Praskle ulozeni patky carbon ram

37 nepřečtených
  • jmacourek

    Zdravim,

    podarilo se mi ted blbym klackem ohnout patku a raminko prehazky. Ovsem zadarilo se tak blbe, ze patka tlacila na ram jinak nez je zamysleno (tj. kratsi hranou) a udelala na ramu viz. foto. Po funkcni strance po osazeni nove patky je to OK a vse funguje jak ma. Ale ta prasklina ve mne nevzbuzuje duveru (na to jaky prasarny jezdim :-) ) a navic si rikam, co se asi tak stane pokud se mi to stane znnova. A dotaz tedy je resit? Neresit?

    Diky

    0 0
    • Pikaču  

      Neřešit-jezdit.

      Jinak si to můžeš nechat opravit. Praskne všechno a důvěra je imaginární. Prostě blbá náhoda.

      0 0
    • Mad_Cat1  

      Ten, kdo pravuje s karbonem, ti to bez problémů opraví. Pokud bys někoho sháněl, mám dobré reference na jednoho kluka v Plzni.

      0 0
      • jmacourek  

        Dobre vedet. Muzes prosim poslat klidne pres PM. Zkusim mu poslat foto co mi rekne/naceni. Diky.

        0 0
    • Slavik  

      Občas se mi zdá, že patky jsou bytelnější než rámy…

      0 0
      • jmacourek  

        Tak je to asi nestastne navrzeny. Ta patka normalne tlaci tlakem pruziny v hazce obracene, resp. na druhou stranu/hranu. Takze na tuhle stranu se asi neuvazovalo aby to bylo pevny. Bohuzel.

        0 0
    • milan.v  

      Opravykarbonu.cz

      0 0
      • jmacourek  

        Diky, na ty jsem narazil jako prvni. Uz jsem jim/mu napsal mail a uvidim s cim prijdou.

        0 0
    • Lachtis  

      Ja bych to nenechaval…. Muze to drzet vesela dal, ale taky to muze pracovat a jednou pri vetsi rane udelat rup! Dej to opravit, nebude to problem ani drahe a budes mit jednak klid a taky to budes mit zase 100%.

      2 0
    • plzakj  

      Nechal bych to opravit, dokud to jde. Pokud nechces na drzo zskusit reklamaci.

      0 0
      • jmacourek  

        :-) Tak to bylo prvni co jsem udelal. Napsal p. Piotrovi (kupoval jsem ram a skladal si to sam). Odkazal mne na zastoupeni v DE, takze zkusim i tam. Pocitam ale, ze mne poslou k sipku …

        0 0
        • mirorek2  

          Santa? No posílání CZ zákazníků do ****** se mu nějak rozrostlo. Každopádně napiš přímo na SC pošli fotky a němci se ti ozvou. Toto je imho na reklamaci, patka má rupnout a ne vyštípnout rám!

          0 0
          • kubad  

            ano, patka by měla rupnout, ale garanci na to nikdo nedá, chyba rámu fakt není že namotal šaltr

            0 0
      • Mr.Duck  

        Proč na drzo? Tohle se přece nemá stát a rám by měl vydržet zlomení patky. Pokud je to v záruce tak určitě dává smysl to reklamovat.

        0 0
        • plzakj  

          Vychazel jsem z “patka tlacila na ram jinak nez je zamysleno”. Vic jsem nezkoumal. Neumim posoudit, ale ano, pokud je vec v zaruce, ma smysl vzdycky nejdriv resit reklamaci.

          0 0
        • kubad  

          takže když namotáš přehazovačku, poškodíš rám tak to půjdeš reklamovat?

          to mě moc smysl nedává, tohle ti fakt výrobce nagarantuje

          0 0
          • novas752  

            Jsou lidi co jdou reklamovat i tu namotanou přehazku. :-)

            Když patka zůstane úplně v pohodě a odnese to rám tak je to takové blbě navržené. To k té reklamaci svádí.

