• Jirka1986

    Mám takový menší problém s vidlici ( f80rlt) jetá 3 sezóny. Byla dvakrát na výměně oleje (Cyklo Švec). Už není v záruce takže si měním již olej sám. Ve vidlici se už vyskytuje vůle což zřejmě zapříčinilo poškození kluzáku.(viz foto) Puvodně jsem chtěl poslat vidlici zas do Cyklo Švec, kde bych nechal vyměnit uložení=odstranit vůli. Ale s poškozením kluzáku to prý nemá cenu, jediný možnost je nový kluzák (7000Kc)což je pro mě trochu moc. Takže jsem se rozhodl že to dojezdím tak jak to je, vůle mi nijak moc nevadí. Akorát mám obavu, aby se kluzák nevydřel do té míry, kdy by se oslabením materiálu zlomil.Zlomil se někomu z vás kluzák?? Případně nevíte někdo o nějaké technice opravy kluzáku?

    1 0
    • Jirka1986  

      Jeste další foto.

      0 0
    • omar  

      pošli mi mail měl bych mít kluzaky sundany s vidle co ma najeto asi 200km, hlavne jak potrebujes dlouhej krk

      0 0
      • pepek  

        No kdybys měl eště jeden, tak taky nepohrdnu, mám uplně to stejný :-(

        0 0
    • Honza729  

      Mne by spis zajimala prevence toho, abych nedopadl stejne.....

      0 0
      • Bajker16  

        Taky se přidávám…

        0 0
      • JSt  

        nejezdit ;-)

        0 0
      • JSt  

        abych nebyl jen ironicky… se mi neco podobneho stalo na judyne. vakl nema. ja to pricitam mazani noh vyjetym tlumicovym olejem. asi byl moc husty a lepil se na to prach, ktery to podrel. ale ta jirkova fotka vypada dost hruzostrasne :-/, tak moc to nemam.

        0 0
    • Santus  

      kolik ma najeto

      0 0
      • Jirka1986  

        Má najeto cca 7000. Jeste pro zajímavost kluzné pouzdro.

        0 0
        • Honza729  

          Nedostala nejakou ranu? Pripada mi, ze to odreni je proste ze spatne geometrie kluzaku vuci pouzdru…

          0 0
          • Manas  

            Nee, Uz se to tu resilo davno. Proste se ta vrstva odira. Reseni je proste, 1× rocne na generalku. Vyplati se dodrzovat pocet hodin ktery maj ty vidlice dany. Byly tu i obrazky, fakt to bylo odreny na ocel/hlinik/buhvico z ceho byly ty nohy. Enjoy mel s tim problem.

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • marapara  

      Ošoupaný elox … Něco podobnýho se mi stalo na RVL, ale měl jsem ošoupaný elox jen trochu. Tak 1×1 cm. Zjistil jsem to, když jsem po delší době vyšrouboval ze 100 mm na 115 mm. Docela nemilé překvapení. Ještě mi ve vidlici navíc praskalo, takže jsem reklamoval. To ošoupání mi sice neuznali, ale praskání jo. Prej ve vidlici bylo málo oleje. Když ji prodejce rozdělal, tak prej skoro nic nevyteklo. Moc se mi tomu ale neche věřit, pač ta noha mi nějak více špinila. Vnitřní noha byla neustále trochu mastná. Docela často jsem ji čistil u gufer, protože chytala prach. Také jsem ji lehce domazával u gufer a utíral.

      0 0
      • Jirka1986  

        Nejhorší na tom poškození kluzáku je, že to pak netěsní teče z toho olej a dostává se dovnitř následně bordel, takže se to ještě zhoršuje. Přemýšlel jsem že bych oddělal ty molitanové kroužky , aby tam toho oleje neteklo moc a tím pádem se tam nedostávalo tolik bordelu ale nevím jesti se to pak nezadře?

        0 0
        • scret  

          kdyz to tam nechas,tak se to zadre (podle tebe),kdyz to vyndas tak se to zadre taky,tak si vyber:))))))))

          0 0
        • Santus  

          mozna ze bylo spatny tesneni a tak se tam dostal binec. Neco se mi mate ze existuje nejaky spesl lepidlo, kterym by se to mohlo pokusit opravit, myslim ze se o tom tady psalo.

          0 0
          • martt  

            kedysi (1980) existovalo nejake speci lepidlo, ktorym sa opravovali zvisle capy do aut (je to velmi podobny problem).

            Najprv sa cap trochu osustruzil. Potom sa nan dala ta hmota. Potom sa to pieklo v peci. Potom sa to osustruzilo na spravny rozmer a nakoniec vylestilo.

            Zivotnost to vraj malo lepsiu ako povodna ocel.

            0 0
          • martt  

            kedysi (1980) existovalo nejake speci lepidlo, ktorym sa opravovali zvisle capy do aut (je to velmi podobny problem).

            Najprv sa cap trochu osustruzil. Potom sa nan dala ta hmota. Potom sa to pieklo v peci. Potom sa to osustruzilo na spravny rozmer a nakoniec vylestilo.

