• raf007

    Ahoj,

    dnes jsem zjistil, že mi prasklo sedlo Specialized Toupe. Je prasklý ten plast vespodu po obvodu zadního úchytu lyžiny a dnes to ruplo ještě tak dalších 5 cm směrem dopředu. Stalo se Vám to někomu také???

    Zkusím to vyreklamovat, sedlo je kupované 7.7. 2006, ale moc tomu nevěřím, už slyším ty řeči o nadměrném a nesprávném použití atp.

      
    0 0
    • prvniodkonce  

      U věcí od spešlu je běžné, že odejdou rychle… Tohle ti vydrželo ještě dlouho.

      0 0
      • Bajker16  

        Nestraš ! :-)

        0 0
        • prvniodkonce  

          No rámy nemyslim, ty se mi aji líbí.

          0 0
          • Bajker16  

            Tak já tam mám skoro všechno od spešlu :-)…sedlo,sedlov­ku,řídítka,před­stavec,náby. Teda už je naplánovaná výměna,ale bude to docela pálka

            0 0
      • raf007  

        Jen skoda že bylo tak pohodlné, za tu cenu ve srovnání s výdrží se mi do něj už znova nechce a budu se muset bohužel poohlédnout po něčem jiném.

        0 0
      • MARIN  

        Pan je znalec.

        Kolik veci ti od nich odeslo a kolik jsi jich vubec mel?

        0 0
        • raf007  

          Promin, nějak nechápu tvou narážku. Za znalce se nepovažuji, jen mě napadlo se zeptat, jestli tady někomu také prasklo sedlo specialized toupe, abych věděl, zda to byla výjimka a mohu si ho tedy znovu pořídit, nebo je  běžné, že nevydrží ani dva roky a pak tedy ,za cenu 3600kč, pro mě není nejvhodnější.

          0 0
          • přišlapávač  

            to nebylo na Tebe ;-)

            0 0
          • prvniodkonce  

            To bylo na mně. Chápu, že jsem tady zase něco napsal o spešlu, tak je vlna nevole :-) Vím svoje a koneckonců ať si každý vozí co chce, vždyť je to jedno, přece se tady nebudeme hádat…

            0 0
            • MARIN  

              O vlnu nevole nejde jen me zajima co konkretne ti odeslo a porad jsem nic nezjistil.

              Treba abych si dal bacha kdyz mam od nich 4 ramy a par veci :)

              0 0
              • vladaza  

                já mám akorát tři stejný sedla BG 2 – grand tourismo a kdyby mi nějaký prdlo, tak jsem nucen koupit stejné, neb lepší  jsem neměl / zatím drží /

                0 0
            • pegas  

              vlna nevole?..uz driv sem si vsiml ze  placas nesmysly bez podlozenejch argumentu…ted je to nazornej priklad:-D

              0 0
              • prvniodkonce  

                bych chtěl vidět jeden nesmysl co jsem sem napsal bez podloženejch argumentů :-D

                0 0
                • pegas  

                  Napsat ,,U věcí od spešlu je běžné, že odejdou rychle… Tohle ti vydrželo ještě dlouho." a aniž bys to podložil nebo vysvětlil je naprostý blábol do větru..takovejch rádoby znalců je tu na fóru hafo…Kecy tohoto tipu mě naprosto uchvacujou..viz dalši odborníci: jako croosridy sou shity,atd..

                  Už dřív jsem si všiml ze máš pozoruhodné názory na kvalitu a výdrž věcí: Viz. např. tvoje slova :,,Tak jsem se zamýšlel nad výdrží komponentů a příslušenství ke kolu. Inspirovalo mě k tomu přetržení suchého zipu na tretrách mtb sport od spešlu, které mi tak vydržely úctyhodnou dobu – celé 4 měsíce! Tak dlouho mám taky nové kolo a řetěz měnim každý tři týdny, pláště už mám druhý v řadě a špalky do brzd jsou rutina. Měsíčně dám tak do kola skoro litr a to ještě nejezdím tak moc – okolo tisíce km měsíčně."…  ohledně treter můžeš narazit na vadný kus, to se může stát, ale když celkově koukám na tvoje komponenty tak chyba bude někde jinde než ve věcech:-D

                  0 0
                  • :)))5  

                    Jsem štastnej člověk a mám za celej život za sebou jen pět reklamací.Gore-texové kalhoty,kraťasy a třikrát kolo od spešlu.Spešl nemá malou životnost,tři měsíce od reklamace k reklamaci je dlouhá doba.

