Rád bych se zeptal těch, co už něco podobného řešili. O víkendu jsem cestoval vlakem ČD z Olomouce do Brna a měl jsem sebou kolo. Protože je nové, tak si ho hlídám jako oko v hlavě a měl jsem ho ve vagonu u sebe, ale bohužel od Nezamyslic je momentálně výluka, takže jsme museli přestoupit do autobusů a kolo jsem odevzdal do doprovodného vozidla.
Protože jsem si všiml, že v té dodávce neměl ani papundeklové krabice na vypodložení kol, aby se o sebe netřely, tak jsem maníka požádal, aby to opřel tak, aby se nic neodřelo. Bohužel v Brně na nádraží mi předával kolo s odřenou spodní rámovou trubkou od vedlejšího kola, které prostě opřel o to moje a jejíž pedál mi totálně sedřel lak v místě dotyku.
Okamžitě jsem na osobní pokladně podal reklamaci, ale slečna si nebyla zrovna moc jistá, co je třeba pro vyřízení reklamace. Nicméně jsem trval na podání reklamace a žádal jsem písemně náhradu opravy laku. Vše jsem si nechal písemně potvrdit a včera jsem ještě všechno oskenoval a poslal mailem na právní oddělení ČD. Zatím bez odezvy.
Chtěl jsem se zeptat, jaký bude další postup, co všechno můžu očekávat, jaká je mailová adresa na reklamační oddělení ČD (na jejich netu naprosto nedohledatelné a Google mlčí), či jestli máte nějaké rady, co dělat dál.