            Já mám na patce takový vroubek jako je na zalamovacích nýtech aby se pqtka zlomila poměrně snadno.

            0 0
            • kubad  

              svádět to může, ale výrobce nic takového negarantuje, jsou rámy kde je patka pevná

              0 0
              • mirorek2  

                Přece ale u top značky a rámu za kilo takový fail nepředpokládáš? Navíc když se ještě chlubí doživotní zárukou

                0 0
                • kubad  

                  zaručit že vždy prdne patka, opravdu nejde,

                  0 0
                  • mirorek2  

                    skoro bych dal boty na to, že mu santa pošle nový zadek

                    0 0
                    • kubad  

                      možná pro dobré jméno – ne proto že na to má nárok :D

                      ještě by mohl zkusit reklamovat i poškozený výplet ne? – osobně by mě tohle nenapadlo reklamovat, oprava je poměrně jednoduchá

                      0 0
                      • mirorek2  

                        už mě to neba… vyhráls :-)

                        video s kolama bez gum jsi viděl určitě

                        0 0
                      • boo-beek  

                        Tak, oprava sice jednoduchá bude, ale s velkou pravděpodobností přijdeš kvůli té opravě o záruku.

                        Jinak, zrovna u Santy ten poškozený výplet (karbon) „reklamovat“ přeci jde ;)

                        0 0
                        • kubad  

                          psal sem něco o výpletech Santa ?

                          o záruku pravděpodobně tím namotáním klacku už stejně přišel :D

                          možná nějaký crash replacementt na to bude

                          0 0
                          • boo-beek  

                            Ale no tak, to byl spíš vtip. S tou zárukou – pointa je ta, že pokud to uznají, tak to buď opraví nebo Ti dají nový rám (podmínky CR na rámy u nich neznám), každopádně ta záruka v tom případě pojede dál. Pokud to neuznají, tak ofc nic (i když si teoreticky dokážu představit, že oprava jakoukoliv „oficiální“ cestou, pokud ji výrobce umožňuje, by tu záruku mohla podržet taky), no, ale tohle je důvod, proč bych to před opravou zkusil.

                            0 0
                            • kubad  

                              to jo to souhlas, určitě s prodejce probrat možnosti – jen píšu že to není na reklamování

                              0 0
              • Mr.Duck  

                Tak od tebe bych si kolo nekoupil :)

                0 0
                • roud  

                  Vidiš a já jsem si jich od něj koupil u několik :D

                  0 0
                  • TK75  

                    Proč několik?To vydrží tak málo? :-D

                    0 0
                    • roud  

                      Každý nemá doma jen jedno kolo :)

                      0 0
                      • TK75  

                        Já jich mám taky víc…akorát oficiálně patří jiným členům domácnosti :-D

                        0 0
                    • kubad  

                      zrovna oba rámy co ode mě má, mají pevnou patku – takže sem v klidu :D

                      0 0
                      • roud  

                        jj a když urveš tu napevno tak výměna patky vypadá asi takhle :)

                        0 0
          • Mr.Duck  

            Tak jsem se dnes přesně o tomto bavil se zákazníkem v práci.

            Urval přehazovačku, namotal a zlomil seatstay. Reklamoval, nové nebyly k dispozici tak mu během pár dní přišel použitý kus, a když vyrobili nové, dostal nové. Takže teď má i náhradní kus :)

            Možná je to něco, co výrobce negarantuje, ale je to přístup který bych jako zákazník ocenil. Dostat alespoň jeden z těch dvou dílů, ať už hned jetý nebo později nový je něco co bych očekával, a kdyby mi prodejce řekl co píšeš, příště bych nakupoval jinde. Zatímco s přístupem jak to proběhlo bych pravděpodobně zůstal věrným zákazníkem a samozřejmě je to i něco o čem se bavíš s dalšími lidmi co jezdí, je to dobrá reklama.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.