• nomem

    Ahoj,

    koupil jsem nové kolo scott speedster gravel 30 2020 (sh. GRX), ale nejsem spokojený s funkčností řazení.

    Hned na prvních kilometrech začal přeskakovat řetěz na kazetě a škrtat o klícku přesmykače. Dal jsem kolo do servisu, kde zjistili ohnutou patku přehazovačky(první otázka byla jestli jsem havaroval, nebo kolo spadlo), kterou narovnali, seřídili přesmyk.+přehaz. a zkrátili řetěz. Všechno fungovalo hladce, než jsem přehodil z velké na malou a zpět. Opět škrtání a přeskakování.

    Kolo jsem dal na garanční prohlídku, kde všechno seřídili. Bohužel asi po 20km stejný problém. Všiml jsem si taky, že na horní rámové trubce vpravo je důlek. Nevím jestli je z výroby, nebo někdo kolo poškodil třeba přepravou vzhledem k neseřiditelnému řazení. Co si o tom myslíte? Výměna patky? Reklamace?

    0 0
    • milan.v  

      To jim spadlo někde na dílně, ne? :o(

      0 0
    • adam1  

      Na té fotce je odlesk,takže nejde poznat poškození laku .Jestli je lak poškozen tak ti řeknou že jsi s tím bouch ty a proto i ta patka .Pokud to někdo bouchl a pak lakoval pro tebe ta lepší varianta tak chtěj nový rám .

      0 0
    • kejda  

      Ten důlek nebude jen tak bouchnutí o zem, pokud ten tam není úplně bláto. Každodenně to nebudeš mít lehké, dokázat, že to udělal někdo jiný…

      0 0
    • CzechJoker  

      Je problém důlek, nebo ohnutá patka?

      0 0
    • karel d.  

      Bude to už asi z výroby nez to šlo na lakovnu. Pokud tedy neni znatelné poškození laku. Měli by to přijmout jako reklamaci vady z výroby.

      0 0
      • nomem  

        Bavil jsem se s prodavačem a říkal, že mi dovozce takovou reklamaci neuzná, protože je to prý jen estetická vada.

        0 0
        • adam1  

          Pošli ho k šípku prodavače ,když tak napiš přímo na centrálu ,Češi prostě reklamace neradi řeší :)

          Pokud jsi to opravdu neudělal tak nový rám .

          0 0
        • PENE  

          To je přece blbost. Když kupuješ novou věc tak snad bez jakékoliv vady. Takhle by ti mohly prodat obouchané odřené kolo a pak by ti to nevyreklamovali proto, že je to přeci jen estetická vada.

          0 0
        • karel d.  

          Uzná to, ale prodavač s tím nechce mít žádnou práci. Nebo možná vyjednat slevu. Vada to je, to je bez diskuse.

          0 0
        • Mustafa  

          Něčeho takového jsi si všiml až po několikadenním užívání?

          0 0
          • karel d.  

            Může to tak být, pokud to zrovna není někde úplně přímo na očích. Taky záleží jak je to nasviceno a na úhlu pohledu.

            0 0
            • Mustafa  

              Jenže tohle je dobře viditelný místo a domnívám se, že snad každý má po nákupu nového kola nějakou fázi „kochání se“, během kterého si tohoto prostě musíš všimnout. A je to jedno z těch míst, kam se dívám při stoupání do kopců co nechci vidět a už mě nebaví se hypnotizovat figurama na předním kole ( ale na MTB, jak je tam za jízdy vidět na silničce nevím).

              0 0
              • karel d.  

                Neříkám že ne, ale že to nevidel hned bych mu za vinu zase až tak nedával. Taky by ta malá časová prodleva nemela nezbytně znemožnit možnost reklamace.

                0 0
                • Mustafa  

                  Nedávám mu to za vinu ( je mi jedno kde se to stalo), spíše nepředpokládám, že někdo něco takového přehlédne. 3× to kolo přebíral od prodejce / servisu.

                  0 0
                  • nomem  

                    Při koupi kola jsem si toho nevšiml, protože se lak leskne. Kolo jsem nechal seřídit v jiném servise/prodejně, protože prodejnu se servisem kde jsem ho kupoval mám trochu z ruky a nechtěl jsem jezdit na neseřízeném kole, abych ho neničil. Když jsem dojel domů ze servisu a řazení opět nefungovalo plynule, začal jsem si kolo prohlížet a všiml jsem si důlku v rámu. Hned druhý den jsem jel na „garančku“ a všechno jsem jim řekl. Důlek je dle názoru prodavače jen estetická vada a reklamace by byla zamítnuta. Chtěl jsem reklamovat, že mi prodali poškozené kolo. Patka, důlek v rámu, neseřiditelné řazení. Řekli, že všechno seřídí. Kolo jsem si po několika dnech vyzvedl a seřízené vydrželo asi 20km.

