeba taky koukejí očima, když dělá recenze v autosalonu. To posoudit neumím, ale je to vtipný alespoň.

            0 0
            • dr.spiritus  

              Pepa umí. Jeho test zažil kolega na vlastní kůži a říkal. že to byl docela nářez.

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • BlickM  

              Tak já proti Sršňovi nic nemam, to byla narážka na Bike salon, přes E-mopedy brzy dojde na E-motocykly.

              0 0
          • gs9  

            To by zase daval hodnoceni ze zacatku po pravde, dokud by na nej vyrobci ebiku nezatlacili, ze pokud hodnoceni nebudou vysoka, tak mu nic pujcovat nebudou a bylo by to zase v pr..

            0 0
    • Bubaaak  

      Prosím o vysvětlení přirovnání: cítil jsem se na něm jak Armstrong v době své největší slávy… Test, jak jinak než moped

      To jako že se na něm cítil jak vyfetlej, nebo se bál že mu přijdou na to že je smažka?

      0 0
    • Lubka6  

      Zdálo se mi to, nebo tam dnes testoval kolo na platformách v tretrách ?

      0 0
    • zdenek  

      Tentokrát bylo dost nápadné, že v té skupince na výletě bylo několik stejných kol včetně doplňků. Z toho odhaduji, že nejeli na svých kolech, ale na e-kolech nějakého sponzora…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Bubaaak  

      Pustil jsem na dobrou noc bikesalon. Žena přišla, sedla koukla a řekla: „zase elektrokolo, je tam něco jiného?“

      :D co ji mám říct

      0 0
    • plzakj  

      Koukam, ze nam ctyrlistek pres leto nejak zpupkovatel. Sebral bych jim ty elektromotory.

      A nepochopil jsem, co chteli rict tou soubeznou jizdou pouze ve velkych skupinach. U nas se to porad nesmi, pokud vim.

      0 0
      • zdenek  

        Já jsem třeba zase nepochopil, proč se tak rozplývali nad tím namalovaným pruhem pro cyklisty na mostě. Řidiči to stejně moc nerespektují a rozdíl v bezpečnosti s pruhem / bez pruhu je minimální.

        0 0
    • motacek  

      Tak jsem se ve včerejším díle zase něco přiučil… údajně jdou na kole vyměnit gripy v případě, že se nám nelíbí ty stávající. Takže už pokukuji po nových. Thx Prima

      0 0
    • adam1  

      Tak dnes slušná masírka :))))snad půjdou Ještě koupit normální kola ???myšleno bez motoru

      0 0
      • plzakj  

        Sama “pekne rychla bestie” :-)

        0 0
      • Pavlos_S1  

        A přežils?

        0 0
        • Bubaaak  

          Koukal jsem raději na tučňaky z Madagaskaru… Zprávy Gott, bikesalon o mopedech.....

          0 0
          • Pavlos_S1  

            Já z okna, jak je venku hezky…

            Ale až po bikesalůnu :-)))))

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Bubaaak  

              Žena spí, tak jsem koukl na bikasalon stylem ekolo>přetočit, ekolo>přetočit…, autosalon>sršeň a zbytek přetočit..... :) pak v TV není na co koukat a oběd už je uvařený, když půjdu ven, tak dostanu kartáč :))

              0 0
              • Pavlos_S1  

                Tak v tv si to těžko přetočím ;-)

                0 0
                • kejda  

                  Pokud máš třeba netbox nebo UPC, můžeš si to přetočit, nahrát, nebo smazat :). Otázkou jest, kdo by si takový brak nahrával, případně se na něj chtěl podívat později, nebo nedejbože ho chtěl shlédnout OPAKOVANĚ!!!!!

                  0 0
      • Mr.Dawe  

        Přesně, dnes jsem to také viděl a po půl hodině koukání jsem si myslel že něco bez motoru už nejde koupit :) Jako slušná masáž

        0 0
    • Vrci  

      Když v sobotu televize, tak seznam a extrémní interview. Narazil jsem na to náhodou minulý víkend. Byl tam jeskyňář a rozhovor byl při prolézání jeskyně v krasu. Dnes skialpinista Hák a rozhovor v Alpách na lyžích.

      0 0
      • zirecek  

        Extrémní interview je super, hlavně zimní hory. Na všechny díly jsem se už díval 2× přes červený bod a ještě to jednou znovu dám.

        0 0
    • Venda  

      Netestovali v nejakem dile Trance E+? Ci nejaky podobny trail kolo?

