povzbuzení pro Crozzer vozíčkáře

67 nepřečtených
  • paww

    Dnes jsem poprvé vyrazil s tříměsíční dcerou do terénu a tak se chci podělit o skvělé zážitky. Malá celou dobu jak v bavlnce, s přestávkou u babičky najeto 37 km a naprostá spokojenost. Dříve se tu řešilo odpružení a po dnešku musím potvrdit, že to je naprostá nezbytnost. Bez fialy by mi malá asi vyskákala z vozíku :))).

    Všem co o vozíku uvažují doporučuji a všem co ho mají přeju hodně pohodově najetých kiláků. :)

    0 0
    • Lišák  

      Tak ještě pořiďte síťku proti prachu , nebo malou za chvíli uvaříte! ;-)

      0 0
      • paww  

        síťka samozřejmě je, ale nebyla potřeba – uvnitř krásných konstantních sedmnáct stupňů. Ale teploměr uvnitř je nezbytnost, hodně to klame a uvnitř to může být pěkný skleník. :)

        0 0
    • aalesk  

      Pro ty, co ještě váhají, musím také potvrdit jednoznačně pozitivní zkušenosti. Máme také 3 měsíční dceru, najeto zatím asi 100km. S odpružením od Fialy se Croozer krásně pohupuje i na polní cestě. Malá většinu času prospí, když zrovna nespí tak jenom kouká. Manželka si vozík taky chválí, není nad společný výlet. Takže jednoznačně doporučuji všem.

      0 0
      • paww  

        no vidím, že taky pěkně frčíte. Dobrýýýý!!! :)

        0 0
    • zbynek..s  

      Ahoj, jak tak koukám, budu muset vozík už taky provětrat s prckem :-) Jste mě tu navnadili :-D

      Jen se chci zeptat co je to ten „fiala“

      díky Zbyna

      0 0
    • Lister  

      Čistě teoreticky, pokud by člověk nebyl omezený penězi, byl by Croozer stále vaše volba nebo je Chariot opravdu lepší a jeho cena se vyplatí??

      0 0
      • Lišák  

        Už to tady kdysi psala Eva. Ve zkratce-Croozer má lepší odpružení (Fialovo) a více prostoru pro dítě. To plus v prostoru pro dítě je zroveň minus v šířce pro průjezdnost. Chariot je lepší v hmotnosti a použitelnosti coby kočárek, lyžárek.

        0 0
        • Lister  

          Díky. Vím, že tu byl opravdu dlouhý thread o vozících, asi ho budu muset dohledat.

          0 0
          • Motyll  

            http://www.bike-forum.cz/…bo-azub.html#…

            CX ma i jiné výhody, třeba boční větrání…

            0 0
          • radek80  

            jdi se radši sám podívat do obchodu DVAplusDVA, kde mají vedle sebe Croozer a Chariot. Ať to sám vidíš. Já kdysi chvíli jezdil s Croozrem a pak jsem hned koupil Chariot. Pro mě je největší rozdíl v možnosti větrat vnitřní prostor. Croozer větrá přes zavazadlový prostor, takže vlastně nevětrá, a proto mnoho rodičů svoje děti nevědomky likviduje, a dělá z nich astmatiky, tím, že jim nechává otevřený čelo. Prostě jim do držky nechá lítat ten nejjemnější prach z afsaltu. Když to vidím, je mi těch dětí líto. Různě pak musíš dokupovat neoriginál síťky, a tak je to vlastně i s odpružením. Vlastní neí, tak pan Fiala vzal svěrák a kleště a udělal zlepšovák.

            Chariot má všechno promyšlený. Větrá celá zadní stěna, takže s klidem můžeš zavřít čelní slídu, a dítě je v pohodě. Je i líp chráněný před deštěm, protože zadní stěna je sklopená. No a odpružení je fajn a jednoduchý. A taky se to líp skládá do auta. A přípojný mechanismus je taky jednodušší a rychlejší.

            0 0
            • TPK  

              Hm, co teda doporučuješ? Mám sice odpružení i síťku, ale tvé argumenty mě přesvěčily. Nechci dál likvidovat svého potomka a dělat z něj astmatika. Bohužel teď nemám 22000,– abych mohl koupit Chariota. Mám koupit sedačku a nebo se synem přestat jezdit na kole?

              0 0
              • radek80  

                težko poradit. zaprvý se bavíme o 15500,– za Chariot Cougar + cyklistický set.

