• Trojci

    Zdarec,

    plánuji zakoupit vidlici Rock Shock Revelation 426 Dual Air. Slyšel jsem několik názorů, jež zněly v tom smyslu, že pop-lock adjust (ten s kolečkem) je k ničemu. Že to štelování stejně nikdo nevyužije.

    Jaký je váš názor?

    Jak jste kdo spokojen s tímhle lockem? TROJCI

    Anketa: Co je lepší?

    0 0
    • palkac  

      já ho mám, a myslím, že jsem ho nikdy nepoužil.

      0 0
    • cabbage  

      rozhodně to modře eloxovaný kolečko líp vypadá než ten fádně černý plast;) použil sem to jednou, pak vytočil na mimimum a nechal plnit primární, tj. estetickou funkci;)
      šteluje se tim poloha páčky poplocku v odemčeném stavu- tedy jako by to vidlici plně neodemkne a tim plní funkci komprece(při odtržení z klidu). blbý je, že aby se zas plně odemkla je potřeba otočit kolečkem, lepší by bylo, aby to nastavovalo jakousi mezipolohu a přitom bylo stále možné vidlici plně odemknout.

      0 0
    • Jogador  

      Měl sem adjust u tory s u-turn a já to hodně využil, jelikož mi přišla hodně měkká, tak sem si ji tim přitvrdil, nebo ulně zamknul. Bla to vlastně jedna z mála možností, jak pružinu trochu přitvrdit. Ted mám Recon solo air, kde adjust nemám, ale reguluju tlak vzduchu, proto myslim že u vzduchovky neni potřeba a podle mě se ani nedodává. Jinak já ho používal přesně pro opačnej směr, než cabbage:)

      0 0
    • marapara  

      Mám RVL 426 U-Turn Poplock a lock docela používám na silnici, pokud není moc rozbitá. Jinak v terénu jej asi moc nevyužiješ, ale na silnici se hodí. Nebo třeba při závěrečném spurtu do cíle na maratonu

      0 0
      • peky  

        Na maratonu u čeho? Myslíš v závěru když už vůbec necítím bolest a 103etí km je dlouhý jako předchozích 100 a frajera co mě odtáhl posledních 30km abych vůbec dojel nechám džentlmensky dojet 402 z 403. Nebo myslíš ten spurt co svádím před LandRoverem co uzavírá trať. :D budu o tom také přemýšlet.

        0 0
        • jonti  

          Niektori ludia jazdia rychlejsie a nie su az tak zniceny. Ja po 100km maratone som, ale napriek tomu spurtujem, napriklad ak ma 200m pred cielom dobehne skupinka. Nech som aj na 100. mieste.

          0 0
          • peky  

            Nevěřim.

            0 0
          • cabbage  

            já sem se teda k závěrečnému spurtu dokopal jen jednou a to proto, že mě předjel týpek na authoru egoist, což sem s nemoh nechat líbit;-)

            0 0
            • peky  

              Taky sem jeden spurt dal nooo. Na českým ráji, ale bylo to na 50tce a prohrál :(. Frajera sem urval do posledního kopce o docela dost a asi ho trošku naštval, takže se vzchopil a pak mi to natřel a já vůl ho v kopci ještě hecoval „vole poť poslední stoupačka a pak už jen sjezd k cíly“ a von šel :(.

              0 0
        • marapara  

          :) … závěr většinou bývá kus po silnici, tak kolikrát ještě zde bojuju o lepší příčku se soupeři ;)

          0 0
          • jonti  

            Napriklad take MCR C.Budejovice – ten koniec a mozno aj 20km mierne po rovine, to bol hnus. Vobec ma to nebavilo, nepacilo sa mi to, a este ma aj par ludi predbehlo. Ked ma dobehla dalsia skupina pred cielom, tak som sa uz nedal, hoci som potom takmer ani dychat nevladal. Nechapem, preco tie maratony casto na konci pretahuju a davaju tam tak nudne useky.

            0 0
    • rock  

      Lock je jasný, používám na silnici. Adjust (modrý točítko) jsem nastavil přesně na hodnotu, kdy začíná napínat lanko. Když jsem ho měl úplně na volno, odporně zvonil (volný překlad předchozích dvou vět: je to tam úplně na nic, ale dá se to nastavit tak, aby to alespoň neškodilo). Jo, mám Rebu SL '06.

      0 0
    • Hejdik  

      Měl jsem vidli s lockem a pravidelně jsem ho zapomínal vypnout a vyvrcholilo to tak,že jsem na závodě hupsnul na šutr se zamčenou vidlou a plášť udělal „buch“. A ponaučení? Hned jsem koupil vidlu bez locku a nijak mi nechybí.

      0 0
      • Mamut  

        Ale to asi nebol RockShox, o ktorom sa tu vsetci bavime, ze nie?

        Ja ked som zabudol „odomknut“ Recona 351 Solo Air, tak som si to v zjazde ani nevsimol, pretoze do neho isli sily vacsie ako prah odtrhnutia, takze pracoval ako keby nebol zamknuty.

        0 0
    • Trojci  

      Hmm.. to sem čekal něco zázračnějšího :o))

      0 0
    • sportovni_biker  

      Já jsem ho dostal k 07 Reconu Solo Air, ale přijde mi úplně na nic :-) U Pružiny je to asi využitelné, ale já jsem to vytočil úplně a mám to tak možná na machrování před neznalci :-)

      0 0
    • wewerka  

      Rozhodovala jsem se jestli dat na recona normalni poplock nebo s adjustem a nakonec jsem zustala u stelovani na vidlici. Pro nezavodni ucely mi prijde zamykani z riditek zbytecne. Jinak kdyz uz, tak bych pouzila normalni poplock. Jen tak BTW.. kolecko na adjustu se musi stelovat pri uzavrene vidlici (viz manual).

      0 0
    • jaski  

      nemel by nekdo nakres nebo foto rozebranyho adjustu? proste vsechno tam davam spravne ale nechce fungovat jak ma. kdyz tocim koleckem tak se packa nehybe ale kolecko se vysroubovava.

      0 0
      • Ifco  

        To iste sa stalo aj mne dva dni potom co som kupil SID-u. Hral som sa s tym dovtedy, az te nechcelo fungovat. Prisiel som do obchodu a povedal som, ze som to kupil vadne a hned mi vytiahol nove z krabice inej vidle a este mi to aj prehodili (na pockanie). Musim sa priznat, ze od vtedy som sa toho ani nedotkol… :P

        0 0
        • jaski  

          hehe mel si si nechat rict cim to bylo aspon bych byl v obraze :) sakra

          0 0
    • JJ  

      Kdybyste mel nekdo prebytecnej poplock (jakejkoliv krome dualu), tak se ozvete.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.