      0 0
    • zdenek  

      Dnes je místo Bikesalonu jiný úžasný pořad (Partička). :-)

      Že by výrobci a prodejci e-biků vyčerpali letošní rozpočet na reklamu? :-)

      0 0
      • Pavlos_S1  

        A teď si myslíš, jak si vtipnej. Nejsi.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Petr L2  

        No jestli nasadí stejně kvalitní pořad o lyžích, tak nás čekají veselé zimní zážitky :-)

        0 0
        • Janes  

          Jakože elektrolyže? :-)

          0 0
          • Pavlos_S1  

            :-))))

            0 0
          • Mr.Dawe  

            Takže sedačkové lanovky zase zbourají a nechají místo nich jen sloupy a u každého si budeš moc lyže dobít jo? :)))

            0 0
        • n_bye  

          Už vidím experta Pepu na běžkách

          0 0
          • Kouba_2005  

            Třeba budou testovat skůtry.

            0 0
            • Pavlos_S1  

              Doufám, že elektrický. Jinak by to stálo za prd.

              0 0
              • plzakj  

                Neco pro tebe, Trotliku https://www.idnes.cz/…_na-kolo_taj

                0 0
                • Pavlos_S1  

                  Děkuji za tvou péči, ale mohl by ses naučit rozližovat mezi slovem skůtr a kolo. Ach promiň já zapomněl, ta baterka…

                  Jo, a proč mi sem dáváš ten článek? Nikde jsem nepsal, že mám éčko ;-)

                  0 0
                • Janes  

                  Děkuji za odkaz, jako čerstvého elektrocyklistu mě potěšila už úvodní věta každý čerstvý elektrocyklista může postupovat intuitivně, jako by se staral o klasické kolo. Tak fajn, takže stejně, jako dlouhá desetiletí, pak jen vyndám a uložím baterku…Tak to zase taková změna není :-). A co se vlastně divím, vždyť mám kolo s pomocným motorkem, ne žádný moped, ani skůtr…

                  0 0
                  • Martin  

                    Nononono, máš tam MOtor a PEDály :)

                    0 0
                    • Janes  

                      Tak dobře, pro někoho tedy opět celé od začátku. Rozdíl mezi e-kolem a mopedem spočívá ve funkci oněch pedálů.......­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­.............­....Stačí pro pochopení této trivialitky?

                      0 0
                      • Martin  

                        V rámci trollingu stačí MOtor a PEDály ;)

                        0 0
                  • Bubaaak  

                    ten co v USA zajel ten rekord, taky měl jen kolo s pomocným motorem, na čem jel ten cyklo závod Honda CBR? :)

                    0 0
          • plzakj  

            Pepa aspon umi mluvit. Horsi je ten Franta

            0 0
            • Bubaaak  

              Sršeň? Dnes jsem koukl na test čtyřkolky a byl radosti bez sebe, vysloveně ve své kůži… Ještě že v TV jsou tučnaci z Madagaskaru a kung fu panda :)

              0 0
            • n_bye  

              To je ten jak furt šermuje rukama jako Soukup Jaromíra Soukupa?

              0 0
      • plzakj  

        :D

        0 0
    • plysovykozisek  

      Vysílá se ještě ten pořad bike salon?

      0 0
      • Bubaaak  

        Teď maj asi zimní pauzu

        0 0
        • Janes  

          Nedivím se, vysílat o kolech, když venku leží sníh, je poněkud kontraproduktivní. Musíme si uvědomit, proč tenhle pořad vznikl…je to pouhý reklamní produkt, byť se snaží co nejvíc tvářit, že tomu tak není. No a to prostě stojí nemalé prachy. Reklama se musí dělat v pravý čas. Nebojte se, udeří březen a máme tento skvost zpátky :-).

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Jano86  

      Pozerám tento program asi 3mesiace a nepochopil som prečo furt tam dávajú elektro… Jako je mi stoho zle

      0 0
    • MilanT  

      Tak já nevím, myslím že pořady o cyklistice by se mohly vysílat celý rok. A o MTB obzvlášť :-)

      Přeci to zajímá spoustu lidí,ne?

      Mám ovšem na mysli kvalitní pořady a ne takovou sračku jako je Bike salon. To vymýšlí vyloženě nějaký blb.

      0 0
      • Martin  

        A kdo by se díval na echt pořad o cyklistice? Ti, co si k obědu otevřou lahváč a čumí na bikesalon? Ty by asi nějaké rochnění v blatě nebavilo. A bikeforisti mají hromadu viděí na youtube :D

        0 0
        • Pavlos_S1  

          Já bych se na echt pořad klidně díval. Na bikesalůn jsem čuměl už před obědem a bez lahváče.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.