                Zadruhý bych nerad hanil Croozer. Ale je fakt, že 80% lidí má Croozer kvůli ceně, a skoro všichni jezdí na kole s dítětem bez čelního celofánu. Za další mám kamaráda alergologa a jeho čísla a zkušenosti mluví za všechno. Ale není nutný to dokazovat doktorsky, stačí se dítěti po nějaký jízdě zblízka podívat do obličeje. Má ho jemně pokrytý úletem z vozovky a prachem.

                O sedačkách si myslím svý. Dokud dítě neumí pořádně sedět, nemá tam co dělat. A i když sedí a usne, jeho krční páteř dostává zabrat, zejména obratle, který má dítě ještě měkký. Samozřejmě, sedačka dá se koupit za 1500,–. Ale každej má svý prioroty.

                0 0
                • TPK  

                  Ano souhlasím. I já kupoval před 5 lety Croozera kvůli ceně. Bohužel jsem v té době neměl tak velké finanční možnosti abych koupil Chariota, který v té době vyšel právě na těch 22kKč. I těch 12,5kKč promě bylo tenkrát hodně, ale já chtěl prostě jezdit a sedačku jsem zamítl.

                  Co se týká originální síťky na Croozera tak je opravdu spíš taková moskytiéra proti mouchám a rozhodně né proti prachu. Proto jsem volil výše zmiňovanou protiprachovou síťku, která je oproti původní opravdu funkční. Samozřejmě nic není stoprocentní, ale to asi nejsou ani boční síťky na Chariotu. Předpokládám, že i přes ně se do vozíku něco dostane ale to že jsou na boku je jistě plus.

                  Fiala, a proč ne? Osobně nemám žádný problém s nikým kdo je šikovný a dokáže udělat funkční věc. I když je to třeba kus ohlé trubky. Odpružení na náš vozík jsem si dělal sám, ale vím, že každý nemá takové možnosti (dílna a šikovní kluci v ní). Tak proč ho nekoupit třeba od Fiali.

                  Věř, že i těch 15,5kKč je pro většinu lidí, i pro mě, pořád hodně peněž. Proto chápu že se i dnes najde spousta lidí kteří chtějí jezdit s miminem na kole a proto šáhnou právě po Croozeru a třeba podomácku si ho postupně vylepší. I to i s vědomím toho, že nikdy nedosáhnou kvalit Chairota.

                  0 0
                • Motyll  

                  Add sedačky – na stránkách chariotu dokonce píšou, že cykloset by se neměl používat do 1 roku dítěte… IMHO jezdit s nesedícím dítěm je nerozum. Miminkovník nemiminkovník.

                  0 0
                  • Honza729  

                    Presne

                    0 0
                  • Motyll  

                    Důkaz:

                    http://www.chariotcarriers.com/…ion_kits.php?…

                    Na rovinu přiznávám, že jsem s malým po půl roce taky vyjel. Jezdil jsem krokem a minimalní trasy. (S vyjímkou jedné celoasfaltové). Jezdit dříve nebo terénem považuji spíše za exhibicionismus rodičů než „dělaní něco pro zdraví“.

                    O to více se těšíme na letošek, kdy junior má rok a půl a vozík si užívá. A konečně i v klidu já :)

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      Psát na forum kdy, kdo a jak má vozit své ratolestli a co si o nich myslí, považuju za exhibicionismus pisatele.

                      Ať si to každý zařídí po svém. Když má děti měl by být svéprávný.

                      0 0
                      • Motyll  

                        Od toho fóra jsou, ne? :) Ale nechme invektiv. Souhlasím s Tebou, že je to věc každého rodiče…

                        0 0
                  • vrabcak  

                    My jezdili s autosedačkou. Do croozeru se vejde.

                    0 0
                    • MaPa  

                      Taky tak. Po konzultaci s dětskou lékařkou.

                      Tím to ovšem nechci paušalizovat, souvisí to i se způsobem jízdy, volbou trasy a schopností užívat si s dítětem ne uživat si za přítomnosti dítěte.

                      0 0
                • Honza729  

                  No sláááva. Kdyz jsem skoro totez tady cca pred rokem psal, byl jsem ukricen, ze co si dovoluju hanit voziky…

                  0 0
              • vrabcak  

                Ahoj. Máme croozera a jezdíme s ním už 2 roky. Máme sítku http://www.quickshop.cz/…viewitem.php?… a nezdá se mi, že by byl Tomášek špinavý,nebo plný prachu, pochytí toho opravdu dost. Radek80 mluví o igelitu vpředu, ale my ho skoro nepoužíváme, to musí být opravdu zima a nebo když nás chytne déšť po cestě.

