Ahoj.
Hledam sikovneho, ne nutne ultra zkuseneho, mechanika pro bike shop na Praze 1, plny nebo castecny uvazek, zalezi na dohode. vhodne i pro studenty. moznost pracovni smlouvy, zajimave fin ohodnoceni.
V pripade zajmu prosim piste na:
Diky
Ahoj.
Hledam sikovneho, ne nutne ultra zkuseneho, mechanika pro bike shop na Praze 1, plny nebo castecny uvazek, zalezi na dohode. vhodne i pro studenty. moznost pracovni smlouvy, zajimave fin ohodnoceni.
V pripade zajmu prosim piste na:
Diky
nespamuj clovece a bez do automatu hledat mechose :-D
tak sorry, posledni pokus . . . do automatu?
Tím myslel zcela jistě do základní školy.
Hledáš mechanika a nemusí mít zkušenosti? Tak do takového servis bych ani nenahlídl.
50000,– čistá ruka?
Klidně! Jednou za půl roku…
Tak to je určitě zajímavé finanční ohodnocení.. :)
Možná tak za pracovní pohotovost v zimní sezóně :P
Diky za relevantni a chytre reakce . . . a ted k ty diskuzi. Flexibilni pracovni doba 2–5 dni x 8 hodin, 100 Kc/hodina cisteho nastupni plat, pri oboustranne spokojenosti pracovni smlouva, prace i v zime. Pohoda prividelek pri studiu i plny uvazek. Tak come on, urcite nekoho znate . . .
Ano my jsme tady všichni hrozní chitrácy. Vzhledem k tomu, že sháníte spíše průvodce a s perfektní komunikativní anglinou je tento thread bezpředmětný, zamlžující tyto skutečnosti.
Ale copak, bylas odmitnuta, nebo maji provozovnu blizko u tebe?
Byla jsem se podívat a konzultovat možnou spolupráci, která je ovšem naprosto vyloučená.
jak se tak divam ty chces s kazdym spolupracovat ale s tebou nikdo nebo se pletu?
nechtej chodit na bazen:))
Pokud chtějí tak vysokou angličtinu na pozici mechanika, tak se ani nedivím, že nikoho nemůžou sehnat.
„anglina“ i jen zakladni je jedna z kvalit kterou dokazeme ocenit (i financne), nicmene pokud by neznalost jazyka byla vyvazena jinou kvalitou (flexibilitou, organizacnimi schopnostmi…) neni nezbytna.
No tak kde jste vsichni ?
Tady průvodce s angličtinou (a jakože i trochu mechanika) za 100,– kč hrubého nehledejte, tady ho/jí prostě nenajdete..
No zas nevím, chválit se finančním ohodnocením kilo čistýho na Praze 1 při požadavích na AJ a ještě když vím, jak se mechanik v sezóně nezastaví…
Kilo cistyho nastupni . . . anglictina, jak popsano vyse neni nezbytna.. prace 8 hodin denne. Pravda v lete intenzivneji nez v zime, ale s tim je treba pocitat. Dik za nazor
Tak to byste mi pak lhal a to si myslím, že při výběru kandidáta není zrovna ideální přístup.
Že zrovna ty někoho obviňuješ ze lhaní…
Já narozdíl od něho nelžu.
vtipy jsou vedle ;-)
ty prekrucujes…:) a nazachrani to ani novej nick…
Diky za nazor. Prosim prijmete fakt, ze jste nebyla uznana vhodnym kandidatem! uznejte ze vase pritomnost v tehle diskuzi je prinejmensim ztrata casu . . .
Chtěl jste názor a tak jsem jej napsala, jinak uznávám, že má přítomnost v této diskuzi je více než bezpředmětná, mně jde jen o to se dozvědět, jak si můžete dovolit mi písemně lhát a psát sem naproto rozdílné věci než mně, to se jako firma takto prezentujete normálně? To vyvoláváte důvěru nebo duchy??
vyhodíš ji dveřma a stejně přileze oknem :-)
A titul Zaměstnavatel roku získává…
tady visi ve vzduchu uplne jinej titul. :-D
Pokud někdo umí anglicky, tak se opravdu nezakope někde na dílně… Časem na to příjdete sami. Nicméně držím palce, ať se vám podaří sehnat kandidáta vyhovujícího vašim požadavkům a představám.