            Zivotnost to vraj malo lepsiu ako povodna ocel.

            NA TENKOSTENNEJ NOHE VIDLICE BY SOM ALE TAKYTO POKUS NEROBIL!!!

            0 0
            • Jirka1986  

              Ja jsem spíš přemýšlel o nějakém „laku“ nebo něčem podobném. Je mi jasné,že to asi nebude úplně ideální… Ale aspoň trochu by to na nějaký čas pomoc mohlo ne?

              0 0
              • martt  

                myslim, ze bez nejakeho vacsieho rizika by si mohol sucasny stav odmastit, natriet nejakym epoxidom (tekuty kov?) a zabrusit. Snad to nebude horsie ako je to teraz.

                0 0
              • assassin  

                no nevim jestli to neni spatnej napad… ale muzes to zkusit… na valce (dela se to prevazne u crossovejch 2t motorek) se nanasi vrstva tvrdeho povlaku s nizkym trenim – tzv nikasil … zkus najit firmu ktera takhle renovuje valce u MX motorek a treba by ti nikasil „natahly“ i na kluzaky vidlice…

                0 0
                • pepek  

                  Jednak by mu nový nohy přišly lacinější, druhák by to nefachčilo, bo nikasil v páru s plastem asi není ta správná tribologická kombinace. Tření by bylo daleko větší a z Foxe by se stala nejdražší RST na světě.

                  0 0
            • navikin  

              No nevím jak bys potom chtěl zajistit kruhový průřez kluzáku? Bez vyndání z korunky to asi na žádném běžném zařízení nejde. Čím to chceš v korunce dělat?

              0 0
              • martt  

                S nohami od vidle by to, ako spravne uvadzas, neslo.

                To bolo o zvislom cape, ten sa normalne upne do sustruhu. Uviedol som to ciste ako priklad, ze nieco podobne sa robilo uz pred mnohymi rokmi.

                0 0
      • Santus  

        mrkni na tu druhou fotku, to neni elox je to hodne hluboky, pravdepodobne se tam dostala nejaka spina a ta to vydrela, dost sileny.

        0 0
        • roud  

          je to vydřený jak pes tohle se nevydře jen tak to muselo drhnout pěkně dlouho :O(

          0 0
          • Jirka1986  

            Právě že to chodí vcelku plynule. Rozhodně není cítit nějaké velké drhnutí.

            0 0
            • roud  

              mam po třech letech svojí shit vydli taky pěkně ošoupanou ale rozhodně ne takhle do hloubky… nebo aspon z ty fotky ty vypada strašně…

              0 0
    • scret  

      a pak ze je FOX to nej z vidlic:))) chyta to vakl,ma to drahej servis,velkou MOC,Terralogic se jim vy..iral… no tak snad ta funkce to dohani:)

      0 0
      • honza.biker  

        A na to si prisel jak?? Mel sem F80X a terralogic funguje uplne dokonale a servis – za 3kkm jsem jednou menil olej za 150kc…

        0 0
        • kubad  

          buď rád, že je ta tvá OK tenhle typ vidle má dost problémů – stačí se rozhlédnout po zahraničních forech.Teralogic je opravdu dost poruchový, proč myslíš že to FOX přestal dělat?

          0 0
        • scret  

          jak? jednoduse,ze zkusenosti lidi co to jezdi,od pra prodejcu,z ne­jakejch recenzi…

          0 0
      • Neil100  

        Jsi docela mimo, u zavodního WRCčka se taky budeš divit, že to odchází?…Chytrolíny co s ní mají zkušenosti tak z BF žeru…

        0 0
        • scret  

          jsem nejak nepochopil! co ma FOX spolecnyho s WRC?:))

          0 0
          • Neil100  

            Tak jinak, placáš tady nesmysly, ktery dost pochybuju že máš nečim podložený, takže si něco zjisti a nejlip z BF a pak bud chytrej…Chytrolínů jako ty je na bf až až.

            Jinak asociace(spoje­ni,kdyby jsi to slovo neznal) Foxu a WRC nenapadlo tě, že je třeba top načiní?…

            0 0
            • Martyss  

              Nebylo by špatné, kdybys zklidnil slovník…

              0 0
              • roud  

                Tady to občas v klidu nejde… :O(

                0 0
              • Neil100  

                Nebylo by špatné, kdyby jsi se vyjadřoval, když máš co říct a ne se jenom snažit někoho umravňovat !