                    0 0
                  • prvniodkonce  

                    Tak pokud se jedná o onen populární thread o kvalitě výrobků 21. století, tak tam nebylo jako hlavní téma vyzdvižení krátké životnosti konkrétních komponentů, ale spíš současná výrobní filosofie značek oproti tomu, co bylo v minulosti. Co je na uvedení příkladu pozoruhodného, to  vážně netuším.

                    Tak podložení věcí od spešlu: 1)moje tretry 2)známého hadry 3)co slyším a vidím lidí

                    Chápu, že spešl je kultovní značka a že někoho její kritika jednoduše uráží. Možná taky moc kecám a málo činím, je pravda, že zas tolik zkušeností nemám, ale při výběru věcí hledím na kvalitu a ta u značky, co vyrábí svým způsobem úplně všechno a ani nevím kde, prostě nemůže být zaručena jak u sedla, tak u rukavic, tak u gripů, tak u představce, tak u bot atd. Tím ale vůbec nezpochybňuju, že něco z toho může být velmi kvalitní :-)

                    0 0
                    • pegas  

                      současná filozoife značek a výrobců, je na dlouhé téma ( nejen v oblasti kol se už nehledí na životnost,kvalitu zpracovaní,atd…to stejne je u telefonů, elektroniky vůbec..pc..oble­čení..atd)..na druhou stranu kdyby nebyla poptávka nebude nabídka, tudíž kdyby někdo nechtěl poslední výstřelky módy, každý dva roky novej telefon, co chvíla něco novýho na sebe, tak některý ty starý věci by sloužily vesele dál..

                      Tohle vše ale němění situaci že když každé tři týdny měníš řetěz tak chyba není v kvalitě výrobku!!!

                      Podložení věcí od spešlu neznámená že tady vyjmenujěš věci co máš nebo cos kde slyšel…podložit znamená vysvětlit co se stalo, jak s tím zachazíš,jaky maš servis,jak se ti v tom jezdí,atd…to co tady pořád plácáš sou kecy do větru…kdybych měl dát na věco co slyším tady, tak bych jezdil akorát na skládačce…jinak zachází s věcma závodník jinak hobík..jinak ten co peníze má, jinak ten co je nemá…

                      Osobní zkušenost s věcmi od spešlui je zatím pozitivní( dres se sice pod popruhy batohu zmoulovati,ale jse jen o estetickou vadu), pritelkyne vozi boty, rukavky..tatíkovi jsem koupily helmu a vše naprosto ok a splňuje to moje očekávání…

                      Věta cos řekl ,,ta  u značky, co vyrábí svým způsobem úplně všechno a ani nevím kde, prostě nemůže být zaručena jak u sedla, tak u rukavic, tak u gripů, tak u představce, tak u bot atd." ..proboha než něco placneš tak hodně přemejšlel!! a zjisti určité info o Spešlu a hlavně o dalších značkách…To že ty nevíš kde vyrábí značka a to že vyrabí široký sortiment znamená že to může bejt nekvalitní…opravdu výborné zdůvodnění:-D

                      Levná věc neznamená špatná, dráhá ti nezaručí kvalitu a životnost, Značkka též nemusí znamenat kvalitu…vždy jde o preference uživatele ( co se mu líbí, o jeho cenu, poměr kvalita/cena, čas, nároky,atd)..

                      0 0
                      • prvniodkonce  

                        Souhlasím. Akorát To že ty nevíš kde vyrábí značka a to že vyrabí široký sortiment znamená že to může bejt nekvalitní – když už si něco kupuju za drahý peníze, tak chci vědět kdo to vyrobil, jaký s tim má zkušenosti, jakou má tradici apod. Myslel jsem to tak, že když spešl vede výrobu širokého spektra výrobků, každý jinde a jde vlastně jen o značku, která je na tom našitá, tak nemůže mít v povědomí zákazníka renomé a potažmo užitnou hodnotu stejnou jako značky, co se na výrobu konkrétních komponentů specialisují.

                        A k tomu řetězu – je jasný, že každý řetěz se sjede -o tom neni žádná, ale jde o to za jak dlouho a za jakých okolností se sjede. XTčko mi nevyhovovalo, tak jsem přešel od Shimana na C9ku a jsem v klidu – vydrží mnohem víc a navíc je lehčí – a pak že to není o kvalitě výrobku…

                        0 0
                        • pegas  

                          nerad ti kazím iluze ale vše se děla v Číně popříadě taiwan…takže evropska,americká značka na činském výrobku je naprosto běžná záležitost…a renomé se tím nikdy nepokazí..