Pro cloveka kereho to bavi… kdyz:
tak si myslim ze realne
anglictinu se nauci za chodu
ale realia je vetsinou takova:
prac doba na cely den cca 9:00–17:00 ( nebo hur )
sef je blbec
pres sezonu stresy protoze to nekdo neumi rozplanova
naradi neni, bastli se to jak se da…
+1
Bohužel v dnešní době je AJ skoro nezbytnost. Ber to tak, že dostaneš třeba repasy ořechu a nevíš si přesně rady, tak hledáš manuál a ten manuál je v 90% v AJ.
Dobry mech na ten orech musi prijit sam, nemusi nic hledat, lepsi schopny mech bez AJ, jak A mluvici technicky negramota ! Hotovo, vyrizene !
A nez se k tomu dostane, neco rozbije.
Minimalne ti ojede zavity a potom Ti vrati zpatky sroubky s ojetymi zavity.
Což závity, ale ožvýkané inbus od ožvýkaných inbus a pak hledej spravednost.
Sakra. Jasne – ojeta hlava a ne zavit :-(.
Ja mel takhle ojete zavity Torxe. Asi to nekdo bral krizovym, nebo nevim. Takze jsem musel dat nove srouby.
A přitom torx mi přijde nejodolnější vůči ožvejkání, asi to měl v ruce nějakej tydýt.
Jo a potom takovy tydyt Ti ma prijit sam na servis orechu.
Pokud je to clovek, co jich mel v ruce tisice a umi pouzit to na hlave, potom proti tomu nic nemam. Ale nevis, kdo Ti na to kolo polozi ruce.
to zkurvis ty, pac jsi videl max dva typy orechu rozebrany, kdyz moc. ;-P
Ted nevim, jestli to myslis ironicky anebo ne :D.
Ale to, co chci poukazat je z profi servisu znicena hlava sroubu u uchytu na bowdeny na RB (ty na hlavni ramovce). Na Torx snad vzali krizovy sroubovak.
Nemohl jsem to ani vysroubovat. Takovym lidem potom opravdu ani vlassky orech nesverim na rozlousknuti :-P.
Pisu dobry mech, ne jouda, ktery se zacina ucit na cizich kolech.
ono při nasazování standartů a jejich dodržování to dneska není tak černobílé. Přinese ti borec zprasený kolo že někde vrže a ty zjistíš, že má hlavko složený ze dvou modelů, after market střed na klikách s malinko jinou tolerancí, k tomu náby z ebay co jsi nikdy neviděl a ani neuvidíš protože to je mikro značka -rebrandovaná kdo ví od koho-, k tomu půlka ložisek v zadní stavbě vyměněná a netušíš jaký jsou momenty na utažení…
už je trochu jiná doba a začíná v tom být fakt bordel. A to jsme se ještě nedostal k OEM pružení/tlumení, kde nápis zvenku nezaručuje, že je vevnitř to samé pokaždé a osazování kol fake carbon komponenty, které můžeš poškodit i když je dotáhneš na moment dle ´výrobce´
zprasit dneska něco v servisu to se stane ani nevíš
momenty netusis ty, pac se v tom nepohybujes a nemas cit/odhad pro vec, ktery by servisak mel mit (tohle si samo dost idealizuju). oem pruzeni byva naopak min slozity oproti rytejlu, takze v tom nevidim problem. ;-)
si vem kolik máš modelů fullů na trhu, co dva roky obměna a nechápeš jaký jsou tam rozdíly. V hlavě to nemůže mít nikdo
On je na ty festky, tam se nic nemění . . . .
jj. vsecko na kryf. ;-P
nemyslel jsem to tak, ze by servisak nosil v hlave cisla. to by se mohl snadno splest. :-)
dobrej mechanik s technickym citenim si poradi bez navodu. ;-)
A když tě všechno zradilo, vezmi na to kladivo :-)
A prosim neuspesne kandidaty a ty co nemaji co k veci, aby se soustredili na jine diskuze. Diky
Tak nás neobtěžuj zakládáním dalších vláken, na tohle téma už jsi založil čtvrté, první tři zůstaly bez reakce.
