Nie som milionár, takže nič karbonového za 50 litrú :-)
… celkovo by sa mi pozdával tento, vaha 1480g, cena do 10 litrú, odmyslím si ten nápis a je to v pohode, len či to nebude oproti atrhuru z bláta do kaluže :-( www.merida-bike.cz/…s-Pro---2006
Nie som milionár, takže nič karbonového za 50 litrú :-)
… celkovo by sa mi pozdával tento, vaha 1480g, cena do 10 litrú, odmyslím si ten nápis a je to v pohode, len či to nebude oproti atrhuru z bláta do kaluže :-( www.merida-bike.cz/…s-Pro---2006
KHS Alite Team – cca 9000 Kč a cca 1,4 kg
Kona Kula Primo
ta kona je vcelku fajn, easton trubky, váha 1381g (2005, 19"), ani cena nie je špatná 9890 KČ
Kona neni vcelku fajn, Kona je super ;-)
Jsem ve stejne situaci. Nevi nekdo, kolik ta Matts pro presne vazi v 18" velikosti? Jinak mam vyhlidlou Katastrofu od RM za 7k…
nemas nejaky link na tu katastrofu?
Jasny, tady ji mas:) www.koloshop.cz/index.php?…
hnus, poslední pěkná katastrofa byla v roce 2003:-(
Nevíš, kolik váží?
Bohuzel nevim, ale rad bych to vedel.
sedlovka 31,6, to asi nepujde, to by som si musel tu moju sedlovku dat akurat tak do rajčat, alebo na zimák :-)
aspoň si konečne koupíš pořádnou, případně redukci…;-)
no blběj důvod, proč nekoupit tenhle rám, přitom je to asi nejlepší rešení !!
jeste kellys ma ramy za 10 litru v tehle cene
Fuji mt. fuji ale cenü nevím – má okolo 1400gr
superior je taky lehkej a hlavně levnej
co si pamatuju tak to bylo nejak 16–17 tis.
Tohle by ti pri vyberu mohlo pomoci weightweenies.starbike.com/listings/components.php?type=hardtailframes
tuto stránku mám otvorenú dosť často, resp. denne :-), dík (gramohonič forever)
našiel som niečo velmi zaujímavé, čo hovoríte na tento výber? www.koloshop.cz/index.php?… resp. na túto značku
spyder malinko kecá s váhama, dřív psaly že jejich easton3× má 1380 a měl v reálu 1600 v 19" ale ceny má mírný to jo
To je pravda,můj easton elie 2003 21" má 1690g
keca jako vetsina jinych znacek , ktere take udavaji vahu tak v 16" bez laku
hodně dobrej link
neznáš jo ? :) to je základ!
nejdřív do kopce, pak rovina, pak technika, pak z kopce a nakonec teorie :)
Sup XP 940 z roku 2004 mel 1620 pri 20.5" (da se stale sehnat v 19") Sup XP 960 r 2005 mel kolem 1560 ve 20" Sup Racing Team SC ma mit kpod 1500 ve 20"
No Saint Luzifer – vahy udavane vyrobcem sedi ±10g (v ramci vyrobnich toleranci)
Sup XP 960 r 2006 mel kolem 1560 ve 20"
SUP 940 z ´04 měla tuším v katalogu uvedeno 1360 g (samo v té nejmenší velikosti, takže asi 16´´. Mám ji v 19´´ a má určitě pod 1600 g. Až mi bude mechanik dělat údržbu, požádám o zvážení, sám jsem na to zvědav. Každopádně ale při poklepu na ty trubky to ve mě nevzbuzuje důvěru v dlouhou životnost rámu…
tak sorry, byla to 950 a váha 1360 byla v 17´´.
