Pozdraveni prodavace v hobbysportu

208 nepřečtených
  • Shadow Walker

    Asi uz nikdy nenavstivim tento obchod protoze jsou tam prodavaci magori, mozna ne vsichni, na obycejnou otazku co by mi doporucili za kazetu na devitikolecko v normalni cenove relaci nebyli schopni odpovedet. Kdyz jsem se zacal ptat na ceny konkretnich typu tak obratem nasledovala otazka proc to chci vedet, no nechapu je. Stalo se nekomu neco podobneho?

    0 0
    • matts1  

      Třeba Tě považovali za špeha od konkurence :o)

      Obecně Hobby sport, pokud jsem to správně pochopil a myslíš ten brněnskej, tak nemá moc dobrou pověst, co se ochoty prodavačů týče.

      0 0
    • Motyll  

      Jak chceš dávat kazetu na devítikolečko? :)

      Jinak osobně nemám s Hobby sportem problém…

      0 0
    • fortkiller  

      A proc si to teda chtel vedet? :D

      0 0
      • Shadow Walker  

        Toje vtipu po veceri, ale ja to cekal :-) Ne jako myslim ze prodavac je od toho aby se pokusil prodat. Kdyz neprodal jeho chyba.

        0 0
        • fortkiller  

          Holt nekteri prodavaci to berou jen jako „praci“ kde si obbudou 8 hodin a domu… Takove jsem taky potkal :-)

          0 0
          • Lister  

            a jak jinak to mají brát ??

            0 0
            • DaSnail  

              poslání…

              je to imho chyba majiteľa. keby im dal percentá z tržby, snaha predať by sa zvýšila.

              0 0
              • Lister  

                Myslím že ne. Uvědomte si jací jsou tady samí fanatici, v podobném obchodě by stejně nikdo ze zdějších nekoupil nic většího než duši.

                Naopak oni jsou na přesně takové úrovní aby dokázali poradit lidem, kteří u nic nakupují: Dobrý den mladá paní, co to bude, jo takže občas mimo silnice, tak to bych doporučoval tohle, říká se tomu horšké kolo, vzadu to má 9 koleček a pak to má spoustu nezajímavých dílů, které už nejsou podstatné, myslím že vám jde k pleti a za 6 tisíc lépe nekoupíte. Děkuji, líbí se mi. Na shledanou.

                Plná spokojenost ze všech stran :-)

                0 0
                • fortkiller  

                  Plne souhlasim, ale rekl bych, ze o tom preci jen musi neco vedet :-)

                  0 0
                  • Lister  

                    Prostě se chováš vždy podle síly soupeře :-), slabému vnutíš cokoliv, i když víš houby, na toho mazanějšího už musíš jinak. Záleží, kdo ti tam nejvíc chodí a co chceš hlavně prodávat.

                    0 0
            • fortkiller  

              Napriklad poradit lidem?

              0 0
            • fortkiller  

              mam tim na mysli aby se o tu praci trochu zajimali :-)

              0 0
    • Wojtek  

      už název říká: Nelez tam

      (HOBBYsport)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • jIrI___  

        Byls tam někdy?

        0 0
      • l-e-t-o  

        a kdyby se ten obchod jmenoval PROFIsport a věděl by jsi, že tam jednají s lidmi úplně stejně, tak by jsi tam vlezl? :)

        0 0
        • Wojtek  

          sem si dělal prdel

          0 0
          • Motyll  

            Tak příště drž hubu.

            0 0
            • rasto  

              ale ale se hned necerti

              0 0
              • Motyll  

                Nechal jsem se unést :) Nick WOJTEK mne dost vytačí „stylizací“ svých příspěvků. V drtivé většině to vůbec není k věci a skoro nikdy to není česky.

                0 0
                • smith22  

                  tady někdo nechápe srandu.......­.chtělo by to víc klidu…třeba se jet uklidnit na bajku do přírody…nebo zajít na ryby místo takových unáhlených reakcí na BF

                  0 0
                  • dannii  

                    ..tak, tak :)..občas by to tady více lidí potřebovalo :). Hlavně na jiných vláknech:). Mám teď více času trávit čas na BF a někdy si říkám, proč se raději neoblečou do bikového a neutečou si pročistit hlavu ven :)…nemá se to, ale závidím Vám to a rozhodně bych též tak udělala :)

                    0 0
                    • mr.antik  

                      už třetí týden odpočívám doma a bikeforum je zrovna takový zabržděný

                      0 0
                      • dannii  

                        ..a co, že už tak dlouho..ne, že bych chtěla u Tebe přivolávat úraz či…, ale myslím, že pokud by člověk měl jen dovču, určitě by tak dlouho doma netrávil..?…:)

                        0 0
                    • favorit.  

                      ten chlapec ma pravdu!  :-)))

                      0 0
            • Wojtek  

              soudím,že to je tvůj oblíbený obchod :-

              0 0
            • Darkson  

              drsnej hobby-biker! :-)

              0 0
    • mastihuba  

      v bikezone mi hned při vstupu aniž bych něco ceknul(tuším jeden z Vojtíšků) řek „Zdar vole“ dodnes nevim jak mne moh tak rychle odhalit :)

      jinak Hobysport palec nahoru :) jeden muj požadavek sice nesplnili, ale s tim už jsem se tak nějak vyrovnal.

      0 0
    • bagr84  

      co to bylo za frajera, ten co nosi na prodejne oakley brejle i v zime kdyz je tma?

      0 0
      • voytaa  

        Myslíš toho, co má bílý obroučky a čirý skla? Ten u mě na žebříčku kreténství naprosto bezkonkurenčně vede. Jednou jsem se ho ptal, jestli mají pláště Schwalbe a ten pohled, co na mě hodil, ten nezapomenu do konce života:-D

        0 0
        • McBlacky  

          no ono se do Oakley dá dát i dioptrický sklo víš. Znám takový lidi.

          ale je lepší někoho hustě odsoudit za kreténství, než se zamyslet.

          0 0
          • Schoscha  

            já pochopil, že hodnotí toho týpka a ne brýle.

            0 0
            • drtyc  

              podle me bylo od zacatku jasny, ze z nej mluvi zavist.

              0 0
          • voytaa  

            ty brýle jsem napsal,jen jestli máme na mysli stejnýho člověka. Asi úplně nerozumím,cos tím chtěl říct. Mluvím o jeho chování, který je neadekvátní tomu, že mu tam nesu peníze.

            0 0
        • OCG  

          Čáryfuk je svůj, prostě každýmu nesedí jeho lehce přezíravý přístup, mně to trvalo docela dlouho, ale měl jsem hobby u školy, takže jsem tam chodíval očumovat. Já do hobby chodím už leta a musel jsem si na něj zvyknout. :o) Nicméně jsem už zjistil, že za tím zdánlivým nezájmem je a) dost najetejch km na biku

          1. poměrně hluboká znalost biků a věcí kolem nich.

          A že má superfrajerský brejle nebo co, to neřeším…

          Ale pravda je, že příjemnější je takový ten menší, který tuším trošku ráčkuje nebo má problémy se sykavkami, už nevím, a pak ten blondák s mikádem. Příjemní kluci, poradí, usmějí se, i když nic moc člověk nechce.

          Pro mě je HobbySport jeden z nej obchodů, ale naprosto nej je jejich servis. Ti borci tam umí, jsou úslužní, a snaží se pomoct (už jednou jsem tu psal o ztraceném šroubku z brzdy, kterej sem nemohl nikde sehnat. Já je neznám jmény, ale jeden z nich, jeden z těch dvou, co už tam jsou dlouho, vytáhl krabici plnou šroubků a ten, který jsem potřeboval, mi našel a nic za něj nechtěl.).

          Já o hobbysportu jen to pozitivní :o)

          0 0
          • Blade  

            Množství najetých kilometrů a znalost dané problematiky nějak ospravedlňuje přezíravý přístup k zákazníkům?

