Pracant: Kona: dew drop x dew plus x smoke

28 nepřečtených
  • weekend warrior

    Ahojte, řeším malé dilemato:). Chci si pořídit nějaký cesťák, se kterým by se dalo brouzdat po silnici,

    jezdit do práce, tahat za ním vozík s baby, najíždět brzké jarní i jiné silniční kilometry. Prostě celoroční provoz, tu s blatníky, tu do pohody, tu rychleji, tu s nosičem, tu bez… Prostě takového nezábavného ale dost univerzálního pracanta…

    • Zamiloval jsem si konu dew drop(protože chci taky silničku:) http://www.kona.cz/ads/view/65, aleu té nevím, zda je díky silničním řidítkům vhodná pro tahání babyvozíku(teren dle urcení tohoto kola), jsou na tyto účely lepší/nutnárovná rodla nebo je to fuk??? kvůli vozíku tedy radši klasickej dew http://www.kona.cz/…_dewplus.jpg koupit dropa, a když to nepunde přehodit rodla(díly jsou) a ažhadi(plánujeme 2, takže tak 3,5 roku:))) boha jeho) vodrostou na své kolo,nahodit rodla zpět???
    • A také a to mě trápí hodně moc, nejsem si moc jistý zda geoška tohokola umožňuje bezproblémové nasazení blatníku na přední kolo tak abynevznikala kolize mezi předním kolem a nohou, to by mě úplněvytáčelo…
    • další variantou je kona smoke http://www.kona.cz/…10_smoke.jpg výrobní osazení komponenty je snad „až na ty blatníky“ tristní,tedy snad vše na výměnu v řádu x tisíc. Ale zde hraje roli lepší geoohledně blatníku, plus crmo rám kvůli pohodlí. Asi to ale zas takpěkně/rychle nepojede/nezrychlu­je:) Pak si také nejsem jistý tím jak jesmoke stavěn, má širší kola než dew, bude mít i mohutnější rámovoustavbu než dew? Totiž pokud smoke, plánoval bych dew rozměr pláště,nebude to hnus?
    0 0
    • kali222  

      mrkni na CRC, maji tam ted nejake slevy od Kony. treba se ti to bude hodit.

      0 0
    • Advid  

      Dew Drop mi přijde nejuniverzálnější. Berany by vození dětí neměly vadit. Tedy pokud nebudeš jezdit nějakým drsným terénem, ale to asi ne. Mám sice jako pracanta Smoke na všechny tebou zmíněné věci, ale mám i silničku, tak jsem o cestovním kole s berany ani neuvažoval. Kdybys potřeboval nějaký rzměr změřit, dej vědět (radši mailem).

      0 0
      • weekend warrior  

        diky, na teren bych to s vozejkem fakt neviděl, tak akorat to trebonsko a polabi po 3jkach atd…:))). Jdu se tam na toho dropa v pristim tydnu mrknout. Mistr z kony mi tvrdi, že ta 54 je tak na 170cm, tak jsem zvedavej:).

        0 0
    • frdrx  

      Jiné řešení, a tím myslím cyklokrosku (Kona Jake apod.). To je takový univerzální pracant. Nutno ovšem ustoupit od toho požadavku nezábavnosti.

      0 0
      • weekend warrior  

        copak nezábavnosti, ale je nutné ustoupit ceně, jake je o pár t. výše. Né že bych na něj nekoukal:)

        0 0
        • frdrx  

          To chápu. Proto jsem si taky kolo pořídil preventivně před narozením potomka a ne až po :-).

          0 0
          • weekend warrior  

            asi hodím absolut mimo dotaz, ale jaký je ten ultra rozdíl mezi dewdrop a jake? Brzdové páky i na „vrchní trubce“ beranů??? Jo, jsou tam??? + samosebou o i jiné řadové, silniční osazení?

            0 0
            • frdrx  

              Neznám osobně ani jeden, ale při letmým pohledu je vidět rozdíl hlavně v geometrii rámu a z toho plynoucím posedu. Navíc hádám, že Jake bude lehčí, dost možná bude mít lepší (pevnější) kola, ale nevím. Rozhodně bych u Jakea čekal lepší akceleraci a agilitu. Dew se dost blíží horským kolům a to určitě hodně lidem vyhovuje. Kotoučovky na tomto typu kola ale považuju za zbytečnost. Ostatní komponenty jsem nesrovnával. Ale jak tak na Jakea koukám, asi bych před ním dal přednost konkurenčním c'croskám, už jenom kvůli tý trojplacce. Když pominu to kolo v mým profilu, sloužící přesně popsaným účelům, líbí se mi i Focus Mares AX 3.0.

              0 0
    • maajkee  

      Já bych byl pro smoke, příjde mi nejuniverzálnější a jde doladit k obrazu tvému, má širokou stavbu, takže v pohodě co se blatníků týče i s širšíma pneu, rám bude pohodlnější a na tahání nosiče a brašen nebo děti mi to příjde taky vhodnější, u kony dew přímo i píšou, že to není kolo vhodný na delší cestování, je to spíš takovej sporťák.

