Před časem jsem tu pátral po náhradě ztraceného zámku sedla FSA-SLK, který jsem vytrousil během KPŽ v Brdech. Koupil jsem v bazaru celou sedlovku FSA Kforce a použil z ní zámek. Jenže další závody a jednak se co šlápnutí vyluzují vrzavé zvuky z pod sedla a také mám po závodě sedlo posunuté vzad víc, než by bylo zdrávo. Kdybych nebýval před startem zajistil spoj stahovací páskou, kdoví, jak bych dopadl. Šrouby nechci urvat úplně na krev, ale už si nevím rady. Jedině ještě pojitnou matici nahoru. Zřejmě jak za jízdy dochází v nepatrným propružením ližin, tak se celé sedlo odsouvá. Navíc když za sedlo pořádně zapáčím, je nepatrná vůle i mezi spodním dílem zámku a sedlovkou v místě jejich styku. Ta se nedotáhně, protože poloměr oblouku je zřejmě o neviditelný vlas jiný. Když tak koukám na směry těch šroubů, začínám si myslet, že ani to není ideálně vymyšlený, když ten přední netáhne rovnoběžně se sedlovkou. Nemáte někdo podobnou zkušenost a nápad řešení? Také mě napadlo vložit nějakou gumu mezi sedlovku a zámek, ale to by možná bylo ještě horší, až by se dříve nebo později rozmačkala. Každopádně minimálně dvě problémová místa v jednom zámku a s řešením si nevím rady. Už se skoro bojím dosedat, aby něco zas neprasklo.