            0 0
            • Jogador  

              Ty máš snad na věc jiný názor?:)

              0 0
              • Blade  

                Ani ne, právě proto letos ani nedutám a chovám se ke každýmu maximálně uctivě :DDD

                0 0
            • OCG  

              he, čekal jsem, kdo se ozve :o)

              Ne, to neospravedlnuje, to samozřejmě ne. Pokud však srovnám Čáryfuka a toho nagelovanýho a potetovanýho borce v tom cyklu na Vodní tuším (pod Petrovem), vyjde mi z toho ten frajer s Oakley brejlema jako servilní prdelolezec. Záleží na úhlu pohledu.

              0 0
              • bagr84  

                ja bych to nazval spis jako mensi zlo…

                 

                S cyklosem na Vodni tu snad nigdo pozitivni zkusenost nema…

                0 0
          • bagr84  

            Jj, super servis. Predstavec mi tam utahli tak prasacky ze sedreli lak z riditek (predevsim vubec nechapu proc na garancce riditka sundavali, pravdepodobne to udelali naschval abych nemohl predstavec a riditka pozdeji vymenit za jiny, jak jsme se pred koupi kola domlouvali).

            Kdyz sem rek ze kola maj osmice, ze bych rad aby to v ramci garancky vycentrovali, tak mi suse tady pan „caryfuk“ oznamil „hmm, to je jen blbe nasazenej plast…“. Tak sem ho slusne poprosil at ho teda nasadi jeste jednou a tentokrat poradne, a dal uz sem o tom nechtel bavit. Samozrejme ze kola nakonec museli vycentrovat…

            Kdyz se tam byl jeden nejmenovany mistni bajker podivat na kolo ktery uz na prodejne nemeli (ale meli jedno v servise – moje na garancce), tak tam prej kolem toho sedeli mistni servisaci s otevrenejma lahvacema…

            Na mazani vidle mi poradili teflonovej olej. A mohl bych s podobnejma „zazitkama“ pokracovat.

              
            0 0
            • Svět videa  

              a ty patříš k té lepší půlce bikerů co maže silikonem?

              0 0
              • bagr84  

                Podle mistnich gurubajkeru teflon na vidli nee. Kazdopadne zrovna tohle je to nejmensi co by mi na tom kseftu vadilo.

                0 0
                • Svět videa  

                  já jsem ten obchod sice nikdy neviděl, ale že ti doporučují na mazání vidle teflon to nedokazuje nic o jejich „odborné“ způsobilosti… tady jde spíš o to, co jsem vyrozuměl, že daný maník to prostě neumí se zákazníky… třeba je skvělý odborník a biker, ale za pult zřejmě nepatří… nevím, soudím jen s příspěvků ostatních

                  0 0
          • Svět videa  

            že má někdo najetý kilometry a vyzná se v kolech to z něho ještě neudělá skvělýho obchodníka

            0 0
            • OCG  

              Ano, to máš pravdu.

              Nejlepší obchodník s koly a vším kolem, nejpříjemnější prodavač a asi největší sympaták je ten silnější vysoký pán, co prodává u Hanáka.

              0 0
              • mildante  

                souhlas

                0 0
              • bagr84  

                Vcetne Hanaka samotnyho…

                0 0
              • soc  

                Dneska jsem se tam byl podívat, já ten obchod mám prostě rád. Člověk vejde do dveří, pozdraví, všichni se na něj podívají, usmějou, taky pozdraví… díval jsem se jen tak orientačně na něco, samozřejmě se po chvíli přišel někdo z obsluhy zeptat, jestli nepotřebuju poradit, při odchodu opět pozdrav a úsměv. Prostě takhle to má být…

                0 0
              • medved.m  

                Kazdopadne souhlas. Neznam ho ani jmenem, ale jen pro kontakt s takovymi lidmi chodim na Krenku nakupovat leta a rad.

                A take pan Hanak osobne. Vcera jsem zrovna nedokazal odolat jeho charismatu a udelal si radost novymi pedaly (no a jim samozrejme taky :-)

                0 0
      • jIrI___  

        Tak tehle mě odradil hned při prvním nákupu co jsem tam byl. Od té doby radši chodím jen k Hanákovi nebo k Šírerovi :)

        0 0
      • kubad  

        Čary fuk :-) sice sem tam uz dlouho nebyl ale za me vzdy napohodu

        0 0
      • MAJX  

        Hoši hoši … Pokud mu závidíte oakley – kupte si je taky.Kupodivu je nosí i v zimě,protože má do obrouček vsazený dioptrický skla – ano i v zimě chce vidět.Pokud se ho někdo zeptá na pláště schwalbe,který jsou vystavený metr za jeho hlavou … Když by jsi prodával někde v albertu a přišel za tebou frajer se zeptat,jestli máte rohlíky,jak bys na něj koukal ty ?

        Až bude mít někdo z vás teoretiků někdo takovej přehled o kolech a dílech jako má on,můžete na něj nadávat,ale to ještě chvilku potrvá.

        Znám ho už tak dlouho,že moc dobře vím,že se takhle chová k takovejm zákazníkům,kteří si o to svým chováním koledují.Takže jak už to tady je psaný – ke komu se chová normálně,je v pohodě,kdo si stěžuje … :)

        0 0
        • JSt  

          kolikrat se mi stalo, ze jsem v supermarketu neco chtel, cumel na to a v mnozstvi zbozi to nevidel. zeptal jsem se prodavacky a vzdycky mi danou vec ukazala.

          kdyz se nekdo zepta na plast a budu ho chtit prodat, asi se na nej nezacnu ksichtit, zejo ;-).

          0 0
          • juzr  

            fakt ti ukázala kozy?

            0 0
          • goboloco  

            Všichni jsou někdy za jeleny… :-) To se zkrátka stává. Já pracoval asi měsíc v Halfords na domácí půdě a byl to většinou mazec. Osobně neznám obchod, který bych mohl nějak pochválit. A například jak to funguje v Halfords to je taky běs… Kola naprostý šrot -Apollo.

            0 0
        • Janouch  

          to na veci nic nemeni ma se chovat slusne ke vsem jsou to zakaznici co mu mozna nesou penize takhle jen dokazuje svoji ubohost a nezajem doporucuju tam nechodit a pak treba pochopi kde delaji chybu…

          0 0
        • Schoscha  

          Je pravda, že posledně co sem tam byl mě dlouho přehlíželi,ale člověk se musí umět ozvat.

          To co sem potřeboval sice neměli, ale nabídli objednání.

          0 0
        • madcat  

          Já v HobbySportu neměl nikdy problém, prostě někomu z prodavačů řeknu co chcu, a buďto máme nebo nemáme. Že Čáryfuck nosí brejel i v baráku mi nevadí, ani mi nevadí, že je tak trochu frajer, na druhou stranu co ho pamatuju, tak měl dycky nejzajímavější bajky v celým Brně :-) si pamatuju, že jsem mu tam svýho času chodil slintat na jeho RM6 nebo Konu Stinky '04. Pak si pořídil DH Gianta a ten už mně tak zajímavej nepřišel, nebýt teda těch všech Race Face a Hope komponentů :-)

          Btw. jsem docela koukal, když jsem nedávno v XCR potkal týpka, o kterým jsem si dycky myslel, že je v HS nějakým šéfem nebo rovnou majitelem, a von teď v tom XCR dělá mechanika… tak asi zdání klamalo :-) Takovej ten holohlavej s brejličkama a hlubokým hlasem…

          0 0
        • bagr84  

          ty brejle sem myslel spis jako poznavaci znameni, at si na hlave nosi klidne moskitieru, me to je jedno. Co mi ale neni jedno je ochota a pristup mistnich prodavacu, to je proste spatny a uz se to tu rozebiralo nekolikrat…

          0 0
        • drtyc  

          budes se divit, ale v nejakych tech elektrokramech, kde maji plochu vetsi nez 4×4 metry a informace u vchodu nebo pokladny ci-co je to a jsem tam prvne, tak se neobtezuju obchazenim obchodu, ale houknu na ne. bry den? kdepak se tu vali roztrojky? kdo by to mel obchazet a hledat… jeste do neceho vlitnes/zakopnes a bude veselo, kdyz mas fofr…

          0 0
        • Excel  

          No tak ty seš fakt dobrej. Kdybych šel do kšeftu kterej se jmenuje Schwalbe tak bych to i chápal. Ale já přijdu do kšeftu a jdu za prodavačem a zeptám se, bo spěchám a nemám čas to někde hledat. A ten prodavač tam od toho je a jestli dělá ofuky tak je tam tak akorát…na p**u!!