No, a to by byl tak strašný problém napsat to rovnou do toho úvodního inzerátu?
A do kterého z těch čtyř nebo pěti? Pán s podivným vystupováním si tu z toho dělá anonci a tepe se do Zlatky.
No, v rámci tématu jsem měl na mysli ten úvodní zde. I když zde nechápu, proč mu to admin nesmaže, kór když tady tak blbě spamuje, ani proč se Zlatka vůbec zajímá o takhle podivný inzerát, když má svoji firmu.
Zajímala jsem se oč jde, o podmínky a o možnosti externí spolupráce (neb to nemám daleko), vše ostatní bylo v rámci možností, on nabízel dva dny, což by se mi i hodilo, dovézt si třeba i práci domů. Ale co čert nechtěl další jednání bylo k ničemu, neb z toho chvíli bylo 5dní, pak už i sedm, tedy nonstop, pak angličtina s průvodcováním a v zápětí mi i lže do emailu, neví co chce a koho chce.
Aspoň že ví, koho nechce :-)
Člověk narazí na různé firmy a některé z nich je lepší nepoznat. Jejich mechoš byl velmi milý a upřímný.
A proto je treba si ted vylit srdicko a trosku jim i uskodit, kdyz uz to neklaplo, ze?
Divim se, ze uz to tu, po tvem zpusobu, davno nevyblokoval.
Viléme nikdo si tu srdíčko nevylévá, je jenom dobře, že to neklaplo, jen mi vadí, že píše úplně jiné věci mně a jiné co tu píše.
7 dnů, zato se studenou vodou, pro workoholického otužilce ideální nabídka :) Mně by se třeba průvodcování docela líbilo.
Mně také a také jsem mu nabídla, že by to bylo naopak super, odreagování a útěk z klaustrofobie uzavřených prostor a smradu s oprášením angliny.
ted si ovsem vymyslite vy. vzdy jsem rikal a rikam ze zalezi na domluve. tj cokoliv od 2 dnu do klidne sedmi 9 v tom pripade samozrejme mene hodin. o nejakem vozeni prace domu nebyla v zadne fazi rec!!!
No sorry. Proc s divnym vystupovanim Pane? jsou lidi co praci potrebujou (a neni jich malo) a ja jim mam co nabidnout. Je na tom neco spatne . . .
No sorry. Proc s divnym vystupovanim Pane? jsou lidi co praci potrebujou (a neni jich malo) a ja jim mam co nabidnout. Je na tom neco spatne . . .
Ahoj.
Hledam sikovneho, ne nutne ultra zkuseneho, mechanika pro bike shop na Praze 1, plny nebo castecny uvazek, zalezi na dohode. vhodne i pro studenty. moznost pracovni smlouvy, zajimave fin ohodnoceni.
V pripade zajmu prosim piste na:
Diky
Pokud by chtel nekdo projevit zajem, prosim kontakt na mail. V tehle diskuzi evidentne nikam nedospejem…
Pekny den vsem a cyklistice zdar.
Konečně jsem pochopil proč je kolo po servisu z některých firem zralé na repas. Za 100,– na hodinu dělají ani nekvalifikovaní pomocní dělníci.
By ses divil, kdo za to dneska vsechno dela :-D
Ale on toho mechanika shání v Praze. Když jsem v Praze nabízel brigádu na pomocné práce za 100/hod na ruku, skoro nikdo se nenašel…
Mas recht, ze jsem onehda slysel cenovku srovnatelne firmy a tam hodinova sazba byla asi 6 krat vyssi :-D
tak tak, i debilní Ukčka kterým musíš dát svojí lopatu a říct co mají kde přesně kopat a pak je kontrolovat co 30minut (max) už za kilo skoro neseženeš.