Vahu te Meridy si vycet kde?To je udaj vyrobce?Pokud ano tak driv, nevim jak ted,dost kecali.
stranka výrobce, nepáči sa mi neserióznosť niektorých firiem, že udávajú váhu len napr najlahčieho 15" rámu ale čo taký chudáci čo si kúpia 22" a má to o pul kila více
Muzes hledat taky tady light-bike.com/forum/ obcas se tam najdou velmi zajimavy veci.
dobra stranka, najviac sa mi tam páčia tie crash testy light-bike.com/forum/album_cat.php?cat_id=41
Pekna sbirka.Pobavi par Kellysu,Author atd
stejně jako pobaví přítomnost několika kultovních značek …
NEkupuješ No Saint Luzifer, případně proč?
Ano. Vaha, cena, geometrie, je na Vcka, prumery trubek – zustane mi presmyk, sedlovka, objimka, vidlice, hlavovka.
ty uvažuješ o kotoučích?!8-O
Rám mě hodně zaujal, prvně záruka 5let, druhotně, že 22" je o fous menší než dosavadní rám, délka rámu ok. Váha no comment, povrchová úprava taktéž. Divné, že v tom není nějaký háček… .
Kdyby tohle dělali v 29", tak to beru i za dvojnásobek ceny.
Nekde je jeste jedna „recenze“. Nejvic je toho ale na weightvenies.com na foru. Par lidi tam tyhle ramy ma a jsou nadmiru spokojeni.
Jediny co me stve a to dost je vedeni bowdenu vrchem – budou tam muset prijit bowdeny k brzde a prehazovacce vcelku, protoze jinak by se dovnitr dostaval bordel.
Nokony a máš klid, dovniř neproleze nic. A ta další recenze je o příspěvek níž
proc zrovna Nokony – stejny utesneni si udelam za par korun – koncovkyna bovdeny s brckem od cykloprofi a pretazeny to mam nejakou buzirkou. Neleze do toho fakt nic
Jo jo máš pravdu, někomu stačí Trabant, někdo potřebuje Porsche, ale obojí přece jezdí.
..stejně dobře?
no rekneme ze tve prirovnani je zajimave ale kvalitnejsi normalni bovdeny s mnou popisovanym utesnenim (vozi to tak taky myslim treba Bulda) rozhodne nejsou zadnej trabant ale v porovnani s nokonama bych rekl tak volvo S70. Mel-li bych se rozhodnout mezi Porsche a timto Volvem volil bych volvo :-)
Cena Nokonů je velký problém s tím souhlasím, můj názor je, že to za to stojí, ale nikomu ho vnucovat nebudu.
hele jak je tam presne udelany to utesneni – je ta trubicka v ktery jezdi lanko z jednoho kusu takze si nameris protrebnou delku a na patricna mista pak jenom navliknes ty koralky nebo mas pospojovany koralky a trubicku v jejich delce a mimo (kde je lanko bez vedeni) je navlecena dalsi trubicka?
Ideál je trubička z jednoho kusu, ale to se strašně blbě montuje,měl sem to tak původně a navíc ji ještě musíš koupit zvlášť. originál se to dodává trubička dělená, ve spoji je převlečena další těsnící trubička viz. foto. Tak to mám montovano, smyk děleno 1×, přehazka 2×, Lock 1× Ale není to jen o těsnosti, je to i o ohebnosti a lehčím chodu.
omho je Trabant vs. porsche podobný leda bovden vs. hydraulické řezení;)
i
Nevím kolik chceš do toho rámu nasypat, ale co tenhle: www.bikebase.cz/article.php?…
O tomhle rámu už se tu mluví část thread výše.
Vím, tady má v tom článku i nějaké praktické zkušenosti
Asi sem to měl jinak zařadit :-(
16" má 1200g! a to ešte v akcii za 10 litrú :-)))))))))))))))
Neváhej a toč :-)
asi trochu mimo, ale nechces kouknout na rb 1300
A vazi tolik kolik chce? REALNE
eSko bez laku by se do toho mozna veslo :-)
nevim jak je velkej,moje l vazi cca 1600 a hlavene sem psal ze sem asi trochu mimo…