                Je pravda, že chariot je určitě lepší volba, pokud máš finance, což my jsme neměli, ale na druhou stranu musím říct, že jsme spokojení i s croozrem, máme teda odpružení, síť a upravené sezení podle Ády, dá se polohovat, takže když Tomík usne, položíme ho do pololehu, nepadá mu hlavička, navíc tam máme polštářky. Nezdá se mi, že by jsme mu škodili. Nepoužíváme ho jako kočár, jen jako vozík za kolo.

                Takže, pokud máš omezené finance a nebudeš vozík používat jako kočár, klidně bych šla do croozera. Pokud budeš vozík používat i jako kočár a máš dostatek financí, šla bych do chariota. Hanka

                0 0
                • radek80  

                  fiala je borec, je šikovný a umí to prodat, sen každého z nás. O tom žádná.

                  Sedět a spát ve vozíku je paráda, teda myslím si to. Já jsem psal o sedačkách. Když malé dítě usne, tak mu tam ta hlava lítá bez opory.

                  No a nakonec – Croozer i Chariot je v pohodě. Jen se všichni snažte udělat mezi rodiči cyklisty osvětu o zábraně proti prachu. Vy jste určitě rozumný, a snažíte se prachový síťky (plíny, filcy) používat. Přesto je pořád těch 80%, který v teplejším počasí nechávají celý čelo otevřený. Jen dnes jsem potkal u berounky dva otevřený. To byla i moje odpověď na rozdíl mezi Chariotem a Croozerem. Chariot to má vyřešený, že můžu dát celofán a přesto je vozík větrán zády, ne bokem, ale celá záda vozíku jsou otevřená! To Croozer nemá, proto lidi větrají, jak je zrovna napadne, Toť vše. Radek

                  Zdar

                  0 0
                  • vrabcak  

                    Ahoj. Souhlasím s tebou, že s otevřeným předkem , bez síťky, si už nedovedeme představit jízdu :-). Croozer má také větrání vzadu.

                    Ale myslím si,je to spíše neinformovanost, že se síť prodává, ale hodně lidí asi odradí ta cena.

                    Jinak můj názor je- "vozík je lepší volba jak sedačka na delší cestu, či vyjížďku ". MOJE ZKUŠENOST JE, ŽE KDYŽ SI V CROOZERU NEUPRAVÍŠ VNITŘEK, ASPOŇ POLŠTÁŘKAMA, TAK TI TAM TA HLAVIČKA TAKY PADÁ, když ti dítě usne :-(, NEVÍM JAK V CHARIOTU, TAM ZKUŠENOST NEMÁM.

                    Tak a teď už jen šťastnou cestu s prckama a ahoj :-)

                    0 0
                • TPK  

                  Ahoj, můžu tě poprosit o odkaz na polohovatelnou sedačku od Ády? Níkde jesem ji na B-F nedohledal. Díky moc.

                  0 0
    • Hrosik1  

      Jo jo, v croozeru je docela pohoda, ale už je to dost těžké. Letos už budou jezdit po svých, plus „trailgator“

      0 0
      • Richi  

        Musíš jezdit i nějakou zajímavou trasu. Taková u který je nuda každého uspí.

        Hezký. :-)

        0 0
      • paww  

        pěknej náklad, ti se provezou. Já tu váhu zatím testuju …co všechno vydržím. Na poprvé jsem zkoušel kopec Bílovice – Líšeň kolem hájenky a zjišťuju, že budu letos používat úplně jiný převody :)))))

        0 0
        • Motyll  

          ale počkej, až odpojíš :)

          0 0
          • hawrda  

            Ahoj,

            a co vozíky pro dvojčata?Dá se to pak celé vůbec utáhnout?Už abych pomalu zjišťoval jestli s takovým zápřahem jde v reálu alespoň pár km jet.)

            0 0
            • kwaker  

              proč by nešlo vozit dvě 10ti kilovy děti, když se vozí jedno 20ti kilovy + náklad. Určitě to jde, ale hůř :-)

              0 0
            • Hrosik1  

              Tak tyhle mají každá 17 kg + 14 vůzek + nějakých 5 kg nákladu a hnedle je tu 53 kg. Letos půjde ta starší na tažnou tyč, tak se to bude dát. Ale jinak trasy okolo 40 km jsme s nimi dávali. Tohle je z Jizerek, loňská dovča.