          0 0
        • voytaa  

          ty jo a to je právě divný, že oni tam žádný pláště schwalbe neměli a právě proto na mě koukal jako na idiota, co že to chci za shit značku. To že se na něco zeptám, ho neopravňuje, aby se choval jako hovado.

          0 0
          • pepek  

            Kdysi,  ještě jako naivní,  jsem tam spáchal úplně stejný zločin, následky byly podobné :-)

            0 0
          • MAJX  

            Odbočím od tématu. Pokud se dívali co to chceš za shit značku – myslím a oni taky (bavil jsem se s nimi přesně na tohle téma) že se díval naprosto přesně. Když pominu jízdní vlastnosti,tady na B-F těchto bájemi opředených plášťů,které jsou ve skutečnosti však naprosto průměrné (ale nic proti gustu každého). Tak v případě hobbysportu už je opravdu neprodávají a ani nebudou. I přesto,že nakupují origoš verze v krabici (ne OEM),tak procento reklamovaných plášťů této značky překročilo velmi nehezké (pro tento případ) číslo v řádech desítek procent. Nejednalo se o jednu dodávku od jednoho dodavatele,takže se nejednalo o špatnou sérii,která by se snad dala nějak omluvit. Což byl jednoznačný impuls pro to je neprodávat. Z toho co oni sami povídali to obchodu vůbec neuškodilo,takže s tím nemají sebemenší problém a i majitel to schvaluje. Zřejmě těch pár přispěvovatelů B-F,kteří jediní si je chválí a jsou z okolí Brna není zase až taková ztráta.

            0 0
            • JSt  

              jestli to myslis vazne, tak je to hodne prisnej prispevek. :-DDDD

              0 0
            • Splinter  

              dobrá prdel:-D

              asi tam nakoupil bikesport a pak to prodal Hulánovi…

               

              Uživatelé bf jsou hňupi, všichni jsou hňupi, jen oni maj najetý a ví co je pro lidi dobrý…

              Nemít takovej flek, tak už snad krachli…

              0 0
              • mastihuba  

                všichni kromě mne :)

                0 0
              • MAJX  

                Ano,myslí to vážně. Nepřipadne mě na tom ale nic zvláštního. Pokud nejsou spokojení s kvalitou nějakýho zboží,tak je nikdo nemůže nutit je prodávat. Ze stejnýho důvodu tam taky nikdy neprodávají kola do 10-ti tisíc. Co se týče těch plášťů,tak myslím,že tam mají dost širokej výběr jinejch značek,stejně jako další obchody + navíc bych tam zařadil Vredestein,nebo Geax,který zase nejsou běžně k sehnání jinde. Netuším,co vás na tom tolik pohoršilo ?

                Splinter píše:

                Uživatelé bf jsou hňupi, všichni jsou hňupi, jen oni maj najetý a ví co je pro lidi dobrý…

                Nevím na co je to reakce ? To nikdo z nich neřekl.Popravdě oni mají nejenom na B-F,ale i na další internetový kecálky svůj názor,který je mi velmi blízký,ale oni jej opravdu neřeší. To,že jsem napsal,že Schwalbe je populární pouze tady na B-F je můj osobní poznatek k němuž jsem dospěl při náhodné komunikaci s ostatními cyklisty při společných vyjížďkách a následném klábosení o čemkoliv. Nehledejte v tom nic zlého,prostě jenom (zřejmě je to pouze náhoda) v mém okolí schwalbe nikdo za nějak zázračnou pneu nepovažuje – je to naše volba (já sám ještě dojíždím poslední kusy RR) a vracím se k značkám bližším mému srdci :)

                0 0
                • jIrI___  

                  S tím Schwalbe souhlasím. Taky mi připadá jako dost přeceněný fenomén na B-F. Na vyjížďkách, když vždycky sleduju kola ostatních bajkerů, jsem na Schwalbe narazil v mizivém procentu případů. Častěji to byla už např. Kenda, Michelin, Maxxis, atd.

                  0 0
                  • Zdyn  

                    Jestli to nebude tim, ze tyhle znacky jsou ve vetsina pripadu vyrazne levnejsi nez Schwalbe.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      To je taky pravda. Ale ani na závodech se to Schwalbe pláštěma zrovna nehemží.

                      0 0
                      • destr  

                        Na kolika závodech si byl? A jakejch?

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Tak mám takových 5–7 závodů v mojem okolí, které objíždím, teď už vícemeně jen ze setrvačnosti a tradice, 5 let. Žádné masovky, největší z nich je asi Šela. Ještě něco potřebuješ vědět?

                          0 0
                      • nox159  

                        cau tak to se asi špatně dívaš ;-) Schwalbe bych řelk že na zavodech najdeš nejvic ( bydlime blizko a myslim ze jezdime stejne zavody) loni to byly ralphy a letost sem videl i dost rocketu. Myslim že ostatni značky pláštů takove zastoupeni v zavodech nemaji.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Tož já nevím, Schwalbe mají nápis přes celou pneumatiku, největší ze všech značek, a stejně si toho nevšímám :-)). Holt asi máte pravdu, přesvědčili jste mě. Jinak když už jsem Schwalbe zahlídl, tak to byl právě Ralph, v tom souhlasím.

                          0 0
                      • Evilcleaner  

                        právě že na závodech bych řekl že schwalbe má zcela jednoznačně nejvyšší zastoupení.

                        0 0
                • mr.antik  

                  internetoví kecálci… oni nás neberou vážně… asi vědi lépe než já, jaké je to v mé kůži držet mýma rukama moje kolo… měl bych se nad sebou zamyslet. A nejspíš se jít zahrabat.

                  btw vozim na xcéčku shwalbw smart sam a black shark (takovou kombinaci tady těžko najdeš) a Mountain Kingy, který tu jsou provalený taky :-(

                  0 0
                  • MAJX  

                    Budu konkrétní (téměř). Není tomu tak dávno,co tady proběhla diskuse na téma čištění řetězu – nechce se mi hledat,ale měla snad 200 příspěvků. Když jsem to tam nadhodil,tak se mě vážně ptali proč jsem to četl.Po pravdě jsem přiznal,že jsem se u toho královsky bavil a to už sice vyloudilo jejich úsměv,ale stejně jim nešlo do hlavy PROČ ? Nevím,za jak ortodoxního fandu B-F se pokládáš,třeba já bych sebe hodnotil jako čumila.Pokud jsi skalní fanda B-F,asi to budeš vidět jinak,ale ostatní lidi s kterýma se stýkám jsou taky čumilové jako já a opravdu místní komunitu berou velmi s nadhledem.

                    Co se týká znalosti tvých a zanlostí prodavačů.Samoz­řejmě tě neznám,takže nebudu hodnotit tebe,ale ty prodavače.Řekl bych bez vyjímky jsou to velmi aktivní cyklisti,takže jedou na kole ráno do práce,pak 8 hodin prodeje a pak po zavíračce vyjížďka – tipnul bych to na cca 10 hodin denně s kolem přímo (nějak) ve styku a to minimálně 6× týdně po celý rok. Věnuješ ty kolu tolik času,nebo své všechny znalosti a zkušenosti „zbíráš“ mnohem rychleji ? Píšeš taky o tvým kole … je nějak mimořádně vyjímečné oproti jiným kolům ? (koukám na tvůj profil a promiň,vůbec nic zvláštního tam prostě není) Takže bych řekl,že i na tvoje kolo budou jejich zkušenosti stačit.Ale jak už tady dřív padlo,oni ti rozhodně nic vnucovat nebudou.Pokud budeš mít zájem,oni jednou poradí a je jenom na tobě,jestli si něco z jejich rad vezmeš a nebo budeš mít svou pravdu …

                    0 0
                    • mr.antik  

                      a co ti doporučili? Co by doporučili mně kdybych tam přišel v saku?

                      To už je taková filosofická debata, beru internet s nadhledem stejně jako weby výrobců a i informace od prodavačů. Pořád si myslim, že je lepší slyšet deset praktickejch a dlouhodobejch poznatků od neodborníků než jeden odborný.

