Ahoj
zajímal by mě váš názor zda to má cenu vařit či ne a kolik by to cca stálo?
Ahoj
zajímal by mě váš názor zda to má cenu vařit či ne a kolik by to cca stálo?
podla mna to cenu nema…
Ani když mám 65kg?
Já bych to asi zkusil nechat zavařit, pokud by to vařič měl možnost to i následně zapéct v peci. Bez tepelné úpravy má svár tak o 40–50% nižší pevnost, než s ní a to je hodně znát. Já takhle nechal také vařit rám u zadní patky (bez tep. úpravy), byla tam prasklina, a za půl roku to prdlo ve sváru a bylo vymalováno.
Každopádně, pokud to necháš zavařit, tak to chce stálou průběžnou kontrolu v místě sváru.
To vyžíhání :-)zapečení:-) je kvůli odstranění vnitřního pnutí ve svařenci, nemyslím si že to má valný vliv, pokud se dělá na již hotovém svařenci jeden opravný svár, plochy jsou těsně u sebe a žádné velké pnutí nevznikne, to co se stalo u tebe je spíš problém špatné volby přídavného materiálu. Možná by pomohlo to pak zprudka orestovat a pzději podusit:-)
:)
Nejlíp by nám to objasnil burizon, ten má na to školy a co víc, taky praxi, páč dělá technologa sváření, ale taky Zdenda Polreich je v tom prý kovaný profík, hlavně teda v těch tepelných úpravách co následují po svařování:-)
Za pokus nic nedáš [teda vlastně něco málo jo :)], když najdeš někoho kdo vaří hliník tak to může stát lahev nebo tak 200,–
Já jsem takhle vařil 3× zeslabovanej Rockmachine Perfect (ALU EASTON) a odjezdil jsem na tom polovinu minulý sezony. Teď z toho mam zimáka. Sleduju to a je to v pohodě, ale nic do terénu, na to bych si netroufl…spíš na silnici.
Chce to šikovného svařeče a je to ok.
Jak je staré? Jsi první majitel? Co záruka?
Je staré cca.7let :) tak záruka není ale oproti původu tam je origo snad rám a tlumič.Jo jsem první majitel.
ÁÁÁ Gary klasika. Jo zavařit to jde úplně vklidu. Mě to stálo 200,– mám to vařený TIGem a už 3 roky OK. Koukni na můj profil. Po zkušenostech bych se vyhnul autogenu. Autogenem mi to vařil prvně „profík“ z Cyklo ADAM co to nechtěli přehřát, aby to pak pnutím neprasklo a do 3 měsíců to pak prasklo. Pak mi to vařil místní svářeč TIGem a ten řikal , svár se musí pořádně provařit, aby se to spojilo, a to drží do dneška už třetím rokem a to, to nijak nešetřim. Jinak pokud jsi první majitel a máš ještě papíry, tak bych to dones na reklamaci.