                0 0
        • JMT  

          hele ma pravdu, mam foxu a sere se

          0 0
          • Neil100  

            Zajimavy,že ji mam taky a chodi luxusně,vše je o udržbě,nebo smule na vadnej kus. Howg

            0 0
            • scret  

              spis jde o to ze se tu hazi spina na ostatni znacky vidlic,coze se jim to jako stava,ze to jsou hrozny sunky a pritom Fox taky neni bez problemu a cim vic lidi ho jezdi,tim vic pripadu defektu,coz je vlastne na jednu stranu logicky:)

              0 0
              • Neil100  

                Mno tak jinak, lidem který si stěžujou na to že to odchází to nepatří do ruky, je to zavodní načiní,který když odejde,tak se rozdá nový a vesele se na sebe všichni smějou a nikdo tam neřeší, kolik bude stat oprava a kdesi cosi…Jak píšu,je to závodní a nikdo cenu a nějakou vydrž 7000km neřeší,myslíš že je ve Svěťáku vidle která nalita 7000km?? Trochu k smíchu…

                0 0
                • navikin  

                  Nevím jak ve svěťáku (to víš ty), ale v nesvěťákovém ježdění vidle s pravidelnou! údžbou 7kkm vydrží.

                  0 0
                  • Neil100  

                    Nemyslíš si snad, že věci co jsou volně na trhu s nálepkou „racing“,„worldcup“ jsou materialově a typově stejné od těch co jezdí profíci, že ne?

                    Nebo jezdíš v zimě na atomicu 11.21 a hřeje tě na srdci, že na chlup ty samé jezdí Miller?…notak, zamysli se…

                    0 0
                    • navikin  

                      No nekec

                      0 0
                    • krtex  

                      já si to teda myslím, resp. jsem o to přesvědčen !

                      Nějak si neumím představit co jiného v té „závodní“ vidli bude..

                      vidle nejsou lyže ..

                      Jo a 7000 km je dost málo na to aby podle tebe vidle odešla, světák nesvěťák ! (pokud je používána k tomu k čemu je určena).

                      Já osobně po 7k km považuji vidli za dobře zajetou ;)

                      Regards, KTX@

                      0 0
          • JMT  

            nerikej mi ze vakl je zalezitost servisu, to fakt ne, navic se o ni staram, cistim, ji rozebiram, mazu…

            0 0
        • scret  

          mozna jsem chtel jenom rict to,ze FOX se mi nezda jako buhvijakej zazrak,teda za ty penize myslim… kdyz vemu v potaz ceny vidlic v rozumny kvalite a pak priblizne stejnyho Foxe,tak ten je minimalne o tretinu drazsi… a proc? nechapu…

          0 0
          • Neil100  

            Nesmyslna MOC a ZLODĚJSKEJ přístup Švece je věc na který se asi shodnem, doufam,že mu to zastoupeni vezmou a bude po srandě a nebude jim akorat v ČR prznit jmeno.

            0 0
    • honza.biker  

      Myslim ze kdyby si vcas vymenil stiraky tak se ti to nestane..

      0 0
    • Pekáček  

      Jedinou prevencí je podle mě údržba. Vždy po maratonu v bahně a dešti by se měla vidlice rozdělat a vyčistit. Stíráky, olej, do tlumení a pružení se lézt tak často nemusí. Tady je moje Reba po propršeném Horalovi, ty molitany jsem nikdy neměl tak umouněné jako prve. www.bike-forum.cz/…big/7208.jpg

      0 0
      • martt  

        Ako sa Ti podarilo tak pekne odfotit spodne puzdra? Ako si tam dostal svetlo? Makrobleskom? Musim s uznanim povedat, ze Tvoje fotky roznych technickych problemov su velmi pekne a nazorne. Asi to fotis kompaktom, ten je na tento typ fotiek vhodnejsi ako zrkadlovka.

        0 0
        • Pekáček  

          Staci namirit spodni nohy proti oknu a zoomem si to spodni pouzdro pritahnout :o)

          0 0
    • JMT  

      Je to smutny ale foxy sou fakt sracky a serou se

      0 0
    • friblos  

      voje vanila je v klidu a to jezdim v bahne vic jak dost.zadnej vakl ani jiny problemy.az odejde tak si ji koupim zase

      0 0
    • goofy  

      K tvemu problemu:

      zanedbana udrzba. Kdyby jsi si radeji nemenil olej doma, ale soupnul to Svecovi, tak ti vymeni i stiraky, prekontroluje vidli, atd…

      No a obecne k Foxu:

      uz totu bylo receno mnohokrat. Tyhle vidle byly stavene na citlivost, takze uz vy vyrobe se minimalizovaly odpory, proto taky Foxky driv chytaji vakl. Ale to je vlastne jejich provozni stav (pokud to neni fakt extrem). No a taky mely snizene odpory na stiracich, proto ty pravidelne vymeny oleje u autorizovaneho prodejce. Bohuzel o tyhle vidle se je treba starat, ale kde zase sezenete vzduchovku s otrhem necelych 5 kilo?

      0 0
      • soc  

        Epicon od Milana?

        0 0
        • goofy  

          Hele, bavim se o neupravenych vidlicich tak jak jdou od vyrobce. A to i Epicon ma odtrh myslim kolem 7 kilo. Samozrejme ze po uprave jdou s nekterymi vydlicemi udelat pomalu zazraky (viz Reba)

          0 0
    • omar  

      fotky mas v mailu

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.