                      Samozřejmě kolo mám nezajímavý, všecko jednoduchý, obyč ale funkční komponenty, dva roky to fachá bez poruchy, takže jsem potenciálně nejhorší zákazník jaký může být :-)

                      0 0
                    • JSt  

                      jsou tam proste skveli.

                      pry za tyto prispevky dostanes dusi bontrager s galuskovym ventilkem ;-).

                      0 0
                      • MAJX  

                        TO Mr. Antik: Nevím co by doporučili,ale vím,že jejich rada by byla kratší než 200 příspěvků na několik desítek stránek a 90% z toho by nebylo velmi úsměvné,jako tady.

                        Ano,tady ty praktický rady opravdu stály za to :D Nevím,zda jsi zmiňovanou debatu sledoval taky – pokud ano,odpověz mi prosím,který z příspěvků ti nějak pomohl v této velmi složité záležitosti ?

                        Já osobně jsem se do ní začetl z důvodu,že mě zajímalo,co se dá o takto složitém problému tak dlouho řešit.Odpověď jsem nenašel – proto budu rád,když se semnou o svůj postřeh podělíš.

                         

                        To JST: Myslím,že už toho pro mě za ty roky udělali mnohem víc. Kupodivu se ke slušným zákazníkům co nemají pouze blbý kecy chovají stejně tak slušně a obojí se pak cítí spokojeni. Oni ocení zákazníka,který má (větší nebo menší) přehled ale přesto si od nich nechá poradit a neohání se „svou pravdou“ a nebo ještě lépe lepší cenou na internetu.

                        0 0
                        • mr.antik  

                          200 příspěvků – protože tomu rozumí každej jouda… Já to taky jen přelít, ale potvrdilo mi to je to, že věnovat péči týhle součástce nemá smysl (schválně se zeptej, jestli prodávaj pračky na řetěz:-)

                          Tohle vlákno ostatně jako většina tady je hospodském klábosení, ale neznamená to, že je k ničemu a že je lepší směřovat dotazy na anonymního prodejce. Ale u dotazu typu hodí se na čep zadní stavby u kola xx ložisko yy nebo radši připlatit za zz už se třeba něco dozvíš a je tu pár lidí, který opravdu maj minimálně stejný zkušenosti jako tvoji prodavači. Nebo jestli rozeberou svoji vidlici, jen aby ti ukázali jak to funguje. Pro mě je to zajímavý, i když třeba tu informaci nepotřebuju.

                          Když ti to řekne víc lidí, je to pořád lepší než když ti to řekne jeden (a nevíš jestli se jen tváří že tomu rozumí nebo s tim má nějakou praxi). Odhadnout svýho prodejce lze celkem snadno a vážim si, když třeba řekne že ten produkt nezná nebo nejezdí.

                          Mě třeba nestačí, když mi někdo řekne – tenhle rám je super, lehký, slitina, jezdí ho závodník a podobný kecy. Ale málo kdy tě v obchodě budou přeměřovat, doporučovat kratší kliky, ladit posed a představec a řidítka, případně doporučí výměnu brzdy za lepší atd… Nebo aby ti v servise řekli – tohle je lehký, to zvládneš vyměnit sám, udělej to tak a tak…

                          Tvůj pohled je zkreslený, protože nejspíš ty lidi znáš (a oni tebe) a poraděj ti určitě líp než někomu cizímu, já zas mluvim o zkušenostech v našem regionu, který mě nutěj spoléhat se víc na sebe :-))

                          0 0
                          • MAJX  

                            Tohle už začíná být rozumná komunikace a vlastně s tebou téměř ve všem co jsi teď napsal souhlasím. Chtěl jsem tady jenom některý (neříkám,že zrovna tebe) upozornit,že když si stěžujou na chování některýho prodavače,tak ať si šáhnou do svýho svědomí,jestli si za jeho „špatnou“ reakci (kdekoliv-nejenom v hobby) nemůžou hlavně taky oni sami. Z příspěvků mnohých je tady jasně cítit názor,že oni jsou zákazník (bůh) a prodavač je nějakej poskok. Tihle by si měli uvědomit,že jsou obojí hlavně lidi …

                            Schvaluju pročítání diskusí,protože tam člověk najde občas užitečné info.Což ovšem rozhodně nebyl případ oné diskuse s čištěním řetězu :D a vlastně i 95% veškeré konverzace tady na B-F …

                            0 0
                            • JSt  

                              Z příspěvků mnohých je tady jasně cítit názor,že oni jsou zákazník (bůh) a prodavač je nějakej poskok. Tihle by si měli uvědomit,že jsou obojí hlavně lidi …

                              ale tak to je, nic s tim nenadelas ;-). kdyz jako zakaznik nebudu spokojenej, nejspis priste pujdu jinam, nedoporucim ho, prichazi o love. me, jako zakaznika, prodejce potrebuje, jinak muze kram zavrit.

                              0 0
                              • MAJX  

                                Já s tím nepotřebuji nic dělat – nejsem prodavač a jako zákazník se chovám slušně – nejsem idiot. Tohle je myslím taková nehezká vlastnost čechů (i moraváků),že se snaží se povyšovat nad druhé,jakmile si jenom trochu myslí,že jim to situace dovoluje. Tohle už není otázka vztahu prodavač/zákazník (hulvát) – ale člověk/člověk.Ty jako takovejhle typ zákazníka si akorát koleduješ o to,že ti oplatí stejnou mincí a ty pak budeš psát na nějaký forum svoje výlevy,jak ti hrozně ublížili. Pamatuj,že se situace může taky otočit a ty budeš jednou potřebovat toho prodavače (reklamace,sehnání nestandardního zboží … cokoliv) pak se ti to všechno vrátí …

                                Nezachrání tě od toho ani nákup v e-shopu.Tam je té komunikace sice míň,ale pokud při reklamaci napíšeš e-mail v duchu – okamžitě mě to spravte vy blbý hovada,já jsem zákazník a napíšu to o vás na B-F. Tak se se zlou potážeš stejně jako v kameným krámu.

                                0 0
                                • JSt  

                                  osobne jsem v hobby nemel problem, resp. nedavam jim sanci se do me nejak pustit :-). kdyz uz tam pro neco jdu, tak zcela cilene vezmu pozadovanou vec a rovnou k pokladne zaplatit. nemam potrebu se tam s nekym vybavovat. ti lide za pultem opravdu pusobi povysene. a jak vidis, jsi jediny (nebo jeden z mala) – navic jejich kamarad :-) -  kdo je obhajuje, takze nekde problem asi bude ;-). proc se valna vetsina diskuteru na b-f citi v jinych brnenskych obchodech lepe?

                                  neprijemneho prodavaca opravdu potrebovat nebudu. ptas se proc? jednoduche ;-). chci sehnat neco nestandardniho, pujdu jinam, kde mi nebude proti srsti domluva s prodavacem. pripadne si sezenu sam ;-). reklamace? pokud je opravnena, je v zajmu obchodnika ji kladne vyridit, pac by se mu to mohlo jinak jeste prodrazit ;-).

                                  aby sis nemyslel. rozhodne nejsem arogantni zakaznik, co hned zacne rozhazovat rukama. spis bych rekl, ze si necham dost libit. ale ten clovek za pultem tam je opravdu od toho, aby mne slouzil (jinde to tak funguje), ne aby se na zakaznika dival z patra a skolil ho, jak v nekterych pripadech uvedenych v tomto vlakne.

                                  nicmene je fajn, ze si zde propirani lide tuto diskuzi urcite jako pozorovatele prectou, konstatujou ze na b-f jsou vsichni hloupi a hotove ;-)).

                                  p.s.: normalne bych snad ani nereagoval, jenze to tve obhajovani hobby sportu okorene konstatovanim, ze jsi s nema dlouholety kamarad pusobi usmevne a neslo jen prejit ;-).

                                  0 0
                                  • drtyc  

                                    kteryma?

                                    s hobikama na veveri nemam problem, takze neni jedinej.