              0 0
            • kerbi  

              utáhnot se to dá a až ti děti povyrostou můžeš pořídít tažnou tyč pro dvojčata a budou tě tlačit :o) Vozím na tyči děti 2×16kg + kola 2×10kg a pohoda. Tedy do chvíle než mi jeden z nich prošlápne torpédo, to člověka sice trochu přibrzdí v rozletu :o), ale ja se nedám.

              0 0
          • Hrosik1  

            To jo, taky se toho bojím, abych se ubrzdil 8-)

            0 0
    • zbynek..s  

      Náhodou jsem doma oběvil síťku na mouchy do oken, takže nepůjde do okna, ale malému na vozík, to odpružení pořeším sám nebo koupím.

      0 0
      • pavlik6022  

        Má moc velká oka, nezabrání vlétání prachu do vozíku tolik jako protipylová síť

        0 0
    • zbynek..s  

      krámoval jsem doma našel jsem síťku ve skříni tak to nějak zkusíme udělat :)

      Spíše jsem zvědavý to odpružení :-I

      koukám, že jsem to napsal ještě jednou :-(( a neumím to smazat :-((

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • zbynek..s  

      to jsem nečekal, že to budou ještě menší oka – díky za vysvětlení :-)

      0 0
    • gersa  

      Muzu poprosit nejakeho majitele Croozeru s odpruzenim od Fialy, jestli by nemohl zmerit sirku voziku?

      Potrebuji abych se vlezl do vstupnich dveri a do vytahu

      Dik

      0 0
      • Paja  

        86cm maji to napsamy i tady

        0 0
        • gersa  

          Jo, to jsem videl, nicmene jsem nekde i cetl, ze to neni uplne presny udaj. Proto bych byl rad, kdyby to nekdo premeril primo na Croozeru, at je to jisty

          0 0
    • op  

      ad prašnost: Hodne to zavisi take na zadnim plasti, Bontrager Jones co jsem mel drive celkem dobry, ale po zmene na WTB Nanoraptor silene, dcerka byla zaprasena i pod pylovou sitkou. WTB sel pryc, Bontrager uz doslouzil a ted premyslim jaky novy koupit. Take bych rad poridil blatnik na cele zadni kolo, idealne jeste se zasterkou. Nemate prosim nekdo nejaky tip (MTB 26") jaky blatnik, a take plast, ktery nenabira ochotne prach?

      0 0
      • kwaker  

        normalní nejlevnější blatníky a upravit a spojit. Něco takovyho má Lišák a plní to úkol na 100% za pár korun :-)

        0 0
        • Lišák  

          Jj. Nutnost jsou ovšem vzpěry, protože jinak blatník lítá sem-tam a neplní funkci. Dále je třeba, aby zástěrka sahala až POD přední nárazník vozíku, jinak jde prach a bláto zbytečně od zadního kola na spodek síťky.

          Původně jsem chtěl zadní část blatníku demontovatelnou (proto ty křídlovky), abych mohl kolo dávat do výtahu na zadní, ale demontáž a montáž by byla hrozná pruda, tak stavím kolo na přední. To je sice taky dobrá „zábava“, ale nepoměrně rychlejší. Na zadní se stavět nedá, protože se ohýbají vzpěry.

          0 0
          • kwaker  

            je to sice odporný, ale funkční. V tom výtahu bych tě chtěl vidět :-))

            0 0
          • Paja  

            a pokud by nekoho takovy bastleni nelakalo, muze si rovnou koupit dlouhy bikovy blatniky i se vzperama, na ktery uz jenom pridela zasterku…

            0 0
            • Lišák  

              …a nebo tak ;-)

              Když už jsem ty blatníky doma měl, tak jsem je použil.

              0 0
              • zbynek..s  

                fotky z předevčírem kdy bylo pěkně :-)

                Začátek v pohodě a konečný dojezd byl překvapivý – usnuli jsme :-D

                0 0
          • milanmatoušk  

            blatník má být součást vozíku…

            0 0
    • milanmatoušk  

      Já jsem se rozhodl pro xdriver, jednak se vyrábí v Brně a jednak váží jenom 8 kilo, což je hlavně v kopcích dost znát. Duralový trubky jsou bezpečný a Julinka je ve vozíku natolik „utopená“, že jí nic nehrozí ani kdybych vozík otočil. Chariot taky není špatná volba, do Croozeru bych nešel.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.