Když jsem byl malej capart, tak táta si dojednal dva Ukrajince na chalupu na vykopání nějakejch keřů a stromů a bylo to nějak kolem kila. Si myslel, že na dopoledne maj práce dost, ale překvapili ho, za hodinu se ptaj, co maj dělat dál:)
Dal bych jim po kile a čau. Měli si práci šetřit, pitomci…
Tak tak, vůbec si nevážili práce :-D
Tam bylo práce šest půlek, měli co dělat až do večera:)
no ja nevim kde zijes, ale napriklad tady u nas nema v okoli 60–80% lidi ani tech 16 000 cisteho mesicne…
Zas nemůžeš srovnávat moravskoslezský kraj a Prahu… Ale to co jsi napsal je tady realita.
Na druhou stranu ono to taky má něco do sebe… Když můžu pracovat mimo Prahu, celkem pohodovou práci venku a se zavíračkou rovnou sednout na bajk a brát stejně, tak by mi musel nabídnout sakra víc, abych se kvůli tomu upsal na 8h otročinu v servisu na P1, odkud po zavíračce už stíháš bajk tak jedině se světlama…
To každopádně. Pro mě by byl ideál bydlet v Ostravě (levné nájmy) a k tomu mít pracovní dobu a mzdu dělníka ze Škoda Auto :D
ja reaguju na tohle a tady se bavi o servisu ne o praze Konečně jsem pochopil proč je kolo po servisu z některých firem zralé na repas. Za 100,– na hodinu dělají ani nekvalifikovaní pomocní dělníci.
Zatím zde nebyla zmíňka u tom , jaké jsou kde náklady na provoz prodejny se servisem, a co jsou schopni a také ochotní zákazníci za úkony zaplatit.
Proto jedinou spravedlivou odměnou za vykonanou práci je společenství s podílovou mzdou.
L.P.
Podílová mzda je spravedlivá? :D A až se firma dostane do ztráty, tak budou zaměstnanci platit firmě ze svých úspor? Potom souhlas :).
Společník NENÍ zaměstnanec. Plácáš nesmysly!
Chytáš se slovíček… Jde o ten princip, když požaduješ mzdu jako podíl na zisku, jak by ses pak zachoval v okamžiku, když se společnost dostane do ztráty.
To slovíčko je právě to podstatné.Zaměstnanec nemůže požadocat podílovou mzdu.
Neodpověděl jsi… Ale tak abys měl formální náležitosti, svou otázku opravím:
A až se firma dostane do ztráty, tak budou společníci platit firmě ze svých úspor?
Samozřejmě. Zájmem a také povinností každého společníka je aby se tak nestalo. Jde přece o PODÍL NA ZISKU." Společník" , který firmu rozkrádá přece NENÍ společník.
Fajn, je to tvůj názor, podle mě krajně nedomyšlenej… Firma se může celkem snadno dostat do problémů v důsledku vnějších faktorů – například hospodářský krize. A jak bys v tu chvíli zabránil tomu, aby ti společníci neodešli jinam, do odvětví, co je v tu chvíli zrovna v růstu – tím by dál prohloubili ztrátu, navíc těžko seženeš nový pracovníky, když jim nabízíš zápornou mzdu :D. A tak by ti firmy krachovaly a úplně zbytečně…
Navíc i v období růstu to není moc pozitivní, protože tlak na zvýšení zisku by působil na snížení investic, což dlouhodobě taky není moc žádoucí.
Tomu všemu , co popisuješ, se dá zavčas zabránit. Prostředků je dost při troše prozíravosti.Snad jen české zákonodárství není v souladu s opravdovým právem. Jdu spát.
Zabráníš lidem, aby měnili práci a přikážeš firmám, kolik mají investovat? :D Snad ani radši nechci vědět jak, když ti v tom překáží právní systém :)
Člověče, na tvém místě bych se raději nadále věnoval bastlení kol než ekonomickým úvahám…
A muzes mi rict, proc nemuze?
Je to celkem bezna praxe, ze se nabizi podilova mzda. Anebo mzda, ktera se sklada z nizkeho fixniho platu a variabilniho, ktery je podil ze zisku zakazek.
Tady potom zalezi na tom, jaky je zamestnavatel. Protoze ve chvili, kdy mas maly kramek a zamestnanci das 20 % ze zisku a kramek se rozjede do velikosti Cyklopointu, uz nebudes chtit davat 20 %… A z tech 20 % tezko slezes dolu.
Mrkni za jakých podmínek shánějí do cykloshopu tady na severu :-)
50–70kc/h to je uz je slusnej hnus… V podstate plat lepsi uklizecky…
Tak možná hajzlbáby..
tak ne kazdy ma 80 000/mesicne jako ty, ale pak zase nechapu proc chces spolupracovat s nekym kdo by ti daval 100,–/h
No to by mě zajímalo, kolik lidí, co tu brečí nad 100 za hodinu na brigádě, vydělá výrazně víc v normálním zaměstnání. Je tu řečeno 100 čistého a to je velmi slušná brigáda.
Viz výše, nabízel jsem takovou brigádu za tyhle peníze v Praze za pomocné nekvalifikované práce, a zájem více než vlažný, byl jsem rád, že se vůbec někdo našel.
to je cca 18 měsíčně čistá ruka. Dobrý servisák by za to v Praze nemakal, pokud by k tomu nebyly odměny za obrat a motivační bonusy a další věci, aby mu to hodilo alespoň o desítku víc.
lempla za to sežene ale teda s tím, že nebude dělat vidle a tlumáky a cokoli náročnějšího než vyměnit bovden řazení bude s rizikem chyby.
Počkej, počkej… znáš snad jinou brigádu, kde ti dají víc? Když jsem míval 100 Kč/hod, připadal jsem si jako král. V Olomouci max do 80 Kč. Teďka se snažím si něco slušného sehnat a všude je to jenom za 50 Kč…
To je hezké, brigádu za 50/hod jsem taky měl, zhruba v roce 1997…
To je to, od toho roku se prachy na hodinu za brigádu nezvedly.
Mittal – 180/hod během noční o víkendu :D
170–175, abych nekecal..
.
to by toho moc nenajezdil v tom kolotoci sichet :D
No, to by ses tady na karlovarsku asi dost divil, co lidi berou za peníze. Jezdím do různých firem, ale s přehledem vede kaolínka (Sedlecký kaolín). Všude bordel, prach, bahno, lidi dělají šestnáctky a mají 46Kč/h a jsou za tu práci rádi.
ahoj . . 100 Cisteho nastupni, tj po dobu zkusebni lhuty. pak smlouva a yvyseni platu. PRO NE NUTNE ZKUSENEHO, tj cloveka ktereho si vyucime . . . . . . . Rekni, ze jsou to treba pro studenta spatny podminky.
Zdravím,napište třeba něco o vybavenosti servisu – vercajk,lidem co mají na to tu práci dělat a nejspíš to už někdy dělali to imho napoví hodně.
ParkTool@PK veškeré vybavení, značkový odhlučněný kompresor, stojany a držáky šité na míru, klobásky a pivo zdarma.
Nezapomen na moznost cyklovyjizdek, kdy bude chtit, striptyzu na pracovisti u stojanu :-D.
O striptýzu mi chlapi nic neříkali, ale pokud poskytnou ráda se podívám.
:-D
to měl rovnou napsat, že to bude pobočka Kraba :)
Vybaveno vsim co kdy bylo v prubehu 12 let uspesne existence firmy potreba. Vsim! diky za reakci . .
Vy si již snad děláte srandu, jediné co bylo ve Vaší dílně ještě použitelné je stojan PK. O ostatním se raději nechci vyjadřovat, protože člověk, který tomu evidentně naprosto nerozumí nemůže chápat. Ano máte to vybavené, ale asi tak jak stará jsou Vaše kola, které nabízíte k pronajmutí.
Většina nářadí je již zcela nepoužitelných, historických a zralých na jejich výměnu. Docela humorné bylo, když koukám do svěráku a tam upnutý stahovák na ořech, který byl způlky zubů oholený a popraskaný.
Ptám se mechoše co to má být a on to to, no to je na stahování. Jeho široký úsměv mi naznačil, že se baví tím jak si jej se zájmem prohlížím.
Položím mu druhou otázku a tento kompresor /maličký dech ve stylu old airbrush/ je funkční? Jo ten funguje, ale já si ho odvezu až odsud půjdu pryč, je můj. A to se pak tady bude foukat pumpičkou ptám se.., no asi jo. Oni nejsou žádný bike shop jak píše, je to jen půjčovna kol, kde se zastavil čas a kola musí vydělávat těžké money na několik šéfů.
a mechoš má odteďka asi po prémiích:-)
Tak to by mi bylo líto, ale nemohla jsem jinak, ten jejich celkem milý a slušný mladý mechoš se vyznačoval naprostým zklamáním kde strávil 4roky svého života a zřejmě jistý nátlak již znezvládnul.
No opravte mne jestli se pletu . . . nepsala jste mi pred tydnem at s vami urcite pocitame, ze mate zajem…? Byla jste u nas 5 minut a o firme vite zda se vic nez ja. To ze nas stavajici mechanik odchazi po 4 letech(ano, dostal o neco lepe placenou nabidku), jak sama pisete, myslim o zadnych hroznych podminkach nevypovida. Doporucuji bylinkove caje na zahorklost :))) bez urazky.
Nemyslím si, že má smysl se o tom s Vámi dál vybavovat.
Popravdě, pokud to vybavení u vás fakt vypadá podle toho jejího popisu, tak to je vidět na první pohled do dílny, člověk nepotřebuje ani těch celých 5 minut… Asi by to chtělo nějaký nezávislý audit, který by poreferoval :)
Když už neví kudy kam tak si začne vymýšlet i tady, 5 minut není 20 minut kterých jsem tam skutečně byla. Na to člověk v oboru nepotřebuje zrak, stačí intelekt a hmat. :)
Člověk by neměl mít předsudky, ale pohled na „nářadí“ asi napověděl více.
A tys tam byla s zadosti o praci, ze to vis?
Ja se jen ptam, jak ses tam dostala – nic vic .).
Koukni vyse.
Jop. To tady nebylo, kdyz jsem to psal. Vis, jak to je: Otevres si okna a prochazis je postupne.
To se potom divim, ze nejde na pracak :-D
No to sand bylo. Ptal jsem se uz vcera, zda ji odmitli, nebo maji moc blizko provozovnu. A nakonec z toho vyplavalo, ze vlastne oboji:)
A pritom to vypada, ze je odmitla ona.
Pokud je to, jak popisuje, nedivim se ji.
kdybys došel na úřad práce a zaměstnal prvního co tam uvidíš tak bys určitě pochodil lépe než tady:-)
docela by mě zajímalo, jaká je podle diskutujících tady odpovídající nástupní mzda servisáka a kolik byste jako majitelé byli ochotní platit. Tady evidentně každej dělá alespoň za 500Kč na hodinu..
Já nic, servisáci jsou lemplové :P
tak osobne bych vychazel z toho kolik si servis uctuje za hodinu prace…
nektere servisy si uctujou 600,– jine 150,– pak je celkem jasne ze oba servisaci nemaji stejne ohodnoceni…
To si úplně nemyslím, já si myslím, že servisák by měl být hodnocený podle kvality práce jakou provádí, podle rozsahu činností, které ovládá a dalších. Nemyslím si, že by jeho plat měl být úměrný hodinové sazbě, kterou za něj servis účtuje. Ta bude podle mého jiná dle místa, kde servis je, dle možností klientů atd.
Nicméně tazatel shání někoho na částečný úvazek, brigádu a tak podobně a plat 100Kč je nástupní. Tedy předpokládám, že podle zapracování a schopností se může dost pohnout.
Ostatně, průměrná mzda v Praze je aktuálně kolem 24tis. kč čistého měsíčně, takže nástupní plat 100kč/hod je kolem 17 tis měsíčně. Tzn nabízený nástupní plat činí 70% průměrnýho platu v místě. Do toho kolem 2/3 obyvatel průměrného platu ani nedosahuje. Vzhledem k požadavku na základní angličtinu a práci, na kterou ať se na mě nikdo nezlobí, stačí měsiční kurz a průměrná inteligence, jde podle mého o rozumné nástupní podmínky. Nevidím jediný důvod, dávat vyšší nástup. Rizika žádný, odpovědnost taky nic, přesčasy placený..
Asi tak, souhlas.
ono máš servisáka a lempla servisáka. Těch dobrých je fakt málo, je otázka jak komplexního potřebují. Pokud to je na servis city kol z půjčovny, stačí totální dřevo, a jedinej požadavek je aby to drželo po kupě.
co se týče ceny za výkony, tak za složitější věci to jsou palby a dostaneš se výnosově i přes těch 500kč, kolik dostane servisák a jaký jsou náklady je jiná věc. Ti super šikovní a rychlí na servisu vidlí/tlumičů udělají i litr za hodinu. Zase pak to je vyvážení tím, že dostanou nějaký špek a ladí to hodiny ´zadarmo´.
jasně Bleky, ale zadavatel píše, že kdyžtak zaškolí. Tedy předpokládám, že hledá někoho, kdo umí vyměnit lanka a maximálně naplnit brzdy..
A další věc pak je, kolik mechanik udělá a kolik dostane. Jestliže ti přinese mechanik za hodinu 500Kč, tak mu reálně nemůžeš dát víc než 250 superhrubý mzdy. A to už zase nejsme moc daleko od 100čistýho plus bonusy..
ono každá pětka v tom pak udělá na konci měsíce změnu, ale je jasný, že extra randál to být nemůže.
Motivovat servisáky je potřeba i jinak, zainteresovat na obratu, zajistit práci v zimě, dát výhody na materiál, případně umožnit u větších provozů flexibilnější pracovní dobu atd.
Čistě o penězích to z principu být nemůže nikdy, na to v cyklo branži má tak Café a možná pár dalších top end provozů
A nebo to někdo řeší vyplácením načerno. Viz příklad, že si nějaký servis účtuje 150Kč/hod – pokud by z toho odvedl všechno, co by měl, kolik by mu asi tak zbylo…
Myslím, že ne nutně, mechoš může být OSVČ a servis si u majitele krámku pronajímat, ne?
Hm, a kolik mu zbyde v takovém případě? :D
Pokud budou kšefty, myslím, že se bude pohybovat na hranici průměrného příjmu, ale jsou tam různé proměnné, které to můžou posunout nahoru i dolů. Ale s povinnými platbami se vejde do 4000 měsíčně, další závisí na tom, jak moc bude chtít vojebávat. Ale určitě by to spočítal líp někdo s účetní praxí..
Spíš jsem tím cílil na to, že něco ještě musí zbýt na ten krámek/servis, že asi nedostane celých 150 ten mechanik, ani když bude osvč. A i kdyby to bylo 50 Kč krámku a 100 faktura jemu, věru žádná hitparáda.
Ale jo, i tak to může být, ale zase na druhou stranu za mechošem, kterej je šikovnej přijdou lidi, kteří by jinak do krámku nepřišli a je na majiteli, aby jim k servisu prodal něco dalšího + díly na opravy = přidaný obrat a tudíž není nutné mechoše stáhovat za nájem.
Nevím, ale asi bych touhle cestou nešel. Zkušenost s tím ale nemám. Zkušenost mám jen z autoservisu, kde hlavní profit je většinou z prodeje dílů a cena za práci s bídou pokryje náklady na mechanika. No a díky stále rostoucím prodejům dílů po internetu, kdy část prodejců pochopila, že se slevou z Kelly převyšující 40% mohou díly prodávat o hodně levněji a ještě furt na tom dost trhnout, a ještě větší část pochopila, že u polských a německých distribuček strčej do kapsy i ten nákup z Kelly jde řada servisů do háje, protože náhle přichází o ten profit z prodeje dílů a neuměj se s tím vyrovnat.