                                    vybiral jsem tam rukavky na pozdni podzim/hezkou zimu a vratil jsem jim nejaky axony co mely nasivku na prstu z bavlny, ktera tahla vlhkost dovnitr pres membranu a ukazovacek by mrznul – ostatni v suchu. sice se borec tvaril rozpacite, ze jsem se tam stavil s mokrou jednou rukavici a druhou suchou cca 10min po zaplaceni a chtel je vratit, ale nedal jsem jim sanci, a ze si misto nich vyberu jiny – v podstate neslo vybrat levnejsi ;-) a odesel jsem od tama pak sice s lyzarskyma, ale team scottama za dvojnasobek. Proste sel jsem tam s tim, ze ten vyrobke nesplnuje ocekavani a ze jakykoliv reseni je v tu chvili lepsi nez ty axony s nasivkou co bych normalne vzal a vyhodil do kose jako nepouzitelny na podzim do mrholeni/deste – do slunecne zimy by mozna stacily… no a taky jsem predtim videl ty diskuze k hobikum a tu kritiku tu, tak jsem se tam vracel s predsudky nedat jim sanci a v tu chvili udelat biznis vyhodny pro obe strany a ne jednostranny…

                                    da se s nima domluvit a kdyz je clovek v nouzi (na ceste se mu rozsype klika, tak i sroubek jako pozornost nabidnou a tech 5 minut mu venuji na to, aby zjistili, jestli je to spravna sirka/zavit.

                                    0 0
                                    • pepek  

                                      No jestli jsi tam přijel s tím „podjíždějícím řetězem“, tak asi ucítili pořádnou rybu a byli proto přívětiví :-)

                                      0 0
                                      • drtyc  

                                        no to ne :) prisel jsem tam s klikou v ruce a rekl: je to sice v zaruce, ale do zarucniho servisu je to streka. mate na to sroub? jestli ne, nebo by to byl problem, tak s tim jdu tam, kde to menili.

                                        0 0
                                  • MAJX  

                                    Myslím,že už nemá dále cenu tohle téma tady dále rozebírat.Já napsal co jsem uznal za vhodné.Zastal jsem se těch prodavačů,protože k jejich chování nemám žádné výhrady.Ano jsou to kamarádi,ale proč se jimi stali ? Protože se ke mě chovali tak jak tady píše (podle teb většina,podle mě cca 5 lidí.Většinou píšou pouze ti co si stěžují,chválí málokdo) – ne,tak to asi nebude že ?

                                    Každej jsme jinej – když už opravdu potřebuju radu,na B-F jsem ji nenašel (zkusil jsem to pouze 2× a díky reakcím „místních“ už to dělat nebudu) – naproti tomu oni poradili. Taky se s nima dá jet na švih,nebo zajít na pivo.To tady s imaginárníma postavičkama radilů z B-F nejde tak snadno.Takže ano – opět to bude úsměvné jak píšeš (a co teprve pro mě,nebo snad i pro ně (oni tohle myslím číst nebudou – co by z toho měli ?) Kritizovat je velmi snadné a konkrétně na B-F je to něco jako „denní chléb“.Zato chvály je zde jako šafránu – proto mě ber jako „průkopníka“ :)

                                    0 0
                                    • Paja  

                                      Pomerne hodne imaginarnich postavicek radilu tady jezdi na kolo (a na pivo) zpravidla kazdej ctvrtek(a nejen ctvrtek), a kdyby ses nekdy pripojil, zjistil bys, ze jsou uplne normalni, internetovy diskuze totiz lidi svadi vyjadrovat se mnohem radikalneji a casto s nadsazkou nez v normalnim zivote… …k tematu podotykam, ze s hobbysportem zadny zasadne negativni zkusenosti nenam, ale na druhou stranu je v Brne nekolik obchodu, do kterych diky pristupu prodavacu zajdu urcite driv nez do hobby…

                                      0 0
                                    • obda  

                                      No vidíš – a přitom se tady dá najít spousta užitečných věcí. Namátkou výměna ložisek u HTII (kde sehnat levná ložiska, výrazně kvalitnější než orig. Shimano, jak je vyměnit), problém s brzdami XT08 v zimě, probglémy s různými vidlicemi … Já mám zkušenosti dobré. Samozřejmě i odpad se najde, nutno filtrovat zdravým rozumem. S Hobbysportem tu má spousta lidí ten „problém“, že v Brně jsou i cykloshopy kde se ochotně a bez arogance věnují všem bez rozdílu hned napoprvé … I když mají stupidní dotazy, přehlídnou, že to co chcou mají rovnou před očima či chcou náhradní díly na nějaký Tescobajk. Jinak spousta radilů na BF má zkušenosti a znalosti opravdu velké, a na pivo s nima jde zajet úplně normálně.

                                      0 0
                                    • apache6000  

                                      Ty tam pracuješ co?

                                      0 0
    • Splinter  

      Když už tam občas zajdu, tak tam mám pocit, že jsem vetřelec…

      Věci tam mají někdy fajn, ale ten přístup je zvláštní (vždy tam jdu, až už něco nemůžu sehnat nikde jinde v Brně)…

      0 0
      •  

        to mi připomíná Kerdu v Liberci

        0 0
        • friblos  

          KERDA je nejlepší obchod:-D vždycky dobře poradí:-D a ve všem se vyznají:-D

           
          0 0
          • Lister  

            Je zvláští, jak si tady všichni stěžují, že jim nikdo neporadí, ale pravdou je, že by si tady nikdo nikdy s ničím poradit nenechal :-)

            0 0
    • rock  

      Lidi, lidi … docela by mne zajímalo, jak se chováte, nebo jak vystupujete, že MÁTE problém. Ne že bych do Hobby Sportu chodil nějak často, mám mnohem blíž jiné obchody, ale když už jsem tam byl, tak jsem se setkal vždycky jen se slušným jednáním a ochotou ze strany prodavačů. Za mne bez zásadních připomínek pro tenhle obchod.

      0 0
      • bagr84  

        Vzdycky prijdu, uplivnu si na zem a zvolam „Sem tady, ted padnete naprdel. Kdo se me ujme?“. Co delam spatne?

        0 0
        • MAJX  

          Víš,lidi jako budeš zrejmě ty tam potkávám pokaždé,když tam jsem.A že se třeba s čáryfuckem znám už vod tý doby,co začal prodávat v rocky bikes (tehdy ještě právě na veveří kousek pod hobby,akorát přes ulici) je to už docela hodně roků a snad ho malinko za tu dobu znám. Na poprvé je vždy ochotnej a rád poradí. Pak už záleží na zákazníkovi,jak se chová on-tím si zaslouží,jak s ním potom prodavači jednají (a myslím,že to je všude a ne jenom v hobby).To že v hobby nevedou sady typu alivio myslím není žádnej problém.Od toho jsou jiný obchody a proto ani nevidím nic špatnýho na tom,že prodavači ještě poradí,kde tu věc,kterou sami nevedou může ten zákazník koupit. V kterým obchodě se ti ještě stalo,že když nemají zboží,tak doporučí konkurenci ?

          0 0
          • Blade  

            V Brně? U Hanáka, v Hape, u Kočaře.. v HS nikdy:)

            0 0
            • M_ishak  

              Doporučit konkurenci, no nevim. Ono to někdy mate, jelikož obchody se jinak jmenují, ale mají stejného majitele.

              0 0
              • Blade  

                Zlín? Hádám, žes v těchto obchodech ještě nenakupoval ;-)

                0 0
            • jIrI___  

              Hanák, Hape souhlas, Kočaře neznám :)

              0 0
          • kolečko  

            „Na poprvé je vždy ochotnej a rád poradí. Pak už záleží na zákazníkovi,jak se chová on-tím si zaslouží,jak s ním potom prodavači jednají (a myslím,že to je všude a ne jenom v hobby).“

            A v tom je podle mě rozdíl mezi dobrým a špatným prodavačem. I kdyby byl zákazník sebevětší pako, měl by mu poradit a ne dělat machra. Nebo zkousnout kecy a dát mu, co chce. Ten zákazník ho snad živí! Ale jestli si v dnešní době vybírá, kdo se mu hodí, tak to má zajímavý přístup.

