Dost se tady píše o podélném praskání karbonové sedlovky v místě zářezu sedlové trubky. Jaký máte názor na použití menšího průměru sedlovky a redukce.
Dost se tady píše o podélném praskání karbonové sedlovky v místě zářezu sedlové trubky. Jaký máte názor na použití menšího průměru sedlovky a redukce.
Anketa: sedlovka a redukce
dík, ale zase to s těmi reakcemi nepřehánějte, ať se to sem vejde
Vozím sedlovku 27,2 bez redukce jen s objímkou co je příčně rozřízla na carbec sedlovky a uplně bezproblémů… spíš bych řek že je to o tom jakou máš sedlovku levná ti spíš praskne než značková ať budeš vymejšlet fígle jakýkoli…
já vozím (asi rok) 27,2 s plast redukcí na 31,6 a normál RU a pohodička.Myslím že pokud sedlovka sedne akorát do rámu a nebude zajíždět při lehkém dotažení tak nebude problém bohužel se to pozná až při porovnání kusu:).Předtím jsem mněl AL sedlovku koupenou s kolem a musel dotahovat hodně a použít lepidlo.Zkus si představit co dělají okraje sedlové trubky při větším stažení-zaříznou se do sedlovky.uh…
kámoš má 120 kilo a na fulu s useklou sedlovou trubkou má na sedlovce redukci a zatim žádnej problém nezaznamenal. A výhodu to má v už zmíněnym vyššim komfortu užších průměrů.
zvažuji variantu s redukcí (konkrétně WCS), ale mám argumenty proti, že menší průměr sedlovky je neznatelný rozdíl a redukce zdrojem problémů, takže dík za tyto i další informace
K wcs jen přidám svoji zkušenost a to neni vůbec pohodlná ba naopak mám ji v 27,2 a předchozí alu cannondejlka byla mnohem pohodlnější .O(
no to se mi nechce věřit, že by Al pružila víc než slušnej karbon, neměl jsi tam roli alobalu? :)
jestli věříš že wcs sedlovka pruží tak si na ni nejel :O( je to jedna z nejtvrdších carbon sedlovek vůbec :O(