                    0 0
                    • Effa  

                      Jméno prodejce? Abych věděl kdo je další picus co sere na zákazníka aby nemusel resit reklamace.

                      Sakra prece normálně by to mělo byt tak ze se omluví, bude resit reklamaci okamžitě a kdyby byl vo k čemu tak do doby vyřešení půjčí jiny kolo. A ne ze rekne ze to je kosmetická vada.

                      To je jak dřív u motorek ktm kdy Slováci kteří meli resit reklamace všechno zamitali s tim ze s tim nebudou obtěžovat centrálu v Rakousku.

                      0 0
                    • adam1  

                      Zkus to přímo zde

                      https://www.endorphinrepublic.cz/…146/kontakty

                      Mělo by to být přímo zastoupení scott pro ČR .

                      Popiš jim to ,pošli foto a uvidíš

                      Nedej se :)

                      0 0
                    • Romancero  

                      To si snad dělášsrandu! Ani přehazku v servisu seřídit neumí? Klidně jimudělej “reklamu”

                      !

                      0 0
                      • kejda  

                        Nepij tolik!!! Když se rozčílíš, nedá se to číst…

                        0 0
    • from hell  

      Shodou okolnosti jsem dnes založil podobné vlákno ohledně funkčnosti GRX, mám stejný problém jako ty (až na ten důlek:)) a borci radí kontrolu délky řetězu. Hoď sem info jak to řešíš-vyřešíš.

      0 0
    • Chlebovnik  

      Předpokládám, že víš, že přesmykač má 4 polohy.

      0 0
    • David Bek  

      tak tohle bych jim hodil na hlavu, ta promáčklina tam nemá co dělat

      0 0
      • oberleutnant Weiss  

        Pokud ji nezjistil při převzetí kola na krámu, těžko bude prokazovat, že to nezpůsobil sám někdy později…

        0 0
        • Mustafa  

          Tak přinejhorším to skončí soudním znalcem, který to bude hrát na to, že lak by popraskal, kdyby se to stalo až po nalakování. Anebo se můžou dohadovat na základě,, důkazního břemene", nebo jak se tomu říká a to si vůbec netipnu, zda je to na tento případ aplikovatelné. Obzvlášť v případě kdy kolo měla v rukou nějaká třetí strana. O kolik by to měli všichni snažší, kdyby si kupující při přebírání kolo,, řádně" zkontroloval.

          0 0
          • kubad  

            při lakování by to opravili, takže tomu moc nevěřím, každopádně to převzal, a z fotky těžko soudit jak je to velké a viditelné a jak to vzniklo.

            0 0
            • Fazzy  

              no nejsem si jistej, jestli u tehle masovek nekdo venuje individualni pozornost tmeleni nejakyho dulku.. pokud holej ram projde bez povsimnuti nejakou predchozi kontrolou, tak uz to lakovna proste zalije a kola se toci.. Je fakt, ze ta fotka neni buhvijaka jaka, ale nedokazu si predstavit jak jinak by to vzniklo bez poskozeni laku nez ve vyrobe.. Jedine by to museli fakt servisaci promackout tlakem od nejakyho stojanu a pak nenapadne rozlestit. Pouzivanim ani padem se tohle nestane.

              0 0
            • nomem  

              Prodavač sám řekl, že to vzniklo už ve výrobě, protože lak není popraskaný, a kolo není podřené.

              0 0
              • Mustafa  

                O lacích vím prd ale předpokládám, že budou existovat i pružnější varianty. Jestli natolik pružné netuším. Ale jestli je prodejce sám přesvědčen o tom, že to takto už prodal, tak to nejvíc nepříjemné odpadá. Reklamaci Ti přijmout musí, samozřejmě Ti ji může obratem zamítnout ale Ty už budeš mít od něj v ruce papír, se kterým to můžeš dále řešit přes zastoupení / dovozce (budou-li se s Tebou bavit) a v případě neúspěchu přes soudního znalce.

                0 0
            • nomem  

              Ledaže na něm něco leželo, třeba při přepravě a tak se ohla patka atd., ale to už je jen moje úvaha.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.