            0 0
            • Karkulka  

              souhlas!

              prodejce „profesionál“ si v duchu může říct „člověče, ty jseš hňup“,  světlo světa by ale tendle přístup neměl spatřit..

              nemluvím samozřejmě o extrému, kdy je zákazník sprostý, pak se prodávající může ohradit.

              pokud někteří majitelé zvolí jinou politiku a jejich hlavním cílem není prodat a „pečovat o zákazníky“, pak je to jejich minus a klienti se do takového obchodu prostě nebudou vracet.

              0 0
              • Karkulka  

                ..nicméně, do Brnéčka jsem přesídlila před pár týdny, takže na váš toliko diskutovaný HS jsem fakt zvědavá;-)

                0 0
          • Splinter  

            HS mi přijde že je obchod, kde sou nasraní, že jim tam chodí lidi…

            0 0
            • trew.x  

              Takovej pocit mám já z Cyklos brno.. a to mám od nich kolo :)

              0 0
            • Paja  

              …Notář mi vyprávěl, že dědeček byl vyhlášený samotář. Lidem se vyhýbal a nikoho kolem sebe nesnesl. Ale odjakživa toužil stát se hostinským. Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi. Pak si najal hostinec na náměstí v Opočně, zas mu tam chodili. A tak si postavil tohleto… asi jsou teprve na namesti v Opocne;D

              0 0
              • pepek  

                No vy to máte eště dobrý, bo vypadáte „akčně“ (mladě). Já registruju ve všech kšeftech ještě takový ten první deptající pohled prodavače: „Co tady děláš, starče, na ukrainu tady nic nemáme“. V lepším případě se mně pak snaží utáhnout na vařený nudli a prodat mi nějaký předražený šunt. Jediná světlá výjimka v Brně je Hape – tam je vše vždycky OK.

                0 0
    • kali222  

      kua, ono se da do oakley nacpat dioptricky skla samotny? kde mi to udelaj a za kolik?:D to chcu :P konecne hezky obroucky  

      0 0
      • MAJX  

        To tě asi zklamu.Ty skla mu tam dává kamarád optik a radost z toho nikdy nemá :))) Třeba racing jackety sou už prostě hodně „prohlý“ a asi to dá dost práce.

        0 0
      • Negr  

        Pokud to jde, tak asi v optice, ne?

        0 0
        • kali222  

          necekal jsem ze v sexshopu, ale primo nejake misto-adresa, kdyby to byla takova masovka, tak to bude proflakle.

          0 0
          • Negr  

            Ja si prave myslim ze to umi budto v kazde optice, nebo nikde. Zalezi jak jsou ty konkretni bryle delane.

            0 0
            • mastihuba  

              dyž sem si nechal naceňovat takový dioptrický skla tak mi je nacenili na 7kk + bych si měl sehnat obroučky do kterejch to vubec pude vsadit. A mělo se to někam posílat. Kompromis je ten že koupíš sportovní brýle s malým zakřivením a velikostí skel do 7cm a vsadí se tam normální skla který vyjdou na 6stovek až litr, Tož tak

              0 0
              • drtyc  

                no nevim, ale me uplne nejobycejnejsi sklo do uplne obycejnych mrnavych bryli – zadny velky prumer stoji v provedeni zakladni sklo pres 2500 jedno… takze se to muze dost lisit… jinak antireflexi, tlustsi hrana u obroucky, tenci sklo, tvrzeni… vsechno priplatkovy srandy a je potreba optiky vzdycky radne usmernit… prece jen je to spotrebak.

                0 0
                • mastihuba  

                  ja už na tydle srandičky nehraju. Furt zamej tytyn a já nevim co. člověk za to vysolí 5–6kk a pak je stejně rožšlápne někde na zábavě. teď mám obě skla za dvě stovky a dyž je za půl roku poškrabu, tak tam nechám dat nový a jedu dál.

                  0 0
                  • mastihuba  

                    samej tytan

                    0 0
                    • vijo  

                      titanové rámy + všetky možné vylepšenia skiel aj s fotochromickou vlastnosťou mám na svojich okuliaroch už druhy rok a zatiaľ som ich nepoškriabal ani inak nezničil :) nosím ich každý deň, na bajku tiež a nemôžem si ich vynachváliť… podľa mňa je investícia do okuliarov rozumná… čo som mal lacnejšie, tak tie boli poškriabané už po pol roku

                      0 0
                      • mastihuba  

                        pod normální brejle na bajku fouká a to mi docela vadí. Krom toho  i tvrzený skla jsem jednoduše poškrábal když jsem je nechal hrkat v batohu spolu s hrstí drobnejch a samořeznejch šroubků :) Ale tím nechci říct že někomu kdo na brejle neni takovej ras jako já se nevyplatí pořídit něco pěknýho, lehkýho a kvalitního. Ty kolegovy brejle přejetý autem byly fakt jako nedotknutý. Skla sice ruply a musel je vyměnit, ale obroučky jsou parádní.

                        0 0
                      • drtyc  

                        btw. titan mi unavou praskl po 8mi letech. docela namahanej. obroucka kousek od svaru u nosnice. bylo tam asi pnuti pri cisteni skel.

                        pokud neches mit hned poskrabany bryle optimalizovat v poradi:

                        misto skla urcite plastaky, minimalne prvni ztenceni, pak az titan. to jeste byva cenove prijatelna kombinace, ktera je lehka, takze s nizkou setrvacnosti pri padech a hrozi akorat, ze si je sejmes prstem pri nandavani batohu nebo upadnou pri cisteni.

                        0 0
                        • JSt  

                          jestli nechces mit poskrabany skla, tak naopak od plastaku ruce pryc. na starych brylich mam (a odjakziva jsem mival) normal sklo a ani skrabanecek. do novych ti obroucek jsem se nechal ukecat na plast. po roce jsou samej skrabanec. ono to na kole docela trpi. vyjedes do blata, zastrikas bryle, utres je rukavicou nebo do trika a ryhy jsou hned. sklo je mnohem odolnejsi.

                          0 0
              • Loner  

                Dej mastihubo prosím tě typ na nějaký obroučky nebo fotku, potřebuju vyzkoušet.

                 
                0 0
                • mastihuba  

                  jak jsem řikal, je to takovej kompromis, ale funkci plní a nic nezkreslujou. Dybych si vymyslel brejle s větším zakřivením, tak už by se musely použít zakřivený skla a to už leze do peněz. Takhle s těma levnejma sklama mne to vyšlo na 16 stovek.

                  0 0
                  • Veeteck  

                    To vypada moc dobre, budu muset o necem takovym taky popremyslet.

                    0 0
                  • Loner  

                    Dík, ale ten název na obroučkách nemůžu přečíst ani po zvětšení a zaostření a rád bych třeba použil jako etalon PROVEDI­TELNÉHO. Zatím jsem od optiků dostával jenom informace v stylu:  ,,šlo byto, ..snad,.. my vám prodáme svoje sluneční brýle, zahodíme z nich zorníky a dáme dioptrické – za nehorázný peníz – Fokus – i jinde.

                    0 0
                    • Paja  

                      Podle me je tam Emporio sport.

                      0 0
                    • mastihuba  

                      co to je za obroučky vubec neni důležitý, paní v optice tam měla tydle tak jsem nic nevymejšlel a vzal tydle.

                      Jinak je vidět že Paja evidentně žádný brejle nepotřebuje :)))

                      0 0
    • Negr  

      Ja jsem z hobbysportu nejak vyslovene negativni dojem nemel. Zdalo se mi sice ze o vidlich prodavac nic nevi (ja tou dobou taky nic nevedel), ale pozdeji jsem zjistil ze to je v brne u prodvacu v ostatnich shopech docela normalni, tak mu to nemam za zle. Ochotny byl; ze jsem se musel prihlasit o pozornost mi nevadi. Jinak Hanak je asi fakt nejlepsi, no.

      0 0
    • R:o)man1  

      Zkuste si zajet, kdo to má blízko, jen taak pro zkušenost do Progress Cycle u Prahy Ruzyně… Můj nedávný zážitek se dvěma mladými prodavači u kol – asi učni z Hobby sportu:o) – všechny informace jsem z toho jednoho páčil div né heverem, na co jsem se nezeptal, na to jsem nedostal velmi stručnou či velmi váhavou a nejistou odpověď, pořád někam odbíhal, nervózní jak sáňky v létě a když tam přišel druhý a třetí (slovy druhý a třetí) zákazník do toho megakrámu narvanýho kolama, už už se mě chtěl zbavit, pořád po nich pokukoval a pelášil k nim…

      A na jeden z jeho prvních dotazů, kolik chci vypláznout za kolo a já mu řek, že kolem 60ti, se zašklebil, jak kdybych byl nakažlivě nemocnej… Druhý prodavač byl téměř přes kopírák.

      Prostě takový ten vnitřní pocit – „dělej a vypadni a buď si to kup nebo nech ležet“, nervózní a velmi negativní atmosféra!! No nic, setkal jsem se s mnohem kladnějším a vstřícnějším přístupem (2 hodinové trpělivé přednášky do posledního detailu). Tak hold těm megalomanským velkoobchodníkům ty moje „zanedbatelný“ peníze nedám a nechám je jinde, no a..?!:o)

       
      0 0
      • kali222  

        no a nic :D jen prijdes jeste parkrat o cas :D

        0 0
        • R:o)man1  

          Jen mi je divný, že majitelé tohohle docela pěknýho cyklistickýho téměř „svatostánku“ netouží po tom vidělat si za cca 1 hodinu poctivý a ochotný práce JEJICH zaměstnance na jeho celoměsíční plat i s odvodama..!? Tohle by mě osobně (a kór v době krize) jako majitele firmy „docela zajímalo“… Nebo jestli jsou tak vychechtaný, že jim „dvacka sem – dvacka tam“ je jedno? A vymlouvat se na zaměstnance nemůžou – ryba smrdí vždy od hlavy.

          Když vezmu, že kde koupím kolo, tam koupím i komplet všechno na sebe a komplet výbavu, co je potřeba, chci jim tam nechat krom 60ti za kolo dalších počítám 10–15 za výbavu. A jelikož jsou to přímí dovozci těch značek co prodávají, 30% na tom stopro mají! A to se držím myslím docela při zemi. Tak nevím, jestli je v dnešní době 25 čistýho zanedbatelných nebo ne..pro mě a myslím že i 70% obyvatel ne! A navíc mé reference, až se mě někdo ze známých zeptá, nebudou zrovna nejlepší…takže dalších 25 mínus a dalších 25 mínus..... Jak chtěj! Jejich boj:o)

          0 0
    • hanz  

      mi to přijde všude stejný, jenže mi taky přijde že je to částečně vina nás čechů. Poslední dobou přibývá přístupu „tyvoe sem tady tak kmitejte, došel jsem si koupit žárovku, lanko, pivo“ je fuk jakej obor. Takže sebelepší prodavač není stroj a začne mu to lezt na nervy-vytvoří si hradbu. no a sítem na kreteny holt dost často propadne aj člověk co je v pohodě.

      0 0
      • Blade  

        Profesionál, tedy člověk živící se danou věcí, což prodavač s osobním stykem se zákazníky je, by si měl dokázat vytvořit odstup a alespoň člověku dát šanci, aby tím „sítem“ prolezl a ne automaticky za „kreténa“ považovat každýho.

        0 0
        • drtyc  

          on clovek je formovan prostredim, kde se pohybuje, takze kdyz do kseftu leze 5 let jeden kreten za druhym, tak to zanecha nasledky, ne? ;-)

          0 0
          • dannii  

            ..ale pokud se takový člověk rozhodne dělat tuto profesi, mělo by být pravidlem, že Zákazník je náš pán a ..Samozřejmě se toto pravidlo už dávno většinou nedodržuje, ale potom se nesmí nikdo divit, že je to pak utrpení, jak pro toho zaměstnance, tak i zákazníka. Hodně často se tato profese podceňuje a pak se to dost často projevuje tím, že je to v neprospěch podniku, či firmy. Mluvím z vlastní zkušenosti. Vystudovala jsem ekonomický obor – Obchodní Podnikání a téměř tři roky jsem v kontaktu se zákazníkem. Je to hodně o znalosti psychologie prodeje a hlavně, jestli opravdu víš, že chceš takovou práci dělat :).

            0 0
          • Blade  

            Vycházím z dogmatu, že kreténi se vyskytují mezi automobilisty, chodci, bruslaři, pejskaři, lesáky a koňáky, ale ne mezi cyklisty ;-))

            0 0
            • drtyc  

              koukam, dneska je patek a kazdej uz je po pracovnim tejdnu utahanej? takze jeste jednou a pomalu. jak se asi stane, ze do kseftu chodi pet let v kuse jeden kreten za druhym? ;-)

              0 0
              • Blade  

                Nezamykají dveře? :)

                0 0
                • pepek  

                  :-)

                  0 0
                  • Blade  

                    Bo do toho obchodu choděj 3 kreténi? Kua ja nevíím :o)

                    0 0
                  • mastihuba  

                    prej tam onehdá přišel týpek a po nějaký době co se rozhlížel se zeptal. „A meridy nevedete?“ :)

                    0 0
                    • pepek  

                      A co je na tom špatnýho? (kromě toho jich tam mají plno-s nápisem Spešl) Tak řeknu že ne a je to.  To že zákazník může být blbec musí přece prodavač vědět. K nám přijdou lidi reklamovat motor a neví co je volnoběh. Zásadně nečtou návod. Myslí třeba že tryskou na karbecu reguluješ vzduch. Mažou fritovacím (skoro) olejem. Řeknou, že zkontrolovali svíčku a pak tam má mezeru 0,1mm a řekne, že to není nikde napsaný, kolik tam má být. A taky je za to nenakopeme do zadku, jak v Hobby S.

                      0 0
                      • mastihuba  

                        to byl jen příklad, nic víc nic míň. nikdo nemá patent na rozum, ale proč se prostě nezeptat nějak „normálně“.

                        0 0
                        • pepek  

                          A jak normálně? Ten člověk je amatér, jenom někde něco slyšel a ten prodavač je tam na to, aby mu poradil. Co jinýho by dnes kameňák oproti netu měl nabízet, než radu? Každý se tím kolem tak nezabývá, aby všechno věděl. A tam abys ses eště k tomu psychicky připravil, jak tě budou *****. Já jsem tam jednou vlezl, po dlouhým váhání (protože dlouhý víkend a nkde jinde neměli) a jenom jsem v té nervozitě, jak mě zase setřou, řekl naopak IS – postmount adaptér – a hned sem dostal pojeb. Věřím, že když se s nima znáš, tak je to jiný. (Ti v servisu se mi zdají uplně v pohodě, nikdy žádný problém)

                          0 0
                    • bagr84  

                      to je prave to o cem tu mluvime…

                      0 0
      • mr.antik  

        Prodavač nemusí být příjemný, zákazník u něj nemusí nakupovat, já bych to tak neřešil.

        U státních úředníků bych to řešil, ale tady je to každýho věc.

        0 0
        • dannii  

          …s první částí s Tebou nesouhlasím… prodavač nemusí být příjemný ?..?…:)

          0 0
          • t29  

            nemusí, opravdu ne ;) komu chování prodavače vadí, ať nechá svoje peníze jinde.

            0 0
            • dannii  

              ..pak je to ale ze strany prodávajícího neprofesionální přístup. Znovu kladu důraz o znalostech z Psychologie Prodeje…samozřejmě na základě neprofesionality, pak dává daná firma či podnik zákazníkovi šanci opravdu nakupovat u konkurence. A v dnešní době, kdy je boj o zákazníka největší, bych na daném místě ihned uvolnila místo někomu, kdo opravdu má zájem o práci a splňuje požadavky prodávajícího…:). Respektive, nerozumím tomu, proč někdo dělá práci, která ho nemotivuje…

              0 0
              • mr.antik  

                Ekonomika taky není univerzální vnímání světa a jeho principů.