                          0 0
                          • prvniodkonce  

                            No tak zrovna v případě těch bot nebo sedel ta Asie apod. zas tak úplně neplatí.

                            0 0
                            • pegas  

                              mluvim obecne..ne konkretne o komponentech…

                              0 0
              • Gorgov  

                naprostej souhlas:)

                0 0
    • PePu  

      Mám o čtvrt roku starší Spec. Rival a nejeví žádné známky poškození. Čili máš buď smůlu na vadný výrobek nebo opravdu došlo k přetížení (což ovšem nedokáže posoudit nikdo z místních diskutérů krom tebe nebo případného odborného znalce, poněvadž jsme ono konkrétní sedlo nepoužívali ani nebyli přímo u poškození). Ne všechny produkty má Spešl výborné, ale zrovinka sedla na tom IMHO nejsou špatně.

      0 0
    • lodyh  

      Měl sem Specialized Body Geometry, ve svý době asi za 4k na krámě, ze začátku muka, pak sem si zvyknul. Před týdnem se poroučelo, praskla lyžina. Ale vydrželo 5 let pod mými 80 kily, takže spokojenost. Nicméně teď mám Gobi a je pro mne pohodlnější.

      0 0
    • geporg  

      Jezdím půl roku na Specialized rivalu (ten levnější typ) a žádný problém. Ohledně kvality sedel je pravda, že když jsem si onehdy kupoval nové sedlo, ještě na staré kolo, tak jsem měl v ruce jak skořápky od spešlu (za dost peněz se mi zdály poměrně lacině provedené) tak sele it. (ty mě nebrali) a nakonec zvítězilo Fizik Nisene HP Ti. Nebylo špatné,…materiálové provedení oproti spešlu převažovalo…ovšem: nepočítám-li odřené ližiny od předního plastu a vrzání, tak se po čase lehce změnil tvar kůže, sedlo jako by ztvrdlo a zkrabatělo, ale celkově dobrý… i zadek si časem zvykl. Dnes mám specialized, které jsem koupil s kolem a měnit ho rozhodně nehodlám…nevrže, nevadí mu tolik voda a povrch je zatím naprosto beze změn…navíc jsem si nemusel ani zvykat. Někdy holt do věcí člověk nevidí…dnes jedině spešl (-: /brát prosím s rezervou/. 

      0 0
    • raf007  

      Tak jen finální vyjádření prodejce Specialized. Jak jsem předpokládal, reklamaci zamítl, jen jsem byl zvědav, co uvede jako důvod. Důvodem je mechanické poškození způsobené pádem. Na můj udivený dotaz, jak by toho šlo docílit bez jakéhokoliv znatelného odření koženého potahu sedla, boku nebo špice, mi skupinka tří přítomných prodavačů vehementně tvrdila, že je to možné a běžné. Po předchozí konzultaci ohledně mých možností jako zákazníka, mě kamarádka právnička poradila, ať se na to v případě neuznání reklamace vykašlu, že to stejně nakonec nevyjde. Tak jsem z obchodu znechuceně odešel a vymýšlím nové sedlo. Spešl už to nebude.

      0 0
      • :)))5  

        To by chtělo anketu.Kdo uhádne co to bylo za obchod,ale bojím se,že to je moc jednoduchá otázka:))))

        0 0
    • Krys  

      Nedávno som v obývačke vymieňal plášte na bajku a moja manželka poznamenala, že mám nejak ošúchané sedlo a že si mám kúpiť nové. :)

      Po zbežnej obhliadke internetu som sa rozhodol práve pre značku Specialized. Cena by nemala presiahnúť 2000 czk. Do užšieho výberu sa dostali:

      Rival MTB 08

      Indie XC Sport 08

      Specialized BG2 Sport 08

      Samozrejme, konečný výber dosť ovplyvní šírka mojej sedacej sústavy, ktorú údajne v Radotíne dokážu odmerať nejakou špeciálnou podložkou Specialized.

      0 0
      • destr  

        Ta moje má rivala a po 3 tydnech mrčení, že je blby,si ho ted už chválí…a když na něho sednu já,tak s ním taky nemám problém…

        0 0
        • Krys  

          Dikes, práve som si toho Rivala namontoval. Nedalo mi to a hneď z práce som frčal do obchodu. :)

          Snáď sa mi podarí v nedeľu ho vyskúšať.

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce