Zdravím, mám pochybnosti o práci servisu, tak se chci podělit o zkušenost.
Před dovolenou na kolech jsem dal kolo do servisu, kde jsem kolo kupoval – Cyklo Adam. Objednal jsem si jejich tzv. malý servis, který podle jejich pracovníka měl stačit s tím, že bylo údajně potřeba vyměnit řetěz i s kazetou. Odhadovaná cena celkem 2500. Ok.
Když jsem si pro kolo přijel, cena byla přes 3000, což bych ještě unesl, protože řazení bylo opravdu špinavé, takže si naúčtovali něco za vyčištění, ok. Co mi ale nepřišlo ok byly vyměněné komponenty – místo kazety SLX, kterou jsem měl původně, mi dali obyčejnou Deore za poloviční cenu, a místo původního normálního řetězu HG-54 mi dali řetěz XTR, za který si naúčtovali 1200. Výběr těchto komponentů mi přijde celkem nesmyslný, horší kazeta a naopak zbytečně lepší řetěz. Kolo mám Superior 929.
Chci se proto zeptat jestli výběr komponentů dává nějaká mně skrytý smysl nebo mi dali jenom to, co se jim válelo na skladě. Uznávám že chyba je i ve mně, že jsem si tohle nepohlídal, ale kolo už potřebuju na dovolenou a očekával jsem, že odborníci v servisu mi komponenty vyberou odpovídajícím způsobem.
Díky za radu.