                Třeba tam má dobrou zašívárnu nebo kolektiv, prostě dneska každej myslí, že primární je vydělat prachy ale třeba maj moc práce a nestíhaj, nebo to chtěj brzo zavřít, nebo zrujnovat šéfa, nebo mu třeba stačí, že má 50 známejch, ze kterých kapou prachy na ostatní celkem kašle. Takovejch firem, který se nechovaj podle učebnice, existuje mraky

                0 0
                • dannii  

                  …je mi jasné, že teorie nerovná se praxe, bohužel :(. Co k tomu dodat na závěr?…snad se díky boji o zákazníka a narůstající se konkurenci, zaměstnavatel opravdu zamyslí nad tím, koho do své firmy či podniku přijme. Nebudu to tu více rozvádět, protože jsem názoru, že každý sám si udělá obrázek v dané situaci a jak již bylo zmíněno, zákazník se sám může rozhodnout a vybrat. Sama za Sebe…možná jsem až příliš pohlcena Svojí profesí a tak si zakládám na tom, aby můj kontak se zákazníkem byl naprosto bezkonfliktní a hodně často dochází pak i ke kladné zpětné vazbě, což je pro mě vizitkou a zároveň i osobním ohodnocením. Toť vše :)

                  0 0
                  • mr.antik  

                    …spíš bohudík, jinak by to byla nuda a člověk by pak nevěděl, kam dřív nakoupit, protože všude by se cítil tak příjemně a skvěle.

                    Právě tohle je totiž to, co podporuje konkurenci a hejbe trhem, což je pro zákazníka celkem dobrá věc, protože všichni dostávaj šanci být lepší než ten druhej.

                    Jestli jsi obchodnice a stýkáš se ze zákazníky tak znáš to prostředí, já z druhé strany musím říct sposta prodejců, co má naučený úsměv jako miss aerobic a zaručeně „milé a upřímné“ fráze a „pozitivně hodnotí každou kritiku“ jsou právě ti nejnepříjemnější, aspoň pro mě.

                      
                    0 0
                    • dannii  

                      …možná třeba, jako nakupující, budeš jednou mile překvapen, až budeš muset navštívit mé pracoviště :)…a budeš se při odchodu též usmívat :).. a věř, že úsměv bude upřímný, komunikace na profesionální úrovni, ale s rozumem a lidským duchem. Respektive, kdybych musela svůj úsměv potlačit naučeným…takovou práci bych nedělala.

                      0 0
                  • Volf  

                    Děvče zlatý, venku je normální život. Tak si to celé nezkaz tím, že budeš jednou v penzi vzpomínat jen na svoje pracovní úspěchy. Je fajn když práce baví, ale pracuješ proto aby jsi žila ale nežiješ  proto aby jsi pracovala. A víš proč je rozdíl mezi teorií a praxí? protože tu teorii vyučují lidé, kteří nikdy nic neprodali, nikdy nestáli před zákazníkem a nikdy nepřekonávali překážky a nebojovali s konkurencí. Za svůj život jsem absolvoval a také reralizoval tuny školení a kurzů psychologie prodeje a obchodních dovedností, strategického plánování a spoustu dalších. Nakonec se jako já v 46 letech zastavíš, otočíš a zjistíš, že za tebou krom materiálníích statků není vůbec nic. Takový truhlář když udělá dobře schody, tak po nich budou chodit lidé ještě za 100 let a třeba si říkat kdo šikovný je dělal. Za náma obchodníkama není vůbec nic.

                    0 0
                    • dannii  

                      …chtěla jsem jen poukázat na to, že pokud člověk bude dělat práci, která ho nemotivuje a číší z něho jen negace a obvzlášť v tomto oboru, neměl by už jen kvůli sobě, takovou práci dělat. Jinak samozřejmě s Tebou souhlasím, že i venku je život a Já i tak žiji. Respektive, pokud jsem v práci, žiji prací a snažím se ji vykonávat s kladnou zpětnou vazbou :). Sama za sebe..práci kterou teď dělám, není na celý život. Pokud by tomu tak bylo, opravdu bych žila jen prací a postupem času bych vzhledem k svému vzdělání neviděla perspektivu a ztratila bych motivaci. Vnímám to jako zkušenost. Že, je rozdíl mezi teorií a praxí rozhodně souhlasím. Ale též je v této oblasti dost znatelně vidět, kdo tu teorii studoval a věnuje se jí i pak nadále, právě na základě vlastních zkušenosti :).

                      0 0
    • Pilda  

      Zaručeně,má „mrzutost“ kterou může v Sobotu prodávat na trhu. :-)

      0 0
    • Barak  

      Moje včerejší zkušenost z krámu s potravinovými doplňky, která s tímhle tématem docela souvisí. Jdu si do kamenné prodejny koupit nějaké doplňky a protože se v tom příliš nevyznám a nechtěl jsem trávit čas na internetu hledáním tématických článků, počítal jsem s tím, že zaplatím o několik desítek procent vyšší cenu výměnou za profesionální radu, doporučení a úsporu času. Výsledek? Slečna za pultem o tom věděla úplný kulový takže jsem po chvilce znechuceně odešel. A pointa? Kdy už si konečně některé kamenné krámy uvědomí, že mít příjemně vystupující a vyškolený personál ochotný poradit je jejich hlavní zbraň proti internetovým obchodům prodávající skoro za nákupky.

      0 0
    • marszy  

      Kdo z Vás tady měl možnost pracovat na druhé straně pultu??

      0 0
      • drtyc  

        tady prosim. uz je to dost zim a vlastne uz ani nevim vo co go, ale vim, ze mi to nevyhovuje a zvladam lip jiny aktivity s lepsimi vysledky

        0 0
      • Vilém  

        Nevim sice co tim sledujes, ale take se hlasim.

        0 0
      • DaSnail  

        aj ja

        0 0
      • Sorin  

        Těch lidí se zkušeností z druhé strany pultu tady asi pár bude, můj případ, a rozhodně tady bude dost lidí, pro který by byla facha v pěkným a solidně zásobeným cyklokrámě fachou snů, můj případ opět.

        0 0
    • Blade  

      Už je to dobrých 6–7let, potřeboval jsem duši na silničku. Prišel jsem k pultu, slušně se zeptal, zda požadované zboži nemají a odpověď: „to chce zajít do jinýho vobchodu, nebo rači na oční“. Soudy, či obhajoby(Majxi;-)) nechám na vás :)

      0 0
      • Vojtas  

        se asi spatne vyspal ne :-)

        0 0
      • JSt  

        poslali te ke konkurenci, jak uz majx zminoval. a to se ceni ;-).

        0 0
      • mr.antik  

        samozřejmě je to tvoje chyba protože jsi nepchopil jeho smysl pro ostřejší humor.

        0 0
      • goboloco  

        Pěkně!!! České ego to je mazec :-) To patří ke smyslům jako např.čich,sluch a­pod.

        0 0
      • jIrI___  

        Aneb záminka a důvod pro to nikdy víc nevstoupit do toho obchodu.

        0 0
      • Negr  

        Jestli to bylo treba v masne, tak te poznamce prodavacky uplne rozumim :-).

        0 0
    • obda  

      Před drahně lety: „Dobrý den,  máte prosím XXX na YYY?“ „Nemáme, takovou plečku rovnou zahoď!“ A prodavač odešel pryč. Od té doby jsem tam nebyl :)

      0 0
      • Excel  

        :-)))))))))))))­)))))))))))))) tak si mě právě rozsekal, toho si cením

        0 0
      • Excel  

        Jsem si vzpomněl jak jsem šel do Paska servisu. Na přední véčkové brzdě Tektro mi praskla ta pružinka, jestli by se nedala u nich třeba nějaká najít.. A mechoš, ten hubenej ušate,j povídá: „To se nedá sehnat, kupte si novou brzdu.“  A já:  „Ale já si nechci kupovat novou brzdu“ Mechoš: „Tak nebrzděte“

        0 0
      • hribik A1  

        toto je skoro na cezdrzku :-D aj to s tym ocnym…

        0 0
    • Blade  

      200

      0 0
    • slou  

      Tož ti nevim, dnes jsem se stavil a vše proběhlo v pohodě, žaden problem. :) Tak nevim co se řeší, jestli problem nakupujiciho nebo problem obchodu ;) Osobně mohu říci, že zde nemám nejmenší problémy a vše je v pohodě a klidu. Tož tak.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.