      0 0
    • weekend warrior  

      takže nakonec to dopadlo na kona smoke s předělávkou na komplet xt (i kros kliky), syncros a kola dt… ale dělají mi starosti ty rodla, z biku jsem zvyklej na 720, tady je 600 a připadám si jak kleštěnec, závodní a ani rychlostní ambice nemám. Mohl bych poprosit o tipy na rovná rodla, šířky 650 až 700mm s co nejmenším „back“ úhlem? Hlína, carbon nee, značka neznačka..

      0 0
    • Jakobo  

      Toho Smoka je vecna skoda, ze ho prestali vyrabet. Prosral jsem koupi a ted uz ho nikde v 22" noveho nesezenu, byla by to idealni nahrada za mojeho dosluhujiciho Treka co mam na cestovani. Navic mel idealni geometrii, Unit je uz moc dlouhy a nema uchyty na blatase a nosice, cena je zbytecne vysoka a z kotoucu bych asi taky moc nadseny nebyl.

      0 0
      • weekend warrior  

        njnj, ale abych tě uklidnil: ten ročník co mám já už není žádná velká řacha ve zpracování, sváry jsou místy fakt humus, samolepky na vidli nepasují atd…dost mě to dožralo, ale zas za ty prachy…ověsil jsem to komponenty a pokud to bude bad, půjdu do singularu neboo burlay:(((.

        ke kotoučům: nemyslím si, že by kotouče byly špatné, na těchto kolech se mi i extrémně libí, ale fakt je, že na úzkých pneumatikách bez vzorku to stejně nebrzdí ve smyslu kotoučovky na horáku s terénním pláštěm 2.1+. Ale zas to pěkně piští…a hlavně to jede o fous rychlejc, pevná vidle v „terénu“ je jak nechráněný sex atd…)

        0 0
        • weekend warrior  

          ale terénem se stávají i mnohé asfaltové cesty:))). Stávajicí micheliny city contact jsou zdá se neprůstřelné(ko­řeny, krátké schody, staveniště, jemný i hrubý štěrk, sklo), ale enormně těžké(naváženo 815g), alternativou, o hodně dražší, bude asi nějaký kit BezDuše na pneu Schwalbe Marathon Supreme…

          0 0
        • Jakobo  

          Prave ze doposud tu spis prevazovaly pozitivni reakce (Scalar…), jedine snad ta hmotnost. Tak jsem si predstavoval poradny ram solidne svarovany z obyc hi-ten oceli, navic s moznosti nejakych uzsich 29. Takove kolo je idealni na cesty, nahodit blatniky, nosice a vyrazit nekam na tyden.

          Kotouce na biku samozrejme ano, ale ne na cestakovi, to je spis na pruser s ohlym kotoucem od pedalu jineho kola nekde ve vlaku a pak bezradne stat na nadrazi a snazit se to „nejak“ opravit.

          Proste na trhu chybi nejake takove jednoduche a financne dostupne kolo s primerenou kvalitou zpracovani, jako byl ten Smoke, navarky, ocelak, standardni geometrie. Pokud teda nekdo o takovem kole vi, sem s nim.

          0 0
          • scalar  

            Já mám Smoke 2008, to je něco jiného, už ročník 2009 měl jinou (horší na 29er do terénu) geometrii (delší zadní stavba), ročník 2010 šel dolů s kvalitou zpracování, takže možná je dobře, že výroba skončila.

            Já na téhle Koně vesele jezdím ve slušném terénu, je ale pravda, že nadávno mne malá chybička stála týdenní léčení naraženin a odřenin :-)

            Hi-Ten oceli se vyhni, ta patří do Tesca a ne na BF :-)

            0 0
            • weekend warrior  

              no fakt je to tak, teď tu nemám foták, abych to nafotil, ale sváry vidle u krku, to je jak od prasete, bohužel…mám 2009, myslím, černá matná

              0 0
              • weekend warrior  

                ne e, mám 2010. O sobotě jsem přestavoval a až na kola a hlávko hotovo a až to trochu chytne patinu, nafotím. Doufám tedy, že do té doby nesleze lak:(

                0 0
            • weekend warrior  

              ale mě spíš fakt zajímali ty rodla, k čemu je ten zpětnej úhel? já na tom mám fakt zapěstí vyhlá ven??? a nechci zakládat nové vlákno.. dík

              0 0
          • weekend warrior  

            za rozumné prachy nevim, ale ta jejich(kona) sutra 2009 je hustej povoz, alespoň vizuálně na to má:)))

            0 0
    • Gronholm  

      Drahý to je, nemá to blatníci a štafle to neuveze! Tak jakejpak pracant? :D :D :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.