• common rider

    Při čištění předního náboje Deore jsem objevil prasklinu v kluzném pouzdru, která je skoro po celém obvodu (viz foto). Zatím jsem se s podobným problémem nesetkal, a proto má otázka zní, jestli je náboj na odpis, nebo se na tom ještě dá jezdit? Má za sebou odhadem 3000 km a nebyly s ním žádné problémy ani v něm nic nechrastilo.

    0 0
    • common rider  

      ještě přidám fotku, na které je to líp vidět

      0 0
      • Vilém  

        Bud preplest, jak radi juli, nebo vymenit tu misku. Shodou okolnosti tam pasuje z favorit naby. Semtam se da sehnat ulozenka v cyklokramu. Na dvou nabach uz jsem je menil a zatim to funguje.

        0 0
        • maxtor  

          Já jsem vždycky myslel, že ta část kónusu je součástí těla náboje a vyměnit tak nejde… Viz výkres

          0 0
          • hrajem  

            Musi tam byt vlisovana – telo naby je z hliniku a draha ocelova. Takze z jednoho kusu byt nemuzou…

            0 0
          • Vilém  

            Jde. Miska je nalisovana do tela naboje. Vyklepnes ji z druhe strany. Jestli by neco pasovalo do zadni naby to netusim, tam jsem to jeste nikdy nemenil.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Mamut  

      Oprava radia Jerevan: Nie je to klzne puzdro, ale draha valiveho loziska.

      Skurvit uz na to nie je co, tak by som jazdil a nechal to dozit.

      0 0
    • juli  

      Na tomhle bych, na rozdíl od Mamuta, nejezdil. Když miska praskne úplně, tak tlačíš…

      Je to na novou nábu.

      0 0
      • Mamut  

        Ak praskne uplne, tak to asi zacne drhnut, ale nejak sa domov dostane. Osu bude mat v novom naboji aj tak novu a ani po prasknuti to nebude nebezpecne, ze by to vypadlo z vidlice a pod.

        Samozrejme je urcita moznost, ze domov dotlaci, ale velmi pravdepodobne cely a zdravy.

        0 0
        • juli  

          Na fatální nehodu, ani na zničení něčeho dalšího to není, ale jet se na tom dá dost blbě. Navíc bez brzdy.

          0 0
        • saddik  

          Vnitřní misku v náboji už jsem prošlápnul 2× (vždycky se tedy urvala jako celek, nepraskla) a na dojetí to nebylo ani náhodou. Vidím to jedině na výměnu. Přizabít se kvůli tomu nejspíš nemusí, ale může, a koneckonců to stejně pravděpodobně odejde do pár kilometrů po sborce, protože nejspíš zatáhne konusy trochu těsněji, než byly.

          0 0
    • common rider  

      Díky za reakce. Koupím teda asi nový náboj – který z těchto tří byste doporučili? (cena nehraje moc roli)

      1. http://www.kupkolo.cz/…90_2518.html
      2. http://www.kupkolo.cz/…ny_1500.html
      3. http://www.kupkolo.cz/…ano752/Akce

      U těch Deore vidím rozdíl v té gumové prachovce, kterou má 530. Je tak proti bordelu chráněná víc než 590? LX ji má taky, a co jsem koukal, je i na XT nábách.

      0 0
      • common rider  

        ten link na LX se mi nepodařilo vložit – je to tenhle: http://www.cykloworld.eu/…-der-hb-m580

        0 0
      • blisterexist  

        osobně bych nad shimano ani neuvažoval pokud nejezdíš jen na cyklostezkách

        0 0
        • common rider  

          To je sice hezké, ale příští rok budu stejně v souvislosti s přechodem na kotouče kupovat nové náby, tak nemám důvod teď volit zbytečně nákladné řešení.

          0 0
          • lidumil  

            Tak buď rovnou koupit náboj na kotouč, nebo to nejlacinější.

            0 0
            • common rider  

              Jestli je možné zaplést náboj na kotouč s tím, co mám teď na náboji pro V, tak o tom zauvažuju.

              0 0
              • skvedo  

                Budeš k tomu asi muset pořídit nové dráty. Kotouče na 6 děr mají minimálně levou přírubu vždy vysokou, aby se do ní dostaly dráty kolem úchytu kotouče. U náboje na kotouč jsou příruby taky celé hnuté doprava, podobně jako zadní doleva.

                0 0
                • common rider  

                  No právě toho jsem se bál, to mi připadá lepší koupit za kilo LX nábu.

                  0 0
                  • Mamut  

                    Za kilo naboj nekupis. A ked to mas na rok, tak ti stacia aj draty za 1–2Kc/kus (mne take stacia trvale), takze to drahsie urcite nevyjde.

                    0 0
                    • common rider  

                      v cykloworldu mají LX za 116 peněz

                      0 0
                      • t29  

                        tak to nepřemýšlej a ber ho – za ty peníze nic lepšího neseženeš.

                        (akorát si ověř, jestli potřebuješ 32 nebo 36 drátů)

                        Když koupíš přední náboj na kotouč, tak na 100% nebudou sedět délky drátů = budeš potřebovat nové dráty. A pak je otázka, jestli při přechodu na kotouče budeš chtít nechat ráfky na véčka, nebo dát ráfky na kotouče. Všechno zbytečné starání navíc.

                        0 0
                        • Mamut  

                          Necha tie iste rafky. Ked tu riesi 100Kc, tak asi nebude vyhadzovat funkcny rafik a prepletat na novy rafik (alebo platit preplet) + platit nove spice, ktory mu funkcne nic nove neprinesie.

                          0 0
                          • t29  

                            Nové špice bude určitě potřebovat, pochybuju že sežene náboj na kotouče se stejnou roztečí přírub a děr jako má na véčkových. S ráfkama souhlasím.

                            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.