Ahoj,
Vybírám mezi dvěma koly a byl bych rád o názory.
Trek Top Fuel 5 2023 vs. MERIDA ONE-FORTY 400 2024
Jezdím 80% cesty a silnice, 20% lesy a něco ostřejšího, žádné divočiny a skákání (ale celopéro tam užiju).
Moc děkuju.
Ahoj,
Vybírám mezi dvěma koly a byl bych rád o názory.
Trek Top Fuel 5 2023 vs. MERIDA ONE-FORTY 400 2024
Jezdím 80% cesty a silnice, 20% lesy a něco ostřejšího, žádné divočiny a skákání (ale celopéro tam užiju).
Moc děkuju.
Furt dokola když pominu, že zakládáte další vlákno na něco co tu už xx je tak na objektivní posouzení jste nenapsal.
Upřímně potřebujete kolo s 150–140mm zdvihu když žádné žádné divočiny a skákán?
Daná kola jsem pomocí vyhledávání zde bohužel nenašel a proto nový dotaz.
Z Vaší odpovědi si tedy vyberu něco užitečného k mému dotazu a to, že velikost zdvihu je pro mě zbytečný u kola Merida.
Děkuji
Možná bych ještě zvážil toto: MERIDA ONE-TWENTY 600 2023. Což obě předchozí pravděpodobně poráží. Jde mi hlavně o srovnání předchozích dvou. Pokud to není nesmysl a je lepší jít rovnou do této varianty…
I tak platí ty otázky na které jste neodpověděl, jen jiným kolem ve výběru děláte ještě vetší guláš.
Radon, Canyon a jiné .
Obojí takový dost základní. Je to těžký, má to těžký kola, moc to nejede, odpružení – zejména vidlice – docela bída (a opět těžký), slabší brzdy…
Meridu bych škrtl rovnou kvůli vedení bowdenů a hadice skrz hlavové složení. Navíc je na popisované použití zbytečný přestřel.
Jestli nenarazíš na nějakou extra slevu tak bych doporučil přitlačit, celoodpružený kola pod ± 60k nemají moc smysl.
A je ti jasný, že na tvých 80% to těžítko 130/140 moc nepojede?
Hele silnice cesty to opravdu nechtěj tyhle nefungující těžítka na silnici… btw. 30z budeš šlapat jak křeček v kole…
Na 80% ježdění po cestě si kupovat trailovýho fulla, když ani jinde neskáčeš nebo nejezdíš nic ostřejšího? To snad ne.