U autoservisu bych asi hlavní rozdíl viděl v pořizovací ceně potřebného nářadí, která bude (odhaduji) v řádu statisíců až milionů. Cyklomechošovi stačí pár desítek tisíc na profi výbavu. Ale to se nám to hezky teoretizuje :-)
To je spíš o tom, že ty servisy jsou v pasti – jsou zvyklé na hlavní příjem z marže na dílech a ne z práce, cena práce se drží dole, protože to dobře vypadá pro zákazníka, no a z marže na dílech jim začali ukrajovat internetoví prodejci. A teď jak z toho ven… Relativně dobře z toho vyšly pneuservisy, kde je jednoduchá rychlá práce za hodně peněz, takže přezouvat donesené gumy je v pohodě uživí, ty chytřejší si udělaly rovnou spolupráci s některými internetovými obchody a aspoň nemusí držet zásoby. Ale klasický (garážový) servis má problém – cena práce jej těžko uživí, natož aby zbylo na amortizaci a obnovu, a marže na dílech jde rapidně dolů, aby si udržel konkurenceschopnost. A tipuju, že u servisu kol to bude podobné – sice na to stačí nářadí za pár žbrdliků, ale za cenu práce jsou lidi ochotní platit ještě podstatně míň, no a jestli se ještě rozšíří nabídka internetových kšeftů…
Tak co si budeme povídat, Kelly žádná levnota rozhodně není. Často se dá nakoupit totožný zboží za daleko nižší cenu, naposledy třeba filtry Mann jsem kupoval za polovic oproti Kelly.
A to hodnotíš co, koncové maloobchodní ceny?
Ano. Ale pokud jsou MOC nastavený takhle, tak VOC asi nebudu taky růžový.
Ech. Četl jsi vůbec ten příspěvek??? Vždyť byl přesně o tom, že na slevu 40% a víc v Kelly dosáhne každý garážový šmudla, co něco bere pravidelněji. A že právě těch 40% tvoří jeho hlavní příjem, ne cena práce! A klidně ještě mohl dávat „akce“ typu sleva 10% na díly a ještě mu dost zbylo. A že je teď právě v pr… z toho, že se téhle marže chopili překupníci, kterým stačí klidně i velký odběr z Kelly a marže 10%, aby byli o třetinu levnější než ten garážista a ten se mohl jít zahrabat. Natož když se místo Kelly zaregistrují v Polsku nebo Německu… ale tady to má zas výhodu v rozvozu 4× denně až pod nos. Už chápeš, o čem ten příspěvek je??? Polopatičtěji už to vysvětlit neumím. A ty tvoje Mann filtry mám v Kelly zhruba za polovic koncové ceny taky, není to žádná zvláštní nabídka. Spíš nechápu, kdo dnes ještě vůbec platí maloobchodní cenu.
Vždyť já nic nerozporuju. A kdo tam nakupuje? Lidi, co si dělají servis sami a internetu moc nevládnou, takže neví, že jinde se dá nakoupit levnějc. Občas zajdu do Kelly, když potřebuju něco malýho rychle a úplně prázdno tam nebývá.
Drtivá většina zákazníků Kelly jsou servisy, kdo si dělá servis sám a nakupuje v Kelly, tak většinou na něčí registraci jako já, každý má někde nějakého známého…
Nicméně podstata je v tom, že před 10, 15 lety tu bylo akorát pár velkých distribuček, tyhle velké slevy na dílech měly prakticky jen servisy (a jejich známí) a servisy žily především z toho prodeje dílů, jedinej internetovej kšeft, které pamatuju z dávných dob bylo tehdy mjauto a stejně je prakticky nikdo neznal. Dnes stačí na jakejkoliv díl otevřít Heureku a mlátí se tam o něj desítky internetových obchodů za cenu na úrovni nejvyšších slev distribuček, na což servisy reagovat prostě nějak musí, protože většina zákazníků dvojnásobnou cenu dílu zkousne jen velmi těžko.
přesně tak
Když z pracovní doby odečteš čas, který místní uživatelé stráví na BF, tak myslím, že klidně i o dost víc :-D
Tak věřím, že někdo je ochotnej za 500/hodinu i vstát z křesla. Ale kdyby se dotyčný byl býval lépe učil…
Zeptal bych se v tomto vlákně , tam se to nadšenými mechaniky jen hemží :-)